Ach, zuivel is overrated. Uit groenten en fruit kun je ook genoeg calcium binnenkrijgen, beter nog zelfs.quote:Op zondag 1 april 2007 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
en inderdaad, de zuivel *schaamt zich diep...* dat krijg ik echt te weinig binnen, alleen wanneer ik muesli met yoghurt eet. ik vind het echt niet lekker... ik doe mn best wel, maar dat zegt niet altijd genoeg...
Koeien eten ook geen vleesquote:Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, zuivel is overrated. Uit groenten en fruit kun je ook genoeg calcium binnenkrijgen, beter nog zelfs.
En als je alle zuivel gewoon niet lekker vindt, zegt dat toch ook al wat? Blijkbaar wil je lijf het dan niet. Simpel.
Koeien drinken ook geen melk![]()
Tijgers welquote:
Ik heb sport weer helemaal herontdekt! Vorig jaar ook bijna niets gedaan een paar potjes tennis niet meegerekend, maar dit jaar heb ik de smaak weer goed te pakken en voel me er stukken beter door. Dus de enige raad die ik je kan geven: gewoon beginnen en hopen dat je het leuk gaat vinden!quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef GotC het volgende:
Ik ben volgens mij gewoon te lui om te gaan sportenGewicht blijft maar hetzelfde daardoor
.
Best slecht..en er moet wel wat vanaf, vooral voor mezelf..
is er ook geen sport die je leuk vind?quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef GotC het volgende:
Ik ben volgens mij gewoon te lui om te gaan sportenGewicht blijft maar hetzelfde daardoor
.
Best slecht..en er moet wel wat vanaf, vooral voor mezelf..
Jawel, zwemmen vooral. Was er vroeger nog best goed in ook, 2e van NL geweest enzoquote:
Hoe verkloot je precies je knieen met zwemmen? Ik neem aan dat mij dat niet gaat lukken met 2-3 keer per week een uurtje zwemmen?quote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef GotC het volgende:
Jawel, zwemmen vooral. Was er vroeger nog best goed in ook, 2e van NL geweest enzo. Maarja, door het zwemmen heb ik m'n knieen nogal..verkloot. Dus rensporten ofzo zitten er sowieso niet in, en zwemmen kan alleen precies op de tijden wanneer ik niet kan
.
Zucht![]()
Maar jullie hebben gelijk, het is gewoon een kwestie van starten. Met wat dan ook.
Oeh, succes!quote:Op maandag 2 april 2007 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
goedemorgen!
vandaag begint mn stage!!! ik ben eigenlijk zo zenuwachtig, erg he!
ik zal dus wel heel wat minder gaan posten hier, maar ik ga proberen bij te blijven hoor!![]()
En wie is de oorzaak van die vlinders in je buik?quote:Op maandag 2 april 2007 07:19 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Veel succes met je stage Linda!
Ik ga zo maar es mn bed in, als ik kan slapen met al die vlinders in mn buik tenminste
Een hele leuke jongen die ik eind vorig jaar op Relatieplanet heb leren kennen, sindsdien mee heb gemaild, donderdagavond eerste date mee had, toen hele avond gezellig zitten kletsen en lachen, verder niks gebeurd, en gister ben ik 's middags naar hem toe gegaan en ik ben nu net weer thuisquote:Op maandag 2 april 2007 07:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wie is de oorzaak van die vlinders in je buik?.
quote:Op maandag 2 april 2007 07:25 schreef Sylvana het volgende:
Een hele leuke jongen die ik eind vorig jaar op Relatieplanet heb leren kennen, sindsdien mee heb gemaild, donderdagavond eerste date mee had, toen hele avond gezellig zitten kletsen en lachen, verder niks gebeurd, en gister ben ik 's middags naar hem toe gegaan en ik ben nu net weer thuis* En heb wel een miljoen calorieen verbrand met zoenen denk ik
;
Iddquote:Op maandag 2 april 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jij slet!
![]()
Vlinders zijn leuk! En verliefdheid verbrandt een heeeele hoop calorieen idd![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:31 schreef Sylvana het volgende:
Idd
en echt honger heb ik ook niet door al die vlinders in mn buik
normaal eet ik makkelijk een pizza in mn eentje op, maar nu kregen we allebei met moeite een helft op
tja, ik was al ruim een jaar vrijgezel, dus ben nou ook wel weer erg blij om weer es verliefd te zijnquote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Men ik word helemaal blij van verliefde mensen.
Vorig jaar heb ik m'n hele studie vern**kt omdat ik een beetje erg verliefd was![]()
Maar het blijft leuk![]()
wrijf het er even inquote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef Tangarine het volgende:
Zoo, net ongeveer 5km gewandeld vanaf het station naar mijn vaders huis in Assen, en daarna in minder dan een uur van Assen naar Groningen gefietst(met tegenwind!)
Ben nu wel moe... maar goed, iig even goed gebruik gemaakt van het mooie weer vandaag
Was niet zo bedoeld hoor... je hebt verder gefietst dan ikquote:Op maandag 2 april 2007 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wrijf het er even in. In een uur van Assen naar Groningen
.
Ik heb vandaag 37 km afgelegd en ik moest een stuk over hobbelkeitjes en ik had steeds tegenwind.
Oh ja, ik vind het niet zo gek dat je als man impotent kunt raken als je teveel fietst.
Het ging niet om jou, hoor, ik refereerde aan mijn eigen verdoofde gevoel daar benedenquote:Op maandag 2 april 2007 17:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Was niet zo bedoeld hoor... je hebt verder gefietst dan iknetjes gedaan iig!
Ik wil het niet weten over impotentie lalalalala(zooo veel fiets ik nou ook weer niet
)
Heel goedquote:Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef conleche het volgende:
Heb net m'n nieuwe skates uitgeprobeerd. Ik was vergeten dat je ook last hebt van tegenwind op die dingen en heen had ik de wind mee, dus ging ik maar door, maar toen kwam de terugweg...ik ben uitgeput. Het gaat heerlijk op de stukken met glad asfalt, maar op dat ruwe, open asfalt is het wel erg zwaar. Ik denk dat ik eerst op de fiets maar een lekker traject, ga opzoeken. (Ik heb verdorie een prachtig park om de hoek, maar daar hebben ze heel ruwe ondergrond)
Ik was vanmiddag ook al wezen bodyshapen, dus het is een goed begin van de week.
Ja, maar dan vind ik het niet meer leukquote:Op maandag 2 april 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel goed.
Denk je er wel aan dat tegenwind meer inspanning betekent? En meer inspanning is dus meer calorieën verbranden.
Dat bedenk ik me altijd maar als ik in open gebied tegen de wind in ploeter.
Zo verliefd aapje,quote:Op maandag 2 april 2007 17:47 schreef Sylvana het volgende:
dat is zeker een goed begin van de week zeg
ja dat heb ik ook, hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik het niet meer leukIk ga liever heel lang makkelijk, dan even maar zwaar. En ik was vergeten een rugzakje mee te nemen met water dus halverwege had ik ook een beredorst. Maar over het algemeen genomen ben ik wel vrij enthousiast. Dus ik ga zeker door.
wat Thrilled er van vindt moet je maar aan hem vragenquote:Op maandag 2 april 2007 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo verliefd aapje,, wat vindt Thrilled hier nu van? Ik dacht echt dat jullie iets spannends zouden krijgen, alhoewel vorige week bij het sportschool-flirt-moment van Thrilled ik al begon te twijfelen.
Is het een leuke jongen? En moettie ook afvallen?
Laatste vraag totaal onbelangrijk maar alleen gesteld om on-topic te klinken![]()
best wel eenquote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat Thrilled er van vindt moet je maar aan hem vragen
en natuurlijk is het een leuke jongenen nee, hij hoeft totaal niet af te vallen, hijs 1.85 en 70 kg
Ik ben een aantal jaren geleden op een fietsvakantie langs de Loire geweest. Iedere dag tussen de 70 en 100 km. fietsen en dan 's avonds een hotelletje zoeken. Peter en ik wilden (toen ook al!) gezonder gaan leven, dus we letten ook nog eens heel goed op wat we aten. Het was zomer (en bloedheet) en we hebben stug volgehouden, ook al kon ik op het laatst niet meer op m'n kont zitten van de zadelpijn. Bij terugkomst ging ik vol verwachting op de weegschaal staan, voor mijn gevoel was er zeker 5 kilo af.quote:Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, hoor.
Maar uiteindelijk ga ik toch kort gemakkelijk en kort zwaar. Daar heb je helaas niet altijd controle over
. Ik heb het idee dat de wind de hele tijd met mij mee draait. Dus ik heb altijd tegenwind
.. Als het straks echt goed weer is en er weinig wind staat (hoewel wind wel erg lekker is!), dan zal ik ook wel weer meer opschieten
. Dan ga ik wel in de avonduren, van half 7 tot half 9 oid. Lijkt me niks om in de brandende hitte op de fiets te zitten
.
Ach, ja dat gebeurd de beste weleensquote:Op maandag 2 april 2007 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
best wel eenvraag van Colette. Tuurlijk is het een leuke jongen, anders ging je niet met hem
.
Sorry Colette.
Hij heet ook Peterquote:Op maandag 2 april 2007 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach, ja dat gebeurd de beste weleens(ik bedoelde eigenlijk gewoon: vertel es wat meer over 'm
)
Lekker hoor, verliefd zijn!quote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij heet ook Peteris 26, woont in Almelo in een appartement, heeft een baan in de ICT, houdt van dezelfde muziek als mij, is een ontzettend lekker ding en kan ontzettend goed met hem praten en lachen
En hijs al net zo hoteldebotel als mij
ditoquote:Op maandag 2 april 2007 19:25 schreef Tangarine het volgende:
Dat klinkt ook niet erg enthousiastMaar hoop dat je het leuk gaat hebben
*gaat douchen en hangen
*moe is
Ik ga idd een andere broek kopen morgenquote:Op maandag 2 april 2007 19:30 schreef Quinazoline het volgende:
Als je een fietsbroek koopt, Viking, dan scheelt dat enorm in de zadelpijn en dat slapende gevoel! Het werkt echt!
Ik heb gisteren 40 km gefietst met een gemiddeld van 24 (met mijn vriend voorop om wind te vangen) en vandaag nog 32 km met 23.3 gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |