Ik heb net 400 watt aan motorkracht, jij hebt al een kwart daarvan aan je verlichting, laat staan in je blokquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
90 watt aan je aarsch biatch. Daar moet je echt niet in kijken..
M.a.w, ome pallo heeft 90 watt aan verlichting aan z'n brommer gehangen..
Ik heb ook nog 2 hallogeen lampen liggen maar die monteer ik nog niet. Denk dat automobilisten dan heel erg boos worden.. worden ze nu toch al, maar goed
ook eens gezien, op een senda, geweldigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:38 schreef centenbakkie het volgende:
(y) omgnet 2 chicks op een madass *fapfap* chicks op schakels
Lachen hé, zo'n schakel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb net 400 watt aan motorkracht, jij hebt al een kwart daarvan aan je verlichting, laat staan in je blok
Doe es niet zo gek met je AM6.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:59 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Lachen hé, zo'n schakel.
![]()
AM6 for teh winz!1
Foto'squote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb altijd een hete jongen op mijn SMT.
Wat een geyle jonge manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zie fotoboek.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:45 schreef centenbakkie het volgende:
ow net mn vriendin naar werk brengen :p maar dan moet je langs t politiebureau.. en dr helm lag nog bij dr pa
zo popo om de hoekik kk hard stoppen afstappen afstappen en geef me een kus ;p politie kijken zo van wtf xD
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:45 schreef centenbakkie het volgende:
ow net mn vriendin naar werk brengen :p maar dan moet je langs t politiebureau.. en dr helm lag nog bij dr pa
zo popo om de hoekik kk hard stoppen afstappen afstappen en geef me een kus ;p politie kijken zo van wtf xD
Denk dat het aan zijn huidskleur ligt.quote:
Ja irritant dat ABNquote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Blanken praten inderdaad een vreemde taal.
kanker grapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |