Hahahhaahha.. die wordt daar ook zwaar gedist!!quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 09:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Hahahhaahha.. die wordt daar ook zwaar gedist!!Die heeft het er niet makkelijk.. Noemde zichzelf ook de godfather
![]()
Ja hij was toen helemaal naar de klotequote:Op zondag 1 april 2007 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaap is altijd een beetje wereldvreemd geweest. Volgens mij istie wel flink bezopen in dat filmpje zeg![]()
Echt waarom laat je jezelf zo voor schut zettenquote:Op zondag 1 april 2007 10:07 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja hij was toen helemaal naar de klote, later gebeurde er dit; http://www.youtube.com/watch?v=FXzN2ndXVgI
![]()
![]()
![]()
Wat is er mis gegaan met zijn opleiding?quote:Op zondag 1 april 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
Ik dacht het gisteren al te zien maar toen ik vandaag nog eens duidelijk keek was het duidelijk: een bekende van m'n opleiding zit in de Gouden Kooi
Ja heb ik, is wel leuk, maar als je het wil proberen moet je dat nu doen anders is het straks net als met POE, geen server meer te vinden die het draait...quote:Op zondag 1 april 2007 09:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Meer mensen die hier de desert conflict mod hebben voor BF2? Is het wat?
Volgens mij niets? Hij moest nog een paar tentamens voor hij bachelor zou zijn maar ik betwijfel wel of hij z'n master heeft gehaald.quote:Op zondag 1 april 2007 10:45 schreef -chiel- het volgende:
Wat is er mis gegaan met zijn opleiding?
quote:Verder wel een kutprogramma..
Voor z'n Bachelor? Laatste keer dat ik hem tegenkwam was ie met z'n laatste tentamen bezig zei hij maar goed. Herkansingen zijn std. momenten en je kunt het zo vaak herkansen als je wilt. December, Maart, Juni afhankelijk van in welk trimester het vak valt en dan in de zomer kun je alles nog een keer herkansen. Twee pogingen per jaar dus.quote:Op zondag 1 april 2007 11:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Hij is niet geslaagd, kwam wat puntjes tekort. Ik weet niet of hij nog een herkansing krijgt
quote:Arme Jaap is gezakt
Arme Jaap is gezakt Jaap leest een heel vervelend bericht die hij heeft gekregen van één van zijn docenten. De docent in kwestie heeft bepaald dat Jaap een van zijn vakken niet gehaald heeft. Naast het examen dat Jaap hiervoor heeft moeten doen zijn er nog andere onderdelen waar Jaap volgens de docent niet aan heeft voldaan en deze kan hij dit jaar niet meer inhalen of anderzijds compenseren.
Jaap barst bij het lezen van dit bericht in huilen uit en Brian is bij hem in het kantoor om hem te troosten. Jaap kan zijn studiejaar hierdoor niet afmaken en dit heeft vervelende consequenties. “Dit gaat me zo f*cking veel geld kosten”, begint Jaap radeloos. “Ik moet straks weer deelnemen aan alles, kan ik weer geen werk zoeken… Ik heb al een f*cking studieschuld. Het is gewoon 3000 euro schade weer, omdat een docent me de punten niet wil geven”, gaat Jaap terneergeslagen verder.
“Je kan toch nog een kans maken? We kunnen het toch proberen met de examencommissie”, probeert Brian. Jaap kan echter niet meteen de vechtlust in zichzelf vinden.”Ik denk dat je de examencommissie ook de financiele kant kan voorleggen. Ik denk dat het ook beter is als je ze eerst belt en het daarna schriftelijk benadert”, gaat Brian hoopvol verder. Jaap blijft zich wel zorgen maken en zit helemaal in zak en as. “Gaat het?”, vraagt Brian na een poosje. “Nou ik ga dus ook nooit meer naar huis, want ik heb het geld gewoon niet meer. Voor eeuwig blijf ik hier want ik heb toch geen toekomst hierbuiten. Nooit meer naar huis nooit meer naar huis, zingt hij snikkend. Brian probeert hem op te peppen en spoort hem weer aan actie te ondernemen.
Waar ben je dan?quote:Op zondag 1 april 2007 11:55 schreef Incolumis het volgende:
vulllen!
Gaan jullie nu ook aan de 1 april grappen mee doen??quote:
Volgens mij heeft Fer deze spellen gewoon echies hoor..quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Silver_Shark het volgende:
1 april van xfire
wtfquote:Op zondag 1 april 2007 15:03 schreef IJsmuts het volgende:
jongens ik moet jullie wat bekennen, ik ben geen homo![]()
Zag hem net pas ..zat ik al lang op te azen maar heb niet zoveel tijd om dat elke week uit te pluizen..quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb ik al een dikke maand op mn ipod staan :p
Films kijken op een iPodquote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb ik al een dikke maand op mn ipod staan :p
de full 1.41 patch heb je nodigquote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef cappp het volgende:
Ik wil sinds lange tijd weer eens battlefield 2 installeren. Zijn er in die tussentijd nog essentiele patches uitgekomen? Is het ook mogelijk om normaal bf2 te spelen zonder aql die add-ons?
He Nielsiequote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef escape_nl het volgende:
nee dat niet, vitesse
files.i3d.nlquote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef cappp het volgende:
Ik wil sinds lange tijd weer eens battlefield 2 installeren. Zijn er in die tussentijd nog essentiele patches uitgekomen? Is het ook mogelijk om normaal bf2 te spelen zonder aql die add-ons?
Me too. Vooral bij cd-wow werkt het goedquote:Op zondag 1 april 2007 16:26 schreef staticdata het volgende:
voor de mensen die regelmatige een cd'tje of dvd'tje of whatever legaal kopen.
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=44336
hier maak ik regelmatig gebruik van. een overzicht van alle kortingsbonnen die rondzwerven. net een cd'tje gekocht wat toch weer 2 euries bespaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |