Weet hij niet dat je probeert wat af te vallen?? Mijn vriend bemoeit zich er ook niet mee hoor, maar dat zou hij gelukkig nooit in huis halen (ook alleen maar omdat hij het zelf niet eet.... pfeeeeeewwww, ikke blij!!). (Probeer hem anders zo lang mogelijk te bewaren ofzo...voor een speciaal moment....of eet hem zo snel mogelijk op, zodat je er ook niet meer van kan eten....quote:Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef Plukie86 het volgende:
Maar het ergste komt nog: Vriendje heeft een enorm paasbeest van chocolade voor me gekocht!![]()
![]()
Het ding is een halve meter hoog en weegt een kilo! Waarom doettie dat nou???
Maar wel heel lief
.
Ik heb hem al 1000000 keer gezegd dattie op moet houden met het kopen van gevulde koeken en dergelijke zooi. Hij luistert alleen niet, dat is het probleem. Daar komt bij dattie zondagochtend ook nog vroeg of ik deze week al weer wat afgevallen was... Niet echt, met al die taartquote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Weet hij niet dat je probeert wat af te vallen?? Mijn vriend bemoeit zich er ook niet mee hoor, maar dat zou hij gelukkig nooit in huis halen (ook alleen maar omdat hij het zelf niet eet.... pfeeeeeewwww, ikke blij!!). (Probeer hem anders zo lang mogelijk te bewaren ofzo...voor een speciaal moment....of eet hem zo snel mogelijk op, zodat je er ook niet meer van kan eten....)
Dat wel! Lekker gewinkeld en nieuwe schoenen gekocht, de bios was leuk (Mr. bean) dus eigenlijk een superweekend!quote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef Susie het volgende:
Verder hoop ik dat je wel heerlijk hebt genoten van al dat lekkers afgelopen weekend, anders zou het ook maar zonde zijn!!!
weet je dat zeker?quote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef Plukie86 het volgende:
. En nee, dit is niet zo'n smoesje van het is maar 1 keer kerst, pasen, enzovoort.
[..]
In Friesland doen we niet aan carnaval!quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
heb je je netjes gedraagt met carnaval
heb je gelukquote:Op maandag 2 april 2007 20:47 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
In Friesland doen we niet aan carnaval!
Topquote:Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Verder wou het gewoon niet zo vandaag. Maar goed, ik heb het toch gedaan
quote:Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef Plukie86 het volgende:
Maar het ergste komt nog: Vriendje heeft een enorm paasbeest van chocolade voor me gekocht!![]()
![]()
Het ding is een halve meter hoog en weegt een kilo!
Jeeeej*O*quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:54 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen
Het sporten heeft gister geholpen... vandaag 86.9!![]()
Wow!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik zei toch dak een miljoen cal had verbrand metvan de week?
Dat klopt wel aardig, want ben een kilo afgevallen van de week![]()
![]()
![]()
lijkt wel of dat echt werktquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:25 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik zei toch dak een miljoen cal had verbrand metvan de week?
Dat klopt wel aardig, want ben een kilo afgevallen van de week![]()
![]()
![]()
En zit weer gewoon op de 55 kg nu, dus die enge 56 kg is weer een eindje uit de buurt
dat had ik ook al gevraagd ja, maar nog geen antwoord op gehad. Gister deed ie het ook de hele dag al nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt wel of dat echt werkt
ik had dat ook 2 maanden geleden
Linda ben je gestopt met je weblog? de link werkt niet meer
ja dat kloptquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat had ik ook al gevraagd ja, maar nog geen antwoord op gehad. Gister deed ie het ook de hele dag al niet
en het is ook al wel ff geleden dat jij een log hebt geplaatst
Ja zeg, als vruchtensap al zondigen is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben ziek...
Gisteravond voor het slapen gaan was ik al misselijk en ik had steeds enorme honger. Had denk ik voordat ik ging fietsen nog wat meer moeten eten. Vorige keer had ik er geen last van. Nu ben ik nog steeds misselijk. Mark neemt even een vruchtensapje mee van de AH, veel meer dan dat zal ik ook wel niet binnen krijgen vandaag.
Ziek zijn is kut. Ik ga nu maar op het balkon zitten lezen vandaag, hopelijk ben ik morgen weer wat beter.
Was wel weer ietsje lichter vanochtend, 100 gram om precies te zijn, maar daar fietsen we geen 37 km voor.
Overigens had ik even verzwegen dat ik in het weekend heb gezondigd. Heb een liter vruchtensap opgedronken (550 kcal) en 's avonds nog burrito's gegeten, dus toen schoot het afvallen even niet meer zo op
(en dat wist ik natuurlijk ook van tevoren
). Maar die vruchtensap is zó lekker. Mark neemt nu een fles van 500 ml mee, dus dat scheelt weer
.
Ramenspons kan je ook best in bad gebruiken hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, natuurlijk is het beter om een fles vruchtensap te nemen dan een reep chocola, maar het is nooit goed om te veel van iets te nemen. Bovendien zitten er misschien wel vezels en vitaminen in, er zitten óók 550 calorieën in en dat is veel voor iemand die max 1500 op een dag mag hebben
. Ik heb net een halve liter fles leeggedronken.
Ik heb net ook even een fietsshirtje en een fietsbroekje besteld bij Cycletowear. Dank je wel, Mordradead. Inderdaad een goedkope site. Heb natuurlijk wel even gegoogled naar ervaringen van andere mensen, maar die waren zeer positief
. Als ik een fietsbroek bij Perry had gekocht, was ik minstens 40 euro kwijt en nu heb ik én een shirtje én een broekje voor minder dan 30 euro
.
Oh ja, laat nooit een kerel voor je naar de winkel gaan om damesdingen te kopen. Ik had Mark gevraagd of hij een badspons mee wilde nemen, komt 'ie terug met een spons om de ramen mee te wassen. Maar het was goed bedoeld, hoor
.
whehe, toen ik begon kon ik de topjes van m'n duim en ringvinger net tegen elkaar aan krijgen als ik m'n vingers om m'n pols heen legde. Nu gaat het heel soepel. Same thing met een leren armband. Als ik even oefen, kan ik hem waarschijnlijk ook wel af krijgen zonder hem los te makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Tangarine het volgende:
nice thrilled
Ik begin idd ook te merken dat ik ben afgevallen, shirts die ruimer zitten, mn horloge die ik helemaal om mn pols kan draaien terwijl ik hem vast heb (ajbwib)
et cetera
Hoe dik of dun ik ook ben: m'n polsen en m'n enkels zijn altijd mager. Serieus; als ik overal zo dun was als daar, dan zou ik naar het " kom aan voor de zomer" topic moetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Tangarine het volgende:
nice thrilled
Ik begin idd ook te merken dat ik ben afgevallen, shirts die ruimer zitten, mn horloge die ik helemaal om mn pols kan draaien terwijl ik hem vast heb (ajbwib)
et cetera
mijn polsen en enkels zullen ook altijd breed blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe dik of dun ik ook ben: m'n polsen en m'n enkels zijn altijd mager. Serieus; als ik overal zo dun was als daar, dan zou ik naar het " kom aan voor de zomer" topic moeten![]()
met auto rijden verbrand je ook kcalquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef Susie het volgende:
Nog even een toevoeging.... ik heb dus 3 uur in de auto gezeten.... val je ook af van jezelf frustreren??
Niet als je door de frustratie een gevulde koek en een mars opeetquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef Susie het volgende:
Nog even een toevoeging.... ik heb dus 3 uur in de auto gezeten.... val je ook af van jezelf frustreren??
Op mijn werk staan werkelijk overal schalen paaseitjes en heb ik eigenlijk helemaal niks met chocolade maar omdat mijn bijbaantje nogal saai is (ik wacht tot de telefoon over gaat) is het echt onwijs moeilijk om er niet aan te denken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben eigenlijk nog geen paaseitjes tegengekomen, behalve dan bij mijn ouders die een schaaltje op tafel hadden staan. Maar als je er niet op let zie je ze ook niet. Als je de hele dag denkt: 'chocolaaa chocolaaa ik moet CHOCOLAAAAAAAAAA' dan vallen die paaseitjes wel op natuurlijk![]()
Niet dat ik zeg dat jullie de hele dag aan chocola denken, ik overdrijf een beetje![]()
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
verder gaat het gezond eten heel goed, mede dankzij mn stage! ik eet 's morgens in de trein braaf mn eerste bammetje (tegenwoordig 1 ipv 2!!!) en dan tijdens de lunch mn andere bammies. dan bij de thee mn appel en in de trein mn tweede appel. en als ik thuiskom mn avondeten. op mn stage heb ik t zo druk dat ik niet eens tijd heb om te denken aan snoepen![]()
zo dat klinkt idd goed jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
hee allemaal!
ff snel een updateje,
ik heb inderdaad mn weblog gedelete. je mag m ook deleten uit de OP, hij komt niet meer terug... om verschillende redenen. hoofdzakelijk omdat ik er veel last van spam door kreeg, en veel negatieve reacties. daar kan ik ook wel zonder![]()
verder gaat het gezond eten heel goed, mede dankzij mn stage! ik eet 's morgens in de trein braaf mn eerste bammetje (tegenwoordig 1 ipv 2!!!) en dan tijdens de lunch mn andere bammies. dan bij de thee mn appel en in de trein mn tweede appel. en als ik thuiskom mn avondeten. op mn stage heb ik t zo druk dat ik niet eens tijd heb om te denken aan snoepen![]()
ik ga gewoon lekker hier mn dingetjes vertellen en niet meer op de weblog, dat vinden jullie toch niet zo erg? ik post nu toch niet meer zoveel![]()
hoe wil je dat gezonder gaan leven doen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Na een dieptriest weekend besloten toch maar eens proberen om wat gezonder te gaan leven ... en hoop dat dit hier me een beetje kan helpen ... mag ik meedoen?![]()
dat is inderdaad erg goed van jequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
thanks jullie twee![]()
de sultana's zijn nog niet helemaal af, maar niet meer elke dag. eigenlijk niet meer de laatste twee dagen. dus das netjes voor mijn doen. ook geen luxe broodjes en red bulls meer *trotse ik*
Hmmm van de chocola en chips en koekies afblijven ... meer fruit ... normale hoeveelheden zuivel ... en mijn vreetbuien wat meer controlerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe wil je dat gezonder gaan leven doen?
Waarom eet je nu maar 1 bammetje in plaats van 2 's morgens? Het kan zijn dat dat juist een averrechts affect heeft. Eén bammetje is niet veel voor een ontbijt, en daarmee zou ik persoonlijk mijn spijsvertering niet voldoende op gang krijgen. In mijn optiek kun je beter een bammetje bij je lunch schrappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef Tangarine het volgende:
*gaat vast een 2e nacht met veel wakker liggen tegemoet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |