abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48329798
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef NorthernStar het volgende:

Echt, dat gejammer dat "skeptics" benadeeld worden, zonder enige in achtneming van in welk forum men eigenlijk zit, begint verschrikkelijk oud te worden.
Ik (skeptic) ben het met wombcat eens. Het was mij ook opgevallen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 21:29:42 #102
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48332895
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef proteus het volgende:

[..]

Ik (skeptic) ben het met wombcat eens. Het was mij ook opgevallen.
Imagine my shock.
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 21:42:14 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48333313
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef OpenYourMind het volgende:

Ik heb even in mijn bookmarks gekeken en daar kwam ik deze nog open topics tegen die specifieke punten rondom 9/11 behandelen.
In aansluiting hierop, de 9/11 reeks schiet kennelijk haar doel voorbij. In plaats van dat "losse topics" verschoond blijven van offtopic en de brede discussie, word er niks meer in die specifieke topics gepost maar gaat alles in de reeks.

De reeks zelf is ook een eindeloze herhaling van zetten, en veel bekvechten, geworden en als er iets nieuws geplaatst wordt sneeuwt vaak direct onder.

In overleg is er besloten daarom de reeks te sluiten.

Voortaan weer gewoon topics over een specifiek onderwerp.
pi_48335486
quote:
In dit forum wordt stelling genomen tegen algemeen aanvaarde en uitgedragen "waarheden". Dat is de gemene deler van de onderwerpen.

Als je daar niet tegen kunt of meent dat "aanvallen op die waarheden" het rechtvaardigt om andere users voor rotte vis uit te maken dan zit je hier verkeerd.
Dat snap ik. Ik ageer ook niet tegen je opmerkingen tegen Calvobbes, maar ertegen dat anderen die soortgelijk gedrag als Calvobbes vertonen, maar aan de andere kant zitten, niet dergelijke opmerkingen te horen krijgen.

Wat je niet ziet, is dat door dat gedrag er uitlokking plaatsvindt.
Het gaat me er nog niet eens zozeer om dat ik me er persoonlijk door aangevallen zou voelen, want dat valt wel mee. Het lijkt me alleen beter als er eens gelijk gehandeld zou worden, want volgens mij zou dat de sfeer op het forum juist verbeteren. Doordat de officiële theorie hier geridiculiseerd kan worden, bereik je irritatie bij degenen die daar de waarheid zien. Die hebben dan een korter lontje, flamen ook wat (of neigen daartoe), daar wordt weer op gereageerd, en tadaa! Daar gaan we weer...
quote:
Dat heeft geen ene fuck met skeptic/believer of ander hokje en labeltje te maken maar met de bedoeling van dit forum.

Echt, dat gejammer dat "skeptics" benadeeld worden, zonder enige in achtneming van in welk forum men eigenlijk zit, begint verschrikkelijk oud te worden.
Dat zal wel, misschien is er een oorzaak voor?
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 22:58:01 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48335762
Je mening is duidelijk wombat.
pi_48335829
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef NorthernStar het volgende:
Je mening is duidelijk wombcat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2007 23:01:19 ]
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:23:11 #107
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48403960
in dit topic: Truth huisregels fka faq (gemaakt door iteejer )

staat nog de oude zoekfunctie, wel handig maar niet de optimale..misschien een idee om naar de zoekfunctie van fok te verwijzen die vele malen beter is?
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 06:27:50 #108
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48405784
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Spellmeista het volgende:
in dit topic: Truth huisregels fka faq (gemaakt door iteejer )

staat nog de oude zoekfunctie, wel handig maar niet de optimale..misschien een idee om naar de zoekfunctie van fok te verwijzen die vele malen beter is?
Dat was ws. omdat er nog geen search in Replique zat destijds.

Ah ja, misschien een beetje overbodig nu, maar het staat niemand in de weg toch?
pi_48438105
quote:
In dit forum wordt stelling genomen tegen algemeen aanvaarde en uitgedragen "waarheden". Dat is de gemene deler van de onderwerpen.

Als je daar niet tegen kunt of meent dat "aanvallen op die waarheden" het rechtvaardigt om andere users voor rotte vis uit te maken dan zit je hier verkeerd.
Misschien kun je dat ook eens even uitleggen aan users als Futurama of Teenwolf.

Hun manier van "discusieren" is echt te triest voor woorden. Als je kun mening niet snel genoef overneemt ben je maar dom, achterlijk en arrogant.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:12:20 #110
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48438453
draai het allemaal maar weer om calvobbes, IEDEREEN heeft het weer fout behalve jij.....

je laatste zin slaat echt perfect op jezelf. ze zeggen wel eens dat de mens zich het meest ergert aan iemand als hij slechte karaktereigenschappen van een persoon herkent (denkt te herkennen) bij die ander,.... alsjeblieft.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_48438534
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2007 22:32:44 ]
pi_48438619
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:12 schreef TeenWolf het volgende:
draai het allemaal maar weer om calvobbes, IEDEREEN heeft het weer fout behalve jij.....
Nee hoor, niet iedereen. Ik zie Resonancer op een redelijk manier een discussie voeren. Lambiekje gaat ook niet schelden of op een andere manier dwarsliggen.

Jij en Futurama lijken geen normale discussie te willen voeren. Ik wil een normale discussie voeren zonder kinderachtig gedrag. Ik kan niks anders doen dan daartoe oproepen maar als jij en Futurama niet luisteren, dan hoop ik dat de mods ingrijpen om die discussie normaal te laten verlopen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:21:41 #113
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48438940
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor, niet iedereen. Ik zie Resonancer op een redelijk manier een discussie voeren. Lambiekje gaat ook niet schelden of op een andere manier dwarsliggen

Jij en Futurama lijken geen normale discussie te willen voeren. Ik wil een normale discussie voeren zonder kinderachtig gedrag. Ik kan niks anders doen dan daartoe oproepen maar als jij en Futurama niet luisteren, dan hoop ik dat de mods ingrijpen om die discussie normaal te laten verlopen..
sorry dat we niet naar je luisteren , by the way, als we naar gedrag zouden kijken zou jij de eerste zijn geweest die eruit vloog, dus weet wat je zegt en respect naar de moderators heb je zowiezo nooit gehad, laat staan naar de medeforumleden.

en ter afsluiting; degene die in een glazen huis woont moet niet beginnen met stenen te gooien naar een ander..

[ Bericht 2% gewijzigd door TeenWolf op 17-04-2007 22:29:15 ]
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_48465568
Futurama in [9/11] Voorkennis:
quote:
Alleen voor figuren als jij hoop ik dat er een hel bestaat.
quote:
*Spuugt in het gezicht van Haaahaha*

Slaaf .
pi_48466729

Lachen toch hoe heet zo'n discussie kan oplopen

Ik zie er wel de humor van in, maar dat komt omdat ik me niet erger eraan. Film-script moet geschreven worden over FOK!
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:21:21 #116
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48469096
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef proteus het volgende:
Futurama in [9/11] Voorkennis:
[..]

[..]
nou wat er vooraf plaatsvond is je niet bekend.........erg eenzijdig en dat vind ik erg jammer
pi_48469930
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

nou wat er vooraf plaatsvond is je niet bekend.........erg eenzijdig en dat vind ik erg jammer
Ik heb even het topic doorgekeken. Haahaha blijft netjes, evenals calvobbes. Futurama daarentegen, vreselijk onbeschoft.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:09:59 #118
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48478745
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef proteus het volgende:

[..]

Ik heb even het topic doorgekeken. Haahaha blijft netjes, evenals calvobbes. Futurama daarentegen, vreselijk onbeschoft.
nou dan ken je calvobbes en hahahaaa niet zo goed. kort geleden vertoonde eerstgenoemde nog onbeschoft tegen een moderator.

[ Bericht 1% gewijzigd door TeenWolf op 19-04-2007 11:31:57 ]
  donderdag 19 april 2007 @ 11:41:50 #119
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_48496535
Ik zie een patroon in de postings in 9/11 topics...

Soms begint het inhoudelijk maar meestal niet. Vaak begint het bij Calvobbes wanneer hij reageert met een niet al te subtiele of genuanceerde opmerking bij zijn verkondiging van zijn mening (soms terecht soms onterecht) en gelijk komen er korte reacties op calvobbes, daarop reageert calvobbes weer met (onbedoelde? kan me er niks bij voorstellen) uitlokkende of provocerende reacties op elke andere reactie met steeds een nieuwe post. Dan reageren er weer anderen en doet hahaha er nog eens een paar onliners doorheen en het topic kan weer dicht.

Beide partijen zijn hier naar mijn mening schuldig aan. Calvobbes verwijt ik kortzichtigheid of uitlokking en de meeste comlotdenkers hebben een tekort lontje en laten zich te gemakkelijk uitlokken.

Het zal mij benieuwen hoe lang dit zo doorgaat voordat ze zelf doorhebben hoe ze bezig zijn.

Tip: blijf bij de feiten en beargumenteer met bronnen of zet er duidelijk bij dat het je mening is of dat je iets een mogelijkheid vind, beschouw niet alles als de enige waarheid, hou alle opties open en de discussie zal een stuk vriendelijker worden.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_48511845
Het zou heel wat schelen als een paar mensen zouden accepteren dat andere mensen hun mening niet delen.
Een paar mensen lijken meteen over de rooie te gaan als iemand zegt dat die toch een andere mening heeft. Meteen reageren alsof iemand maar dom en/of achterlijk is. Die figuren zouden mij en anderen dan gewoon met feiten en bronnen om de oren moeten slaan. Dat maakt heel wat meer indruk dan als een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan te gaan reageren....
  donderdag 19 april 2007 @ 19:52:13 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48512330
ik vind het spel in tru erg leuk eik.

mensen ruziën vaak om iets wat beide niet weten, maar waar één partij, de sceptische, net iets beter kan rationaliseren en beargumenteren.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 20:23:34 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48513621
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je de openingspost zo goed vind, reageer daar dan op ipv weer zo'n lange tenen reactie als dit....

Misschien ook wel een handige tip voor anderen....

Edit: En je kunt ge gal ook gewoon kwijt in mijn PM box hoor... Als je mijn opmerking als een stinkbommetje vind, dan snap ik niet goed waarom je geen gebruik maakt van die PM functie en alleen maar mij aanspreekt....
Omdat jij die post daar neerzet. En niet Lambiekje, Orwell, Teenwolf of wie je het ook maar (via de pm) in de schoenen wilt schuiven.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef calvobbes het volgende:
Mooie post Gorg. Heel wat duidelijker en onderbouwder dan je meestal ziet in deze discussies.

Blijkt ook maar weer dat complotgelovers zaken uit hun contect rukken en/of over het hoofd zien. Oefening die nog niet bezig was, er was geen verwarring, er was juist voldoende bemanning bij NORAD, er was helemaal geen tijd om de vliegtuigen neer te halen.

Het lijkt me duidelijk dat ook op dit punt blijkt dat het allemaal lang niet zo erg (misgegaan) is als anderen willen doen geloven.
Het is een en al (negatieve) toon zetten wat je doet.
pi_48513790
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef NorthernStar het volgende:

Omdat jij die post daar neerzet. En niet Lambiekje, Orwell, Teenwolf of wie je het ook maar (via de pm) in de schoenen wilt schuiven.
Ow je kijkt selectief dus blijkbaar... Kijk eens even goed in het topic van voorkennis. Zal ik even een paar voorbeelden geven van figuren die het topic verkloten?

Of wil je het niet zien dat verschlillende complot gelovers zich als kleine kinderen gedragen?

edit: Ow wacht, je ziet het dus wel dat ze lopen te kloten, maar bij hun wis je alleen maar opmerkingen zonder duidelijke waarschuwingen uit te delen....
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 20:36:55 #124
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48514193
Prima calvobbes, het zijn de complotgelovers en de mod.
pi_48514364
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
Prima calvobbes, het zijn de complotgelovers en de mod.
Ja daar lijkt het zo wel op he.

Teenwolf en Futurama mogen zich als klein kind gedragen van jou, als ik een opmerking maak waardoor jij meteen in de vlekken schiet krijg ik ik een waarschuwing...

Objectiviteit lijkt bij jou nog steeds ver te zoeken. Je doet er alles aan om mij de schuld te geven van de onrust in de 9/11 topics terwijl anderen die lopen te trollen en klieren niet aangesproken worden....
pi_48515204
Omdat OYM geen PM heeft...
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:00 schreef OpenYourMind het volgende:

Het punt wat NorthernStar probeerde duidelijk te maken is, denk ik; dat jij in jouw eerste reactie de "complotgelovers" gelijk beschuldigde van allerlei dingen en daarvoor eenzijdige informatie gelijk als waarheid aannam en ook als de enige waarheid presenteerde, terwijl naar mijn mening deze onderwerpen nog ter discussie staan.
In mijn eerste reactie had ik het niet over 'deze' (NORAD) onderwerpen, maar over 9/11 verhalen in het algemeen.
Je zult het toch met mij eens moeten zijn dat er een aantal mensen heeeeeeeeeeeel veel roepen dat het zo en zo gegaan is, terwijl ze daar helemaal geen bewijzen voor hebben.
quote:
Jouw reactie geeft de tegenstanders in de discussie de indruk dat ze niet serieus genomen worden en alle argumenten al bij voorbaat niet in acht overwogen worden. De toon van jouw reactie zorgt er dan ook nog eens voor dat er bijna een 100% kans is op een persoonlijke aanval omdat jij blijkbaar niet eens naar andere argumenten van de tegenpartij wil luisteren.
En dat is dus onzin.
Zoals ik al vaak zat heb gezegd wil ik best wel naar de tegenpartij luisteren. Ik heb ook al vaak zat video's bekeken en sites gelezen die door anderen werden aangedragen.
Maar het gebeurd gewoon te vaak dat iemand iets roept, en dat ik en andere sceptici, dat maar meteen als waarheid moeten pikken. En daar doe ik niet aan mee. Er zijn teveel complot verhalen die duidelijk fout zijn. Dus dan ga ik beweringen die uit de lucht vallen zeker niet klakkeloos voor waar aannemen.

Dan heeft het weinig zin om op mij te gaan schelden of constant maar hetzelfde verhaal te herhalen of constant te zeggen dat er wel degelijk bewijzen zijn. Sla me dan om de oren met die bewijzen. Maar dat gebeurd maar nooit. Een aantal denken dat ze het meningsverschil met getroll en gescheld op kunnen lossen....
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 21:08:07 #127
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48515752
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja daar lijkt het zo wel op he.

Teenwolf en Futurama mogen zich als klein kind gedragen van jou, als ik een opmerking maak waardoor jij meteen in de vlekken schiet krijg ik ik een waarschuwing...

Objectiviteit lijkt bij jou nog steeds ver te zoeken. Je doet er alles aan om mij de schuld te geven van de onrust in de 9/11 topics terwijl anderen die lopen te trollen en klieren niet aangesproken worden....
Iedereen heeft het op je gemunt inderdaad, ik voorop.
pi_48515882
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef NorthernStar het volgende:

Iedereen heeft het op je gemunt inderdaad, ik voorop.

Je zou ook eens een keer kunnen uitleggen waarom je Teenwolf en Orwell niet op hun gezeik en getroll aanspreekt. Ik snap niet waarom dat zoveel gevraagd is.
  donderdag 19 april 2007 @ 21:14:44 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48516062
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je zou ook eens een keer kunnen uitleggen waarom je Teenwolf en Orwell niet op hun gezeik en getroll aanspreekt. Ik snap niet waarom dat zoveel gevraagd is.
laat het gaan voordat jijzelf parra wordt gepraat. gewoon lekker meedoen met de maalstroom. realaxybaby.
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 21:15:02 #130
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48516083
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Tja, wat allemaal niet kan. Jij zou ook eens een keer twee regels kunnen kunnen schrijven zonder dat je naar andere users of mij als mod wijst, maar dat gebeurt ook niet.
pi_48516201
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef NorthernStar het volgende:

Tja, wat allemaal niet kan. Jij zou ook eens een keer twee regels kunnen kunnen schrijven zonder dat je naar andere users of mij als mod wijst, maar dat gebeurt ook niet.
Nee idd. Maar dat is ook vrij logisch. Want er is meer dan genoeg reden om twee regels over andere users en jouw als mod te schrijven.

Als jij objectief zou modden en users als Teenwolf en Orwell een normale discussie zouden voeren, dan zouden we deze discussie niet hebben
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 21:18:12 #132
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48516258
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee idd. Maar dat is ook vrij logisch. Want er is meer dan genoeg reden om twee regels over andere users en jouw als mod te schrijven.

Als jij objectief zou modden en users als Teenwolf en Orwell een normale discussie zouden voeren, dan zouden we deze discussie niet hebben
Klopt, calvobbes, het ligt allemaal aan anderen. Het is een verdomd oneerlijke wereld, wat jij?
pi_48516372
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef NorthernStar het volgende:

Klopt, calvobbes, het ligt allemaal aan anderen. Het is een verdomd oneerlijke wereld, wat jij?
Ja ik merk het. Jammer dat het zo moet gaan. Ik zou het graag anders zien.

Overigens wat dat betreft wel behoorlijk hypocriet van jou he. Je verwacht van Bush en Co dat ze zich eerlijk gedragen, maar zelf neem je het niet zo nauw he....
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 21:23:14 #134
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48516502
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja ik merk het. Jammer dat het zo moet gaan. Ik zou het graag anders zien.

Overigens wat dat betreft wel behoorlijk hypocriet van jou he. Je verwacht van Bush en Co dat ze zich eerlijk gedragen, maar zelf neem je het niet zo nauw he....
Het is gewoon bar en boos.

Ik ga wat anders doen ok? Ga gerust verder en als dit topic vol is open je maar een nieuwe.
pi_48516792
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef NorthernStar het volgende:

Het is gewoon bar en boos.

Ik ga wat anders doen ok? Ga gerust verder en als dit topic vol is open je maar een nieuwe. [afbeelding]
Ow ik zeg je nog maar één ding. Als het je toch allemaal niks kan schelen, reageer dan gewoon ontopic op topics ipv weer iets te zoeken om mij op aan te vallen.
Dat zou ook al een stuk ergenis schelen en het maakt toch weinig indruk....
  donderdag 19 april 2007 @ 21:37:05 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48517262
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow ik zeg je nog maar één ding. Als het je toch allemaal niks kan schelen, reageer dan gewoon ontopic op topics ipv weer iets te zoeken om mij op aan te vallen.
ik zal er persoonlijk, met mijn lurkgedrag in tru, op toezien dat ie jou niet nadeliger benadert dan ieder ander.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:08:33 #137
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48519257
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

wat erg calvobbes, iedereen is tegen je , de hele wereld heeft het op je gemunt, op zo een engeltje als jij.

weet je wat ook een keer goed zou kunnen helpen? Zelfreflectie.
pi_48519501
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef TeenWolf het volgende:

weet je wat ook een keer goed zou kunnen helpen? Zelfreflectie.
Ja goede tip. Ook voor jou.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:17:55 #139
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48519787
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja goede tip. Ook voor jou.
het valt alleen op dat dozijnen mensen problemen met jou hebben, ik heb dat eigenlijk alleen met jou.

en zelfreflectie geldt voor iedereen, maar je moet er wel wat mee doen natuurlijk.
pi_48519927
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef TeenWolf het volgende:

het valt alleen op dat dozijnen mensen problemen met jou hebben, ik heb dat eigenlijk alleen met jou.
Nou leuk voor je. Maar dat pleit jou niet vrij van kinderachtig en discussie verstorend gedrag.

Je kunt wel doen alsof het alleen maar aan mij ligt, maar het lijkt me duidelijk dat jij je regelmatig als een klein kind gedraagt als ik het niet met jou eens bent.
In plaats van te accepteren dat iemand een andere mening heeft dan jij ga je maar schelden of knullige smileys gebruiken....
  donderdag 19 april 2007 @ 22:23:07 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48520074
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou leuk voor je. Maar dat pleit jou niet vrij van kinderachtig en discussie verstorend gedrag.

Je kunt wel doen alsof het alleen maar aan mij ligt, maar het lijkt me duidelijk dat jij je regelmatig als een klein kind gedraagt als ik het niet met jou eens bent.
In plaats van te accepteren dat iemand een andere mening heeft dan jij ga je maar schelden of knullige smileys gebruiken....
dit is het nou.......dit is calvobbes....... wat dozijnen irriteert
pi_48520157
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef TeenWolf het volgende:

dit is het nou.......dit is calvobbes....... wat dozijnen irriteert
Probeer je nou te doen alsof jij op een normale manier aan discussies meedoet?
  donderdag 19 april 2007 @ 22:28:58 #143
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48520402
ik erger me net als velen erger aan jou gedrag en dat vind jij "niet normaal" en veranderen kunnen we dat helaas niet, dat gedrag zit erin gebakken bij jou...
pi_48520596
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef TeenWolf het volgende:
ik erger me net als velen erger aan jou gedrag en dat vind jij "niet normaal" en veranderen kunnen we dat helaas niet, dat gedrag zit erin gebakken bij jou...
En jouw gedrag dan? Waar komt het vandaan dat jij schijnbaar dwangmatig de discussie uit de weg gaat of alleen maar op anderen loopt te zeiken met soms alleen meer smileys?

En denk je nou echt dat jouw mening over mij ook maar enige indruk maakt op mij? Dan ben je wel heel naief. Als jij nou iemand zou zijn die netjes een discussie voert, dan zou ik wel luisteren naar je, maar aangezien jij liever discussies verstoort dan er aan meewerkt, gaat jouw kritiek toch wel het ene oor in en het andere oor uit.

Als mijn gedrag dan toch ingebakken zit en niet kan veranderen, dan heeft het ook weinig zin om telkens maar op mij te gaan lopen zeiken. Negeer me dan gewoon of beter nog, lul me onder de tafel met duidelijke bewijzen. Laat zien dat ik het helemaal verkeerd heb.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:48:06 #145
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48521409
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En jouw gedrag dan? Waar komt het vandaan dat jij schijnbaar dwangmatig de discussie uit de weg gaat of alleen maar op anderen loopt te zeiken met soms alleen meer smileys?
goh wat erg...welkom op fok met die smileys, iedereen doet dat en op veel van mijn posts is ook met een smiley gereageerd maar dat boeit mij en vele anderen niet. wat is fok zonder smileys.

wat open your mind ook al zei, het gaat om jou ongenuanceerde uitlatingen en volgens anderen je denigrerende posts op dit forum wat een slechte sfeer creeert,
quote:
En denk je nou echt dat jouw mening over mij ook maar enige indruk maakt op mij? Dan ben je wel heel naief. Als jij nou iemand zou zijn die netjes een discussie voert, dan zou ik wel luisteren naar je, maar aangezien jij liever discussies verstoort dan er aan meewerkt, gaat jouw kritiek toch wel het ene oor in en het andere oor uit.
tuurlijk, niemand maakt indruk op jou, het zou ook inderdaad naief van me zijn als ik zou denken dat iemand als JIJ naar me zou luisteren.

je zou wel luisteren naar iemand die wel netjes een discussie voert? waarom luister je niet naar Open Your Mind in zijn post ergens hierboven of naar Northern star? Of voeren die niet netjes een discussie?

Eerder had je al aangegeven dat Open yor mind en ook Lambiekje wel goed (netjes) discussie voeren. Hun hebben overigens ook hun ergernissen uitgesproken over jou in FB, maar je doet niet wat ze zeggen, dus klopt het feit niet dat je naar anderen luistert die wel netjes (in jou ogen) discussieren.
quote:
Als mijn gedrag dan toch ingebakken zit en niet kan veranderen, dan heeft het ook weinig zin om telkens maar op mij te gaan lopen zeiken. Negeer me dan gewoon of beter nog, lul me onder de tafel met duidelijke bewijzen. Laat zien dat ik het helemaal verkeerd heb.
Open your mind en velen anderen zijn vaak met duidelijke bewijzen gekomen, maar helaas negeer je dat en lees je niet. Als ik je een tip mag geven; je hebt niet altijd gelijk, niemand niet.

Mensen die het tegendeel beweren in een topic kunnen ook wel gelijk hebben, ook al is het 50% 50%, maar helaas denk jij dat ALLES wat de complotdenkers zeggen niet klopt. Dat kan gewoonweg niet, probeer ook eens wat van anderen aan te nemen. Het is geven en nemen in een topic.
pi_48521700
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef TeenWolf het volgende:

je zou wel luisteren naar iemand die wel netjes een discussie voert? waarom luister je niet naar Open Your Mind in zijn post ergens hierboven of naar Northern star?
Je leest weer eens verkeerd. Ik zeg nergens dat ik niet naar OYM luister. Dat is iemand die wel op een nette manier een discussie voert.
En waarom ik niet naar NS luister heb ik je al eerder uitgelegd. Die beschouw ik als iemand die makkelijk liegt en niet objectief mod.

Maar goed, ook uit de rest van jouw posts blijkt dat je zeer selectief leest wat ik zeg of er een zodanige draai aan geef dat het voor jou goed uitkomt.

Dus ik laat het hierbij maar herhaal nogmaals. Als je het niet met me eens bent, negeer me dan of kom met duidelijke bewijzen.

Steek je energie die je in dit gezeur steekt eens in aantonen waar Gorgg het allemaal fout heeft met zijn verhaal over NORAD. Dat gebeurd niet. Mensen zoals jij steken meer tijd in zeiken op anderen, dan op bewijs leveren voor complotten.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:02:46 #147
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48522132
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je leest weer eens verkeerd. Ik zeg nergens dat ik niet naar OYM luister. Dat is iemand die wel op een nette manier een discussie voert.
En waarom ik niet naar NS luister heb ik je al eerder uitgelegd. Die beschouw ik als iemand die makkelijk liegt en niet objectief mod.

Maar goed, ook uit de rest van jouw posts blijkt dat je zeer selectief leest wat ik zeg of er een zodanige draai aan geef dat het voor jou goed uitkomt.
dit bedoelen we nou.

1- anderen beschuldigen van selectief leesgedrag terwijl je dat zelf doet.

2- anderen beschuldigen van liegen terwijl je dat zelf doet

3- zeggen dat anderen een "draai" aan een verhaal geven zodat het hen goed uitkomt terwijl je zelf zo bent.

wist je dat volgens psychologen mensen zich het meest ergeren aan slecht gedrag van anderen welke ze zelf het meest bezitten?

in 99% van de gevallen beziiten hun "tegenstanders" dat gedrag niet eens, maar zien ze dat in hun ogen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TeenWolf op 19-04-2007 23:22:29 ]
pi_48522191
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef TeenWolf het volgende:

wist je dat volgens psychologen mensen zich het meest ergeren aan slecht gedrag van anderen welke ze zelf het meest bezitten?
Nou dat wil dus heel wat over jou zeggen he!
  donderdag 19 april 2007 @ 23:06:55 #149
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48522314
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou dat wil dus heel wat over jou zeggen he!

ja ik gebruik een smiley
pi_48522646
Ik bemoei me niet snel in deze discussie maar ik ben jouw gezeikstraal meer dan zat Calvobbes.

Nee, wij samen hebben nog nooit een echte discussie gevoerd, zoals je al eerder opmerkte, maar ik volg wel jouw discussies met anderen, geen betere manier om iemand zijn gedrag in discussie te observeren he

En ik blijf echt bij mijn mening; je bent niet in staat om jouw eigen manier van discussie voeren eens goed te bekijken, je levert kritiek op iedereen maar zodra iemand kritiek op jou levert heb je de poppen aan het dansen.

Dus nogmaals; steek eens de hand in eigen boezem, durf eens je eigen fouten in te zien of nog beter, lees eens het boek van M. B. Rosenberg, dan leer je (misschien) eens wat echt discussieren is.

En stop er maar eens mee om steeds NS aan te vallen want dat is volkomen onterecht, ook iets wat al meer mensen je verteld hebben.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')