Ik denk 't niet... Hoe bedoel je dit sowiesoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:19 schreef CasB het volgende:
Zonder het hele topic gelezen te hebben:
Ik denk dat "alto's" op een andere manier naar muziek luisteren dan de "mainstream" mensen.
Ik denk dat, aangezien house bijv geen teksten heeft, dat "alto" muziek iets inhoudelijker is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik denk 't niet... Hoe bedoel je dit sowieso
Neh, als als die marokkaantjes en nehers gothic zouden zijn, was TMF nu zwart van de gothicsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Op lagere opleidingniveau's lopen meer allochtonen, dombo's, breezers rond. En aangezien op scholen en andere plekken waar jongeren samenscholen de grootste groep het voor het zeggen heeft (meeloperij / hokjes) zal de "mainstream" muziek het populairst zijn. TMF-generatie![]()
Dawn of the Living Deadquote:
Duhquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Natuurlijk verkies je Slayer boven Shakira..
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:09 schreef Allure_ het volgende:
type lang vies haar,
quote:Kusjes.
demn..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:36 schreef Overlast het volgende:
Tja, er is overduidelijk een correlatie tussen muziek en intelligentie, het lijkt me echter een spurieus verband. Heeft eerder te maken met het mileu waar je in opgroeit.
Wat is dat voor een opmerking?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:33 schreef immortalsean het volgende:
TS en z'n theorieën...
De 4de post al in dit topic.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor een opmerking?Ik vraag het me alleen af, en zo te zien heeft niemand er een passend antwoord op.
of juist op instrumentaal niveau, dat er veel diepgaander geluisterd word naar de gespeelde muziek, ook al speelt diegene bv. niet eens een instrument.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat, aangezien house bijv geen teksten heeft, dat "alto" muziek iets inhoudelijker is.
Ik kan van bijv Pearl Jam genieten van de muziek, maar ook de teksten zijn soms echt heel erg goed.
Commercieele rap gaat ook alleen maar over bitches en bling. Over errenbie maar te zwijgen.
Klopt, sommige zijn zo slim, dat ze maar voor de trein springenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef Mihaelaz het volgende:
soms kun je ten onder gaan aan een bepaalde soort intelligentie
ja, bijvoorbeeld nadat je heel diep nagedacht hebt over hoe slecht de wereld er wel niet aan toe is en daar depressief van wordt >daarvoor moet je diep kunnen nadenkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef CasB het volgende:
[..]
Klopt, sommige zijn zo slim, dat ze maar voor de trein springen
't is bewezem dat IQ ivm staat met muziek, maar los van dat, kansloos volk steunt kansloze muziek, en worden kansloze nehermuzikanten rijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef karr-1 het volgende:
Alsof je muzieksmaak ook maar enig verband heeft met je intelligentie......
Alhoewel ik het me bij sommige mensen wel eens afvraag en dan bedoel ik met name de mensen die naar van die negermuziek luisteren met veel vrouwen, goud en auto's in de clip en heel veel fuck en bitch in de teksten. Maar dat is mijn eigen mening![]()
Kan ik inkomen. Op mijn school zie je de meeste gothics op het HAVO, dan VMBO, dan VWO/Gymnasium. Bij mij (gymnasium) zit er dan (gelukkig) in m'n mentorklas geneen in de klas. Maar je hebt ze wel. Lelijke draken dat ze zijn, gepest worden (weliswaar niet door mij, maar enfin) en er dan nog een extra laag zwarte lippenstift op gooien ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef MacKniver het volgende:
Ik denk dat het hebben van een voorkeur an sich een doorslaggevende factor is. Het is dubieus om statistieken direct in verband met intelligentie te brengen. Maar in hoeverre andere factoren meespelen is wel een afstudeerscriptie waard.
Bron?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:35 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
't is bewezem dat IQ ivm staat met muziek, maar los van dat, kansloos volk steunt kansloze muziek, en worden kansloze nehermuzikanten rijk.
geen flames he![]()
je zei gothicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:09 schreef Allure_ het volgende:
Afgelopen zaterdag lekker wezen stappuh met m'n vrinden. Afijn, toen we terug naar huis liepen werden we aangesproken door 2 enorme alternatievelingen. Je kent ze wel, type lang vies haar, vreemde kleren (als in zwart en t-shirts met doodverwensingen erop), schoenen met zo'n ijzeren neus en rare kleurtjes erop.
Anyhoe, de langharige meneer en zijn makker beweerde dat alternatieve mensen luisterende naar gothic muziek, zoals nightwish e.d. slimmer waren de de gemiddelde muziek luisteraar! En dat wanneer je naar gerespecteerde muziek zoals House luistertof voor mijn part Justin Timberlake dat je dan per definitie dom bent
. Neen, dan heb ik het niet over de alom bekende breezerts maar over het 'gewone' volk.
Nou is het mij wel altijd opgevallen dat er zich meer alternatievelingen bevinden op hogere opleidingen dan op bijv. het mbo. Hoe komt dit?
Kusjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |