Ik (skeptic) ben het met wombcat eens. Het was mij ook opgevallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
Echt, dat gejammer dat "skeptics" benadeeld worden, zonder enige in achtneming van in welk forum men eigenlijk zit, begint verschrikkelijk oud te worden.
Imagine my shock.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik (skeptic) ben het met wombcat eens. Het was mij ook opgevallen.
In aansluiting hierop, de 9/11 reeks schiet kennelijk haar doel voorbij. In plaats van dat "losse topics" verschoond blijven van offtopic en de brede discussie, word er niks meer in die specifieke topics gepost maar gaat alles in de reeks.quote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik heb even in mijn bookmarks gekeken en daar kwam ik deze nog open topics tegen die specifieke punten rondom 9/11 behandelen.
Dat snap ik. Ik ageer ook niet tegen je opmerkingen tegen Calvobbes, maar ertegen dat anderen die soortgelijk gedrag als Calvobbes vertonen, maar aan de andere kant zitten, niet dergelijke opmerkingen te horen krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
In dit forum wordt stelling genomen tegen algemeen aanvaarde en uitgedragen "waarheden". Dat is de gemene deler van de onderwerpen.
Als je daar niet tegen kunt of meent dat "aanvallen op die waarheden" het rechtvaardigt om andere users voor rotte vis uit te maken dan zit je hier verkeerd.
Dat zal wel, misschien is er een oorzaak voor?quote:Dat heeft geen ene fuck met skeptic/believer of ander hokje en labeltje te maken maar met de bedoeling van dit forum.
Echt, dat gejammer dat "skeptics" benadeeld worden, zonder enige in achtneming van in welk forum men eigenlijk zit, begint verschrikkelijk oud te worden.
Dat was ws. omdat er nog geen search in Replique zat destijds.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Spellmeista het volgende:
in dit topic: Truth huisregels fka faq (gemaakt door iteejer)
staat nog de oude zoekfunctie, wel handig maar niet de optimale..misschien een idee om naar de zoekfunctie van fok te verwijzen die vele malen beter is?
Misschien kun je dat ook eens even uitleggen aan users als Futurama of Teenwolf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
In dit forum wordt stelling genomen tegen algemeen aanvaarde en uitgedragen "waarheden". Dat is de gemene deler van de onderwerpen.
Als je daar niet tegen kunt of meent dat "aanvallen op die waarheden" het rechtvaardigt om andere users voor rotte vis uit te maken dan zit je hier verkeerd.
Nee hoor, niet iedereen. Ik zie Resonancer op een redelijk manier een discussie voeren. Lambiekje gaat ook niet schelden of op een andere manier dwarsliggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:12 schreef TeenWolf het volgende:
draai het allemaal maar weer om calvobbes, IEDEREEN heeft het weer fout behalve jij.....
sorry dat we niet naar je luisteren , by the way, als we naar gedrag zouden kijken zou jij de eerste zijn geweest die eruit vloog, dus weet wat je zegt en respect naar de moderators heb je zowiezo nooit gehad, laat staan naar de medeforumleden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen. Ik zie Resonancer op een redelijk manier een discussie voeren. Lambiekje gaat ook niet schelden of op een andere manier dwarsliggen
Jij en Futurama lijken geen normale discussie te willen voeren. Ik wil een normale discussie voeren zonder kinderachtig gedrag. Ik kan niks anders doen dan daartoe oproepen maar als jij en Futurama niet luisteren, dan hoop ik dat de mods ingrijpen om die discussie normaal te laten verlopen..
quote:Alleen voor figuren als jij hoop ik dat er een hel bestaat.
quote:*Spuugt in het gezicht van Haaahaha*
Slaaf .
nou wat er vooraf plaatsvond is je niet bekend.........erg eenzijdig en dat vind ik erg jammerquote:
Ik heb even het topic doorgekeken. Haahaha blijft netjes, evenals calvobbes. Futurama daarentegen, vreselijk onbeschoft.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou wat er vooraf plaatsvond is je niet bekend.........erg eenzijdig en dat vind ik erg jammer
nou dan ken je calvobbes en hahahaaa niet zo goed. kort geleden vertoonde eerstgenoemde nog onbeschoft tegen een moderator.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik heb even het topic doorgekeken. Haahaha blijft netjes, evenals calvobbes. Futurama daarentegen, vreselijk onbeschoft.
Omdat jij die post daar neerzet. En niet Lambiekje, Orwell, Teenwolf of wie je het ook maar (via de pm) in de schoenen wilt schuiven.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je de openingspost zo goed vind, reageer daar dan op ipv weer zo'n lange tenen reactie als dit....
Misschien ook wel een handige tip voor anderen....
Edit: En je kunt ge gal ook gewoon kwijt in mijn PM box hoor... Als je mijn opmerking als een stinkbommetje vind, dan snap ik niet goed waarom je geen gebruik maakt van die PM functie en alleen maar mij aanspreekt....
Het is een en al (negatieve) toon zetten wat je doet.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef calvobbes het volgende:
Mooie post Gorg. Heel wat duidelijker en onderbouwder dan je meestal ziet in deze discussies.
Blijkt ook maar weer dat complotgelovers zaken uit hun contect rukken en/of over het hoofd zien. Oefening die nog niet bezig was, er was geen verwarring, er was juist voldoende bemanning bij NORAD, er was helemaal geen tijd om de vliegtuigen neer te halen.
Het lijkt me duidelijk dat ook op dit punt blijkt dat het allemaal lang niet zo erg (misgegaan) is als anderen willen doen geloven.
Ow je kijkt selectief dus blijkbaar... Kijk eens even goed in het topic van voorkennis. Zal ik even een paar voorbeelden geven van figuren die het topic verkloten?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef NorthernStar het volgende:
Omdat jij die post daar neerzet. En niet Lambiekje, Orwell, Teenwolf of wie je het ook maar (via de pm) in de schoenen wilt schuiven.
Ja daar lijkt het zo wel op he.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
Prima calvobbes, het zijn de complotgelovers en de mod.
In mijn eerste reactie had ik het niet over 'deze' (NORAD) onderwerpen, maar over 9/11 verhalen in het algemeen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:00 schreef OpenYourMind het volgende:
Het punt wat NorthernStar probeerde duidelijk te maken is, denk ik; dat jij in jouw eerste reactie de "complotgelovers" gelijk beschuldigde van allerlei dingen en daarvoor eenzijdige informatie gelijk als waarheid aannam en ook als de enige waarheid presenteerde, terwijl naar mijn mening deze onderwerpen nog ter discussie staan.
En dat is dus onzin.quote:Jouw reactie geeft de tegenstanders in de discussie de indruk dat ze niet serieus genomen worden en alle argumenten al bij voorbaat niet in acht overwogen worden. De toon van jouw reactie zorgt er dan ook nog eens voor dat er bijna een 100% kans is op een persoonlijke aanval omdat jij blijkbaar niet eens naar andere argumenten van de tegenpartij wil luisteren.
Iedereen heeft het op je gemunt inderdaad, ik voorop.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het zo wel op he.
Teenwolf en Futurama mogen zich als klein kind gedragen van jou, als ik een opmerking maak waardoor jij meteen in de vlekken schiet krijg ik ik een waarschuwing...
Objectiviteit lijkt bij jou nog steeds ver te zoeken. Je doet er alles aan om mij de schuld te geven van de onrust in de 9/11 topics terwijl anderen die lopen te trollen en klieren niet aangesproken worden....
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen heeft het op je gemunt inderdaad, ik voorop.
laat het gaan voordat jijzelf parra wordt gepraat. gewoon lekker meedoen met de maalstroom. realaxybaby.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou ook eens een keer kunnen uitleggen waarom je Teenwolf en Orwell niet op hun gezeik en getroll aanspreekt. Ik snap niet waarom dat zoveel gevraagd is.
Tja, wat allemaal niet kan. Jij zou ook eens een keer twee regels kunnen kunnen schrijven zonder dat je naar andere users of mij als mod wijst, maar dat gebeurt ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou ook eens een keer kunnen uitleggen waarom je Teenwolf en Orwell niet op hun gezeik en getroll aanspreekt. Ik snap niet waarom dat zoveel gevraagd is.
Nee idd. Maar dat is ook vrij logisch. Want er is meer dan genoeg reden om twee regels over andere users en jouw als mod te schrijven.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef NorthernStar het volgende:
Tja, wat allemaal niet kan. Jij zou ook eens een keer twee regels kunnen kunnen schrijven zonder dat je naar andere users of mij als mod wijst, maar dat gebeurt ook niet.
Klopt, calvobbes, het ligt allemaal aan anderen. Het is een verdomd oneerlijke wereld, wat jij?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee idd. Maar dat is ook vrij logisch. Want er is meer dan genoeg reden om twee regels over andere users en jouw als mod te schrijven.
Als jij objectief zou modden en users als Teenwolf en Orwell een normale discussie zouden voeren, dan zouden we deze discussie niet hebben
Ja ik merk het. Jammer dat het zo moet gaan. Ik zou het graag anders zien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Klopt, calvobbes, het ligt allemaal aan anderen. Het is een verdomd oneerlijke wereld, wat jij?
Het is gewoon bar en boos.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja ik merk het. Jammer dat het zo moet gaan. Ik zou het graag anders zien.
Overigens wat dat betreft wel behoorlijk hypocriet van jou he. Je verwacht van Bush en Co dat ze zich eerlijk gedragen, maar zelf neem je het niet zo nauw he....
Ow ik zeg je nog maar één ding. Als het je toch allemaal niks kan schelen, reageer dan gewoon ontopic op topics ipv weer iets te zoeken om mij op aan te vallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef NorthernStar het volgende:
Het is gewoon bar en boos.![]()
Ik ga wat anders doen ok? Ga gerust verder en als dit topic vol is open je maar een nieuwe.[afbeelding]
ik zal er persoonlijk, met mijn lurkgedrag in tru, op toezien dat ie jou niet nadeliger benadert dan ieder ander.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow ik zeg je nog maar één ding. Als het je toch allemaal niks kan schelen, reageer dan gewoon ontopic op topics ipv weer iets te zoeken om mij op aan te vallen.
Dat zou ook al een stuk ergenis schelen en het maakt toch weinig indruk....
wat erg calvobbes, iedereen is tegen je , de hele wereld heeft het op je gemunt, op zo een engeltje als jij.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow ik zeg je nog maar één ding. Als het je toch allemaal niks kan schelen, reageer dan gewoon ontopic op topics ipv weer iets te zoeken om mij op aan te vallen.
Dat zou ook al een stuk ergenis schelen en het maakt toch weinig indruk....
Ja goede tip. Ook voor jou.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef TeenWolf het volgende:
weet je wat ook een keer goed zou kunnen helpen? Zelfreflectie.
het valt alleen op dat dozijnen mensen problemen met jou hebben, ik heb dat eigenlijk alleen met jou.quote:
Nou leuk voor je. Maar dat pleit jou niet vrij van kinderachtig en discussie verstorend gedrag.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef TeenWolf het volgende:
het valt alleen op dat dozijnen mensen problemen met jou hebben, ik heb dat eigenlijk alleen met jou.
dit is het nou.......dit is calvobbes....... wat dozijnen irriteertquote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou leuk voor je. Maar dat pleit jou niet vrij van kinderachtig en discussie verstorend gedrag.
Je kunt wel doen alsof het alleen maar aan mij ligt, maar het lijkt me duidelijk dat jij je regelmatig als een klein kind gedraagt als ik het niet met jou eens bent.
In plaats van te accepteren dat iemand een andere mening heeft dan jij ga je maar schelden of knullige smileys gebruiken....
Probeer je nou te doen alsof jij op een normale manier aan discussies meedoet?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef TeenWolf het volgende:
dit is het nou.......dit is calvobbes....... wat dozijnen irriteert
En jouw gedrag dan? Waar komt het vandaan dat jij schijnbaar dwangmatig de discussie uit de weg gaat of alleen maar op anderen loopt te zeiken met soms alleen meer smileys?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef TeenWolf het volgende:
ik erger me net als velen erger aan jou gedrag en dat vind jij "niet normaal" en veranderen kunnen we dat helaas niet, dat gedrag zit erin gebakken bij jou...
goh wat erg...welkom op fok met die smileys, iedereen doet dat en op veel van mijn posts is ook met een smiley gereageerd maar dat boeit mij en vele anderen niet. wat is fok zonder smileys.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jouw gedrag dan? Waar komt het vandaan dat jij schijnbaar dwangmatig de discussie uit de weg gaat of alleen maar op anderen loopt te zeiken met soms alleen meer smileys?
tuurlijk, niemand maakt indruk op jou, het zou ook inderdaad naief van me zijn als ik zou denken dat iemand als JIJ naar me zou luisteren.quote:En denk je nou echt dat jouw mening over mij ook maar enige indruk maakt op mij? Dan ben je wel heel naief. Als jij nou iemand zou zijn die netjes een discussie voert, dan zou ik wel luisteren naar je, maar aangezien jij liever discussies verstoort dan er aan meewerkt, gaat jouw kritiek toch wel het ene oor in en het andere oor uit.
Open your mind en velen anderen zijn vaak met duidelijke bewijzen gekomen, maar helaas negeer je dat en lees je niet. Als ik je een tip mag geven; je hebt niet altijd gelijk, niemand niet.quote:Als mijn gedrag dan toch ingebakken zit en niet kan veranderen, dan heeft het ook weinig zin om telkens maar op mij te gaan lopen zeiken. Negeer me dan gewoon of beter nog, lul me onder de tafel met duidelijke bewijzen. Laat zien dat ik het helemaal verkeerd heb.
Je leest weer eens verkeerd. Ik zeg nergens dat ik niet naar OYM luister. Dat is iemand die wel op een nette manier een discussie voert.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef TeenWolf het volgende:
je zou wel luisteren naar iemand die wel netjes een discussie voert? waarom luister je niet naar Open Your Mind in zijn post ergens hierboven of naar Northern star?
dit bedoelen we nou.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je leest weer eens verkeerd. Ik zeg nergens dat ik niet naar OYM luister. Dat is iemand die wel op een nette manier een discussie voert.
En waarom ik niet naar NS luister heb ik je al eerder uitgelegd. Die beschouw ik als iemand die makkelijk liegt en niet objectief mod.
Maar goed, ook uit de rest van jouw posts blijkt dat je zeer selectief leest wat ik zeg of er een zodanige draai aan geef dat het voor jou goed uitkomt.
Nou dat wil dus heel wat over jou zeggen he!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef TeenWolf het volgende:
wist je dat volgens psychologen mensen zich het meest ergeren aan slecht gedrag van anderen welke ze zelf het meest bezitten?
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou dat wil dus heel wat over jou zeggen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |