Huub vertelde aan Syl dat hij voor vanavond een stemming heeft aangevraagd, toen ze moesten verzamelen dacht ik dus hoopvol, mooi dat gaan we nu zien. Maar toen kwam dat Gaby filmpje. Ik hoop dat zodra deze oeverloze discussie is afgekapt dat we alsnog de stemming krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat er een stemming komen of is dat hier verzonnen ?
Onbegrijpelijk dat iedereen blijft door vragen!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Onbegrijpelijk dat iedereen naar hem blijft luisteren ik was al 3 keer koffie gaan zetten![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Onbegrijpelijk dat iedereen naar hem blijft luisteren ik was al 3 keer koffie gaan zetten![]()
En vergeet de zgn. zwangerschap bij de bakker niet.....tijdens haar schooltijd..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Hoe vaak was Amanda nu verloofd met haar 18e?
Was dat nou 5 of 8 keer?
Kom maar terug als je op de helft bent van het aantal reizen wat ik heb gemaakt......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Af en toe een beetje reizen doet wonderen
beter als dit slaapverwekkende eromheenlullenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:33 schreef bloebert het volgende:
Laat Huub gewoon zeggen dat hij alleen aan zichzelf denkt en dat de rest hem worst zal zijn.
Daar is alles mee gezegd.
Iquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel me nu toch wel verbonden met jullie, ik zie in dit topic nog niet één positieve Huubpost.
Mijn geluid staat nog steeds uit.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel me nu toch wel verbonden met jullie, ik zie in dit topic nog niet één positieve Huubpost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |