dag Rubenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:53 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] leg eens uit want begrijp er niets van. Heb je de lotto o.i.d. gewonnen of je werkgever die je je jaarlijkse bonus toestopt...[afbeelding]
Iedereen wacht met smart op de nieuwe foto van IJsmeis met als onderwerp bier en tieten..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat is het gruwelijk rustig hier
ik ook, heb thuis een container vol asbest platen van de oude schuur ingepakt. alleen handschoentjes aanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Iedereen wacht met smart op de nieuwe foto van IJsmeis met als onderwerp bier en tieten..
Waar de rest uithangt weet ik niet. Ik ben iig de gehele dag wezen klussen..![]()
zolang je geen stof inademt is er niet zoveel aan de handquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ook, heb thuis een container vol asbest platen van de oude schuur ingepakt. alleen handschoentjes aan![]()
echt veel, iets van 10 ton bij elkaar. platen die niet paste, moest ik van mn pa even kapot slaan met een steen![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:43 schreef slakkie het volgende:
Wat is cph eigenlijk bij je playerstats? Hoeveel BF2 je heeft gekost per minuut?
Wat ik trouwens wel leuk vind zijn al de badges enzo die je kan verdienen, heb je leuke doelen om naartoe te werken. Hebben ze leuk bedacht
Nee, zo bedoel ik het niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:32 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Durf je andere vrouwelijke concurentie niet aan??
Tis maar een modje, geen moetje..![]()
is dat ijsmeis??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:44 schreef ursel het volgende:
Een stiekeme cinqo-post..
Slakkie wat doe je??![]()
![]()
![]()
Onder het mom van BIER EN TIETE!!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:56 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet.
Precies zo als het er staat. Het was leuk zolang het geduurd heeft. Nu is het voorbij!
is dat ijsmeis?quote:
Leuk geprobeerd, lekker weer getackeld door een nieuwelingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:44 schreef ursel het volgende:
Een stiekeme cinqo-post..
Slakkie wat doe je??![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:27 schreef -chiel- het volgende:
O shit, ik zag inco bf2 spelen! wat is hier aan de hand?![]()
Ga jij nog een rondje knallen dan?quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef FJD het volgende:
Nog even PKM hoeren Baus?
Hey me broertje en ik zijn aan het vullen geweest maar als geen ene hond binnen een uur wil joinen houd het op en ga ik lekker GoW'en met ijsmeisquote:
Nee en vol raken zal ie niet raken vandaag, denk ikquote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef FJD het volgende:
Als je mee gaat ga ik nog wel een rondjeMoet je wel even Xfire-en of is de n00b server wel vol?
Die spelen alleen maar IOquote:
wij zijn uit elkaarquote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Domper van de dag.
Zo en nu echt aan het bier
quote:Op zondag 1 april 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
Ik dacht het gisteren al te zien maar toen ik vandaag nog eens duidelijk keek was het duidelijk: een bekende van m'n opleiding zit in de Gouden Kooi
Jaapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |