Zo das wel heel veelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 06:35 schreef zwahiel het volgende:
Maar wel weer 2 kg afgevallen in een kleine 4 dagenZo moet ik 't zien, nog die laatste 10kg eraf en dan in de sportschool gaan wonen!
maar hij heeft een schema opgesteld en volgens dat schema moet hij 10 kg afvallen in vier weken. Dus je werkt niet volgens schema, Zwahiel, er had nog een halve kilo afgemoeten. Dan maar 3 kilo volgende weekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo das wel heel veel
Geadviseerd wordt om niet meer dan 0,5-1 kg per week af te vallen, omdat het er lange afblijft meestal als je het wat rustiger aan doet
Hier komt de 56 kg weer angstvallig in zichtIk laat mezelf wel gewoon uit het lijstje verdwijnen, en als ik weer kan sporten dan update ik wel weer
verhuis maar liever naar het anorexiatopic. Met 1,82 m. stel je je streefgewicht toch niet op 58 kg in?quote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef ma_jojo het volgende:
Ik woog eerst 68 met 1m82. Toen wilde ik afvallen naar 58 kilo, maar toen ik 63,5 woog was ik daar tevreden mee. Ondertussen weeg ik wel 59 doordat ik al een tijdje ziek ben. Ik moet maar naar het 'hoe kom ik aan'-topic verhuizen.
idd, dat is een bmi van 17,5quote:Op zondag 1 april 2007 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
verhuis maar liever naar het anorexiatopic. Met 1,82 m. stel je je streefgewicht toch niet op 58 kg in?.
Oja nog 1 vraag, als je siroop/limonade (of hoe je het ook noemt) met water drinkt, hoeveel calorieen zijn dat?quote:Op zondag 1 april 2007 12:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb even een vraag, en nee het is geen grap, ik moet even precies weten hoeveel calorieen er in 1 plakje gebraden kipfilet zitten. Ik kan het nergens vinden.
ligt eraan hoeveel siroop je er in doetquote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oja nog 1 vraag, als je siroop/limonade (of hoe je het ook noemt) met water drinkt, hoeveel calorieen zijn dat?
gewoon niet doen en gewoon water drinkenquote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oja nog 1 vraag, als je siroop/limonade (of hoe je het ook noemt) met water drinkt, hoeveel calorieen zijn dat?
Dat krijg ik echt niet door m'n keel hoor. Maar ik moet het gewoon even weten en van die kipfilet ook.quote:Op zondag 1 april 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon niet doen en gewoon water drinken
van die limonade heb ik al gepost, van die kipfilet weet ik het nietquote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt niet door m'n keel hoor. Maar ik moet het gewoon even weten en van die kipfilet ook.![]()
Oke.quote:Op zondag 1 april 2007 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
van die limonade heb ik al gepost, van die kipfilet weet ik het niet
sylvana heeft al antwoord daarop gegevenquote:Op zondag 1 april 2007 13:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt niet door m'n keel hoor. Maar ik moet het gewoon even weten en van die kipfilet ook.![]()
moet je gewoon een maand niet updaten en dan verdwijn je vanzelf uit de lijstquote:Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oja ik wil me graag uitschrijven hier, kan iemand mijn naam in de OP verwijderen?
van mij wel en ik heb er ook gewoon normaal antwoord opgegeven tochquote:Op zondag 1 april 2007 13:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jezus ik mag toch wel een vraag stellen zeker.
Ja maar ik wil nog wel iets kunnen vragen als het nodig is, ik wil gewoon niet meer dat mijn naam ertussen staat.quote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet je gewoon een maand niet updaten en dan verdwijn je vanzelf uit de lijst
je kunt altijd wat vragen toch ( wat mij betreft) en je naam verdwijnt vanzelf uit de lijst als je dan op de dieetwebsite niet meer updatequote:Op zondag 1 april 2007 13:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil nog wel iets kunnen vragen als het nodig is, ik wil gewoon niet meer dat mijn naam ertussen staat.
O haha maar ik heb helemaal geen dieetwebsite.quote:Op zondag 1 april 2007 13:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je kunt altijd wat vragen toch ( wat mij betreft) en je naam verdwijnt vanzelf uit de lijst als je dan op de dieetwebsite niet meer update
Ja.quote:Op zondag 1 april 2007 13:50 schreef Sylvana het volgende:
Ow wacht, ik zie het, je staat helemaal niet in het lijstje in de OP. Ik dacht dat je het lijstje bedoelde waarin iedereens gegevens werden bijgehouden, maar jij bedoelt het voornamenlijstje
1) dat ze water moet drinken ipv limonade hebben we al vaker gezegd.quote:Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
van mij wel en ik heb er ook gewoon normaal antwoord opgegeven toch
renske, ze heeft een hele tijd hier niet gepost, post ze een keer iets wat ze wil weten, dan kan daar toch best gewoon antwoord op gegeven worden zonder dat je dan gelijk zo hoeft te doen?
ze vroeg toch ook niet of limonade drinken beter is dan water drinken? ze vroeg alleen maar naar de hoeveelheid calorieen die erin zaten...quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) dat ze water moet drinken ipv limonade hebben we al vaker gezegd.
2) dat ze van water moet kotsen weten we ook al.
maar 1 tussendoortje, ik was juist wel trotsquote:Vind je het zelf ook niet een beetje weinig? maar 1 tussendoortje, 2 pannenkoeken ( met wat erop?) en wat heb je erbij gedronken? Want ik zie ook weinig zuivel in je eetpatroon? Groetjes, Sylvana
dat begrijp ik echt niet (en dat is niet persoonlijk tegen jou) maar gewoon hoe anders verschillende lichamen kunnen werkenquote:Op zondag 1 april 2007 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
maar ik heb die 6 boterhammen wel nodig![]()
Het ligt er maar aan wat je erop doet. Ik heb altijd volkorenbrood dat na het roosteren nog 22 gram weegt=48 cal. per boterham, als je er dan 6 zou eten met mager beleg van zeg 30 cal. dan heb je toch nog maar 468 cal. gegeten. Ikzelf eet tussen de 2 en 4 boterhammen per dag, maar je hoeft echt niet aan te komen van 6 boterhammen! (moet je er natuurlijk geen ananas/roomkaas opsmerenquote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat begrijp ik echt niet (en dat is niet persoonlijk tegen jou) maar gewoon hoe anders verschillende lichamen kunnen werken
6 boterhammen als ik die op een dag zou eten en dat een paar maanden lang zo ik zo weer op de 90 kilo zitten
ananasroomkaas doe ik ook nooit op mijn broodquote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je erop doet. Ik heb altijd volkorenbrood dat na het roosteren nog 22 gram weegt=48 cal. per boterham, als je er dan 6 zou eten met mager beleg van zeg 30 cal. dan heb je toch nog maar 468 cal. gegeten. Ikzelf eet tussen de 2 en 4 boterhammen per dag, maar je hoeft echt niet aan te komen van 6 boterhammen! (moet je er natuurlijk geen ananas/roomkaas opsmeren)
Hoe weet je dat eigenlijk? Heb je dat wel eens uitgeprobeerd? Zit je nu niet voor jezelf een horrorscenario te bedenken?quote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat begrijp ik echt niet (en dat is niet persoonlijk tegen jou) maar gewoon hoe anders verschillende lichamen kunnen werken
6 boterhammen als ik die op een dag zou eten en dat een paar maanden lang zo ik zo weer op de 90 kilo zitten
ik heb wel eens van die weken gehad jaquote:Op zondag 1 april 2007 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? Heb je dat wel eens uitgeprobeerd? Zit je nu niet voor jezelf een horrorscenario te bedenken?
quote:Op zondag 1 april 2007 18:53 schreef Tangarine het volgende:
Owja Renske, ik heb mijn '1 euro ananas'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |