quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Food food food..oink oink oink...
Kickboksen met die Hans?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In feite al het geld dat ze in Brian hebben geinvesteerd. Kun jij 1 ding noemen waar Brian wat verder in is gekomen ?
Amanda. Daar komt ie regelmatig ver in.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In feite al het geld dat ze in Brian hebben geinvesteerd. Kun jij 1 ding noemen waar Brian wat verder in is gekomen ?
Hij is ook niet bereid ook maar ergens moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
.....eh ........ hm ...... eh ...... nee !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De damesbewerkstelliging gaat heel aardig, maar of er echt sprake is van vooruitgang...???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee. Je zegt iets wat geheel logisch is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef petraa het volgende:
Ik heb hem nog geen intelligente vraag horen stellen aan de leraar. Of zeg ik nu iets raars ?
In Brians wereld bestáán er geen intelligente vragen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef petraa het volgende:
Ik heb hem nog geen intelligente vraag horen stellen aan de leraar. Of zeg ik nu iets raars ?
Ja, daar komt hij ver in ........ maar zwanger ? Ho maar, zonder klaar te komen lukt zelfs dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda. Daar komt ie regelmatig ver in.
Wat dacht je van knaken en op tv komen (naamsbekendheid)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik vind het gewoon zonde en ook slecht leraarschap dat Chris Brian nooit eens op zijn beperkingen wijst. Wat heb je er nou aan als je denkt dat je allles al kan.
Daar zal Brian geen nee tegen zeggen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Muziekmeneer: 'en als je er niet uit komt dan mag je me bellen'
Nou leg maar een extra lijntje zou ik zeggen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |