Waar zit de shift knop ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou ook van de taalinstellingen kunnen afblijven en gewoon Ctrl Shift kunnen doen... dan is je = ook weer een ?
Idd, maar ik bekijk het liever niet van de dystopische kant, al maakt Huub me het wat dat betreft regelmatig onmogelijkquote:
Hmmmmm meestal als je die pakt doet de pc het spontaan weer prima, pech voor jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heb ik als eerste geprobeerd, maar dat hielp niet!![]()
1 minuut schat. Maar ja, Cora is blind van verliefdheidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Eeehm ik zou zeggen dat ze wat dat betreft voldoende zou hebben om een ochtendje te streamen![]()
quote:
Je bent me nu al helemaal kwijt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Voor t geval je stiekem toch serieus bent: die knop voor de losse hoofdeltters.... tussen de Ctrl en de Caps-lock... als je het woord "shift" niet kunt vinden zal er wel een brede pijl omhoog opstaan![]()
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Voor t geval je stiekem toch serieus bent: die knop voor de losse hoofdeltters.... tussen de Ctrl en de Caps-lock... als je het woord "shift" niet kunt vinden zal er wel een brede pijl omhoog opstaan![]()
Ik jou niet he ?quote:
Jij formuleert het weer beterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Wat komen die Leidse Hocky hoertjes doen ?
hahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Get a room guys: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef demins het volgende:
[..]
Breek daar je mooie hoofdje naar niet over, darling!![]()
Streams aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ze schrijven in een blaadje van Minerva, Leidse Studenten Vereniging.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
jaarclubjequote:
Helaas voor jou is het het typje met een schorre dispuutstem een een Bier reetquote:
Ik glij er zó op om door jou te worden terechtgewezen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Get a room guys: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
En weer on-topic graag...
Biefstuk met Aromat voor Brian, de gastronomie-barbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |