Mogguh, meneer de Soon To Be Fok! Legende!quote:
Zou het kunnen dat de redactie de PC in de private heeft gesaboteerd omdat Jaap gisteren de Collect Call van Cora niet wilde accepteren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh pc doet het niet ... Cora vette pech, dan krijgt ze geen brief
Zet je een foto van je outfit hier neer? kunnen we je herkennen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik weer bijgekomen, heb er nog steeds zin instraks es ff wat winkels af...
Ja, dat vond ik ook een goeie. Misschien dat hij Cora eerst eens wil ontmoeten voordat hij met haar in het huwelijksbootje stapt ? Dat gedoe met die pc's is me een raadsel, de mijne doet het elke ochtend weer gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat de redactie de PC in de private heeft gesaboteerd omdat Jaap gisteren de Collect Call van Cora niet wilde accepteren?
Hey Lassie ... even de vorige COS doorgelezen ... te gek dat je door bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik weer bijgekomen, heb er nog steeds zin instraks es ff wat winkels af...
Iemand eerst ontmoeten alvorens ermee te trouwen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een goeie. Misschien dat hij Cora eerst eens wil ontmoeten voordat hij met haar in het huwelijksbootje stapt ? Dat gedoe met die pc's is me een raadsel, de mijne doet het elke ochtend weer gelukkig![]()
belachelijk inderdaad, mietje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef Yollie het volgende:
En Brian blijft weer op bed ligen voor een paar wratjes, hup ERUIT.
Nee, Brian is geen Segovia .... als hij zijn gitaarlessen iets minder gebruikt voor gesprekstherapie maakt hij misschien vorderingen. Verder dan een paar akkoorden komt ie niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor het Libelle-team!![]()
Dat is pas pure toewijding, om streams te durven volgen waarop Brainless zijn gitaar mishandelt....
Ik doe het jullie iig niet na.![]()
Deze outfit heeft ze aan omdat ze haar witte 'feest schoenen' in moet lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Zdngmw haar rode Ton-oufit aanheeft.
Jeroen een beetje bijgekomen?
Edit: Heeft ze nog van Ton gedroomd?
Deze streams zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Flitsend camerawerk jongens van de redaktie !!!
Ze was gisterenavond tot over haar oren verliefd op Ton zei ze tegen Syl, meteen ging de telefoon en was het geluid weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Deze outfit heeft ze aan omdat ze haar witte 'feest schoenen' in moet lopen.
En ze heeft idd van Ton gedroomd. Amanda zei vanmorgen dat ze Natasia verlekkerd 'mmmmm' hoorde zeggen in haar droom. Toen veel cryptisch gelul en gelach... ze had dus van Ton gedroomd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze streams zijn veel leuker.![]()
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Toch fijn zat ze zoveel rekening houdt met Wilgo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:08 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ze was gisterenavond tot over haar oren verliefd op Ton zei ze tegen Syl, meteen ging de telefoon en was het geluid weg.
Ik las dat jij Lieke op Lexa hebt gevonden, heb je ook een link?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor het Libelle-team!![]()
Dat is pas pure toewijding, om streams te durven volgen waarop Brainless zijn gitaar mishandelt....
Ik doe het jullie iig niet na.![]()
Dat bedoel ik maar.quote:
Daar gebeurt meer ook ... het nest is af, het ei gelegd, de Maartse buien overleefd. Het gaat gelukkig dus allemaal goed daar in die boom!quote:
Ja het kan haar waarschijnlijk niet meer zoveel schelen want later op de avond begon ze weer over Ton. En ik vind dat van deze liefde maar eens een verhaallijn moet komen redactie!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch fijn zat ze zoveel rekening houdt met Wilgo.
Is al weer 6 dagen geleden dat ze waren ingelogd, zullen wel een fok verbod hebben.quote:
Als dat fok verbod dan ook maar geldt voor Brainless en Amanda, dan kan ik er wel vrede mee hebben...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Is al weer 6 dagen geleden dat ze waren ingelogd, zullen wel een fok verbod hebben.
konijntjes hebben geen korte termijn geheugen, dus dat verbod zijn ze dan ook alweer vergetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als dat fok verbod dan ook maar geldt voor Brainless en Amanda, dan kan ik er wel vrede mee hebben...
Of een ban..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Is al weer 6 dagen geleden dat ze waren ingelogd, zullen wel een fok verbod hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |