Wie heeft uitgelegd dat mijn kritiek op NS onterecht is?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En stop er maar eens mee om steeds NS aan te vallen want dat is volkomen onterecht, ook iets wat al meer mensen je verteld hebben.
In jouw reactie vind ik toch behoorlijk specifieke argumenten over 'deze' NORAD onderwerpen...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
Omdat OYM geen PM heeft...
[..]
In mijn eerste reactie had ik het niet over 'deze' (NORAD) onderwerpen, maar over 9/11 verhalen in het algemeen.
Je zult het toch met mij eens moeten zijn dat er een aantal mensen heeeeeeeeeeeel veel roepen dat het zo en zo gegaan is, terwijl ze daar helemaal geen bewijzen voor hebben.
Niet specifiek?quote:Blijkt ook maar weer dat complotgelovers zaken uit hun contect rukken en/of over het hoofd zien. Oefening die nog niet bezig was, er was geen verwarring, er was juist voldoende bemanning bij NORAD, er was helemaal geen tijd om de vliegtuigen neer te halen.
Mijn reactie op jou was vrij duidelijk en gold voor die specifieke post van jou, de draai die je er aan geeft is volkomen onterecht!quote:[..]
En dat is dus onzin.
Zoals ik al vaak zat heb gezegd wil ik best wel naar de tegenpartij luisteren. Ik heb ook al vaak zat video's bekeken en sites gelezen die door anderen werden aangedragen.
Maar het gebeurd gewoon te vaak dat iemand iets roept, en dat ik en andere sceptici, dat maar meteen als waarheid moeten pikken. En daar doe ik niet aan mee. Er zijn teveel complot verhalen die duidelijk fout zijn. Dus dan ga ik beweringen die uit de lucht vallen zeker niet klakkeloos voor waar aannemen.
Als jij die post van mij zo opvat dan geef ik het op. Je kan je totaal niet inleven en je staat niet open voor andere meningen en argumenten. Slechts mijn observatie en niks geen schelden of hoe je het ook wil noemen. Jouw reactie en wat het uitlokte is duidelijk en mijn beschrijvende reactie (geen beschuldigende) daarop was duidelijk en helder, dat jij het niet wil begrijpen is niet mijn probleem.quote:Dan heeft het weinig zin om op mij te gaan schelden of constant maar hetzelfde verhaal te herhalen of constant te zeggen dat er wel degelijk bewijzen zijn. Sla me dan om de oren met die bewijzen. Maar dat gebeurd maar nooit. Een aantal denken dat ze het meningsverschil met getroll en gescheld op kunnen lossen....
Ik had het je al uitgelegd. Misschien hebben al die nare Fok-users en mods allemaal gewoon een pleurishekel aan Calvobbes. Gewoon omdat jij Calvobbes bent. Heeft verder niets met jou te maken of hoe je reageert. Alleen aan die rot-users en mods. Dat zijn natuurlijk allemaal zeikerds die het helemaal uit het niets op jou voorzien hebben. Ik vind het erg vervelend voor je dat je zo'n ruzie magneet bent. Lijkt me best lullig dat je daar niets aan kan doen. Echt naar ...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef calvobbes het volgende:
Het zou heel wat schelen als een paar mensen zouden accepteren dat andere mensen hun mening niet delen.
Een paar mensen lijken meteen over de rooie te gaan als iemand zegt dat die toch een andere mening heeft. Meteen reageren alsof iemand maar dom en/of achterlijk is. Die figuren zouden mij en anderen dan gewoon met feiten en bronnen om de oren moeten slaan. Dat maakt heel wat meer indruk dan als een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan te gaan reageren....
Hoe komt het toch dat zoveel mensen ruzie met je hebben? En dat zijn dan ook nog eens mensen die amper ruzie met anderen hebben. Zijn dat allemaal mensen die zich speciaal voor jou heeel kinderachtig gedragen, maar voor niemand anders?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou leuk voor je. Maar dat pleit jou niet vrij van kinderachtig en discussie verstorend gedrag.
Je kunt wel doen alsof het alleen maar aan mij ligt, maar het lijkt me duidelijk dat jij je regelmatig als een klein kind gedraagt als ik het niet met jou eens bent.
In plaats van te accepteren dat iemand een andere mening heeft dan jij ga je maar schelden of knullige smileys gebruiken....
Er was wel een uitleg gegeven, namelijk omdat dit TRU is. Daarnaast was het trollen tegen jou en veel mensen hebben om een voor jou onverklaarbare reden (of in ieder geval een reden die je niet accepteert) een antipathie tegen jou. Daardoor zien ze getroll tegen jou door de vingers. Leer er mee leven want hier zeuren zal er geen verbetering in brengen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef calvobbes het volgende:
Zelfs jij weigert uit te leggen waarom complot gelovers WEL mogen schelden en trollen en anderen niet.
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:33 schreef yvonne het volgende:
Ik ken er nog een hoor, larissa.
Wahahahahahahah Wat kom jij dan hier doen ineens?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:31 schreef Doc het volgende:
Ik vind het opvallend dat jij je op dit forum van ruzie naar ruzie beweegt
DIt bevestigt zijn stelling alleen maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef calvobbes het volgende:
Wahahahahahahah Wat kom jij dan hier doen ineens?
Weer een hypocriet verwijt van je Doc
Ik heb al diverse malen gezegd dat jij een van de mensen bent die WEL normaal een discussie wilt voeren en z'n best doen om de boel te onderbouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef OpenYourMind het volgende:
Als jij die post van mij zo opvat dan geef ik het op. Je kan je totaal niet inleven en je staat niet open voor andere meningen en argumenten. Slechts mijn observatie en niks geen schelden of hoe je het ook wil noemen. Jouw reactie en wat het uitlokte is duidelijk en mijn beschrijvende reactie (geen beschuldigende) daarop was duidelijk en helder, dat jij het niet wil begrijpen is niet mijn probleem.
Mwoah. Ik vind vragen om bewijzen of zeggen dat je het niet eens bent met een stelling niet echt kolen op het vuur gooien.quote:En for the record, ja ik erger mij ook wel aan anderen die zich zo gedragen als dat jij beweerd, maar niemand lokt dit meer uit of gooit nog meer kolen op het vuur dan jij doet.
Ik had hier al eerder eens gepost en heb het sinds onze discussies (die volgens jou toen geheel aan mijn wijze van discussieren lag en niets met jou van doen hadquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef calvobbes het volgende:
Fijn dat jij toegeeft dat het grootste deel van de mensheid hypocriet is. En mijn, in jouw ogen, laakbaar gedrag helemaal niet zo vreemd is.
zou calvobbes dan toch zelf ook in een complot zijn gaan geloven ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
Prima calvobbes, het zijn de complotgelovers en de mod.
Idd. Nu zal dat bewijs, een foto van atta in de cockpit, niet makkelijk te vinden zijn. Dus ga ik ook niet volhardende beweren dat Atta vloog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:31 schreef UncleScorp het volgende:
Vragen om bewijzen ?
Kan jij es een foto voorleggen van Atta in de cockpit van het vliegtuig ?
Zolang je die niet kan laten zien is het niet bewezen dat hij aan het stuur zat ...
Weer?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Overal?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef yvonne het volgende:
feit is dat je verziekend bezig bent, overal
Een van de aardigste complimenten die ik hier ooit op Fok! gehad hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan het weleens oneens zijn met Doc, zeker als het over cijfertjes gaat en foebal, maar hypocriet heb ik hem in 8 jaar FOK! nog nooit zien zijn.
De feiten:quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef calvobbes het volgende:
De 9/11 discussie is een discussie die ik al vele delen volg en aan bijdraag. Ik kom niet net als Doc ineens binnenvallen om te gaan zeiken op andere mensen...
Het is de toon waarop...quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:55 schreef calvobbes het volgende:
Mwoah. Ik vind vragen om bewijzen of zeggen dat je het niet eens bent met een stelling niet echt kolen op het vuur gooien.
Ik zie niet in wat daar het probleem van is. Na al die tijd die al besteed is aan deze discussies wordt het ook steeds irritanter als mensen telkens weer wat roepen wat allang bewezen fout is. Dan ga ik niet zomaar wat beweringen zonder bron geloven.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Het is de toon waarop...
Ik erger mij ook wel aan mensen die allerlei complot theorieen voor waar aannemen en een linkje met een stelling posten en het dan daarbij laten. In sommige gevallen levert dit een goede link op, dan vind ik het minder erg, maar anders zie ik ook liever een goede argumentatie.
Dit ben ik gedeeltelijk met je eens. Dat het lange posts oplevert, ja dat klopt, maar dan heb je een zinnige discussie. Nu heb je een hoop mensen die maar roepen dat 'iets niet kan' terwijl ze helemaal de kennis niet in huis hebben om dat zo stellig te kunnen beweren. Maar toch volhouden, alle inhoudelijke reacties over het hoe/waarom iets niet kan en hoe het dan wel zit ook aan de kant vegen, omdat dat niet in het straatje past. In dit soort gevallen wordt door die personen dan vaak terug gegrepen op de drogredenering "ja maar het gaat om het grote plaatje".quote:Maar als je het als "complotgelover" echt goed wil doen moet je eerst je discussiepunt uitleggen, de officiele versie weergeven en dan gaan argumenteren waarom het officiele verhaal niet klopt of wat er aan ontbreekt wat het oficiele verhaal in twijfel kan brengen. Dit is ontzettend veel werk en levert hele lange posts op. Ik persoonlijk geef de voorkeur aan z'n discussie, maar aangezien we niet allemaal zoveel tijd hebben, ik ook niet, is deze manier van discussieren nagenoeg onmogelijk.
quote:
Een sceptischi daarentegen kan realtief veel makkelijker discussieren aangezien hij alleen maar de officiele bronnen hoeft aan te halen en deze maar iets hoeft op te rekken en zelf een mogelijke theorie te opperen die aansluit bij het officiele verhaal om de argumenten van de "complotgelovers" aan de kant te schuiven. Dit is relatief gezien erg simpel aangezien er geen 100% onweerlegbaar bewijs is voor een inside job, alleen maar cicumstantial evidence. En circumstantial evidence kan je heel makkelijk verklaren met toeval, of er gaan nou eenmaal dingen fout, of de laatste versie van het officiele verhaal heeft hier een oplossing voor gevonden.
quote:Een "complotgelover" zijn is dus zeer frustrerend (phun intended)![]()
quote:
En alle reacties van sceptischi die voor de zoveelste keer alle argumenten zomaar van tafel schuiven en stellig beweren dat ze helemaal niks verdachts zien in de aangedragen argumenten en dit op een nogal vervelende toon brengen kan nogal wat negatieve reacties uitlokken.
Voor de duidelijkheid, ik ben een scepticus (maar volgens de meeste believers een debunkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef OpenYourMind het volgende:
Eenzelfde post kun je tot op zekere hoogte inderdaad ook maken voor de sceptischi. Alhoewel ik wel degelijk een verschil zie in de mate waarop ik iets zou kunnen aantonen en hoe makkelijk je die argumenten kan wegwuiven.
In mijn post ging ik wel uit van mijn positie en niet die van de mensen die vanalles geloven en dat hier maar neer plempen keer op keer.
Spijker, kop enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef OpenYourMind het volgende:
Beide partijen zijn hier naar mijn mening schuldig aan. Calvobbes verwijt ik kortzichtigheid of uitlokking en de meeste comlotdenkers hebben een tekort lontje en laten zich te gemakkelijk uitlokken.
Ook spijker, kop en zo, wel met kleine toevoeging, want er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het spel in tru erg leuk eik.
mensen ruziën vaak om iets wat beide niet weten, maar waar één partij, de sceptische, meestal net iets beter kan rationaliseren en beargumenteren.
Jouw enige posts hier in dit topic zijn allemaal gezeur op mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef Doc het volgende:
Daar heb ik een mening over en daar mag ik in dit topic over posten, me dunkt. Ik heb overigens een week geleden hier ook al gepost.
Met deze dingen is het zo dat het zo snel gigantisch groot wordt als je een beetje volledig wilt zijn. Je zou vaak bijna net zo goed meteen een boek kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:08 schreef OpenYourMind het volgende:
FF voor NorthernStar en andere belangstellenden...
Ik heb mijn posts in het topic geplaatst.
De ware aard van de oorlog tegen het terrorisme...
Eerst was mijn bedoeling om er 1 artikel van te maken maar dat duurde te lang. Het zijn nu 4 posts geworden waar tussen de eerste en de laatste twee posts een tijdje tussen zat.
Het artikel komt er misschien nog wel een keer als ik ook een diepgaand bronnenonderzoek heb gedaan voor de historische voorbeelden die ik wilde toevoegen.
Dat niet alleen, maar er is al ontzettend veel tijd in verschillende verhalen gestoken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef OpenYourMind het volgende:
Maar als je het als "complotgelover" echt goed wil doen moet je eerst je discussiepunt uitleggen, de officiele versie weergeven en dan gaan argumenteren waarom het officiele verhaal niet klopt of wat er aan ontbreekt wat het oficiele verhaal in twijfel kan brengen. Dit is ontzettend veel werk en levert hele lange posts op. Ik persoonlijk geef de voorkeur aan z'n discussie, maar aangezien we niet allemaal zoveel tijd hebben, ik ook niet, is deze manier van discussieren nagenoeg onmogelijk.
Ik begrijp dat het lastig is, maar handel daar dan ook naar. Jij doet dat wel, maar veel anderen maken je al voor idioot uit als je dat 'bewijs' niet accepteert.quote:Een sceptischi daarentegen kan realtief veel makkelijker discussieren aangezien hij alleen maar de officiele bronnen hoeft aan te halen en deze maar iets hoeft op te rekken en zelf een mogelijke theorie te opperen die aansluit bij het officiele verhaal om de argumenten van de "complotgelovers" aan de kant te schuiven. Dit is relatief gezien erg simpel aangezien er geen 100% onweerlegbaar bewijs is voor een inside job, alleen maar cicumstantial evidence. En circumstantial evidence kan je heel makkelijk verklaren met toeval, of er gaan nou eenmaal dingen fout, of de laatste versie van het officiele verhaal heeft hier een oplossing voor gevonden.
Omgekeerd precies hetzelfde.quote:En alle reacties van sceptischi die voor de zoveelste keer alle argumenten zomaar van tafel schuiven en stellig beweren dat ze helemaal niks verdachts zien in de aangedragen argumenten en dit op een nogal vervelende toon brengen kan nogal wat negatieve reacties uitlokken.
laat het gaan gozert. we kunnen beter weer gewoon leuk gaan deelnemen aan fok! scheelt heel wat energie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar er is al ontzettend veel tijd in verschillende verhalen gestoken.
Als ik zie hoeveel tijd en moeite bijv. Cyclonis in zijn posts steekt en dat dan door verschillende figuren weer wordt weggewuifd met een "ja maar jij basseert je op de overheid, en die liegen altijd" dan zakt mijn broek ook weer af. Zeker als diegene die dat zeggen niet beargumenteren waarom het fout is.
Nu ook weer met Gorgg. Die heeft een uitgebreid verhaal over Norad. En dan komen er weer een paar beweringen dat iemand achteraf gelogen zou hebben. De opmerkingen van Gorgg compleet negerend terwijl daar verschillende complot verhalen worden onderuitgehaald.
[..]
Ik begrijp dat het lastig is, maar handel daar dan ook naar. Jij doet dat wel, maar veel anderen maken je al voor idioot uit als je dat 'bewijs' niet accepteert.
[..]
Omgekeerd precies hetzelfde.
Eigenlijk zou de 9/11 discussie gewoon een tijdje op slot moeten. Alles is al wel gezegd, dezelde mensen blijven in dezelfde rondjes lopen. De een weigert te geloven dat het een complot was, de ander weigert te geloven dat Bush er niks mee te maken had.
We komen er toch niet uit en het lijd aan beide kanten tot frustraties....
Ah, op die manier. Het grappige is dat ik inderdaad alleen met jou die "ruzies" heb en jij met heel veel verschillende mensen. Dat ik dat in een topic constateer in een topic waar jij ook post en (dus) ruzie schopt (lang voordat ik er langs kwam) is alleen maar logisch en weinig hypocriet. Maar goed - het anderen van hypocritie beschuldigen is een van je grootste pleziertjes hier op Fok, dus ik moet niet verbaasd zijn dat je daar mee door bijft gaan. Het waarom is, in ogenschouw nemende wat je zelf over hypocritie postte, wel weer een raadsel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jouw enige posts hier in dit topic zijn allemaal gezeur op mij.
Dan moet je niet raar opkijken als ik jou verwijt hypocriet te zijn als je zegt dat ik ruzies opzoek.
En tuurlijk mag jij hier posten, verwacht alleen niet dat ik jouw gezeik serieus neem
Ja maar jij zoekt die ruzies dan ook op he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef Doc het volgende:
Het grappige is dat ik inderdaad alleen met jou die "ruzies" heb
Als jou punt is dat ik deze discussie met jou niet uit de weg ga, dan heb je volledig gelijk. Het punt is dan ook dat jij keer op keer je eigen rol in die discussies ontkent. Zolang jij blijft ontkennen dat jouw manier van posten enige rol heeft in het feit dat je met echt heel veel mensen hier ruzie hebt, BLIJF je met heel vveel mensen ruzie houden. En wanneer jij met anderen iedere dag dat je op fok komt ruzie blijft maken, kan ik blijven langskomen om je er op te atttenderen dat je daar wat aan kan doen als je inziet dat jouw manier van posten daar een rol in heeft. Daar is weinig hypocriets aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja maar jij zoekt die ruzies dan ook op he.
Als het ene topic vol is ga je naar een ander topic een discussie met mij uitlokken en een tijdje later zijn jouw bijdrages in een ander topic alleen maar gezeik op mij
Mijn punt is zelfs dat jij discussies met mij opzoekt en dan mij verwijt dat ik me van ruzie naar ruzie beweeg. En dat is dan ronduit hypocriet he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:31 schreef Doc het volgende:
Als jou punt is dat ik deze discussie met jou niet uit de weg ga, dan heb je volledig gelijk.
Ik ontken mijn rol in discussies niet, ik wijs erop dat anderen lopen te kloten, trollen en schelden.quote:Het punt is dan ook dat jij keer op keer je eigen rol in die discussies ontkent.
Ik verwijt dat jij van ruzie naar ruzie gaat met telkens anderen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:37 schreef calvobbes het volgende:
Mijn punt is zelfs dat jij discussies met mij opzoekt en dan mij verwijt dat ik me van ruzie naar ruzie beweeg. En dat is ronduit hypocriet he.
Wat is jouw rol in die discussies dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:37 schreef calvobbes het volgende:
Ik ontken mijn rol in discussies niet, (en dan een heel verhaal over anderen)
Ja dat is ook niet zo vreemd he. Ik vind schelden en trollen tegen anderen wel even wat anders dan een andere mening hebben dan iemand anders.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:51 schreef Doc het volgende:
De grote hoeveelheid tekst die je hierboven en in het algemeen besteed aan wat je eigen rol is steekt zeer schril af bij wat je anderen allemaal verwijt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat het gaan gozert. we kunnen beter weer gewoon leuk gaan deelnemen aan fok! scheelt heel wat energie.
Misschien dat je het van hen wel aanneemt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Mirage het volgende:
Ik zal dus voor mij houden dat ik calvobbes (frequenter dan af en toe) op een verzuurd zeikwijf vind lijken, een paar jaar terug was je een stuk gezelliger
heb je de autipas al aangevraagd?quote:Op zondag 22 april 2007 11:18 schreef Doc het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar ook die vorige post ging weer alleen over anderen.
Ja, er zijn mensen die trollen. Die heb je overal - maar het gaat er ook om hoe je reageert. Dat kan relaxed of dat kan overspannen alsof er je van alles en nog wat aangedaan wordt.
Mods zijn de ene keer wat objectiever dan andere keren. Dat gebeurt. Heeft echt iedereen wel eens last van. Jij allleen wat meer door de manier waarop je reageert. Dan is men wat minder geneigd jou kant te kiezen. Dat heb je alleen aan jezelf te danken. Of denk je dat uit helemaal het niets er zoveel mods zijn die een antipathie tegen je hebben?
En als je hier de post leest van mensen die niet negatief tegenover je staan dan zie je dat ook zij je postgedrag niet optimaal vinden.
[..]
[..]
Misschien dat je het van hen wel aanneemt.
Wat ik denk te bereiken? Ik hoop dat je zelf ook eens nadenkt over je manier van posten. Dat maakt het leuker hier.
Ik heb nu heel serieus en vol goede bedoelingen gereageerd op je bovenstaande post. Zou je asjeblieft nu mijn vragen willen beantwoorden: Wat is die rol die je zelf speelt? Wat doe jij fout in die discussie, of maken echt alleen anderen fouten?
Vind je dat een normale reactie op een normale post van mij?quote:
Nee. Maar ik wilde even een onbevangen reactie van jou op een reactie die ik kreeg van Lambiekje. Zie hier. Ook als reactie op een paar normale vragen. Daar had toen niemand problemen mee, behalve ik.quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Doc het volgende:
Vind je dat een normale reactie op een normale post van mij?
Offtopic is weggehaald.quote:Op zondag 22 april 2007 15:00 schreef proteus het volgende:
Kan iemand dat gezeur van Talon (en mijn antwoorden) even verwijderen in: Sean Penn bij The Colbert Report ?
tsja en waar ergerde calvobbes zich ook al weer zelf aan?quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Vind je dat een normale reactie op een normale post van mij?
Ik ga toch ook echt normaal en inhoudellijk in op jouw punten, ik verwacht dan van jou een normale reactie terug. Waarom geef je geen antwoord op die vragen?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef calvobbes het volgende:
Maar goed, ook uit de rest van jouw posts blijkt dat je zeer selectief leest wat ik zeg of er een zodanige draai aan geef dat het voor jou goed uitkomt.
Ik heb al gereageerd op het gedrag van anderen. Jij hebt daar nu ook al tig posts over geplaatst. Maar die vragen die ik gesteld heb beantwoord je maar niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:45 schreef calvobbes het volgende:
Weer over anderen ...
Als jij je er aan stoort dan moet je het zelf ook niet doen. Door het zelf te doen verlies je het recht om zelf te klagen over dat gedrag van anderen. Dan ben je niet meer serieus te nemen met je klachten. Zeker als je dat gedrag vertoont jegens anderen die dat gedrag niet naar jou tonen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:45 schreef calvobbes het volgende:
edit: Irritant trouwens he dat mensen vragen niet beantwoorden... Je zou eens wat meer in de 9/11 discussies moeten rondkijken. Daar gebeurd dat aan de lopende band....
Je zou bijna denken dat we wat dat betreft hetzelfde denken en ons aan hetzelfde storen...
Ik vind die autipas opmerking niet kunnen, jij ook niet. Jij stoort je aan mensen die simpele vragen niet beantwoorden, ik ook.
Jawel. Maar als jij niet tevreden bent met de antwoorden, dan is dat jouw probleem. Niet het mijne. Ik ga mijn antwoorden op jouw vragen niet aanpassen om jou blij te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Doc het volgende:
Ik heb al gereageerd op het gedrag van anderen. Jij hebt daar nu ook al tig posts over geplaatst. Maar die vragen die ik gesteld heb beantwoord je maar niet.
no comment .....................quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Zoals ik al zo vaak gezegd heb, als anderen een normale discussie voeren met mij, dan zal ik ook een normale discussie voeren. Ik ben nooit diegene die begint met schelden of klieren.
waarom reageer je dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
no comment .....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |