abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47991173
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:11 schreef Tangarine het volgende:
vlinders, en onzekerheid wat te doen
Ai....weet de persoon die aanleiding is voor die vlinders daar al van?
pi_47991306
Geen idee, maar ik heb wel het idee dat ik een valentijnskaart van dr heb gehad, en dat we samen komende zomer op fietsvakantie gaan...

mompelt iets over beste vriendin
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Moderator woensdag 4 april 2007 @ 06:39:41 #203
155227 crew  Guppy
dus
pi_47992646
quote:
Op woensdag 4 april 2007 01:23 schreef Tangarine het volgende:
mompelt iets over beste vriendin
oh jee, dat maakt het niet makkelijker!
maar even om terug te komen op mijn ontbijt, het is inderdaad misschien wat drastisch om het te halveren, maar tot nu toe voelt het wel goed. ik heb er geen problemen mee om het tot de middag uit te zingen dan. ik denk dat ik na een weekje ook eens ga proberen om in de middag iets te minderen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 4 april 2007 @ 07:49:55 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47992889
@ Tangarine:

als zij ook wat in jou ziet (maar dat weet je dus nog niet zeker), waarom zou je er dan niet voor gaan?
Aan de andere kant: als je iets met je beste vriendin begint en het gaat uit, dan is het moeilijk om de vriendschap ook nog in stand te houden.
Dus je moet bedenken wat je liever hebt: een beste vriendin voor het leven of proberen een relatie aan te gaan met het risico dat je haar kwijt raakt...

Ik was vanochtend weer lichter. 77,9 om precies te zijn, whoehaah, eindelijk de 77 in beeld .
Ik ga het wel updaten, maar het zal me niets verbazen als ik morgen toch weer zwaarder ben, want tenslotte was ik gisteren ziek en heb dus minder gegeten dan normaal.

Maar zo weinig heb ik ook weer niet gegeten, dus ik heb hoop dat het gewicht zo zal blijven staan of slechts een paar ons hoger uitvalt.

Dit heb ik gegeten:

ontbijt: yoghurt met cruesli
lunch: twee boterhammen met aardbei
tussendoor: halve liter vruchtensap

begin van de avond: halve ananas
later op de avond: twee boterhammen met aardbei

Dus het valt nog wel mee met te weinig eten . Ik ben nu nog een beetje stijfjes, maar niet echt rillerig meer. Waren echt de symptomen van griep gisteren. Gelukkig hebben ze zich niet doorgezet. Ga me zo met een pot thee op de bank nestelen en dan aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_47993756
Nice Renske! je komt steeds dichter bij het hardlopen
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47993832
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Tangarine het volgende:
Nice Renske! je komt steeds dichter bij het hardlopen
dat wou ik ook net gaan zeggen

toen ik ziek was heb ik wel veel slechte dingen gegeten , had alleen maar zin in zoet

ik kan trouwens wel merken in dit topic dat het lente is
iedereen is verliefd
  woensdag 4 april 2007 @ 09:04:05 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47993869
Ja, ik was gisteren ook erg lusteloos en dacht echt van: "waarom val ik eigenlijk af?". Maar ik kon me ook niet bedenken waarom ik dat niet zou doen, want ik zou toch al niet meer terug kunnen naar m'n oude patroon. Dus dat is wel weer geruststellend .

En idd, volgende week ofzo ga ik even kijken voor een nieuw paar hardloopschoenen. Zijn overal in de aanbieding. Neem aan dat ik ergens volgende week wel kan beginnen met lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47993899
ik moet eigenlijk ook eens goede hardloopschoenen kopen....

ik heb trouwens mijn gewicht weer geupdate naar 74,5
  woensdag 4 april 2007 @ 09:09:44 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47993971
Ik zag het .

De verloren kilo's zijn er dus niet afgebleven. Hopelijk kom je niet nog meer aan dan dit, want was je voor je ziek werd niet 75? Dan ben je er toch nog een halve kilo op vooruit gegaan.

Voor mij is het ook een pluspunt : ik ben iig niet meer degene met het hoogste BMI in het lijstje .
Niet meer actief op Fok!
pi_47994046
ik woog daarvoor 75,5 dus ben nog steeds een kilo kwijt dus dat is best snel voor mij in 3 weken een kilo afvallen
en ja ik heb inderdaad een hogere bmi dan jou nou
ik zie nu trouwens pas dat linda ook uit dit rijtje weg is

maarja ik ben ook het meeste afvallen van het hele rijtje
pi_47994424
ik ben de op één na zwaarste ... maar ook de langste gelukkig
  woensdag 4 april 2007 @ 09:33:45 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47994506
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:30 schreef Tangarine het volgende:
ik ben de op één na zwaarste ... maar ook de langste gelukkig
+ er staan bijna alleen maar meisjes in het lijstje en meisjes en jongens kun je niet vergelijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47995155
Renske, gaat lekker zeg Zo kun je idd bijna gaan hardlopen ja Maar dan moet je idd wel goeie hardloopschoenen hebben

Ik ben hier degene die het minst is is afgevallen, maar dat komt door al dat gejojo

Want op mn lichtst woog ik 53 kg, en nou dus al weer 55 kg, en is er dus eigenlijk nog maar 0,7 van af ( en ben ik een paar keer zelfs weer 56 kg geweest)

Vandaag druk dagje, gesprek bij CWI, naar het Riagg en naar mn vader, dus dat word aardig wat beweging en des te sneller is het morgenavond en zie ik mn schatje weer, kan ik weer met hem cal verbranden
pi_47995257
@Tangarine: jij slaapt echt niet genoeg!! (gezien je laatste post van vannacht en je eerste van vanochtend)

Ik zou het haar het wel vertellen voor jullie zomervakantie, want anders kan je het tijdens de vakantie natuurlijk niet voor je houden en als zij dan niet hetzelfde voelt, dan is je vakantie verpest. (heb ik een keer gehad met een wintersport, ik had echt niet in de gaten dat een goede vriend verliefd op me was en halverwege de vakantie kon ie het niet meer voor zich houden en toen was het toch een beetje ongemakkelijk daarna, ook al omdat we op 1 hotelkamer sliepen

Maar als ze die Valentijnskaart heeft gestuurd maakt de kans natuurlijk wel groter dat ze ook gevoelens voor jou heeft. Spannend hoor al die liefdesperikelen hier in de slankclub.

OT: vanochtend 3 ons eraf.
pi_47995335
@Renske: jij valt de laatste tijd echt hartstikke goed af volgens mij! Toen ik in het begin hier kwam stond je de hele tijd stil rond de 82 en nu komt de 77 in zicht! Goed hoor!
pi_47995965
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:58 schreef Sylvana het volgende:
Renske, gaat lekker zeg Zo kun je idd bijna gaan hardlopen ja Maar dan moet je idd wel goeie hardloopschoenen hebben

Ik ben hier degene die het minst is is afgevallen, maar dat komt door al dat gejojo
er zijn er die nog minder zijn afgevallen hoor
pi_47996250
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef conleche het volgende:
Spannend hoor al die liefdesperikelen hier in de slankclub.
Inderdaad, echt leuk
En ik ben blij dat ik nog steeds niet jaloers ben op de verliefde mensen (dat hoor je wel eens), hoewel ik een vaste relatie heb nu zonder de gestoorde verliefdheid, is het nog steeds geweldig Maar al die verliefde verhalen zijn ook heel leuk

Ik bedacht me net dat ik eigenlijk wel tevreden ben met mijn gewicht/figuur nu
Ik heb eigenlijk mijn doelen al bereikt: buikvet is weg (dat stoorde me echt), mijn gewicht is gezond, ik eet goed en ik sport ook nog.
Dus eigenlijk zou ik dit topic moeten verlaten...maar ik doe het lekker niet, het is hier veel te gezellig
En waarschijnlijk val ik nog wel meer af de komende tijd, maar dat is dan 'per ongeluk'. Maar dan heb ik toch nog eens iets te updaten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47996410
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:13 schreef Miss_S het volgende:
maarja ik ben ook het meeste afvallen van het hele rijtje
Maarja jij komt dan ook van dieetclub.

Ik moet denk ik binnenkort ook over, want mijn BMI is nu 26 ofzo. Zometeen lekker lopen (het is mooier weer dan ze voorspeld hadden lijkt het) en zorgen dat de positieve lijn doorgezet wordt.

Hebben jullie ook dat je zelf niet door hebt hoe veel je eigenlijk bent afgevallen? Daar heb en had ik heel erg last van, maar ik zag gisteren een vreselijke foto van een à anderhalf jaar geleden en dat drukt me wel met de neus op de feiten: zo dik nooit weer!
pi_47996691
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:40 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Maarja jij komt dan ook van dieetclub.

Ik moet denk ik binnenkort ook over, want mijn BMI is nu 26 ofzo. Zometeen lekker lopen (het is mooier weer dan ze voorspeld hadden lijkt het) en zorgen dat de positieve lijn doorgezet wordt.

Hebben jullie ook dat je zelf niet door hebt hoe veel je eigenlijk bent afgevallen? Daar heb en had ik heel erg last van, maar ik zag gisteren een vreselijke foto van een à anderhalf jaar geleden en dat drukt me wel met de neus op de feiten: zo dik nooit weer!
op foto´s zie ik wel het verschil maar als ik naar mezelf gewoon kijk zie ik het eigenlijk ook niet

en ja ik weet dat ik van de dieetclub kom daarom heb ik ook het hoogste bmi
pi_47996792
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

op foto's zie ik wel het verschil maar als ik naar mezelf gewoon kijk zie ik het eigenlijk ook niet
Irritant is dat hè! Ik heb echt precies hetzelfde. Vind mezelf nog steeds een varken.
quote:
en ja ik weet dat ik van de dieetclub kom daarom heb ik ook het hoogste bmi
Nouja dat valt wel mee toch, het scheelt een tiende met Viking, die weer een tiende boven melanie_the_miss zit.
pi_47996897
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Irritant is dat hè! Ik heb echt precies hetzelfde. Vind mezelf nog steeds een varken.
[..]

Nouja dat valt wel mee toch, het scheelt een tiende met Viking, die weer een tiende boven melanie_the_miss zit.
dat is ook weer zo kan goed over 2 weken weer anders zijn
maar het is geen wedstrijdje
ik doe het al 4 jaar langer dan de meeste hier
  woensdag 4 april 2007 @ 11:48:18 #222
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_47998672
heej heej, ik ben ook een jongen en ga straks weer 's updaten

Zit maar op 74
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 4 april 2007 @ 11:56:10 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47998983
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is ook weer zo kan goed over 2 weken weer anders zijn
maar het is geen wedstrijdje
ik doe het al 4 jaar langer dan de meeste hier
ja maar ja, je kan wel zeggen dat je meer bent afgevallen dan de rest... je was ook zwaarder dan de rest en je hebt het dus ook verder laten komen. Dus ik heb niet zoiets van: whooh, wat knap! moet ik eerlijk zeggen. Als je verstandig bent, laat je het gewoon niet zo ver komen en dat geldt net zo goed voor mezelf .;
Niet meer actief op Fok!
pi_47999174
ik kreeg gister trouwens nog een complimentje van die vriendin dat het wel duidelijk te zien is dat ik ben afgevallen

ennuh, laten we ophouden over wie meer is afgevallen enzo, we zijn hier niet om elkaar af te troeven
pi_48006331
haha inderdaad vanavond weer sporten en dat leuke meisje gaat ook.. alleen ze maakt het me een beetje moeilijk ze stapte zelf op me af, wil me beter leren kennen, wil samen naar de fitness, smste vandaag of ze mee kon onder de zonnebank vanavond (en meer...) , 'leuke' gesprekken op msn ( ) enzo, maar ze heeft ongeveer een vriend je kan mij niet meer wijsmaken dat ze alleen vriendschap wilt maar zelf ga ik niks uitvreten, ben ik straks de lul... ik laat het allemaal maar over me heen komen
pi_48006534
jij kent die vriend niet? dan zou ik er gewoon voor gaan!

sixpack is weer in opbouw. bijna men doel berijkt en dat al dik voor de zomer.
pi_48006638
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:32 schreef revolutionx het volgende:
jij kent die vriend niet? dan zou ik er gewoon voor gaan!

sixpack is weer in opbouw. bijna men doel berijkt en dat al dik voor de zomer.
nope, ik heb hem 1 keer gezien toen hij ook ging sporten.. tis maar een tenger mannetje.. maar ik heb geen zin om die relatie om zeep te helpen door mijn daden dat zoekt ze zelf maar uit... alhoewel ik niet echt denk dat ik haar tegen ga houden als ze wat doet ...
pi_48006982
Als ze uit zichzelf al iets doet, zit er sowieso iets niet helemaal goed in hun relatie i guess...

hm, nieuw subforum: Slank in de ...: Relaties enzo?
pi_48007834
daar heb je ook weer gelijk in we zien vanavond wel wat er gebeurd.. ik hou jullie op de hoogte
pi_48007903
Het is gewoon omdat iedereen hier ineens slanker wordt, daar blij van wordt en vervolgens allerlei leuke meisjes en jongens ziet
Leuk hoor
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48007984
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef Thrilled het volgende:
nope, ik heb hem 1 keer gezien toen hij ook ging sporten.. tis maar een tenger mannetje.. maar ik heb geen zin om die relatie om zeep te helpen door mijn daden dat zoekt ze zelf maar uit... alhoewel ik niet echt denk dat ik haar tegen ga houden als ze wat doet ...
Het probleem is een beetje...als ze nu wel iets met jou uitvreet terwijl ze nog een vriend heeft, weet je meteen hoe ze in elkaar zit
Tenzij je meer op zoek bent naar een 'fling', dan is het lekker haar probleem wat ze doet

Edit: Oh, eh...even iets slankgerelateerds toevoegen...denk denk...
Oja, mijn gezicht is ook al slanker! (ja, echt..)
  woensdag 4 april 2007 @ 16:11:40 #232
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48007998
Bij vrienden van mij is de afgelopen 2 week juist veel afgelopen het voordeel daarvan is dat we nu tenminste normaal kunnen stappen want anders moesten we stil zijn enzo :")
Nog steeds niet op de weegschaal gestaan en dat zal wel niet goed zijn ook want mijn god dat was een slechte week :x Nou ja, ik zal even een kamer opruimen, band plakken en m'n racefiets invetten enzo
Bernie en ik zijn tof.
pi_48008106
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje...als ze nu wel iets met jou uitvreet terwijl ze nog een vriend heeft, weet je meteen hoe ze in elkaar zit
Tenzij je meer op zoek bent naar een 'fling', dan is het lekker haar probleem wat ze doet
jep dat is weer het mooie ervan he, er achter komen hoe ze in elkaar steekt zonder dat het wat boeit eigenlijk op de fitness was ze heel erg lief en verlegen enzo, maar op msn is ze zoooo anders.. ik weet nu hoe ze is (grotendeels) en als vriendin lijkt het me niet zo'n slim plan
pi_48008200
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef Thrilled het volgende:
jep dat is weer het mooie ervan he, er achter komen hoe ze in elkaar steekt zonder dat het wat boeit eigenlijk op de fitness was ze heel erg lief en verlegen enzo, maar op msn is ze zoooo anders.. ik weet nu hoe ze is (grotendeels) en als vriendin lijkt het me niet zo'n slim plan
Ach, ze hoeft natuurlijk ook niet meteen je vriendin te worden
pi_48008251
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:11 schreef mordradead het volgende:
Bij vrienden van mij is de afgelopen 2 week juist veel afgelopen het voordeel daarvan is dat we nu tenminste normaal kunnen stappen want anders moesten we stil zijn enzo :")
Nog steeds niet op de weegschaal gestaan en dat zal wel niet goed zijn ook want mijn god dat was een slechte week :x Nou ja, ik zal even een kamer opruimen, band plakken en m'n racefiets invetten enzo
Stil zijn?
Kamers opruimen en banden plakken zorgt ook voor energieverbranding
pi_48008258
dat is een ding wat zeker is ik sluit verder ook niks uit hoor.. we zien wel
pi_48011598
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja maar ja, je kan wel zeggen dat je meer bent afgevallen dan de rest... je was ook zwaarder dan de rest en je hebt het dus ook verder laten komen. Dus ik heb niet zoiets van: whooh, wat knap! moet ik eerlijk zeggen. Als je verstandig bent, laat je het gewoon niet zo ver komen en dat geldt net zo goed voor mezelf .;
ik was 15 toen ik begon met lijnen dus misschien dat je wat woorden over mij moet terug nemen
ik vind het toevallig wel heel knap van mijzelf als je in zo'n omgeving opgroeit om die keuze te maken
en sowieso knap om 23,5 kilo af te vallen
dus jij kan het niet knap vinden maar ik lekker wel
  woensdag 4 april 2007 @ 17:55:02 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48012124
Ik ben Sonja Bakker-prut aan het klaarmaken . Het smaakt niet echt geweldig, maar het is iig een slank gerecht en de ingrediënten van vorige keer moeten even op.

Vanmiddag naar een verjaardag geweest en behalve 2 koppen thee niks gehad. Wel een enorme vreetfamilie, hoor, niet normaal. Stond een plateau met chocolaatjes op tafel, die vader nam een soort cake'je met een enorme laag slagroom...
Niet meer actief op Fok!
pi_48012378
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben Sonja Bakker-prut aan het klaarmaken . Het smaakt niet echt geweldig, maar het is iig een slank gerecht en de ingrediënten van vorige keer moeten even op.

Vanmiddag naar een verjaardag geweest en behalve 2 koppen thee niks gehad. Wel een enorme vreetfamilie, hoor, niet normaal. Stond een plateau met chocolaatjes op tafel, die vader nam een soort cake'je met een enorme laag slagroom...
uit zo´n familie kom ik dus
maar goed je negeerd mijn antwoord?
pi_48012671
Oke, voor iedereen met een staafmixer of een blender: de smoothie die ik vanmiddag heb gemaakt was zo lekker dat ik even moet zeggen hoe je het moet maken.
1. Snij een kleine banaan in dunne plakjes en doe dat in de vriezer.
2. Als dat dan bevroren is, doe je het in een kom, 150 gr. verse aardbeien erbij en een uitgeperste sinaasappel.
Dan de staafmixer erop en je hebt het lekkerste tussendoortje ever. Helemaal geen roomijs nodig. Bevroren banaan doet de trick.
pi_48012706
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef conleche het volgende:
Oke, voor iedereen met een staafmixer of een blender: de smoothie die ik vanmiddag heb gemaakt was zo lekker dat ik even moet zeggen hoe je het moet maken.
1. Snij een kleine banaan in dunne plakjes en doe dat in de vriezer.
2. Als dat dan bevroren is, doe je het in een kom, 150 gr. verse aardbeien erbij en een uitgeperste sinaasappel.
Dan de staafmixer erop en je hebt het lekkerste tussendoortje ever. Helemaal geen roomijs nodig. Bevroren banaan doet de trick.
ik weet nooit hoe ik een smoothie moet maken dus dit is wel handig
  woensdag 4 april 2007 @ 18:11:59 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48012772
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

uit zo´n familie kom ik dus
maar goed je negeerd mijn antwoord?
Ok, toch even een reactie dan .

Ik kan me wel voorstellen dat het met een familie die uit vreetzakken bestaat moeilijker is om op gewicht te blijven (ik zie de kinderen van die mensen waar ik vanmiddag was ook langzaamaan groeien). Ik ben zelf niet in zo'n gezin opgegroeid. Alleen in het weekend chips, alleen met verjaardagen en andere feestelijke gelegenheden gebak en een paar snoepjes op een dag. Patat aten we ook maar zeer zelden en pizza pas voor het eerst toen ik al naar de middelbare school ging .

Als je kind bent, ben je je er niet zo van bewust dat je de verkeerde dingen kunt binnen krijgen. Je denkt dat je ouders het het beste met je voor hebben.

Maar waar ik me aan erger is dat je te pas en te onpas roept: "Maar ik ben al X kilo afgevallen", zodra iemand bijvoorbeeld een keer een BMI punt onder jou zit. Net alsof het een wedstrijdje is. Je bent heus niet beter of verstandiger dan wij, omdat wij minder hoeven af te vallen, hoor.

De Sonjameuk gaat de prullenbak in . Ik ga nu een ananas klaarmaken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 april 2007 @ 18:13:37 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48012837
Euh, Colette: jij hebt een vruchtensap gemaakt. In een smoothie zit namelijk ook nog yoghurt .
Ik maak hier wel eens een smoothie met banaan, sinaasappel, mango en yoghurt. Een teringkarwei om klaar te maken (al dat schillen en snijden!), maar wel erg lekker. Als je bevroren banaan gebruikt, zitten er wel minder vitamientjes in hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_48013004
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Euh, Colette: jij hebt een vruchtensap gemaakt. In een smoothie zit namelijk ook nog yoghurt .
Ik maak hier wel eens een smoothie met banaan, sinaasappel, mango en yoghurt. Een teringkarwei om klaar te maken (al dat schillen en snijden!), maar wel erg lekker. Als je bevroren banaan gebruikt, zitten er wel minder vitamientjes in hè .
Ik ben niet zo dol op yoghurt, dus als ik er vroeger 1 maakte was het vaak met ijs, alhoewel het dan eigenlijk een milkshake is, behalve dan dat ik er geen milk in deed Nou ja anyway het smaakt echt anders dan fruitsap, want door die bevroren banaan lijkt het meer een dikke sorbetachtige substantie. Volgens mij gaan er door bevriezing niet zo heel veel vitamientjes verloren en zowel: dan haal ik die uit de sinsapsap en de aardbeien. (lijkt me ook lekker met ander zomerfruit, maar dat had ik nu ff niet)
pi_48013319
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar waar ik me aan erger is dat je te pas en te onpas roept: "Maar ik ben al X kilo afgevallen", zodra iemand bijvoorbeeld een keer een BMI punt onder jou zit. Net alsof het een wedstrijdje is. Je bent heus niet beter of verstandiger dan wij, omdat wij minder hoeven af te vallen, hoor.
zegt diegene die te pas en te onpas over haar bmi en de hoogte in de lijst heeft?
dus je doet precies hetzelfde als mij
en het spijt me als ik inderdaad trots ben dat ik al zoveel ben afgevallen
pi_48013450
Kom op zeg, dat vergelijken met elkaar elke keer..
We zijn toch geen onzekere pubermeisjes meer?
Hey, dat rijmt!

Enne, als het smooth wegdrinkt noem ik het een smoothie
Klinkt goed, ik ga binnenkort ook maar weer eens aardbeien halen
pi_48013480
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:31 schreef Alcarin het volgende:

Enne, als het smooth wegdrinkt noem ik het een smoothie
Klinkt goed, ik ga binnenkort ook maar weer eens aardbeien halen
maar een smoothie word dus normaal met yoghurt gemaakt?
pi_48013519
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:31 schreef Miss_S het volgende:
maar een smoothie word dus normaal met yoghurt gemaakt?
Iets zuivelachtigs hoort er geloof ik wel in ja...
Onee, wikipedia zegt dat alleen fruit ook een smoothie kan zijn
quote:
Smoothies appeal to a wide range of age groups because of their balanced sweetness, fresh fruit flavor, and nutritional value. Most are high in dietary fiber, vitamins, and antioxidants. A common recipe is orange juice, strawberries, and a banana blended until smooth.
pi_48013608
ik ga maar eens online zoeken naar smoothie recepten
pi_48013650
damn waarom heb ik nou geen staafmixer >< *kijkt naar zn ananas en mango en banaan op de fruitschaal*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')