Inderdaad prachtige vrouw, maar te serieus voor Huub.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:45 schreef Frasier het volgende:
Die dans-lerares is zoveel leuker dan LiekeEn wat en figuurtje. Leuk koppie ook.
tja, zo is Huubquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef pullup het volgende:
Huub kraakt die meisjes direct nu ze uit zicht zijn helemaal af![]()
Molenpaarden, dat zijn het! Misschien iets voor Sylvia?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
Huub fluister naar Natasia: het is gewoon niet mijn type meisjes.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:51 schreef demins het volgende:
[..]
Molenpaarden, dat zijn het! Misschien iets voor Sylvia?![]()
Kan Lassie morgen vragenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:51 schreef demins het volgende:
[..]
Molenpaarden, dat zijn het! Misschien iets voor Sylvia?![]()
ben ik het niet helemaal mee eens, het zijn zijn type's niet zei Huub, en het zou niet zijn 'ding' zijn wat de dame's doen, verder vond IK dat hij ze beslist niet zat af te kraken....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef pullup het volgende:
Huub kraakt die meisjes direct nu ze uit zicht zijn helemaal af![]()
Inderdaad. Als je een meisje niet jouw type vind kraak je haar gelijk afquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:54 schreef Marelle het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens, het zijn zijn type's niet zei Huub, en het zou niet zijn 'ding' zijn wat de dame's doen, verder vond IK dat hij ze beslist niet zat af te kraken....
Ze heeft een beetje een mannelijke houding/beweging af en toe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
En toch blijf ik iets niet mooi vinden aan de manier waarop Sylvia beweegt.
Jij bent ook niet erg kieskeurig...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een meisje niet jouw type vind kraak je haar gelijk afDan zou half Nederland afkraken
.
Ze heeft wellicht geen master-talent, maar het plezier straalt eraf ......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
En toch blijf ik iets niet mooi vinden aan de manier waarop Sylvia beweegt.
Ja zeker ze doet het heel goed, leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat Sylvia hiervan geniet. Helemaal haar ding, leuk om te zien......
[afbeelding]
Kieskeurig zou ik het niet noemen. Ik zou het eerder wat vreemd vinden als half Nederland wel m'n type isquote:
Ja, hoekig. En er is iets met die middenpartij: de heupen en billen zijn zitten zo hoog en zijn zo 'vierkant'. Ik weet niet precies wat ik nou zie....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een mannelijke houding/beweging af en toe.
Bij Brain ook, daarom is hoeft dat muzikale bij hem ook niet goed te zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze heeft wellicht geen master-talent, maar het plezier straalt eraf ......
[afbeelding]
Vroeger had ik alleen commentaar op mijn eigen reacties, maar er waren veel mensen die zich daaraan stoorden!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vraagje : Waarom heb jij altijd commentaar op reacties van anderen ?
Dit verklaart wel zijn reactie van gisteravond toen Eric zei dat hij immers Lieke had en Huub een opmerking maakte dat hij dat na gisteravond niet meer zo zeker wist.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:37 schreef Desii het volgende:
Nena en Eveline hadden gezegd dat Huub moest stoppen met Lieke.....
Ja, vreemd, dat zei Huub zelf ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw waarschuwt Huub nog maar een keer voor Lieke.
Ze zegt dat er op het net ook van alles staat, hoe weet ze dat????
Als ik een meisje leuk vind kom ik er ook liever zelf achter dat 't achteraf niks was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub is trouwens wat dat betreft ook een stijfkop zeg, zijn hele omgeving keurt zijn verliefderigheid naar Lieke zo'n beetje af, maar hij blijft zijn eigen ding doen. Hij moet er gewoon zelf achter komen![]()
vind ik niet eens zo slecht idee. Iedereen zij tegen mij ook dat mijn vriend een player was. 9 jaar later is ie afgetraind en is het een trouwe hond lolquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit verklaart wel zijn reactie van gisteravond toen Eric zei dat hij immers Lieke had en Huub een opmerking maakte dat hij dat na gisteravond niet meer zo zeker wist.
Huub is trouwens wat dat betreft ook een stijfkop zeg, zijn hele omgeving keurt zijn verliefderigheid naar Lieke zo'n beetje af, maar hij blijft zijn eigen ding doen. Hij moet er gewoon zelf achter komen![]()
Wacht ff hier neem ik het vor het eerst op voor Huub, Huub is zelf degene die zal uitmaken of dit zijn ondergang wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit verklaart wel zijn reactie van gisteravond toen Eric zei dat hij immers Lieke had en Huub een opmerking maakte dat hij dat na gisteravond niet meer zo zeker wist.
Zelf commentaar geven op je eigen reactie's ? Tja, logisch dat mensen zich daaraan storen. Dat is immers gewoon masturberen in de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Vroeger had ik alleen commentaar op mijn eigen reacties, maar er waren veel mensen die zich daaraan stoorden!![]()
Je stelling is bovendien onwaar...
Ik keur het ook niet af hoor... heb er zelf ook ervaring meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
vind ik niet eens zo slecht idee. Iedereen zij tegen mij ook dat mijn vriend een player was. 9 jaar later is ie afgetraind en is het een trouwe hond lol
Eenschquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
Wacht ff hier neem ik het vor het eerst op voor Huub, Huub is zelf degene die zal uitmaken of dit zijn ondergang wordt.![]()
Viel me laatst ook al opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe kan het dat de COS topics telkens verdwijnen en dan even later weer terugkeren?
Dat is een raadsel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe kan het dat de COS topics telkens verdwijnen en dan even later weer terugkeren?
Ja dat had ik gisteren ook een paar keerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub Huub Huub Barbatruuk!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee hoor! Hij heeft er nu last van dat ze zijn weggehaald!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef Frasier het volgende:
Heeft die Brain nou nog steeds last van gore wratten van 'm?
Daar schijnen meer mensen last van te hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
kaboutersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren ook een paar keer
Blijven we nu dagenlang hierover doorzaniken ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop het niet, de wrattenratquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef Frasier het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor! Hij heeft er nu last van dat ze zijn weggehaald!![]()
Lees de FB!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar schijnen meer mensen last van te hebben.
Ik heb geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |