quote:
May: 27. Muse (?)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef soul114 het volgende:
precies, hopelijk houden ze het nog even bij relatief kleine zaaltjes (al kan het dan wel lastiger zijn om aan ticket te komen).
Nummer 1 en 4 hebben potentie als ik zo even kort luisterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mindgames het volgende:
'Brianstorm' komt morgen op iTunes uit, dus volgende week nummer 1 in Engeland?Maar de B-kantjes komen er pas over 2 weken bij te staan. Dus morgen pas één track, die iedereen al heeft
. De single begint inderdaad niet met 'Brianstorm', maar met een ander nummer. Beluister hier legaal korte samples van de B-kantjes! Klinkt goed
.
Dat is nummer 3 van de CDS, 'Temptation Greets You Like Your Naughty Friend'. Maar het schijnt dat hij alleen in het laatste gedeelte van het nummer een korte bijdrage doet. (Mensen op diverse internet-fora claimen dat ze de CDS al gehoord hebben...)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef JeroenV het volgende:
Is dat niet dat nummer met Dizzee Rascal?
Moet ik hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef mindgames het volgende:
"Temptation Greets You Like Your Naughty Friend" is gisteravond gedraaid op BBC Radio 1!![]()
![]()
Vette track met een goed ritme, ongelooflijk...En dat voor een B-kant. Maar ja, 'Strawberry Fields Forever' was ook een dubbele B-kant
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet ik hebben
Nog niet te vinden zo te zien
/edit
Hier nog een gekke versie van brianstorm.
http://youtube.com/watch?v=okBQ_lJZhp0
Ik heb 'No Buses' altijd geweldig gevondenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef Weggeslet het volgende:
En ik maar netjes wachten totdat het album op de mat komt vallen hihi. Ik luisterde laatst weer eens 'No buses' en hoewel ik het eerst een wat minder nummer vond, vind ik 'm nu wel oké.
Lady, where has your love gone?
I was looking but can't find it anywhere
They always offer when there's loads of love around
But, when you're short of some, it's nowhere to be found
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |