Lonewolf +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij is iig uit de Engelse Office. En Love Actually.
Jawel...ik was al zo blij dat ik zo ver kwam en vervolgens had ik er nog niks aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:09 schreef cwk het volgende:
Eigenlijk wel he. Enerzijds was jij best op LA gekomen, maar in een andere situatie stagneert het spel zo als iemand de vraag niet kan afmaken. Inkoppertjes zijn noodzaak.
Of doelde je hier helemaal niet op?![]()
Magnolia?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef cwk het volgende:
kikkertjes
Het probleem is meer dat die oude topics er niet meer bij passen... de post wordt te groot.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef cwk het volgende:
De oude topics zijn ook al een tijdje niet meer bijgehouden. Dat wordt zoveel werk dat niemand het meer gaat doen. Nouja, wie wil dat ouwe geleuter en die gouden kikkertjes ook zien.
Flauw!quote:
Het is net ganzeborden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:27 schreef cwk het volgende:
[..]
Flauw!![]()
Mike -121
Sta je mooi weer op nul.
nope, daar hebben ze niet zulke lekkere dames op kantoor. De hoofdrolspeler zit op het bureau. Aardig bekende acteur.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef Doff het volgende:
Office Space?
correctquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
My Super Ex-Girlfriend?
Lonewolf2003 +2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Severance.
Dat geeft niet. Die weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sharkskin Man & Peach Hip Girl.
De originele titel ken ik niet.
Ik had hem herkend bij 't vorige plaatje, maar moest eerst nog wat mod spelen.
Zo moeilijk was het allemaal niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:39 schreef Mike het volgende:
Femme Fatale?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:49 schreef Mainport het volgende:
Was het die film waar hij Stu heet?
Inderdaad, alle Screams...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef Mike het volgende:
Scream 2? (Cotton Weary)
En 1 en 3 natuurlijk.
SoK + 2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan Aykroyd?
quote:Legendary producer David O. Selznick dreamed of another magnum opus like his 1939 production of Gone with the Wind; he also purposed to make Jennifer Jones, his ladylove and eventually second Mrs. Selznick, a megastar. Accordingly, he micromanaged the making of(Lust in the Dust to some), an extravagant Technicolor epic about the collision of the old West with the new, wide-open spaces with railroads and barbed wire, and hot-blooded outlaws with civilized folk, often wimpy or unwell.
Ja, dat zal wel Labirinth zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 Thelma & Louise?
13 Black Rain?
en is dat Cruise bij 10?
Ahja, haal die films altijd door elkaar. In elk geval die fantasy uit midden jaren '80.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Labyrinth? ik denk dat je in de war bent met een andere film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |