oh jee, dat maakt het niet makkelijker!quote:
dat wou ik ook net gaan zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Tangarine het volgende:
Nice Renske! je komt steeds dichter bij het hardlopen
+ er staan bijna alleen maar meisjes in het lijstje en meisjes en jongens kun je niet vergelijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:30 schreef Tangarine het volgende:
ik ben de op één na zwaarste... maar ook de langste gelukkig
![]()
er zijn er die nog minder zijn afgevallen hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 09:58 schreef Sylvana het volgende:
Renske, gaat lekker zegZo kun je idd bijna gaan hardlopen ja
Maar dan moet je idd wel goeie hardloopschoenen hebben
Ik ben hier degene die het minst is is afgevallen, maar dat komt door al dat gejojo
Inderdaad, echt leukquote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef conleche het volgende:
Spannend hoor al die liefdesperikelen hier in de slankclub.
Maarja jij komt dan ook van dieetclub.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:13 schreef Miss_S het volgende:
maarja ik ben ook het meeste afvallen van het hele rijtje
op foto´s zie ik wel het verschil maar als ik naar mezelf gewoon kijk zie ik het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 10:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maarja jij komt dan ook van dieetclub.
Ik moet denk ik binnenkort ook over, want mijn BMI is nu 26 ofzo. Zometeen lekker lopen (het is mooier weer dan ze voorspeld hadden lijkt het) en zorgen dat de positieve lijn doorgezet wordt.
Hebben jullie ook dat je zelf niet door hebt hoe veel je eigenlijk bent afgevallen? Daar heb en had ik heel erg last van, maar ik zag gisteren een vreselijke foto van een à anderhalf jaar geleden en dat drukt me wel met de neus op de feiten: zo dik nooit weer!
Irritant is dat hè! Ik heb echt precies hetzelfde. Vind mezelf nog steeds een varken.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op foto's zie ik wel het verschil maar als ik naar mezelf gewoon kijk zie ik het eigenlijk ook niet
Nouja dat valt wel mee toch, het scheelt een tiende met Viking, die weer een tiende boven melanie_the_miss zit.quote:en ja ik weet dat ik van de dieetclub kom daarom heb ik ook het hoogste bmi
dat is ook weer zo kan goed over 2 weken weer anders zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Irritant is dat hè! Ik heb echt precies hetzelfde. Vind mezelf nog steeds een varken.
[..]
Nouja dat valt wel mee toch, het scheelt een tiende met Viking, die weer een tiende boven melanie_the_miss zit.
ja maar ja, je kan wel zeggen dat je meer bent afgevallen dan de rest... je was ook zwaarder dan de rest en je hebt het dus ook verder laten komen. Dus ik heb niet zoiets van: whooh, wat knap! moet ik eerlijk zeggen. Als je verstandig bent, laat je het gewoon niet zo ver komen en dat geldt net zo goed voor mezelfquote:Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook weer zo kan goed over 2 weken weer anders zijn
maar het is geen wedstrijdje
ik doe het al 4 jaar langer dan de meeste hier
nope, ik heb hem 1 keer gezien toen hij ook ging sporten.. tis maar een tenger mannetje.. maar ik heb geen zin om die relatie om zeep te helpen door mijn dadenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef revolutionx het volgende:
jij kent die vriend niet? dan zou ik er gewoon voor gaan!
sixpack is weer in opbouw. bijna men doel berijkt en dat al dik voor de zomer.
Het probleem is een beetje...als ze nu wel iets met jou uitvreet terwijl ze nog een vriend heeft, weet je meteen hoe ze in elkaar zitquote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef Thrilled het volgende:
nope, ik heb hem 1 keer gezien toen hij ook ging sporten.. tis maar een tenger mannetje.. maar ik heb geen zin om die relatie om zeep te helpen door mijn dadendat zoekt ze zelf maar uit... alhoewel ik niet echt denk dat ik haar tegen ga houden als ze wat doet ...
jep dat is weer het mooie ervan he, er achter komen hoe ze in elkaar steekt zonder dat het wat boeit eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 16:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje...als ze nu wel iets met jou uitvreet terwijl ze nog een vriend heeft, weet je meteen hoe ze in elkaar zit![]()
Tenzij je meer op zoek bent naar een 'fling', dan is het lekker haar probleem wat ze doet![]()
Ach, ze hoeft natuurlijk ook niet meteen je vriendin te wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef Thrilled het volgende:
jep dat is weer het mooie ervan he, er achter komen hoe ze in elkaar steekt zonder dat het wat boeit eigenlijkop de fitness was ze heel erg lief en verlegen enzo, maar op msn is ze zoooo anders.. ik weet nu hoe ze is (grotendeels) en als vriendin lijkt het me niet zo'n slim plan
![]()
Stil zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:11 schreef mordradead het volgende:
Bij vrienden van mij is de afgelopen 2 week juist veel afgelopenhet voordeel daarvan is dat we nu tenminste normaal kunnen stappen want anders moesten we stil zijn enzo :")
Nog steeds niet op de weegschaal gestaan en dat zal wel niet goed zijn ook want mijn god dat was een slechte week :x Nou ja, ik zal even een kamer opruimen, band plakken en m'n racefiets invetten enzo
ik was 15 toen ik begon met lijnen dus misschien dat je wat woorden over mij moet terug nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar ja, je kan wel zeggen dat je meer bent afgevallen dan de rest... je was ook zwaarder dan de rest en je hebt het dus ook verder laten komen. Dus ik heb niet zoiets van: whooh, wat knap! moet ik eerlijk zeggen. Als je verstandig bent, laat je het gewoon niet zo ver komen en dat geldt net zo goed voor mezelf.;
uit zo´n familie kom ik dusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben Sonja Bakker-prut aan het klaarmaken. Het smaakt niet echt geweldig, maar het is iig een slank gerecht en de ingrediënten van vorige keer moeten even op.
Vanmiddag naar een verjaardag geweest en behalve 2 koppen thee niks gehad. Wel een enorme vreetfamilie, hoor, niet normaal. Stond een plateau met chocolaatjes op tafel, die vader nam een soort cake'je met een enorme laag slagroom...
ik weet nooit hoe ik een smoothie moet maken dus dit is wel handigquote:Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef conleche het volgende:
Oke, voor iedereen met een staafmixer of een blender: de smoothie die ik vanmiddag heb gemaakt was zo lekker dat ik even moet zeggen hoe je het moet maken.
1. Snij een kleine banaan in dunne plakjes en doe dat in de vriezer.
2. Als dat dan bevroren is, doe je het in een kom, 150 gr. verse aardbeien erbij en een uitgeperste sinaasappel.
Dan de staafmixer erop en je hebt het lekkerste tussendoortje ever.Helemaal geen roomijs nodig. Bevroren banaan doet de trick.
Ok, toch even een reactie danquote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
uit zo´n familie kom ik dus
maar goed je negeerd mijn antwoord?
Ik ben niet zo dol op yoghurt, dus als ik er vroeger 1 maakte was het vaak met ijs, alhoewel het dan eigenlijk een milkshake is, behalve dan dat ik er geen milk in deedquote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Euh, Colette: jij hebt een vruchtensap gemaakt. In een smoothie zit namelijk ook nog yoghurt.
Ik maak hier wel eens een smoothie met banaan, sinaasappel, mango en yoghurt. Een teringkarwei om klaar te maken (al dat schillen en snijden!), maar wel erg lekker. Als je bevroren banaan gebruikt, zitten er wel minder vitamientjes in hè.
zegt diegene die te pas en te onpas over haar bmi en de hoogte in de lijst heeft?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar waar ik me aan erger is dat je te pas en te onpas roept: "Maar ik ben al X kilo afgevallen", zodra iemand bijvoorbeeld een keer een BMI punt onder jou zit. Net alsof het een wedstrijdje is. Je bent heus niet beter of verstandiger dan wij, omdat wij minder hoeven af te vallen, hoor.
maar een smoothie word dus normaal met yoghurt gemaakt?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:31 schreef Alcarin het volgende:
Enne, als het smooth wegdrinkt noem ik het een smoothie![]()
Klinkt goed, ik ga binnenkort ook maar weer eens aardbeien halen![]()
Iets zuivelachtigs hoort er geloof ik wel in ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:31 schreef Miss_S het volgende:
maar een smoothie word dus normaal met yoghurt gemaakt?
quote:Smoothies appeal to a wide range of age groups because of their balanced sweetness, fresh fruit flavor, and nutritional value. Most are high in dietary fiber, vitamins, and antioxidants. A common recipe is orange juice, strawberries, and a banana blended until smooth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |