Dat was al snel duidelijk. Amanda is aan haar zevende (?) verloving bezigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef Prosac het volgende:
zo te zien gaat het bij Amanda allang niet meer alleen om de seks
Eeehm ik zou zeggen dat ze wat dat betreft voldoende zou hebben om een ochtendje te streamenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet het antwoord: Cora gaat met zijn handgeschreven brief naar een hadschriftlezer en krijgt dan te horen hoe Jaap in elkaar zit.
Overschat ik Huub en Eric nu als ik denk dat ze vooral leuke vrouwen hebben uitgenodigd om weer eens een relatie-crisis tussen Brian en Amanda te bewerkstelligen??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
als Brian en Amanda morgen ook zo zijn wordt het een saai feestje![]()
Lol het zou echt grappig zijn als het niet zo treurig wasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Beste Cora, Sorry dat is pas na 3 weken reageer op je huwelijks-aanzoek-video. De PC hier was kapot en die hommels van de redactie verrekten het om er iets aan te doen. En ik heb je maar niet gebeld, want dat kost me weer 50 cpt. ......."
Ach, ik zie ze graag zo gelukkig dan andersomquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
als Brian en Amanda morgen ook zo zijn wordt het een saai feestje![]()
Ik ben digibeet, maar als mijn toetsenbord "gek" doet (=-teken ipv vraagteken bv) hoef ik de taal van het toetsenbord alleen maar te veranderen (in de taakbalk) en het probleem is opgelost...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Beste Cora, Sorry dat is pas na 3 weken reageer op je huwelijks-aanzoek-video. De PC hier was kapot en die hommels van de redactie verrekten het om er iets aan te doen. ......."
Of je pakt een stukje papier en een pen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben digibeet, maar als mijn toetsenbord "gek" doet (=-teken ipv vraagteken bv) hoef ik de taal van het toetsenbord alleen maar te veranderen (in de taakbalk) en het probleem is opgelost...
Je zou ook van de taalinstellingen kunnen afblijven en gewoon Ctrl Shift kunnen doen... dan is je = ook weer een ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben digibeet, maar als mijn toetsenbord "gek" doet (=-teken ipv vraagteken bv) hoef ik de taal van het toetsenbord alleen maar te veranderen (in de taakbalk) en het probleem is opgelost...
Mischien wordt ze eindelijk volwassen, wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef Prosac het volgende:
zo te zien gaat het bij Amanda allang niet meer alleen om de seks
Utopiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mischien wordt ze eindelijk volwassen, wie zal het zeggen![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef demins het volgende:
Hebben we al iets gehoord over hoe het gisteren met Huub en Amanda is gegaan in de keuken bij Lepels?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Brian kon met die verkoolde wratjes wel kickboxen, maar niet dansen?
Dat heb ik als eerste geprobeerd, maar dat hielp niet!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je pakt een stukje papier en een pen.![]()
Waar zit de shift knop ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou ook van de taalinstellingen kunnen afblijven en gewoon Ctrl Shift kunnen doen... dan is je = ook weer een ?
Idd, maar ik bekijk het liever niet van de dystopische kant, al maakt Huub me het wat dat betreft regelmatig onmogelijkquote:
Hmmmmm meestal als je die pakt doet de pc het spontaan weer prima, pech voor jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heb ik als eerste geprobeerd, maar dat hielp niet!![]()
1 minuut schat. Maar ja, Cora is blind van verliefdheidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Eeehm ik zou zeggen dat ze wat dat betreft voldoende zou hebben om een ochtendje te streamen![]()
quote:
Je bent me nu al helemaal kwijt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Voor t geval je stiekem toch serieus bent: die knop voor de losse hoofdeltters.... tussen de Ctrl en de Caps-lock... als je het woord "shift" niet kunt vinden zal er wel een brede pijl omhoog opstaan![]()
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Voor t geval je stiekem toch serieus bent: die knop voor de losse hoofdeltters.... tussen de Ctrl en de Caps-lock... als je het woord "shift" niet kunt vinden zal er wel een brede pijl omhoog opstaan![]()
Ik jou niet he ?quote:
Jij formuleert het weer beterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Wat komen die Leidse Hocky hoertjes doen ?
hahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Get a room guys: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef demins het volgende:
[..]
Breek daar je mooie hoofdje naar niet over, darling!![]()
Streams aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ze schrijven in een blaadje van Minerva, Leidse Studenten Vereniging.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
jaarclubjequote:
Helaas voor jou is het het typje met een schorre dispuutstem een een Bier reetquote:
Ik glij er zó op om door jou te worden terechtgewezen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Get a room guys: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
En weer on-topic graag...
Biefstuk met Aromat voor Brian, de gastronomie-barbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |