abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 20:11:33 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47937669
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef Plukie86 het volgende:

Maar het ergste komt nog: Vriendje heeft een enorm paasbeest van chocolade voor me gekocht! Het ding is een halve meter hoog en weegt een kilo! Waarom doettie dat nou??? Maar wel heel lief .
Weet hij niet dat je probeert wat af te vallen?? Mijn vriend bemoeit zich er ook niet mee hoor, maar dat zou hij gelukkig nooit in huis halen (ook alleen maar omdat hij het zelf niet eet.... pfeeeeeewwww, ikke blij!!). (Probeer hem anders zo lang mogelijk te bewaren ofzo...voor een speciaal moment....of eet hem zo snel mogelijk op, zodat je er ook niet meer van kan eten.... )

Verder hoop ik dat je wel heerlijk hebt genoten van al dat lekkers afgelopen weekend, anders zou het ook maar zonde zijn!!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_47938189
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef Susie het volgende:

[..]

Weet hij niet dat je probeert wat af te vallen?? Mijn vriend bemoeit zich er ook niet mee hoor, maar dat zou hij gelukkig nooit in huis halen (ook alleen maar omdat hij het zelf niet eet.... pfeeeeeewwww, ikke blij!!). (Probeer hem anders zo lang mogelijk te bewaren ofzo...voor een speciaal moment....of eet hem zo snel mogelijk op, zodat je er ook niet meer van kan eten.... )
Ik heb hem al 1000000 keer gezegd dattie op moet houden met het kopen van gevulde koeken en dergelijke zooi. Hij luistert alleen niet, dat is het probleem. Daar komt bij dattie zondagochtend ook nog vroeg of ik deze week al weer wat afgevallen was... Niet echt, met al die taart .

Ik bewaar hem voor het paasweekend, dan ben ik ook bij mijn ouders en kan de hele familie meesmikkelen. Maar ik ga me niet inhouden, ik neem wel lekker een groot stuk. En dan de week daarna maar weer flink sporten. Het is tenslotte maar één keer pasen per jaar. En nee, dit is niet zo'n smoesje van het is maar 1 keer kerst, pasen, enzovoort.
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef Susie het volgende:
Verder hoop ik dat je wel heerlijk hebt genoten van al dat lekkers afgelopen weekend, anders zou het ook maar zonde zijn!!!
Dat wel! Lekker gewinkeld en nieuwe schoenen gekocht, de bios was leuk (Mr. bean) dus eigenlijk een superweekend!
pi_47938287
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef Plukie86 het volgende:
. En nee, dit is niet zo'n smoesje van het is maar 1 keer kerst, pasen, enzovoort.
[..]
weet je dat zeker?
heb je je netjes gedraagt met carnaval
pi_47939369
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

weet je dat zeker?
heb je je netjes gedraagt met carnaval
In Friesland doen we niet aan carnaval!

En nee, het is echt geen smoesje.
Ik vind wel dat ik op dagen als kerst, pasen, mijn verjaardag enzo, me wel wat meer mag laten gaan, dwz ook genieten van het lekkere eten. Maar dit zal ik nooit stelselmatig als excuus gebruiken, omdat ik dan alleen mezelf ermee voor de gek zal houden.
pi_47939557
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:47 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

In Friesland doen we niet aan carnaval!
heb je geluk
  maandag 2 april 2007 @ 22:19:41 #156
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47944105
Gisteren had ik 70km gefietst en morgen ook wer even wat fietsen Ik zal wel aangekomen zijn door die 5 verjaardagen van vorige week maar goed
Ik heb trouwens mn fietsbroek op www.cyclewear.nl gekocht, daar heb je prima spul voor niet zoveel geld.... je moet dus een broek met zeem bestellen dan heb je ook miner snel zadelpijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_47945378
Zo, ik heb stiekem alvast een 'tussenweging' gedaan (ik verzin er steeds andere smoesjesnamen voor ) en het gewicht wat ik was aangekomen vorige week is er nu gelukkig weer af. Vanavond ook weer hardgelopen, voor het eerst 7 minuten achter elkaar. Phoe dat was wel zwaar zeg! Heerlijk om daarna lekker onder de douche te springen en de warme straal op mijn kuiten te zetten
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Verder wou het gewoon niet zo vandaag. Maar goed, ik heb het toch gedaan
Top Ik heb ook heel vaak halverwege het hardlopen zoiets van 'het gaat niet meer, ik ben moe, ik wil naar huis, ik doe maar de helft vandaag', maar dan zet ik toch door (onder dwang van mijn hardlooppartner ) en dan ben ik achteraf stiekem toch trots op mezelf dat ik heb doorgezet!
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:48 schreef Plukie86 het volgende:
Maar het ergste komt nog: Vriendje heeft een enorm paasbeest van chocolade voor me gekocht! Het ding is een halve meter hoog en weegt een kilo!
!
Dat is een flink paasbeest Plukie Ik zou inderdaad een stukje voor jezelf houden en de rest zoveel mogelijk aan je familie geven, van een kilo aan chocola naar binnen werken ga je spijt krijgen op weegdag Misschien moet je je vriend toch even wat beter inwrijven dat je het ontzettend lief van hem vind, maar dat het zo niet echt opschiet met afvallen en dat hij je beter kan trakteren op een lekkere fruitsalade ofzo
  dinsdag 3 april 2007 @ 00:01:36 #158
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_47948487
Heb vandaag weer heerlijk gegeten, veel te veel vanavond maar daarvoor heb ik de rest van de dag niet zoveel gehad, even van het dieet afgeweken. Maar dat moet ook af en toe

Morgen weer een weegdag, zag dat ik vrijdag geloof ik op de 74,6 zat ipv de 77 kg. Redelijk netjes, ook 's avonds gewogen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_47952455
Goeiemorgen

Het sporten heeft gister geholpen... vandaag 86.9!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47952622
Kom net van de weegschaal af: 65,6, geen grammetje af en ook geen grammetje bij. Dat valt me mee!
Nu ga ik ff lekker hardlopen!
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:54 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen

Het sporten heeft gister geholpen... vandaag 86.9!
Jeeeej*O*
pi_47953053
Goeiemorgen

Ik zei toch dak een miljoen cal had verbrand met van de week?

Dat klopt wel aardig, want ben een kilo afgevallen van de week

En zit weer gewoon op de 55 kg nu, dus die enge 56 kg is weer een eindje uit de buurt
pi_47953669
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:25 schreef Sylvana het volgende:

Wow! Super!
*Gaat dit trucje van het weekend ook maar eens uitproberen *
pi_47954308
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:25 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

En zit weer gewoon op de 55 kg nu, dus die enge 56 kg is weer een eindje uit de buurt
lijkt wel of dat echt werkt
ik had dat ook 2 maanden geleden

Linda ben je gestopt met je weblog? de link werkt niet meer
pi_47954977
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lijkt wel of dat echt werkt
ik had dat ook 2 maanden geleden

Linda ben je gestopt met je weblog? de link werkt niet meer
dat had ik ook al gevraagd ja, maar nog geen antwoord op gehad. Gister deed ie het ook de hele dag al niet

en het is ook al wel ff geleden dat jij een log hebt geplaatst
pi_47955263
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat had ik ook al gevraagd ja, maar nog geen antwoord op gehad. Gister deed ie het ook de hele dag al niet

en het is ook al wel ff geleden dat jij een log hebt geplaatst
ja dat klopt
komt goed
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:48:03 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47957237
Bleh, ik ben ziek...
Gisteravond voor het slapen gaan was ik al misselijk en ik had steeds enorme honger. Had denk ik voordat ik ging fietsen nog wat meer moeten eten. Vorige keer had ik er geen last van. Nu ben ik nog steeds misselijk . Mark neemt even een vruchtensapje mee van de AH, veel meer dan dat zal ik ook wel niet binnen krijgen vandaag.

Ziek zijn is kut . Ik ga nu maar op het balkon zitten lezen vandaag, hopelijk ben ik morgen weer wat beter.

Was wel weer ietsje lichter vanochtend, 100 gram om precies te zijn, maar daar fietsen we geen 37 km voor .

Overigens had ik even verzwegen dat ik in het weekend heb gezondigd . Heb een liter vruchtensap opgedronken (550 kcal) en 's avonds nog burrito's gegeten, dus toen schoot het afvallen even niet meer zo op (en dat wist ik natuurlijk ook van tevoren ). Maar die vruchtensap is zó lekker. Mark neemt nu een fles van 500 ml mee, dus dat scheelt weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_47957407
Beterschap Renske, ziek zijn is idd niet leuk nee Hopelijk ben je morgen weer wat lekkerder
pi_47957522
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben ziek...
Gisteravond voor het slapen gaan was ik al misselijk en ik had steeds enorme honger. Had denk ik voordat ik ging fietsen nog wat meer moeten eten. Vorige keer had ik er geen last van. Nu ben ik nog steeds misselijk . Mark neemt even een vruchtensapje mee van de AH, veel meer dan dat zal ik ook wel niet binnen krijgen vandaag.

Ziek zijn is kut . Ik ga nu maar op het balkon zitten lezen vandaag, hopelijk ben ik morgen weer wat beter.

Was wel weer ietsje lichter vanochtend, 100 gram om precies te zijn, maar daar fietsen we geen 37 km voor .

Overigens had ik even verzwegen dat ik in het weekend heb gezondigd . Heb een liter vruchtensap opgedronken (550 kcal) en 's avonds nog burrito's gegeten, dus toen schoot het afvallen even niet meer zo op (en dat wist ik natuurlijk ook van tevoren ). Maar die vruchtensap is zó lekker. Mark neemt nu een fles van 500 ml mee, dus dat scheelt weer .
Ja zeg, als vruchtensap al zondigen is...
Beter een liter vruchtensap dan een reep chocolade!
En ik ben ervan overtuigd (en ondervind nu aan den lijve) dat je, wanneer je alleen gezonde dingen eet, jezelf helemaal kunt volproppen en toch afvalt.
Beterschap!

* Alcarin propt nog wat yoghurt met appel en zonnebloempitten naar binnen...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:45:53 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47959223
Ja, natuurlijk is het beter om een fles vruchtensap te nemen dan een reep chocola, maar het is nooit goed om te veel van iets te nemen . Bovendien zitten er misschien wel vezels en vitaminen in, er zitten óók 550 calorieën in en dat is veel voor iemand die max 1500 op een dag mag hebben . Ik heb net een halve liter fles leeggedronken.

Ik heb net ook even een fietsshirtje en een fietsbroekje besteld bij Cycletowear. Dank je wel, Mordradead . Inderdaad een goedkope site. Heb natuurlijk wel even gegoogled naar ervaringen van andere mensen, maar die waren zeer positief . Als ik een fietsbroek bij Perry had gekocht, was ik minstens 40 euro kwijt en nu heb ik én een shirtje én een broekje voor minder dan 30 euro .

Oh ja, laat nooit een kerel voor je naar de winkel gaan om damesdingen te kopen. Ik had Mark gevraagd of hij een badspons mee wilde nemen, komt 'ie terug met een spons om de ramen mee te wassen . Maar het was goed bedoeld, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_47959266
Vind ik ook ja (wat betreft dat gezond eten kan onbeperkt)
Gisteren had ik een hele grote salade gebouwd met allemaal lekkere dingetjes erdoor en je kan het onbeperkt eten (behalve dan de pitjes misschien, daar geen heel zakje van nemen )
Jammer dat het vandaag alweer wat minder zonnig is...

[ Bericht 6% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 03-04-2007 12:52:35 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_47960973
Hey, hou es op met generaliseren Renske

(veel beterschap trouwens )
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47963003
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, natuurlijk is het beter om een fles vruchtensap te nemen dan een reep chocola, maar het is nooit goed om te veel van iets te nemen . Bovendien zitten er misschien wel vezels en vitaminen in, er zitten óók 550 calorieën in en dat is veel voor iemand die max 1500 op een dag mag hebben . Ik heb net een halve liter fles leeggedronken.

Ik heb net ook even een fietsshirtje en een fietsbroekje besteld bij Cycletowear. Dank je wel, Mordradead . Inderdaad een goedkope site. Heb natuurlijk wel even gegoogled naar ervaringen van andere mensen, maar die waren zeer positief . Als ik een fietsbroek bij Perry had gekocht, was ik minstens 40 euro kwijt en nu heb ik én een shirtje én een broekje voor minder dan 30 euro .

Oh ja, laat nooit een kerel voor je naar de winkel gaan om damesdingen te kopen. Ik had Mark gevraagd of hij een badspons mee wilde nemen, komt 'ie terug met een spons om de ramen mee te wassen . Maar het was goed bedoeld, hoor .
Ramenspons kan je ook best in bad gebruiken hoor!
pi_47966478
gister op de sportschool 80.4 op de weegschaal, is wel met kleren aan enzo, maar ik weeg altijd daar, heb weliswaar niet de zelfde kleren aan elke keer, maar het geeft wel beetje aan dat ik langzaam onder de 80 ga zitten... ik keek gister ook in de spiegel daar (doe ik altijd ) en ik begin zowaar tevreden te worden met mn lichaam.. nog niet helemaal, maar ik kom in de buurt
pi_47966789
nice thrilled

Ik begin idd ook te merken dat ik ben afgevallen, shirts die ruimer zitten, mn horloge die ik helemaal om mn pols kan draaien terwijl ik hem vast heb (ajbwib)
et cetera
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:59:43 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47966975
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Tangarine het volgende:
nice thrilled

Ik begin idd ook te merken dat ik ben afgevallen, shirts die ruimer zitten, mn horloge die ik helemaal om mn pols kan draaien terwijl ik hem vast heb (ajbwib)
et cetera
whehe, toen ik begon kon ik de topjes van m'n duim en ringvinger net tegen elkaar aan krijgen als ik m'n vingers om m'n pols heen legde. Nu gaat het heel soepel. Same thing met een leren armband. Als ik even oefen, kan ik hem waarschijnlijk ook wel af krijgen zonder hem los te maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47967139
Grrr...

Door tentamens en opdrachten te weinig tijd om te sporten en door etentjes en feestjes teveel mogelijkheden om aan te komen.

Dit weekend trek ik er even tussenuit en maandag begin ik weer serieus. Met sportschool en groenten. Oh já.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47968362
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef Tangarine het volgende:
nice thrilled

et cetera
Hoe dik of dun ik ook ben: m'n polsen en m'n enkels zijn altijd mager. Serieus; als ik overal zo dun was als daar, dan zou ik naar het " kom aan voor de zomer" topic moeten
pi_47974288
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe dik of dun ik ook ben: m'n polsen en m'n enkels zijn altijd mager. Serieus; als ik overal zo dun was als daar, dan zou ik naar het " kom aan voor de zomer" topic moeten
mijn polsen en enkels zullen ook altijd breed blijven

met vruchtensap moet je wel opletten want er zitten veel kcal en suikers in
vandaag niet echt goed gegeten net 2 kleine pizza's op en daarvoor om 4 uur een speculaasje
en verder alleen maar een peer en appel dus kcal zal het wel mee vallen maar zo hoort het niet
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:02:59 #179
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47974350
Die paaseitjes zijn nu echt overal
pi_47974468
ik kan er makkelijk vanaf blijven net alleen 2 turkse pizza's met gyros-kip op, met heel veel knoflook saus .. ach ja.. zometeen weer sporten
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:08:52 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47974559
Ik heb een zeeeeeeeeeeeer slechte dag vandaag!! Maar dan moeten ze de A4 maar niet dichtgooien en dan je omleiden via de A44 en die vervolgens ook dichtgooien.... Heb toen uit frustratie dus een vette gevulde koek gekocht (het was inmiddels 14:30 en had nog niet gelunchd en ook geen trek mee rin brood) en ook nog een Mars!! Dikke vette pech!! Goed nieuws is wel weer dat ik vanavond een volleybalwedstrijd heb, dus ik hoop het daar dan enigszins mee te kunnen compenseren.... moet ik wel opgesteld worden natuurlijk!! (denk het wel hoor....)
pi_47974567
ik heb nog helemaal geen paaseitjes op, en denk ook niet dat het gaat gebeuren dit jaar

hier vandaag hokkien mie op het menu, normaal eet ik er 3 dagen van, kan er nu wel 5 dagen van eten denk ik

verder 2 koppen groentensoep met 2 sneeen bruin brood op, 2 plakken ontbijtkoek en een vinalinea bakje
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:09:49 #183
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47974604
Nog even een toevoeging.... ik heb dus 3 uur in de auto gezeten.... val je ook af van jezelf frustreren??
pi_47974776
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef Susie het volgende:
Nog even een toevoeging.... ik heb dus 3 uur in de auto gezeten.... val je ook af van jezelf frustreren??
met auto rijden verbrand je ook kcal
niet veel maar toch

was trouwens vandaag een brandoefening bij ons op school, stond ik daar in een truitje buiten terwijl ik net beter ben
pi_47975629
Ik ben eigenlijk nog geen paaseitjes tegengekomen, behalve dan bij mijn ouders die een schaaltje op tafel hadden staan. Maar als je er niet op let zie je ze ook niet. Als je de hele dag denkt: 'chocolaaa chocolaaa ik moet CHOCOLAAAAAAAAAA' dan vallen die paaseitjes wel op natuurlijk
Niet dat ik zeg dat jullie de hele dag aan chocola denken, ik overdrijf een beetje
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47975662
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef Susie het volgende:
Niet als je door de frustratie een gevulde koek en een mars opeet
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:57:19 #187
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47976501
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben eigenlijk nog geen paaseitjes tegengekomen, behalve dan bij mijn ouders die een schaaltje op tafel hadden staan. Maar als je er niet op let zie je ze ook niet. Als je de hele dag denkt: 'chocolaaa chocolaaa ik moet CHOCOLAAAAAAAAAA' dan vallen die paaseitjes wel op natuurlijk
Niet dat ik zeg dat jullie de hele dag aan chocola denken, ik overdrijf een beetje
Op mijn werk staan werkelijk overal schalen paaseitjes en heb ik eigenlijk helemaal niks met chocolade maar omdat mijn bijbaantje nogal saai is (ik wacht tot de telefoon over gaat) is het echt onwijs moeilijk om er niet aan te denken.
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 20:07:01 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_47976918
hee allemaal!

ff snel een updateje,
ik heb inderdaad mn weblog gedelete. je mag m ook deleten uit de OP, hij komt niet meer terug... om verschillende redenen. hoofdzakelijk omdat ik er veel last van spam door kreeg, en veel negatieve reacties. daar kan ik ook wel zonder

verder gaat het gezond eten heel goed, mede dankzij mn stage! ik eet 's morgens in de trein braaf mn eerste bammetje (tegenwoordig 1 ipv 2!!!) en dan tijdens de lunch mn andere bammies. dan bij de thee mn appel en in de trein mn tweede appel. en als ik thuiskom mn avondeten. op mn stage heb ik t zo druk dat ik niet eens tijd heb om te denken aan snoepen

ik ga gewoon lekker hier mn dingetjes vertellen en niet meer op de weblog, dat vinden jullie toch niet zo erg? ik post nu toch niet meer zoveel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47978490
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:

verder gaat het gezond eten heel goed, mede dankzij mn stage! ik eet 's morgens in de trein braaf mn eerste bammetje (tegenwoordig 1 ipv 2!!!) en dan tijdens de lunch mn andere bammies. dan bij de thee mn appel en in de trein mn tweede appel. en als ik thuiskom mn avondeten. op mn stage heb ik t zo druk dat ik niet eens tijd heb om te denken aan snoepen
ziet er goed uit
ben je nu helemaal gestopt met sultana´s?
pi_47978698
Na een dieptriest weekend besloten toch maar eens proberen om wat gezonder te gaan leven ... en hoop dat dit hier me een beetje kan helpen ... mag ik meedoen?

Door dat zelfde weekendje (nachtje doorhalen, 2 zakken M&M's, een grote zak pinda's, reep chocola en hele partij chips in 2 dagen weggewerkt, naast mn gewone eten ) is mn hele buik helemaal van slag. Kan ik vandaag alsnog niet naar training ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_47978806
quote:
hee allemaal!

ff snel een updateje,
ik heb inderdaad mn weblog gedelete. je mag m ook deleten uit de OP, hij komt niet meer terug... om verschillende redenen. hoofdzakelijk omdat ik er veel last van spam door kreeg, en veel negatieve reacties. daar kan ik ook wel zonder

ik ga gewoon lekker hier mn dingetjes vertellen en niet meer op de weblog, dat vinden jullie toch niet zo erg? ik post nu toch niet meer zoveel
zo dat klinkt idd goed ja

ik zal hem dan ook weer even uit mn favorieten halen..
pi_47978869
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Na een dieptriest weekend besloten toch maar eens proberen om wat gezonder te gaan leven ... en hoop dat dit hier me een beetje kan helpen ... mag ik meedoen?
hoe wil je dat gezonder gaan leven doen?
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 21:02:07 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_47979258
thanks jullie twee

de sultana's zijn nog niet helemaal af, maar niet meer elke dag. eigenlijk niet meer de laatste twee dagen. dus das netjes voor mijn doen. ook geen luxe broodjes en red bulls meer *trotse ik*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47979384
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
thanks jullie twee

de sultana's zijn nog niet helemaal af, maar niet meer elke dag. eigenlijk niet meer de laatste twee dagen. dus das netjes voor mijn doen. ook geen luxe broodjes en red bulls meer *trotse ik*
dat is inderdaad erg goed van je
pi_47982832
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoe wil je dat gezonder gaan leven doen?
Hmmm van de chocola en chips en koekies afblijven ... meer fruit ... normale hoeveelheden zuivel ... en mijn vreetbuien wat meer controleren (vooral: veel water gaan drinken, en wat minder vaak een training missen, kan maar 2x per week naar tkd, dan moet ik natuurlijk ook wel gaan en niet ziek worden zoals vandaag)

Ik leef wat onregelmatig op dit moment en heb wat moeite daaruit te komen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_47983808
quote:
Waarom eet je nu maar 1 bammetje in plaats van 2 's morgens? Het kan zijn dat dat juist een averrechts affect heeft. Eén bammetje is niet veel voor een ontbijt, en daarmee zou ik persoonlijk mijn spijsvertering niet voldoende op gang krijgen. In mijn optiek kun je beter een bammetje bij je lunch schrappen.
Dit kun je echter alleen doen als je dan om 15.00 niet flauw ligt van de honger, omdat dan de sultana's weer beginnen te loeren. Ik heb een tijdje een boterham minder als lunch genomen, maar ik kreeg 's middags teveel honger en heb die boterham er maar weer bij gedaan.

Het is een kwestie van de juiste balans vinden, maar ik denk dat het halveren van je ontbijt wel eens een ander effect zou kunnen hebben dan je wilt...

Hoeveel bammetjes eet je bij de lunch dan?
  woensdag 4 april 2007 @ 00:00:41 #197
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_47988797
Morgenvroeg weer weegdag, ik hoop dat ik onder de 73 zit dan ben ik blij, maar ik gok dat ik op 74 zit... Hopelijk volgende week richting de 70 of zo, dan ben ik helemaal blij

Deze week maar 's aanpoten, de afgelopen week maar half half gedaan, deze week moet ik er toch 's aan gaan geloven, went alweer steeds meer. Vandaag de hele dag goed gegaan op twee dingetjes na maar dat was maar klein (vleesvervangers 6 stukkies, tellen niet!)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_47990819
*gaat vast een 2e nacht met veel wakker liggen tegemoet*
pi_47990930
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef Tangarine het volgende:
*gaat vast een 2e nacht met veel wakker liggen tegemoet*
Waarom?
pi_47991092
vlinders, en onzekerheid wat te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')