Volgens mij heeft Fer deze spellen gewoon echies hoor..quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Silver_Shark het volgende:
1 april van xfire
wtfquote:Op zondag 1 april 2007 15:03 schreef IJsmuts het volgende:
jongens ik moet jullie wat bekennen, ik ben geen homo![]()
Zag hem net pas ..zat ik al lang op te azen maar heb niet zoveel tijd om dat elke week uit te pluizen..quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb ik al een dikke maand op mn ipod staan :p
Films kijken op een iPodquote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb ik al een dikke maand op mn ipod staan :p
de full 1.41 patch heb je nodigquote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef cappp het volgende:
Ik wil sinds lange tijd weer eens battlefield 2 installeren. Zijn er in die tussentijd nog essentiele patches uitgekomen? Is het ook mogelijk om normaal bf2 te spelen zonder aql die add-ons?
He Nielsiequote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef escape_nl het volgende:
nee dat niet, vitesse
files.i3d.nlquote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef cappp het volgende:
Ik wil sinds lange tijd weer eens battlefield 2 installeren. Zijn er in die tussentijd nog essentiele patches uitgekomen? Is het ook mogelijk om normaal bf2 te spelen zonder aql die add-ons?
Me too. Vooral bij cd-wow werkt het goedquote:Op zondag 1 april 2007 16:26 schreef staticdata het volgende:
voor de mensen die regelmatige een cd'tje of dvd'tje of whatever legaal kopen.
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=44336
hier maak ik regelmatig gebruik van. een overzicht van alle kortingsbonnen die rondzwerven. net een cd'tje gekocht wat toch weer 2 euries bespaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |