Ga je dit nou in elk topic vermelden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef vosss het volgende:
Voor het dubbele bedrag kan je mijn Lancia Delta 2.0 HF Turbo kopen
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je dit nou in elk topic vermelden?![]()
Je betaalt je dan helemaal kapot aan verzekering, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Maxxieh het volgende:
En als ik een Swift GTI zou willen kopen (zijn ook te vinden voor 2000 euro), zou dat een verstandige keuze zijn of is dat 'te snel' voor een 1e auto?
Zoek maar eens op marktplaats op 205 gti, en dan op prijs sorteren. Staan best mooie bij. Stuk betere en snellere auto'tjes dan een swiftje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef Maxxieh het volgende:
En als ik een Swift GTI zou willen kopen (zijn ook te vinden voor 2000 euro), zou dat een verstandige keuze zijn of is dat 'te snel' voor een 1e auto?
Als jij dan crasht is je moeder de klos, niet zo'n goed idee. Het loont wel om meerdere maatschappijen langs te gaan of op internet te kijken. De ene is wel 3x zo duur als de andere.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Maxxieh het volgende:
En als ik dan de verzekering op mijn moeders naam zet, of is dat niet verstandig? De schadevrije jaren kan ik later altijd nog opbouwen..
Zou ik wel doen, scheelt je 700 euro per jaar. En vanaf je 24ste kom je in een andere risico groep geloof ik. Een swift 1.3 heeft 68 pk, en is rap genoeg in het verkeer. Als je een sedan koopt heb je ook een 1.6 met 95 pk, die is een stuk sneller en heeft ok wat meer koppel voor op de snelweg. (makkelijker inhalen) Gti is ook leuk met 101 pk, maar idd hogere verzekering en hoge kans op een afgetrapte bak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Maxxieh het volgende:
En als ik dan de verzekering op mijn moeders naam zet, of is dat niet verstandig? De schadevrije jaren kan ik later altijd nog opbouwen..
Een 205 gti met een acceptabele kilometerstand is moeilijk te vinden. Daarnaast is zo'n kar geen ideale beginnersauto. Als je je gas loslaat in de bocht komt de achterkant voorbijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:56 schreef Kogando het volgende:
[..]
Zoek maar eens op marktplaats op 205 gti, en dan op prijs sorteren. Staan best mooie bij. Stuk betere en snellere auto'tjes dan een swiftje.
uitstraling van niks, maar ik geloof wel dat die dingen een nucleaire winter overleven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:04 schreef MikeyMan het volgende:
starslet...
Je kunt beter het volle pond betalen terwijl je een goedkope auto hebt omdat de premie dan relatief laag is. Wanneer je een keer een nieuwe auto koopt wordt je er echt niet vrolijk van als je dan het volle pond mag betalen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef Maxxieh het volgende:
Klopt. Wij hebben er een gehad van 21 jaar oud en die dingen zijn niet kapot te krijgen. Op een gegeven moment begon hier en daar roest zijn intrede te doen, maar motorisch krijg je die toyota blokjes niet kapot. Auto is overingens nog verkocht voor 350 euro. Maw ze zijn gewild en daardoor relatief duur.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef bluebit het volgende:
[..]
uitstraling van niks, maar ik geloof wel dat die dingen een nucleaire winter overleven.
Ideaal dus als je voor weinig geld wilt autorijden.
Ik dit wel in ieder 'eerste auto <2000 euro'-topic:"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je dit nou in elk topic vermelden?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |