Als in een vonnis staat dat je iets moet doen, dan heb je het maar te doen. Niet mee eens? Ga in hoger beroep.quote:Het ernstigste vind ik echter het ontbreken van de streep onder Rectificatie.
Ik verwacht ook niet dat de rechtbank de eisen van Wakker Dier toe zal wijzen, maar dat neemt niet weg dat ik het uitermate kleinzielig vind van die club om voor dit soort futiliteiten een dwangsom van 2 ton op te eisen. Ze laten zich wel erg kennen. Laten ze toch gewoon een streep onder deze affaire zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:05 schreef soylent het volgende:
Plantema schrijft zijn polemiekjes in de pers, en de tegenpartij let op of hij zich aan de wet houdt. Je zou zeggen, dat als hij zich aan de wet houdt, hij weinig te vrezen heeft, niet?
Ahahahah @ streepquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:18 schreef freako het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat de rechtbank de eisen van Wakker Dier toe zal wijzen, maar dat neemt niet weg dat ik het uitermate kleinzielig vind van die club om voor dit soort futiliteiten een dwangsom van 2 ton op te eisen. Ze laten zich wel erg kennen. Laten ze toch gewoon een streep onder deze affaire zetten..
Die Plantema heeft het ook niet handig aangepakt. Met wat bedektere bewoordingen maak je je punt ook wel, en het is nog een stuk goedkoper ook nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:33 schreef soylent het volgende:
Maar dat is uit pragmatische overwegingen, niet omdat ik tranen in m'n ogen krijg van Plantenga's nu opeens zielige mediaverhaal...
Ja kan ook misbruik maken van juridische mogelijkheden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
Ze maken enkel gebruik van de bestaande juridische mogelijkheden. Dat kan je ze moeilijk ontzeggen.
Of asieladvocaten die jarenlang procedure op procedure opstarten en net zo lang wachten tot het generaal pardon komt. Er zijn talrijke voorbeelden van misbruik van recht. De wetgevende en de rechtsprekende macht zouden wel wat harder mogen optreden hiertegen. Zolang ze dit niet doen zijn ze medeverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja kan ook misbruik maken van juridische mogelijkheden.
Duidelijk voorbeeld: een bekende verzekeraar heeft al jarenlang de policy dat men bij letselschade niet uitkeert, maar de claimer failliet procedeert. Is goedkoper. Dat is oneigenlijk gebruik van het procesrecht.
Zo kan het dus in deze zaak zo zijn dat wakker dier opnieuw een procedure aanspant om de dierenarts een extra draai om zijn oren te geven. Indien dat zo is, dan is het misbruik.
Op zich zou het niet de eerste keer zijn dat dit soort "wereldverbeteraars" het recht misbruiken... Helaas laat de politiek die mogelijkheid opzichtig open.
Nog meer voorbeelden:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef Overlast het volgende:
[..]
Of asieladvocaten die jarenlang procedure op procedure opstarten en net zo lang wachten tot het generaal pardon komt. Er zijn talrijke voorbeelden van misbruik van recht. De wetgevende en de rechtsprekende macht zouden wel wat harder mogen optreden hiertegen. Zolang ze dit niet doen zijn ze medeverantwoordelijk.
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:08 schreef ouderejongere het volgende:
Wat ben jij een smerige extreemrechtse egoïstische bullebak! Als jij maar een lekker eitje hebt, als jij maar een lekker karbonaatje hebt, jij wil jouw huisje met jouw tuintje in je vinex-huis. Jij wil een autootje waarmee je zelfs een pakje sigaretten om de hoek gaat halen. Jouw wereld, alleen jij bent belangrijk.
Vraagje van een nieuwschierig toeschouwer: Blijft dit nu leuk, het scoren met Pim en Theo, de populairste kadavers van Nederland?quote:Even ter opfrissing, onder de toenmalige leiding van Marianne Thieme en met steun van Sjoerd van der Wouw (kompaan van Volkert van der Graaf, de moordenaar van Fortuyn) heeft Wakker Dier een eipolitie ingesteld die van supermarkt naar supermarkt trok om het scharrelei te introduceren.
Zelfs een extreme spammer is jaloers hierop.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef Ericr het volgende:
Altijd handig zo'n doorgeef spammer van Elsevier.
Ja, rechts heeft het wel altijd over links lullen, maar rechts kan alleen een punt maken door iets te dramatiseren met woorden als: demonisering, terreur en razzia.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:37 schreef One_of_the_few het volgende:
ow god, heeft de leon de winter van fok weer eens wat van zijn favoriete clubje gepost?
Die kop alleen al, juridische terreur![]()
Dat doen ze zodat 'links' het tenminste begrijptquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, rechts heeft het wel altijd over links lullen, maar rechts kan alleen een punt maken door iets te dramatiseren met woorden als: demonisering, terreur en razzia.
Hallo, links zit toch zo vol met elitaire intellectuelen (en mensen die denken dat ze dat zijn)? Denk eerder dat het voor hun eigen schreeuwerige achterban isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat 'links' het tenminste begrijpt![]()
Nee man, zo gauw dat soort woorden gebruikt wordt luistert er niemand meerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat 'links' het tenminste begrijpt![]()
Wakker Dierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:12 schreef more het volgende:
Ja een komma en een punt die verkeerd staan is grote misdaad!
Wakker Dier![]()
![]()
Ze gebruiken psychologisch geweld, dat is nog veel erger.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wakker Dier![]()
Jij doet voorkomen alsof dierenbeul Plantema heilig is en WD een terroristische organisatie. WD gebruikt geen geweld, dus de asociatie met terreur is volkomen onterecht. Dat een komma en punt verkeerd staan geeft wel aan dat Plantema die rectificatie niet uit zijn hart, maar uit noodzaak schrijft.
In dit artikel wordt ook weer over Fortuyn gesproken. Het is bekend dat Fortuyn pedofiel was, daarbij ook een facist. Toen die poot in een bontjas liep zijn bij Volkert alle stoppen doorgeslagen en heeft hij ons verlost van Fortuyn.
ver-schrik-ke-lijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef more het volgende:
[..]
Ze gebruiken psychologisch geweld, dat is nog veel erger.
Zeker, dan hoef ik niet te betalen voor die bagger en kan ik het toch lezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef Ericr het volgende:
Altijd handig zo'n doorgeef spammer van Elsevier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |