Als je wilt opvallen en niet veel geld uitgeven :quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:02 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik draag vaak zwarte pakken, nooit wit, denk dus dat kopen sowieso geen optie is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij blijft idd makkelijk hangen. Vooraal de zin "zelfs in coma ben ik bewust" haha die is zo krom dat ik elke keer weer moet lachen. Dan is weer duidelijk van wie de tekst is
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Misschien even een 'Wat moet LL dragen naar het feest' topic openen??
Eerst was ze dat vergeten (beetje lullig wel) ... en daarna heb ik er niets meer over gehoord. Ik was best benieuwd en zeker na het nummer wat juf Judith had ingezongen voor Brian had ik het idee dat ze misschien ook iets voor Syl op een cd had gezet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
heeft Sylvia trouwens al ooit eens het cd'tje dat ze van Judith kreeg na het overlijden van haar vader afgespeeld?
Gewoon de telefoon pakken. Dit zijn de richtprijzen voor heel erg goede kwaliteit. Ze hebben beslist wat oudere pakken, die veel minder kosten.quote:
Geweldige timing van je capquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Bommetje van jaap..En brian gaat weer zingen?..Het dorp a capella?
Wat ik ervan begreep was het niet speciaal voor Sylvia geschreven en opgenomen, maar een ouder, eigen nummer van Judith dat haar erg toepasselijk leek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Eerst was ze dat vergeten (beetje lullig wel) ... en daarna heb ik er niets meer over gehoord. Ik was best benieuwd en zeker na het nummer wat juf Judith had ingezongen voor Brian had ik het idee dat ze misschien ook iets voor Syl op een cd had gezet.
Vraagje, wat is het formaat van jou caps. Sorry OT.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldige timing van je cap![]()
![]()
Tip : Het formaat van je caps is mega-groot. Ze kunnen wel 4x kleiner, daardoor kun je veel sneller uploaden
Met name omdat die actie zo onredelijk was en niet past bij het beeld van Sylvia, had ik het idee dat het een 'verplicht nummer uit het script' was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
....
Misschien is Sylvia toch een heel wat minder warm persoon dan velen hier denken.
Haar in mijn ogen volkomen onredelijke opstelling richting Lieke hebben mij wat dat betreft aan het denken gezet.
Geweldige cap .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef cobain94 het volgende:
Bommetje van jaap..En brian gaat weer zingen?..Het dorp a capella?
Brian begrijpt er geen zak van ...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Zou Braaaaaaaajen die zangmeneer echt begrijpen.
Afhankelijk van wat op de caps staat 25-35 Kb met 85% compressie, cobain94 scoorde 112 Kb. Verder over caps beter in een ander topic.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraagje, wat is het formaat van jou caps. Sorry OT.![]()
.... Ik ben niet zo'n Lieke fan ... maar de opstelling van Sylvia vind ik erg overtrokken. Vooral met haar uitspraken zoals 'het voelt niet goed' kan ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook nergens gelezen dat Sylvia Judith op enigerlei wijze heeft laten blijken dat ze dat nummer had beluisterd. Misschien is Sylvia toch een heel wat minder warm persoon dan velen hier denken.
Haar in mijn ogen volkomen onredelijke opstelling richting Lieke hebben mij wat dat betreft aan het denken gezet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef havefun het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe diep dat zembad bou precies is. Volgens mij is er een diep gedeelte waar zelfs Jaap niet kan staan en een ondiep gedeelte.
Kant van de sauna is ondiep, tot heup. De andere kant is ongeveer 2 meter, schat ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef havefun het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe diep dat zembad bou precies is. Volgens mij is er een diep gedeelte waar zelfs Jaap niet kan staan en een ondiep gedeelte.
Ja volgens mij ook , wel een chill zwembad . Je zou zo'n huis maar winnnen wat een luxe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kant van de sauna is onriep, tot heup. De andere kant is ongeveer 2 meter, schat ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |