Jaquote:Op zondag 1 april 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken TH-02-SR
Heeft ie nog gedaan dus ook
Honda Civicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:23 schreef Maxxieh het volgende:
Ik ben op zoek naar m'n 1e autootje, alleen ik heb geen flauw idee naar wat voor merken ik moet kijken. Het autootje is niet voor woon/werkverkeer en zal dus ook niet elke dag gebruikt worden. Daarnaast zal ik meer kortere ritten maken dan langere ritten. Verdere 'eisen': lekker zittende stoelen en een beetje comfort (als dat niet teveel gevraagd is..), en hij moet me gewoon van a naar b kunnen brengen.
Wat raden jullie mij aan met een budget van ~2000 euro?
Swift GTI voor 2000 euro is vragen om ellende. Koop dan liever een swift GS.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Maxxieh het volgende:
En als ik een Swift GTI zou willen kopen (zijn ook te vinden voor 2000 euro), zou dat een verstandige keuze zijn of is dat 'te snel' voor een 1e auto?
Mja GTI gaat ook niet meer door, idd gewoon een 1.3 GS. Thanks voor het advies, weet je overigens of een colt wel wat meer comfort heeft?quote:Op maandag 2 april 2007 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Swift GTI voor 2000 euro is vragen om ellende. Koop dan liever een swift GS.
Als je voor comfort wilt gaan moet je overigens geen swift kopen, die dingen zijn knetterhard afgeveerd.
Ze rijden wel leuk.![]()
Als je voor een swift gaat kijken: Check de dorpels en bodem! Die willen nogal eens roesten...
En luister of de versnellingsbak geen rare geluiden maakt en of alle wiellagers stil hun werk doen.
Standaard kwaaltjes van een swiftje....
quote:Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Mja GTI gaat ook niet meer door, idd gewoon een 1.3 GS. Thanks voor het advies, weet je overigens of een colt wel wat meer comfort heeft?
Colt is wel wat comfortabeler ja. Wel iets zwaarder (200kg zwaarder) dus iets meer wegenbelasting.quote:Op maandag 2 april 2007 16:55 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Mja GTI gaat ook niet meer door, idd gewoon een 1.3 GS. Thanks voor het advies, weet je overigens of een colt wel wat meer comfort heeft?
ik zou een andere zoeken. Hij ziet eruit alsof hij schade heeft aan de voorkant. En voor dat geld kun je een betere krijgen. Als je even zoekt of ff een weekje wacht staat er wel een keer een goede tussenquote:Op maandag 2 april 2007 18:03 schreef Maxxieh het volgende:
Colt 1.6 GLXI
Hier ga ik woensdag even naar kijken, of is de prijs aan een te hoge kant?
Hij lijkt mij namelijk wel prima, elek. raampjes, vlotte motor.
Minpuntjes die mij zo opvallen: rode kleur (vergt veel onderhoud), redelijk veel kilometers er al op staan. (en de verschillende wieldoppen die er op zitten..)
En de motorkap lijkt niet mooi aangesloten te zijn ofzo?
Hij staat bij een autobedrijf, nwe apk moet je er gewoon bij vragen dan natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef Maxxieh het volgende:
Oh, check ik op rdw tot wanneer de apk geldig is zie ik dat deze auto sinds 01-07-2004 geen APK meer heeft..
Volgens mij is het een schade auto inderdaad. Je kan er naar kijken, als je dan een testrit maakt moet je met 60KM/U opeens op de rem gaan en als de auto dan naar 1 kant trekt niet kopen, dan weet je ongeveer zeker dat het een schade auto is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Maxxieh het volgende:
Deze lijkt me aantrekkelijker -> Colt .
Lagere prijs voor veel minder kilometers, daarnaast wel een 1.3 motortje maar die zijn ook redelijk vlot! Deze heeft ook nog een open dakje, wat ook erg chill is.
of je weet 100% zeker dat je uitlijning niet goed isquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Volgens mij is het een schade auto inderdaad. Je kan er naar kijken, als je dan een testrit maakt moet je met 60KM/U opeens op de rem gaan en als de auto dan naar 1 kant trekt niet kopen, dan weet je ongeveer zeker dat het een schade auto is.
Ik zou hem dan iig niet kopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
of je weet 100% zeker dat je uitlijning niet goed is
En omdat veel mensen dat niet doen heb ik altijd goedkoop mijn auto's en gooi ik er even 4 tientjes tegenaan voor een uitlijningquote:
Je hebt er zeker in 1 zonder bekrachtiging gereden?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Maxxieh het volgende:
Vandaag in een Suzuki Swift 1.3 GS gereden, deze was 1300 euro. De auto kwam uit 1992 en had 80.000km gereden. Maar wat is dat ff anders dan een nieuwe polo zeg.. Veel zwaarder sturen, maar het reed opzich niet zo verkeerd. Maar toch blijf ik ff verder zoeken naar iets wat soepeler rijdt, of is dit bij alle oude auto's zo?
Dat was miele...quote:
Hint: volvo 440/460. Geloof mij nou maar. Comfort en luxe voor 2000 euro. Met het juiste blok en lekker op toeren ook nog wel wat km/hs.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef Maxxieh het volgende:
Vandaag in een Suzuki Swift 1.3 GS gereden, deze was 1300 euro. De auto kwam uit 1992 en had 80.000km gereden. Maar wat is dat ff anders dan een nieuwe polo zeg.. Veel zwaarder sturen, maar het reed opzich niet zo verkeerd. Maar toch blijf ik ff verder zoeken naar iets wat soepeler rijdt, of is dit bij alle oude auto's zo?
Hoeveel km kan zo'n volvo aan eigenlijk, voordat ie echt kuren gaat vertonen?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Hint: volvo 440/460. Geloof mij nou maar. Comfort en luxe voor 2000 euro. Met het juiste blok en lekker op toeren ook nog wel wat km/hs.
Ik denk het wel ja, dat ding stuurde echt superzwaar in vergelijking met de polo.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Je hebt er zeker in 1 zonder bekrachtiging gereden?
Gewoon 1tje met stuurbekrachting zoeken, is niet zo'n punt tegenwoordig bij auto's van max. 2000 euro.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, dat ding stuurde echt superzwaar in vergelijking met de polo.
Vrienden van me hadden er ééntje met zo'n 290.000 maar die kreeg lekke koppakking. Ligt Renault blok inquote:Op woensdag 4 april 2007 21:05 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Hoeveel km kan zo'n volvo aan eigenlijk, voordat ie echt kuren gaat vertonen?
En is zo'n volvo duur in onderhoud?
Vanuit je raam, op inet oid.. issie te koop.. verklaar u nader.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:40 schreef Setambre het volgende:
Coltjes zijn erg leuke auto's zit er momenteel ook naar eentje te kijken
Dat is jammer ja. Maar ach voor een eerste auto hoeft dat van mij echt niet. Als hij betrouwbaar is en goedkoop vind ik dat in het begin wel goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
Rood en niet meegespoten bumpers, tjaik weet het niet.
zijn volgens mij wel erg betrouwbaar. Swift stuurt trouwens wel wat zwaar maar bandenspanning doet een hoop hoorop 2.2 bar zetten en het stuurt redelijk licht, ook afhankelijk van de bandenmaat.
Als je relatief goekdope auto's wilt en ook een hoop comfort kun je ook eens voor een citroen kijken. Wellicht iets minder betrouwbaar (statistisch gezien dan) dan een toyota maar wel érg veel luxe en omdat die dingen enorm afschrijven kun je ze goedkoop kopen terwijl er vaak niks mis mee is![]()
ik heb nog wel een xantia voor je te koop staan evt... alleen nog maar 2 maanden apk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is jammer ja. Maar ach voor een eerste auto hoeft dat van mij echt niet. Als hij betrouwbaar is en goedkoop vind ik dat in het begin wel goed.
Een jaar belasting en verzekering is al duurder dan de auto.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een xantia voor je te koop staan evt... alleen nog maar 2 maanden apk.
mag voor 750 euro weg, is van 1996. foto, zie mijn fobo
dat geldt voor elke autoquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een jaar belasting en verzekering is al duurder dan de auto.![]()
Jaja... Zuipt als een tempelier, en kost ook nog een vermogen extra aan onderhoud... Goede tip...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:40 schreef LENUS het volgende:
Ik zou een Suzuki Vitara kopen, mooie auto voor weinig geld.![]()
Zal niet meevallen om een goede G3 bak te vinden voor 2500 euro.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef squatt3r het volgende:
hm, dat vind ik zo moeilijk, iedereen lijkt een andere tip te hebben. Mijn budget heb ik opgehoogd naar 2500,- Euro. Ik overweeg LPG G3, maar nu zegt iemand weer dat de kleppen daar vaak van versleten zijn. :S
Pff 1650 en dan 3ton gelopen...ik weet niet of dat het nou waard is....ik heb 323 lx coupés gezien op benzine met veel minder km's voor zo'n zelfde prijs...quote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef squatt3r het volgende:
thx voor de tip, dat is nog wel 'n idee. Mogelijk moet ik mijn budget toch wat herbezien. Ik kwam deze tegen, zou dat wat kunnen zijn?: http://www.marktplaats.nl(...)2F4Bn0qzzA%253D%253D of onmogelijk voor deze prijs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |