Jij hebt ook geen eergevoel man!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:44 schreef Taurus het volgende:
Hij houdt er ook maar niet over op. En ze moeten in dat huis 's op houden met dat maffioso disrespect gedoe. Dat is de cultuur in Nederland helemaal niet, is gewoon verzonnen gedrag van die bewoners. Alsof wij ooit wakker liggen van beledigingen richting moeders> En dan niet inhoudelijk maar gewoon 'motherfucker'bijvoorbeeld.
Of als iemand 'n schilderij met de amsterdamse grachten er op in de fik steekt.. who f*cking cares.![]()
Zwarte Markt, Beverwijk, Hal 5 bij Achmed....tien euro....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:06 schreef Darklight het volgende:
Van die polo kan ik weten, heb dezelfde in het blauw, en die is ook nep
DE wettelijke eigenaren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Die 2 walgelijke pesters komen de sfeer verpesten.
En ook typerend dat ik niet op de tiensite kan vinden, wie dat schilderij nu eigenlijk heeft vernield.
Dát lijkt me nou een goed idee !!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:44 schreef Taurus het volgende:
Of als iemand 'n schilderij met de amsterdamse grachten er op in de fik steekt.. who f*cking cares.![]()
Bel of mail evenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
En ook typerend dat ik niet op de tiensite kan vinden, wie dat schilderij nu eigenlijk heeft vernield.
Dat heeft Brian zelf gedaan, om er het slachtoffer over uit te kunnen hangen en lekker verongelijkt te kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Braaaain lijkt mij het type man dat een crime passionel zou kunnen plegen. Goede eigenschap hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Brian was niet boos, hij was ff gepassioneerd.
En dat is een goede eigenschap.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dát lijkt me nou een goed idee !!!!
* ... en rent snel weg .......
Sorry sister, ik bedoelde het niet als disrespect.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zegzegzeg ik ben wel 'n vrouw hoor!! Niet fucken met m'n vrouwzijn ja!![]()
![]()
een hoer die wat aandacht mist denk ik. Tv enzo..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind het onzinnig...een hoer die haar klant mist![]()
Brian veert op nu hij even niet het mikpunt isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:13 schreef havefun het volgende:
Huub wordt getagged
tagged? ik vind het nogal mee vallenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:13 schreef havefun het volgende:
Huub wordt getagged
Hoorde je het ook ?quote:
Misschien wordt ze ervoor betaald?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind het onzinnig...een hoer die haar klant mist![]()
Moet ie vriendjes worden met Billie en Hdnkkk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:15 schreef robert2006 het volgende:
huub is een tenenman, hij heeft een voetenfetish, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |