quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Food food food..oink oink oink...
Kickboksen met die Hans?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In feite al het geld dat ze in Brian hebben geinvesteerd. Kun jij 1 ding noemen waar Brian wat verder in is gekomen ?
Amanda. Daar komt ie regelmatig ver in.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In feite al het geld dat ze in Brian hebben geinvesteerd. Kun jij 1 ding noemen waar Brian wat verder in is gekomen ?
Hij is ook niet bereid ook maar ergens moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
.....eh ........ hm ...... eh ...... nee !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De damesbewerkstelliging gaat heel aardig, maar of er echt sprake is van vooruitgang...???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee. Je zegt iets wat geheel logisch is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef petraa het volgende:
Ik heb hem nog geen intelligente vraag horen stellen aan de leraar. Of zeg ik nu iets raars ?
In Brians wereld bestáán er geen intelligente vragen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:56 schreef petraa het volgende:
Ik heb hem nog geen intelligente vraag horen stellen aan de leraar. Of zeg ik nu iets raars ?
Ja, daar komt hij ver in ........ maar zwanger ? Ho maar, zonder klaar te komen lukt zelfs dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda. Daar komt ie regelmatig ver in.
Wat dacht je van knaken en op tv komen (naamsbekendheid)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik vind het gewoon zonde en ook slecht leraarschap dat Chris Brian nooit eens op zijn beperkingen wijst. Wat heb je er nou aan als je denkt dat je allles al kan.
Daar zal Brian geen nee tegen zeggen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Muziekmeneer: 'en als je er niet uit komt dan mag je me bellen'
Nou leg maar een extra lijntje zou ik zeggen .....
Maar goed, op deze wijze geeft hij geen goed les, dus wat heeft ie daar dan aan ;-/quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat dacht je van knaken en op tv komen (naamsbekendheid)
Ik vind het ook een watje. Als je een beetje respect voor jezelf als leraar hebt dan cancel je dit gewoon na twee keer met als argument dat je je tijd nuttiger kan besteden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik vind het gewoon zonde en ook slecht leraarschap dat Chris Brian nooit eens op zijn beperkingen wijst. Wat heb je er nou aan als je denkt dat je allles al kan.
denk je dat dit iemand ook maar een ene moer interesseert?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik met mijn pianolessen gekapt ben. Ik kon best leuk spelen, maar alleen wat op papier stond en ik geleerd had. Zelf iets verzinnen en spelen is aan mij niet besteed. Dan klonk het echt nergens naar, terwijl anderen wel redelijk snel een deuntje konden spelen.
Ook het herkennen van melodien en dit naspelen binnen een kwartiertje was voor mij onmogelijk. Terwijl dat toch het leukste is. Ik moest alles op papier hebben. Tja en na 4 jaar is het dan echt niet leuk meer.
Cum Laude muziektheorie afgerond, dat wel.![]()
Dan kunnen we dat toch gewoon zelf aangeven? Hebben we jou niet voor nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:09 schreef danos het volgende:
[..]
denk je dat dit iemand ook maar een ene moer interesseert?![]()
Brian heeft echt er ook echt oor voor, muziekcriticus pur sang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Brian: Cheyenne is klaar voor een zangcarriére.
met zo'n moeder ben je klaar voor een inrichting...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Clank het volgende:
Brian: Cheyenne is klaar voor een zangcarriére.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef FSR het volgende:
Zangleraar: Schrijf de knelpunten voor jezelf op
Brain: Nena, Huub, Eric, klaarkomen,Nena, Huub, Eric, klaarkomen,Nena, Huub, Eric, Nena, Huub, Eric, klaarkomen
Goeie cap trouwens, want er werd snel overgeschakeld naar het zwembad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ahaaa, Tom is weer in het huis ........
[afbeelding]
Denk je dat jouw mening me ook maar ene moer interesseert.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:09 schreef danos het volgende:
[..]
denk je dat dit iemand ook maar een ene moer interesseert?![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ahaaa, Tom is weer in het huis ........
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |