abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47900550
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hm, ok dan is het goed .
anders zou ik het ook niet zeggen
pi_47903330
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
en inderdaad, de zuivel *schaamt zich diep...* dat krijg ik echt te weinig binnen, alleen wanneer ik muesli met yoghurt eet. ik vind het echt niet lekker... ik doe mn best wel, maar dat zegt niet altijd genoeg...
Ach, zuivel is overrated. Uit groenten en fruit kun je ook genoeg calcium binnenkrijgen, beter nog zelfs.
En als je alle zuivel gewoon niet lekker vindt, zegt dat toch ook al wat? Blijkbaar wil je lijf het dan niet. Simpel.
Koeien drinken ook geen melk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47903418
morgen mooi weer... ik zou kunnen gaan scriptieën... maar aangezien het daarna minder wordt, ga ik lekker mijn fiets uit Assen ophalen (trein naar Assen, fietsen naar Groningen)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47904704
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, zuivel is overrated. Uit groenten en fruit kun je ook genoeg calcium binnenkrijgen, beter nog zelfs.
En als je alle zuivel gewoon niet lekker vindt, zegt dat toch ook al wat? Blijkbaar wil je lijf het dan niet. Simpel.
Koeien drinken ook geen melk
Koeien eten ook geen vlees
pi_47904871
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef conleche het volgende:
Koeien eten ook geen vlees
Tijgers wel
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  zondag 1 april 2007 @ 22:57:31 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47908961
Ik ben volgens mij gewoon te lui om te gaan sporten Gewicht blijft maar hetzelfde daardoor .

Best slecht..en er moet wel wat vanaf, vooral voor mezelf..
pi_47909492
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef GotC het volgende:
Ik ben volgens mij gewoon te lui om te gaan sporten Gewicht blijft maar hetzelfde daardoor .

Ik heb sport weer helemaal herontdekt! Vorig jaar ook bijna niets gedaan een paar potjes tennis niet meegerekend, maar dit jaar heb ik de smaak weer goed te pakken en voel me er stukken beter door. Dus de enige raad die ik je kan geven: gewoon beginnen en hopen dat je het leuk gaat vinden!

Beste is wel een sport te kiezen waar je niemand anders bij nodig hebt, tennis is bv. niet zo handig, dan moet je de hele tijd zeuren bij mensen of ze meegaan.
pi_47909911
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef GotC het volgende:

is er ook geen sport die je leuk vind?
  zondag 1 april 2007 @ 23:21:45 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47910022
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is er ook geen sport die je leuk vind?
Jawel, zwemmen vooral. Was er vroeger nog best goed in ook, 2e van NL geweest enzo . Maarja, door het zwemmen heb ik m'n knieen nogal..verkloot. Dus rensporten ofzo zitten er sowieso niet in, en zwemmen kan alleen precies op de tijden wanneer ik niet kan .

Zucht

Maar jullie hebben gelijk, het is gewoon een kwestie van starten. Met wat dan ook .
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 06:33:42 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_47914744
goedemorgen!

vandaag begint mn stage!!! ik ben eigenlijk zo zenuwachtig, erg he!
ik zal dus wel heel wat minder gaan posten hier, maar ik ga proberen bij te blijven hoor!

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47914753
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef GotC het volgende:
Jawel, zwemmen vooral. Was er vroeger nog best goed in ook, 2e van NL geweest enzo . Maarja, door het zwemmen heb ik m'n knieen nogal..verkloot. Dus rensporten ofzo zitten er sowieso niet in, en zwemmen kan alleen precies op de tijden wanneer ik niet kan .

Zucht

Maar jullie hebben gelijk, het is gewoon een kwestie van starten. Met wat dan ook .
Hoe verkloot je precies je knieen met zwemmen? Ik neem aan dat mij dat niet gaat lukken met 2-3 keer per week een uurtje zwemmen?
En inderdaad, 'gewoon' een kwestie van beginnen, maar dat is juist het moeilijkste..
pi_47914755
quote:
Op maandag 2 april 2007 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
goedemorgen!

vandaag begint mn stage!!! ik ben eigenlijk zo zenuwachtig, erg he!
ik zal dus wel heel wat minder gaan posten hier, maar ik ga proberen bij te blijven hoor!

Oeh, succes!
Wel logisch dat je zenuwachtig bent, het is toch soort van een nieuwe baan. Alleen word je niet zo snel ontslagen
pi_47914827
Goeiemorgen

Veel succes met je stage Linda!

Ik ga zo maar es mn bed in, als ik kan slapen met al die vlinders in mn buik tenminste
  maandag 2 april 2007 @ 07:23:14 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47914837
quote:
Op maandag 2 april 2007 07:19 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Veel succes met je stage Linda!

Ik ga zo maar es mn bed in, als ik kan slapen met al die vlinders in mn buik tenminste
En wie is de oorzaak van die vlinders in je buik? .

Succes met je stage, Linda! Komt vast allemaal goed. Ik ben zelf een dikke maand geleden ook met m'n stage begonnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47914842
quote:
Op maandag 2 april 2007 07:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En wie is de oorzaak van die vlinders in je buik? .
Een hele leuke jongen die ik eind vorig jaar op Relatieplanet heb leren kennen, sindsdien mee heb gemaild, donderdagavond eerste date mee had, toen hele avond gezellig zitten kletsen en lachen, verder niks gebeurd, en gister ben ik 's middags naar hem toe gegaan en ik ben nu net weer thuis * En heb wel een miljoen calorieen verbrand met zoenen denk ik ;
pi_47915020
haha denk dat je vast wel lekker zult slapen dan

Ik ga zo even hardlopen, en dan de trein of bus naar Assen pakken
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47915271
quote:
Op maandag 2 april 2007 07:25 schreef Sylvana het volgende:
Een hele leuke jongen die ik eind vorig jaar op Relatieplanet heb leren kennen, sindsdien mee heb gemaild, donderdagavond eerste date mee had, toen hele avond gezellig zitten kletsen en lachen, verder niks gebeurd, en gister ben ik 's middags naar hem toe gegaan en ik ben nu net weer thuis * En heb wel een miljoen calorieen verbrand met zoenen denk ik ;
Jij slet!
Vlinders zijn leuk! En verliefdheid verbrandt een heeeele hoop calorieen idd

Ik heb zojuist alle bejaarden in het zwembad ingehaald, muahaha
pi_47915692
*zweet zweet* hardlopen was lekker

owja, ff /cheer, vanmorgen 87.1!
pi_47915754
Redelijk goed nieuws voor mij en alle niet-wespentaillerigen: Ik heb ontdekt dat m'n tailleomtrek sneller aan het krimpen is dan mn heupomtrek. Dat ziet er toch wel wat mooier uit. Nu ook nog eens wat meer van mn buik af en ik word helemaal blij!
Ohja met dit weer lukt water drinken wel. Gewoon in de ochtend 1 halve liter, in de middag en meestal 2 in de avond.
Het mooi kotsende meisje.
pi_47917059
Succes met je stage Linda
ik begin vandaag ook weer na 10 dagen ziek te zijn geweest
zal wel weer druk worden
pi_47917100
Succes Linda idd, en jij ook Sas
pi_47917855
dankje wel
hopelijk is er nog een beetje zon over rond 7 uur
pi_47923315
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jij slet!
Vlinders zijn leuk! En verliefdheid verbrandt een heeeele hoop calorieen idd
Idd

en echt honger heb ik ook niet door al die vlinders in mn buik

normaal eet ik makkelijk een pizza in mn eentje op, maar nu kregen we allebei met moeite een helft op
pi_47923510
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:31 schreef Sylvana het volgende:
Idd

en echt honger heb ik ook niet door al die vlinders in mn buik

normaal eet ik makkelijk een pizza in mn eentje op, maar nu kregen we allebei met moeite een helft op

Men ik word helemaal blij van verliefde mensen.
Vorig jaar heb ik m'n hele studie vern**kt omdat ik een beetje erg verliefd was
Maar het blijft leuk
pi_47923602
quote:
Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Men ik word helemaal blij van verliefde mensen.
Vorig jaar heb ik m'n hele studie vern**kt omdat ik een beetje erg verliefd was
Maar het blijft leuk
tja, ik was al ruim een jaar vrijgezel, dus ben nou ook wel weer erg blij om weer es verliefd te zijn
pi_47925867
Zoo, net ongeveer 5km gewandeld vanaf het station naar mijn vaders huis in Assen, en daarna in minder dan een uur van Assen naar Groningen gefietst (met tegenwind!)

Ben nu wel moe... maar goed, iig even goed gebruik gemaakt van het mooie weer vandaag

@ Sylvana: leuk, have fun
pi_47928601
Oooh wat is het mooi weer! En alle mensen zijn vrolijker dan zonder zon (of ik verbeeld me dat)
Tussen de middag heb ik thuis gegeten, dat scheelt toch weer een ruim half uur fietsen, verder had ik gewoon op het balkon gezeten even, het grote niet-verbranden plan moet ook weer eens beginnen...
Vanavond lekker salade maken
Het mooi kotsende meisje.
pi_47930448
Thnx Maarten

Het is zeker mooi weer ja, ik gewoon in mn rokje en haltertopje boodschappen doen, zijn er gewoon nog mensen met hun witnerjas aan buiten

Maar iedereen is wel lekker vrolijk ja Ik helemaal niet hoor

Wat ik vandaag heb gegeten ( werd pas 13 uur wakker):

1 vitalineabakje
1 hele komkommer
1 raketje
en zometeen spaghetti

Nou ik niet naar de sportschool kan maar door die verliefdheid afvallen dus

Trouwens, Linda, waarom doet jouw weblog het niet meer Hele dag al dattie pagina niet kan vinden?
  maandag 2 april 2007 @ 16:59:02 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47930489
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef Tangarine het volgende:
Zoo, net ongeveer 5km gewandeld vanaf het station naar mijn vaders huis in Assen, en daarna in minder dan een uur van Assen naar Groningen gefietst (met tegenwind!)

Ben nu wel moe... maar goed, iig even goed gebruik gemaakt van het mooie weer vandaag
wrijf het er even in . In een uur van Assen naar Groningen .

Ik heb vandaag 37 km afgelegd en ik moest een stuk over hobbelkeitjes en ik had steeds tegenwind . Verder wou het gewoon niet zo vandaag. Maar goed, ik heb het toch gedaan . En volgende keer neem ik bij 20 á 25 km even een pauze, want op een gegeven moment ging ik zó langzaam. Toen ik eenmaal een pauze had genomen van 5 minuten (op een bankje gezeten, flesje water, appeltje) ging het wel weer .

Ik heb er 2 uur over gedaan met een gemiddelde snelheid van 19 km. Niet zo heel snel dus, maar ik vind wel dat ik het verdiend heb dat er morgen een kilo af is .

Nu ben ik weer een zoutpilaartje .

Oh ja, ik vind het niet zo gek dat je als man impotent kunt raken als je teveel fietst .
Niet meer actief op Fok!
pi_47930780
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wrijf het er even in . In een uur van Assen naar Groningen .

Ik heb vandaag 37 km afgelegd en ik moest een stuk over hobbelkeitjes en ik had steeds tegenwind .
Oh ja, ik vind het niet zo gek dat je als man impotent kunt raken als je teveel fietst .
Was niet zo bedoeld hoor... je hebt verder gefietst dan ik netjes gedaan iig!

Ik wil het niet weten over impotentie lalalalala (zooo veel fiets ik nou ook weer niet )
  maandag 2 april 2007 @ 17:12:22 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47930981
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Was niet zo bedoeld hoor... je hebt verder gefietst dan ik netjes gedaan iig!

Ik wil het niet weten over impotentie lalalalala (zooo veel fiets ik nou ook weer niet )
Het ging niet om jou, hoor, ik refereerde aan mijn eigen verdoofde gevoel daar beneden .

Mijn hartslag was nu wel iets lager trouwens, dus ik zat nu nog wel net in de vetverbrandingszone .
Niet meer actief op Fok!
pi_47932076
Heb net m'n nieuwe skates uitgeprobeerd. Ik was vergeten dat je ook last hebt van tegenwind op die dingen en heen had ik de wind mee, dus ging ik maar door, maar toen kwam de terugweg...ik ben uitgeput. Het gaat heerlijk op de stukken met glad asfalt, maar op dat ruwe, open asfalt is het wel erg zwaar. Ik denk dat ik eerst op de fiets maar een lekker traject, ga opzoeken. (Ik heb verdorie een prachtig park om de hoek, maar daar hebben ze heel ruwe ondergrond )

Ik was vanmiddag ook al wezen bodyshapen, dus het is een goed begin van de week.
  maandag 2 april 2007 @ 17:44:34 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47932175
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef conleche het volgende:
Heb net m'n nieuwe skates uitgeprobeerd. Ik was vergeten dat je ook last hebt van tegenwind op die dingen en heen had ik de wind mee, dus ging ik maar door, maar toen kwam de terugweg...ik ben uitgeput. Het gaat heerlijk op de stukken met glad asfalt, maar op dat ruwe, open asfalt is het wel erg zwaar. Ik denk dat ik eerst op de fiets maar een lekker traject, ga opzoeken. (Ik heb verdorie een prachtig park om de hoek, maar daar hebben ze heel ruwe ondergrond )

Ik was vanmiddag ook al wezen bodyshapen, dus het is een goed begin van de week.
Heel goed .
Denk je er wel aan dat tegenwind meer inspanning betekent? En meer inspanning is dus meer calorieën verbranden.

Dat bedenk ik me altijd maar als ik in open gebied tegen de wind in ploeter .
Niet meer actief op Fok!
pi_47932280
dat is zeker een goed begin van de week zeg
pi_47932302
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heel goed .
Denk je er wel aan dat tegenwind meer inspanning betekent? En meer inspanning is dus meer calorieën verbranden.

Dat bedenk ik me altijd maar als ik in open gebied tegen de wind in ploeter .
Ja, maar dan vind ik het niet meer leuk Ik ga liever heel lang makkelijk, dan even maar zwaar. En ik was vergeten een rugzakje mee te nemen met water dus halverwege had ik ook een beredorst. Maar over het algemeen genomen ben ik wel vrij enthousiast. Dus ik ga zeker door.
pi_47932474
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:47 schreef Sylvana het volgende:
dat is zeker een goed begin van de week zeg
Zo verliefd aapje, , wat vindt Thrilled hier nu van? Ik dacht echt dat jullie iets spannends zouden krijgen, alhoewel vorige week bij het sportschool-flirt-moment van Thrilled ik al begon te twijfelen.
Is het een leuke jongen? En moettie ook afvallen?

Laatste vraag totaal onbelangrijk maar alleen gesteld om on-topic te klinken
  maandag 2 april 2007 @ 18:07:24 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47932848
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, maar dan vind ik het niet meer leuk Ik ga liever heel lang makkelijk, dan even maar zwaar. En ik was vergeten een rugzakje mee te nemen met water dus halverwege had ik ook een beredorst. Maar over het algemeen genomen ben ik wel vrij enthousiast. Dus ik ga zeker door.
ja dat heb ik ook, hoor.
Maar uiteindelijk ga ik toch kort gemakkelijk en kort zwaar . Daar heb je helaas niet altijd controle over . Ik heb het idee dat de wind de hele tijd met mij mee draait. Dus ik heb altijd tegenwind .. Als het straks echt goed weer is en er weinig wind staat (hoewel wind wel erg lekker is!), dan zal ik ook wel weer meer opschieten . Dan ga ik wel in de avonduren, van half 7 tot half 9 oid. Lijkt me niks om in de brandende hitte op de fiets te zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_47933043
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo verliefd aapje, , wat vindt Thrilled hier nu van? Ik dacht echt dat jullie iets spannends zouden krijgen, alhoewel vorige week bij het sportschool-flirt-moment van Thrilled ik al begon te twijfelen.
Is het een leuke jongen? En moettie ook afvallen?

Laatste vraag totaal onbelangrijk maar alleen gesteld om on-topic te klinken
wat Thrilled er van vindt moet je maar aan hem vragen

en natuurlijk is het een leuke jongen en nee, hij hoeft totaal niet af te vallen, hijs 1.85 en 70 kg
  maandag 2 april 2007 @ 18:14:33 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47933066
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wat Thrilled er van vindt moet je maar aan hem vragen

en natuurlijk is het een leuke jongen en nee, hij hoeft totaal niet af te vallen, hijs 1.85 en 70 kg
best wel een vraag van Colette. Tuurlijk is het een leuke jongen, anders ging je niet met hem .

Sorry Colette .
Niet meer actief op Fok!
pi_47933118
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook, hoor.
Maar uiteindelijk ga ik toch kort gemakkelijk en kort zwaar . Daar heb je helaas niet altijd controle over . Ik heb het idee dat de wind de hele tijd met mij mee draait. Dus ik heb altijd tegenwind .. Als het straks echt goed weer is en er weinig wind staat (hoewel wind wel erg lekker is!), dan zal ik ook wel weer meer opschieten . Dan ga ik wel in de avonduren, van half 7 tot half 9 oid. Lijkt me niks om in de brandende hitte op de fiets te zitten .
Ik ben een aantal jaren geleden op een fietsvakantie langs de Loire geweest. Iedere dag tussen de 70 en 100 km. fietsen en dan 's avonds een hotelletje zoeken. Peter en ik wilden (toen ook al!) gezonder gaan leven, dus we letten ook nog eens heel goed op wat we aten. Het was zomer (en bloedheet) en we hebben stug volgehouden, ook al kon ik op het laatst niet meer op m'n kont zitten van de zadelpijn. Bij terugkomst ging ik vol verwachting op de weegschaal staan, voor mijn gevoel was er zeker 5 kilo af.
Was ik een halve kilo aangekomen. Toen heb ik een potje gegriend, tegen zoveel oneerlijkheid was ik niet opgewassen.
Sindsdien fiets ik nog wel om ergens te komen, maar als sport heeft het voor mij afgedaan.
pi_47933197
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

best wel een vraag van Colette. Tuurlijk is het een leuke jongen, anders ging je niet met hem .

Sorry Colette .
Ach, ja dat gebeurd de beste weleens (ik bedoelde eigenlijk gewoon: vertel es wat meer over 'm )
pi_47933356
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach, ja dat gebeurd de beste weleens (ik bedoelde eigenlijk gewoon: vertel es wat meer over 'm )
Hij heet ook Peter is 26, woont in Almelo in een appartement, heeft een baan in de ICT, voetbalt, houdt van dezelfde muziek als ik, is een ontzettend lekker ding en kan ontzettend goed met hem praten en lachen En hijs al net zo hoteldebotel als ik

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 02-04-2007 18:59:49 ]
pi_47933564
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij heet ook Peter is 26, woont in Almelo in een appartement, heeft een baan in de ICT, houdt van dezelfde muziek als mij, is een ontzettend lekker ding en kan ontzettend goed met hem praten en lachen En hijs al net zo hoteldebotel als mij
Lekker hoor, verliefd zijn! Vooral ook omdat hij dat ook op jou is!

*conleche is wel een pietsie jaloers, want die is al zo lang onder de pannen (weliswaar heel gelukkig onder die pannen), maar dat hele verliefde gevoel zou ik ook wel weer eens willen voelen*
pi_47934434
ik ben ook weer thuis en heb de eerste werk/stage dag weer overleeft
vandaag nog maar ff niet sporten want voel me nog steeds niet helemaal geweldig

ik heb woensdag weer eens een date.....
pi_47935649
Dat klinkt ook niet erg enthousiast Maar hoop dat je het leuk gaat hebben

*gaat douchen en hangen
*moe is
  maandag 2 april 2007 @ 19:27:47 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47935765
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef Tangarine het volgende:
Dat klinkt ook niet erg enthousiast Maar hoop dat je het leuk gaat hebben

*gaat douchen en hangen
*moe is
dito .

Ik ben zelfs te moe om achter de pc te hangen . Ga zo even twee afleveringen van Rome kijken en niet al te laat naar bed .
Niet meer actief op Fok!
pi_47935939
Als je een fietsbroek koopt, Viking, dan scheelt dat enorm in de zadelpijn en dat slapende gevoel! Het werkt echt!

Ik heb gisteren 40 km gefietst met een gemiddeld van 24 (met mijn vriend voorop om wind te vangen ) en vandaag nog 32 km met 23.3 gemiddeld.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 2 april 2007 @ 19:36:59 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47936251
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef Quinazoline het volgende:
Als je een fietsbroek koopt, Viking, dan scheelt dat enorm in de zadelpijn en dat slapende gevoel! Het werkt echt!

Ik heb gisteren 40 km gefietst met een gemiddeld van 24 (met mijn vriend voorop om wind te vangen ) en vandaag nog 32 km met 23.3 gemiddeld.
Ik ga idd een andere broek kopen morgen .

En sjee, wat een snelheden zeg... Ik wijt mijn gesjok maar aan mijn zware fiets, m'n trainingsbroek en m'n zware stuurtas .
Niet meer actief op Fok!
pi_47936421
Ik heb inderdaad een racefiets, dus dat scheelt een hoop.
Mijn vrienden die echt kunnen racefietsen, rijden zo aan het begin van het seizoen, op zo'n klein rondje, met nog weinig conditie 31-32 gemiddeld .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47936772
Hier is het dit weekend niet zo goed gegaan:
Vrijdag: 3 paaseitjes
Zaterdag: 's middags taart van een collega, 's avonds taart van mijn moeder en een klein zakje chips in de bios.
Zondag: veel krentenbrood, een Quarter Pounder (505 kcal ) en alweer taart, het restje moest op.
Vandaag: 4 boterhammen met chocopasta en 1 met gebraden gehakt. De rest van mijn eten was wel gezond vandaag, fruit en aardappels, groente en tartaartje. Heb alleen wel weer veeeel te weinig gedronken.

Vanaf nu ga ik weer gezond doen! Vanavond alleen maar thee en morgen weer gezond. O nee, morgen heb ik een etentje .

Maar het ergste komt nog: Vriendje heeft een enorm paasbeest van chocolade voor me gekocht! Het ding is een halve meter hoog en weegt een kilo! Waarom doettie dat nou??? Maar wel heel lief .

Morgenochtend maar weer op de weegschaal, ben benieuwd wat de schade is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')