Nee, als gastheren van het feest zouden ze eigenlijk een witte smoking moeten dragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:33 schreef Elounda het volgende:
Stoer, die pakken.
leuke cap cobain.quote:
Stijl ontmoet Stijl.................no way.quote:
Was het zijn haar niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
leuke cap cobain.
óp naar het volgende mysterie over 'vreemde mannen in witte pakken'....
Brian wil helemaal niets zeggen over zijn outfit ... hij had wel een raar hoedje op gisteravond.
Zoiets had ik eigenlijk verwacht ... iets heel sjieksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, als gastheren van het feest zouden ze eigenlijk een witte smoking moeten dragen.
Noemen ze dit bij de redactie een actieve houding?quote:
Maf hoedje idd. De slager en de visboer heeft zoiets ook, het is van een soort papier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
leuke cap cobain.
óp naar het volgende mysterie over 'vreemde mannen in witte pakken'....
Brian wil helemaal niets zeggen over zijn outfit ... hij had wel een raar hoedje op gisteravond.
Vind ook weinig bijzonders aan deze pakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, als gastheren van het feest zouden ze eigenlijk een witte smoking moeten dragen.
JA !!!! .... ik wist dat ik zoiets al eens eerder had gezienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maf hoedje idd. De slager en de visboer heeft zoiets ook, het is van een soort papier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
...en Natasia leest een klusblad .... Ton zal toch een keer de plank moeten komen maken.
TIP : Ga naar een kledingverhuurbedrijf en huur een witte smoking. Inclusief schoenen ben je voor drie tientjes klaar (voor huur gedurende 1 weekend)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:ik wil ook gaan zoals huub & eric, maar zal niet cheap zijn zo'n pak
Probeer het eens van de positieve kant te bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef jacqjacq het volgende:
even ter evaluatie:
jaap is 24/25 en studeert nog, net gezakt voor een examen, dus het einde is nog lang niet in zicht. Hij leeft van een studiebeurs. Wat Cora doet weten we niet, misschien maak zij de vakantiehuisjes van haar ouders schoon? who knows......
Jaap moet nu trouwen met Cora, zijn grote liefde die hij al zeker een maandje kent en die hij al 10 keer heeft gesproken en waarvan hij al zeker 5 brieven heeft ontvangen.
Het trouwen moet in DGK gebeuren, want dat is gratis.
Sex tussen de 2 is er denk ik nog niet van gekomen, Jaap en passie, die combinatie is gedoemd te mislukken. misschien hebben ze elkaar al een handje gegeven, goede basis voor een huwelijk.
Als het niet zo triest was, zou ik er heel hard om moeten lachen, ik zou niet meer bijkomen, zuurstof graag !!
maar het is triest en het is niet eens een grapje, en daar wordt ik nog triesterderer van
Je kunt ergens vast ook wel wat hurenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:ik wil ook gaan zoals huub & eric, maar zal niet cheap zijn zo'n pak
Nee .... ze jagen je behoorlijk op kosten. Je kunt ook een mooi pak huren denk ik?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:ik wil ook gaan zoals huub & eric, maar zal niet cheap zijn zo'n pak
Da's nou een mooi pak !!!! ... zoiets had ik ook in gedachten, veel sjieker dan dat katoentje wat ze nu aan doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Dit is nou een mooi pak! (in tegenstelling tot die zomeroutfitjes van Huub en Eric.)
Dat is idd heel mooi. Maar let op : Hiermee ben je 'overdressed' ten opzichte van je gastheren. Volgens de regels van de etiquette is dat niet goed (heel fout dus)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Dit is nou een mooi pak! (in tegenstelling tot die zomeroutfitjes van Huub en Eric.)
[afbeelding]
In vergelijking met wat gastheren dragen ben je al snel 'overdressed'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is idd heel mooi. Maar let op : Hiermee ben je 'overdressed' ten opzichte van je gastheren. Volgens de regels van de etiquette is dat niet goed (heel fout dus)
'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is idd heel mooi. Maar let op : Hiermee ben je 'overdressed' ten opzichte van je gastheren. Volgens de regels van de etiquette is dat niet goed (heel fout dus)
Ik zou er voor gaan, een smoking dus, huren hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ok cool!Een smoking zou het dan dus worden ? Beter dan een pak ?
Wat wil je ? Kopen of huren ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ok cool!Een smoking zou het dan dus worden ? Beter dan een pak ?
Niks van aantrekken, beter goed fout dan een beetje fout.quote:
Ik zou zeggen ga er voor ! ... Huur een prachtig pak, zoiets als het plaatje zou echt geweldig zijn - en trek je niet teveel aan van de etiquette. Ze willen wit? ....geef ze wit! ... Dan hadden ze zelf maar meer hun best moeten doen om iets moois te krijgen. Toch?quote:
heeft Sylvia trouwens al ooit eens het cd'tje dat ze van Judith kreeg na het overlijden van haar vader afgespeeld?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef bosb het volgende:
gaan we weer.... Judith knalt door de kooi
....en voor je het weet zit dat deuntje in je hoofd. Ik liep het gisteren al te neurien verdomme!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef bosb het volgende:
gaan we weer.... Judith knalt door de kooi
Maar een smoking hoort dan wel weer bij de dresscode 'black-tie' en dat is zeker niet de dresscode van dit feest. Dress to impress is steeds wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou er voor gaan, een smoking dus, huren he![]()
Hij blijft idd makkelijk hangen. Vooraal de zin "zelfs in coma ben ik bewust" haha die is zo krom dat ik elke keer weer moet lachen. Dan is weer duidelijk van wie de tekst isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
....en voor je het weet zit dat deuntje in je hoofd. Ik liep het gisteren al te neurien verdomme!
je kunt er inderdaad een positieve draai aan geven, ik vind het ook leuk om dit soort rariteiten mee te mogen beleven. laten we het daar maar op houden. Het is natuurlijk ook leerzaam, voor mijn zoon, hij kan nu precies zien hoe je kunt ontsporen, en wat de gevolgen gaan zijn !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Probeer het eens van de positieve kant te bekijken.
Blijkbaar zit de wereld zo in elkaar dat er zelfs voor de Japen in onze maatschappij bijpassende levensgezellen bestaan. Als je erover nadenkt is dat nou ook weer niet zo gek, want een niet al te esthetisch verantwoorde diersoort als het nijlpaard weet zich ook nog immer in stand te houden.
En ook nijlpaarden hebben weinig besef van liefde, passie, zielsverwantschap, hartstocht, en zeker niet van triestheid.
Ik zie het verschijnsel Jaap dan ook meer en meer als een uit een rariteitenkabinet weggelopen exemplaar van het menselijk ras, en zeker niet als iemand met wie ik me op enigerlei wijze als voelend en denkend mens kan identificeren.
(ik heb dat trouwens inmiddels ook met Amanda, maar da's weer een heel ander verhaal)
Zie Jaap (en Cora) gewoon als ludieke grap van de evolutie, en heb waardering voor de DGK_REDACTIE dat ze het ons gunnen om dit unieke organisme van zo nabij te kunnen volgens op de streams.
Of om met Depeche Mode te spreken:
I Don't Want To Start Any Blasphemous Rumours
But I Think That God Has A Sick Sense Of Humour
And When I Die
I Expect To See Him Laughing
Als je wilt opvallen en niet veel geld uitgeven :quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:02 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik draag vaak zwarte pakken, nooit wit, denk dus dat kopen sowieso geen optie is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij blijft idd makkelijk hangen. Vooraal de zin "zelfs in coma ben ik bewust" haha die is zo krom dat ik elke keer weer moet lachen. Dan is weer duidelijk van wie de tekst is
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Misschien even een 'Wat moet LL dragen naar het feest' topic openen??
Eerst was ze dat vergeten (beetje lullig wel) ... en daarna heb ik er niets meer over gehoord. Ik was best benieuwd en zeker na het nummer wat juf Judith had ingezongen voor Brian had ik het idee dat ze misschien ook iets voor Syl op een cd had gezet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
heeft Sylvia trouwens al ooit eens het cd'tje dat ze van Judith kreeg na het overlijden van haar vader afgespeeld?
Gewoon de telefoon pakken. Dit zijn de richtprijzen voor heel erg goede kwaliteit. Ze hebben beslist wat oudere pakken, die veel minder kosten.quote:
Geweldige timing van je capquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Bommetje van jaap..En brian gaat weer zingen?..Het dorp a capella?
Wat ik ervan begreep was het niet speciaal voor Sylvia geschreven en opgenomen, maar een ouder, eigen nummer van Judith dat haar erg toepasselijk leek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Eerst was ze dat vergeten (beetje lullig wel) ... en daarna heb ik er niets meer over gehoord. Ik was best benieuwd en zeker na het nummer wat juf Judith had ingezongen voor Brian had ik het idee dat ze misschien ook iets voor Syl op een cd had gezet.
Vraagje, wat is het formaat van jou caps. Sorry OT.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldige timing van je cap![]()
![]()
Tip : Het formaat van je caps is mega-groot. Ze kunnen wel 4x kleiner, daardoor kun je veel sneller uploaden
Met name omdat die actie zo onredelijk was en niet past bij het beeld van Sylvia, had ik het idee dat het een 'verplicht nummer uit het script' was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
....
Misschien is Sylvia toch een heel wat minder warm persoon dan velen hier denken.
Haar in mijn ogen volkomen onredelijke opstelling richting Lieke hebben mij wat dat betreft aan het denken gezet.
Geweldige cap .....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef cobain94 het volgende:
Bommetje van jaap..En brian gaat weer zingen?..Het dorp a capella?
Brian begrijpt er geen zak van ...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Zou Braaaaaaaajen die zangmeneer echt begrijpen.
Afhankelijk van wat op de caps staat 25-35 Kb met 85% compressie, cobain94 scoorde 112 Kb. Verder over caps beter in een ander topic.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vraagje, wat is het formaat van jou caps. Sorry OT.![]()
.... Ik ben niet zo'n Lieke fan ... maar de opstelling van Sylvia vind ik erg overtrokken. Vooral met haar uitspraken zoals 'het voelt niet goed' kan ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook nergens gelezen dat Sylvia Judith op enigerlei wijze heeft laten blijken dat ze dat nummer had beluisterd. Misschien is Sylvia toch een heel wat minder warm persoon dan velen hier denken.
Haar in mijn ogen volkomen onredelijke opstelling richting Lieke hebben mij wat dat betreft aan het denken gezet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef havefun het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe diep dat zembad bou precies is. Volgens mij is er een diep gedeelte waar zelfs Jaap niet kan staan en een ondiep gedeelte.
Kant van de sauna is ondiep, tot heup. De andere kant is ongeveer 2 meter, schat ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef havefun het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe diep dat zembad bou precies is. Volgens mij is er een diep gedeelte waar zelfs Jaap niet kan staan en een ondiep gedeelte.
Ja volgens mij ook , wel een chill zwembad . Je zou zo'n huis maar winnnen wat een luxe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kant van de sauna is onriep, tot heup. De andere kant is ongeveer 2 meter, schat ik.
das 1, nu het talent nogquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian raakt een beetje vertwijfeld .... het blijkt hem nu dat hij voor álles moet werken. Zelfs als hij gitaarvirtuoos wil worden moet hij er iets voor doen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Food food food..oink oink oink...
Zou hij ook kunstjes doen ???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
..... ooooh, wat een lul is het toch ook !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
Brian knikt en humt en bevestigt, maar ik durf er mijn kinderen onder te verwedden dat hij helemaal niets van de muziektheoretische bespiegelingen van de zangleraar begrijpt. Ik ook niet overigens, maar ik ben dan ook geen gitaar- of zangvirtuoos...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian raakt een beetje vertwijfeld .... het blijkt hem nu dat hij voor álles moet werken. Zelfs als hij gitaarvirtuoos wil worden moet hij er iets voor doen.
...en dát ontbreekt bij Brian volledig. Zelf Nena kon, zonder lessen, nog eerder een deuntje tokkelen.quote:
Maar Nena was gewend de (gevoelige) snaren goed te raken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...en dát ontbreekt bij Brian volledig. Zelf Nena kon, zonder lessen, nog eerder een deuntje tokkelen.
Ook de reden dat ik met mijn pianolessen gekapt ben. Ik kon best leuk spelen, maar alleen wat op papier stond en ik geleerd had. Zelf iets verzinnen en spelen is aan mij niet besteed. Dan klonk het echt nergens naar, terwijl anderen wel redelijk snel een deuntje konden spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...en dát ontbreekt bij Brian volledig. Zelf Nena kon, zonder lessen, nog eerder een deuntje tokkelen.
.. ik durf er cp's op te zetten dat na AL deze info Brian dalijk gewoon weer zijn twee akkoorden tokkelt. Hij krijgt er helemaal niets van mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef demins het volgende:
[..]
Brian knikt en humt en bevestigt, maar ik durf er mijn kinderen onder te verwedden dat hij helemaal niets van de muziektheoretische bespiegelingen van de zangleraar begrijpt. Ik ook niet overigens, maar ik ben dan ook geen gitaar- of zangvirtuoos...
[afbeelding]
Het was een mooit plan, maar Japio dacht dat het wc-papier was .......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
Dat eigen nummer van Brian, is dat helemaal van de baan?
[afbeelding]
Ik kon zelfs niets zonder bladmuziek - behalve de boogie woogie, maar dat was geen pianospelen vond mijn leraar. En zo bleef ik eeuwig bij Czerny hangen leek het wel. Technisch wel om aan te horen maar van talent was bij mij geen sprake. Ik spreek dus uit ervaring als ik het over Brian's gemis aan talent heb ... LOLquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Cum Laude muziektheorie afgerond, dat wel.![]()
Morgen?????? Hij snapt er nu al geen yota van, laat staan die hij er morgen uberhaubt nog iets van weet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van al dit soort lessen steekt Brian volgens mij geen meter op. Hij is niet alleen toondoof, maar hij heeft geen gevoel voor ritme. Hij kinkt de hele tijd "Ja", maar daar stopt het. Morgen weet hij er nix meer van.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:51 schreef demins het volgende:
En dan moest het tweede couplet nog beginnen!
In feite al het geld dat ze in Brian hebben geinvesteerd. Kun jij 1 ding noemen waar Brian wat verder in is gekomen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou... deze muziekles is dus weggegooid geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |