Nou, morgen is er een feessie, ik ben benieuwd hoeveel ruimte deze verliefdheid over laat voor anderen. . .quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja... Huub vertelt net maar weer eens dat hij ECHT verliefd is.
gevoelig puntje (wratje) weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Blijven we nu dagenlang hierover doorzaniken ?
Overigens heb ik ook wratten onder mijn voeten meerdere keren operatief moeten laten verwijderen en neem maar van mij aan dat dit bepaald geen pretje is omdat er dan ook door je eeltlaag heen gebrand / gesneden moet worden. Probeer er dan maar eens op te staan : lukt je niet zonder pijn te lijden. Ik heb zelf dagenlang op bed gelegen en kon na een paar dagen op m'n hielen door het huis strompelen.
Dus ja, als hij er net aan geholpen is dan heeft hij daar last van.
Volgende onderwerp graag
Hij kon gisteren wel kickboksen, ondanks het gruwelijke lijden, hij gebruikt de pijn alleen maar om geen dingen te doen die ie niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Overigens heb ik ook wratten onder mijn voeten meerdere keren operatief moeten laten verwijderen en neem maar van mij aan dat dit bepaald geen pretje is omdat er dan ook door je eeltlaag heen gebrand / gesneden moet worden. Probeer er dan maar eens op te staan : lukt je niet zonder pijn te lijden. Ik heb zelf dagenlang op bed gelegen en kon na een paar dagen op m'n hielen door het huis strompelen.
Volgende onderwerp graag
Omdat zij hem waarschuwen dat Lieke media en camera geil is.Zoals Huub zelf ook zegt is dat natuurlijk onzin,iedereen die aan dit programma meewerkt is zelf ook niet vies van de media en camera's.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit verklaart wel zijn reactie van gisteravond toen Eric zei dat hij immers Lieke had en Huub een opmerking maakte dat hij dat na gisteravond niet meer zo zeker wist.
Huub is trouwens wat dat betreft ook een stijfkop zeg, zijn hele omgeving keurt zijn verliefderigheid naar Lieke zo'n beetje af, maar hij blijft zijn eigen ding doen. Hij moet er gewoon zelf achter komen![]()
hij is er eerlijk over, dus als een meisje iets met hem wil, weet ze waar ze aan begint, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:14 schreef Fonk het volgende:
-
Hij is bang dat hij zijn lief kwijtraakt aan Huub of Brian of iemand anders.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting voor mij ?
Die had je zo te zien zelf al gemaakt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting voor mij ?
quote:Huub kan niet verliefd zijn op Lieke.
Huub zei even geleden al tegen Natasia dat hij zijn hart er net zo makkelijk uit haalt als hij het erin steekt... en ergens blijf ik toch denken dat hij zichzelf bewust iets wijsmaakt met die 'verliefdheid', een soort storyline uitprobeert. Dus Huub kennende, zal hij zich morgen waarschijnlijk niet inhouden. Alles voor de cameraquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, morgen is er een feessie, ik ben benieuwd hoeveel ruimte deze verliefdheid over laat voor anderen. . .
Ik hoop utquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub zei even geleden al tegen Natasia dat hij zijn hart er net zo makkelijk uit haalt als hij het erin steekt... en ergens blijf ik toch denken dat hij zichzelf bewust iets wijsmaakt met die 'verliefdheid', een soort storyline uitprobeert. Dus Huub kennende, zal hij zich morgen waarschijnlijk niet inhouden. Alles voor de camera![]()
...denk het wel want Brian duikt er steeds zijn bed voor in. Trouwens, de wratten van Brian zijn aangestipt en niet operatief en dwars door een eeltlaag verwijderd. (Wat mij trouwens wél pijnlijk lijkt)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Oh je vriendin is niet door de selectie gekomen én ze vertrouwt zich zelf niet.. dan is het niet zo gek dat je gefrustreerd raaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:14 schreef Fonk het volgende:
Mijn vriendin wil niet eens meer daar geen gaan. Ze wil haar relatie niet op het spel zetten. En het was een leuk plan, maar puur door die vragen midden in de nacht te stellen terwijl ze aangeeft gelukkig te zijn met haar relatie en wel monogaam is word ze misschien niet uitgekozen.
Precies, hij heeft Lieke verteld dat hj niet in monogaam gelooft en Lieke weet ook wat hij allemaal in het huis heeft uitgespookt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
hij is er eerlijk over, dus als een meisje iets met hem wil, weet ze waar ze aan begint, toch?
Als meneer er direct mee op bed was gegaan, dan was het geloofwaardig geweest, maar nee, hij heeft ook nog gewoon een paar uur staan kickboksen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Volgende onderwerp graag
Dat stukje had ik dan even gemist maar het verbaasd me niets. Denk dat je gelijk hebt wat betreft het uitproberen van een storyline.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub zei even geleden al tegen Natasia dat hij zijn hart er net zo makkelijk uit haalt als hij het erin steekt... en ergens blijf ik toch denken dat hij zichzelf bewust iets wijsmaakt met die 'verliefdheid', een soort storyline uitprobeert. Dus Huub kennende, zal hij zich morgen waarschijnlijk niet inhouden. Alles voor de camera![]()
Ja, Huub gaat zich zaterdag echt niet inhouden (hoop ik).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, hij heeft Lieke verteld dat hj niet in monogaam gelooft en Lieke weet ook wat hij allemaal in het huis heeft uitgespookt.
Ik denk ook dat na zaterdag het Lieke-Huub verhaal wel afgelopen is
Nou goed, het is dus behandeld met stikstof.....feit : na verloop van tijd gaat dit dus zeer doen omdat er langzamerhand brandblaren ontstaan die pijn doen als je erop staat. Bij mij duurde dit een paar uur voordat het echt te zeer ging doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als meneer er direct mee op bed was gegaan, dan was het geloofwaardig geweest, maar nee, hij heeft ook nog gewoon een paar uur staan kickboksen.
ja er is niks meer over van de oude natasia ...........een zielig hoopje chocola die aan het smelte isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sinds Natasia haar kinderen kwijt is, haar doelen kwijt is, Wilgo wordt betaald door Tien en Tom de klusjesman vandaag weer geweest is, is ze best wel lief en rustig ......
[afbeelding]
Amanda denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Bij de boodschappen zit een tube glijmiddel.
Braaaajen denkt dat het voor Eric is.
of een 2-persoons wit lakenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft een jogging-pak gekregen. Er is niets anders te vinden in het wit in zijn maat !
Ja, ik had eerder al een dekbedhoes voorgesteld met een gat erin voor z'n hoofd.quote:
Voor de bevalling van Eginia.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Bij de boodschappen zit een tube glijmiddel.
Braaaajen denkt dat het voor Eric is.
Zonder dat Braaajen het weetquote:
Omdat hij als een armoedzaaier naar dat dansen staat te gluren, daaromquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:27 schreef WebbySP het volgende:
[..]
En ja, als Brian het een beetje in zijn voordeel gebruikt om dingen die hij niet leuk vindt niet te hoeven doen : waarom niet ?
Ik zie niemand!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:39 schreef Clank het volgende:
De hulptroepen zijn er al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |