Denk dat youtube zelfs sloomer word danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:06 schreef Jimbo het volgende:
waarom uploaden ze um niet gewoon op Youtube oid
Thank Youquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:09 schreef Maximo het volgende:
http://www.rockstargames.com/IV/index2.html?birthmonth=2&birthday=3&birthyear=1983
Als hij kan laden, dan ga je meteen naar het filmpje.
niet weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ziet er wel naar uit...Misschien dat men zo vaak Liberty City terughaalden...
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:18 schreef wise het volgende:
http://media.rockstargames.com/iv/1280x720.wmv
To many users.... hit reloadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:15 schreef wise het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=18206&type=wmv
ook langzaam
Die snelheid keldert snel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:18 schreef wise het volgende:
http://media.rockstargames.com/iv/1280x720.wmv
in buffer opslaanquote:
Wel ingame beelden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:17 schreef devv05 het volgende:
Stukje gezien op GT, ziet er erggg vet uit!!
mag idd hopen dat dat geen pc kwaliteit isquote:
Brooklin bridgequote:
Goeie link.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef wise het volgende:
http://www.fragland.be/downloads.php?id=15686
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:30 schreef -skippybal- het volgende:
http://rs19.rapidshare.co(...)a4_trailer1_720p.wmv
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Reinigung het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HlF6fbIFiCM
![]()
TNXquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Reinigung het volgende:
![]()
of Ivan (aan accent te horen)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef PastorOfMuppets het volgende:
GTA4 hoofd persoon is Ahmedinejad?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Reinigung het volgende:
![]()
Gewoon de back button gebruiken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef -skippybal- het volgende:
Kanker Rapidshare met je onduidelijke codes die je moet invoeren
Dat is kut inderdaad hoewel ik geluk had dit keerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:32 schreef -skippybal- het volgende:
Kanker Rapidshare met je onduidelijke codes die je moet invoeren
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Reinigung het volgende:
![]()
Too many wrong codes given crapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gewoon de back button gebruiken...
ik spreek uit ervaring...
Toen ik die kerk zaf dacht ik het zelfdequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef LiquidNigger het volgende:
Saints row niveau. FUCK GTA. CRYSIS!!!!!!
Met muziek vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:31 schreef Reinigung het volgende:
![]()
Overhyped.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kuttrailer, een paar beelden van gebouwen een lelijke rus waarmee je dus gaat spelen.
Wat een anti-climax
Stukje atlantische oceaan mag je erbij hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat was de trailer.
Hopelijk is het niet alleen New york. Dat vind ik nog steeds het nadeel bij Saint's Row. Ik wil buitengebieden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Stukje atlantische oceaan mag je erbij hebben
En de trappen van het Empire State Building oplopen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook in central park gaan karren
Volgens mij in het geen engels man.. denk een rus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef Pritt het volgende:
Een Engelsman dus die naar New York is gegaan. Niiice
Heb jij ooit een GTa gezien met super mooie graphics?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef DJ_ het volgende:
ben ik nou de enigste die niet onder de indruk is van alle next gen graphics ? =.=
had eindelijk gehoopt op een game met goeie graphics voor de ps3/360 aka next gen
maar de graphics blijven maar matig
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef TheRuud het volgende:
Waarom staat er op een van die gebouwen 'GetaLife' ? Is dat een hint naar vandaag?.
in NY zelf staat ook dat gebouwquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef TheRuud het volgende:
Waarom staat er op een van die gebouwen 'GetaLife' ? Is dat een hint naar vandaag?.
In dat geval komt mijn voorspelling dus uit met de russische maffia.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Volgens mij in het geen engels man.. denk een rus.
russische mafia![]()
Ja . GTA londonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit een GTa gezien met super mooie graphics?
daaromquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is deze open ?
en de mijne dat het in NY city afspeeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
In dat geval komt mijn voorspelling dus uit met de russische maffia.![]()
Je kan natuurlijk ook vannaf het ESB springenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef jp84 het volgende:
jammer van die kk terrosristen dat ze twin towers hebben gesloopt, anders kon je daar heerlijk van af basejumpen.
of hij moet voor 2001 afspelen
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef jp84 het volgende:
jammer van die kk terrosristen dat ze twin towers hebben gesloopt, anders kon je daar heerlijk van af basejumpen.
of hij moet voor 2001 afspelen
de twin towers invliegen en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat was de trailer.
Hopelijk is het niet alleen New york. Dat vind ik nog steeds het nadeel bij Saint's Row. Ik wil buitengebieden.
Nou als je dit niet mooi vind dan kan ik je net zo goed advizeren om GTA in real life te beleven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef DJ_ het volgende:
ben ik nou de enigste die niet onder de indruk is van alle next gen graphics ? =.=
had eindelijk gehoopt op een game met goeie graphics voor de ps3/360 aka next gen
maar de graphics blijven maar matig
LOL?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou als je dit niet mooi vind dan kan ik je net zo goed advizeren om GTA in real life te beleven.
Dit zag er na mijn mening zeer mooi uit.
Omdat gta zelf age restricted is denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom is die trailer eigenlijk age restricted.
Nog wel:Pquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dat Empire state daar achterr ?
Duh, zou niet best zijn als het minder wasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef Merkie het volgende:
Wat een gezeik om de graphics, ziet er toch prima uit. Relatief gezien veel mooier dan GTA3/VC/SA.
dan t statue of liberty ingaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat de twin towers er niet zijn.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja toch![]()
waar zit het vliegveld![]()
Met dank aan Jackquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat gta zelf age restricted is denk ik
ja! en dat je elke mochtend je oren met een watte-staafje schoon moet lepellen en dat je je nagels moet knippen! :pquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoop weer op mooie stukken snelwegen zoals in san andreas
en dat je moet tanken voor je auto
dat kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben benieuwd naar de groote van de game, aangezien er heeeel wat data op een blu ray disc kan..ze mogen me verassen. Durf mijn geld er op te leggen dat het groter word dan SA
3 grote vliegvelden in de buurt van NYquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Moeten er wel vliegtuigen beschikbaar zijn. Zo ja genoeg gebouwen om in te vliegen.
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat kan haast niet anders.
wat mij betreft 2 xbox 360 dvds![]()
![]()
![]()
En de wekker zetten...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef NgInE het volgende:
en snelheidsboetes betalen...
op de ps2 trokken ze er toch aardig wat uit en deed het er niet echt onderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit een GTa gezien met super mooie graphics?
Je zou zeggen van wel ja. Het moet toch ook groter zijn dan SA. Anders is het een achteruitgang ipv vooruitgang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
3 grote vliegvelden in de buurt van NY
En genoeg luchtverkeer boven de stad zelf
Dus ik denk wel dat we in vliegtuigen kunnen(zou anders echt heel kut zijn)
JANquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zal die kerel heten? Dmitri? Igor?
LEONquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
op de ps2 trokken ze er toch aardig wat uit en deed het er niet echt onder
met andere games
en dan kunnen uitbreken ala mikeal scofieldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En levenslang krijgen zodat je helemaal niks meer kan in 't spel
Ghaledquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Polen zijn atijd dronken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ghalednee, ik gok nog steeds op een Pool.
Wat snap je niet aan het woordje relatief?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Duh, zou niet best zijn als het minder was
tja je weet toch dat zelfs de launch games van de ps3 al 30-40gb opnemen op een bluray discje ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat kan haast niet anders.
wat mij betreft 2 xbox 360 dvds![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk wel dat ik me moeilijk met de hoofdpersoon kan identificeren. Wat dat betreft was het beter geweest als je een nigga als CJ zou spelen
Wat snap je niet aan duh?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje relatief?
JAJAJAquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef speedfreakssj het volgende:
benieuwd of je deze keer weer ECHTE politie achter he ab jab krijgen?
bij deel 3 kreeg je het leger achter je aab, bij deel VC kreeg je lever 5 oid, bij deel 6 ot 5 sterren met migs maar verder niet hgelaas.
Boeit me nu niet zoveel,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef speedfreakssj het volgende:
bij deel 3 kreeg je het leger achter je aab, bij deel VC kreeg je lever 5 oid, bij deel 6 ot 5 sterren met migs maar verder niet hgelaas.
ik wil helemaal geen neger zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk wel dat ik me moeilijk met de hoofdpersoon kan identificeren. Wat dat betreft was het beter geweest als je een gangsta als CJ zou spelen
ja, in het dagelijkse leven ben ook ik een echte gangster...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk wel dat ik me moeilijk met de hoofdpersoon kan identificeren. Wat dat betreft was het beter geweest als je een gangsta als CJ zou spelen
Nu normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef speedfreakssj het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
ja, in het dagelijkse leven ben ook ik een echte gangster...![]()
word upquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
ja, in het dagelijkse leven ben ook ik een echte gangster...![]()
LOLquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:00 schreef kassenbouwer het volgende:
Beetje jammer dat het dan toch weer New York is geworden... Ik had Londen ofzo wel erg leuk gevonden. Of een stad met een wat meer zonnig weertje.
ja; woord omhoog neger!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, jij snapt alleen mijn post niet.
Vast een amirikaan die zich verveeltquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand die de voice actor herkent trouwens?
uhu,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, jij snapt alleen mijn post niet.
Nou, GTA heeft meestal toch wel aardige acteurs, en deze kwam me wel redelijk bekend voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vast een amirikaan die zich verveelt
Nou en? Ik woon daar nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:10 schreef NgInE het volgende:
hopelijk is het alleen niet tč natuurgetrouw...anders wordt een 'New York Terror Attack' simulator voor terroristen.
Daar zou ik mijn blok best wel eens in willen douwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:25 schreef Luutgaert het volgende:
Jenny from the block derin.
Jij ook he, aan die moeder van je.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik check je later Edwin doe de groeten aan je moeder
In Londen wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef Luutgaert het volgende:
Ik zit liever als neger in een cadillac onder de schrijnende zon in de woestijn te cruisen. In New York heb je telkens regen. En het is er altijd donker, nooit zonnig.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:01 schreef Adidah het volgende:
Dat zag er vet uit. En het lijkt erop alsof ze geen neger- en andere gangstah shit erin hebben zitten
(al is het nog vroeg om daar definitief wat over te zeggen). En die engine
. Ik zit er serieus aan te denken om maar een console aan te schaffen voor dit spel
!
Je ziet al Staten Island enzo. Ga er maar vanuit dat het stukken groter is dan alleen New York City. Eerder gewoon de staat New York. Wat ze het dan noemen, who knows, waarschijnlijk New Liberty of Liberty State ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:22 schreef Blik het volgende:
NYC is wel tof, maar lijkt mij een beetje klein in vergelijking met San Andreas. Zouden ze er niet nog evt. Washington bijdoen...?
(stiekeme opdrachtjes voor de president doen enzo :p)
zal zo ff kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Staat de trailer eigenlijk al in HD op XBox Marketplace?
De staat NY is anders aardig grootquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:22 schreef Blik het volgende:
NYC is wel tof, maar lijkt mij een beetje klein in vergelijking met San Andreas. Zouden ze er niet nog evt. Washington bijdoen...?
(stiekeme opdrachtjes voor de president doen enzo :p)
ya, met zijn buitenwijken ect.quote:
quote:
Zeikstralen hier, t ziet er tering vet uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:26 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mag idd hopen dat dat geen pc kwaliteit is
Over het algemeen ziet het er goed uit, alleen veel delen zijn afgeraffeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Al die graphicshoeren die graag nķg betere graphics willen hebben zouden pas tevreden zijn als de stad is ingekort tot 2 vierkante kilometer...
Jaaaa maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over het algemeen ziet het er goed uit, alleen veel delen zijn afgeraffeld.
Jezus waar haal je de energie vandaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Qunix het volgende:
Trailer ziet er wel aardig uit maar er zijn zeker een paar lelijke/vage dingen...
[afbeelding]
Ik heb nog een paar ontdekt... Zal zo even een screenshot maken.
JIj had mierenneuken zeker als hoofdvak?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:45 schreef Qunix het volgende:
Trailer ziet er wel aardig uit maar er zijn zeker een paar lelijke/vage dingen...
[afbeelding]
Ik heb nog een paar ontdekt... Zal zo even een screenshot maken.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef honderd het volgende:
[..]
Jezus waar haal je de energie vandaan.
Het is heusch!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Het ziet er fantastisch uit, en ik ben gehypte!
Ik heb liever een goed uitgewerkte stad, dan drie middelmatige steden met een boel platteland ertussen. Meer is niet altijd beter.
Ik heb gelezen dat hij op de pc helemaal niet uitkomt. Weet alleen de bron niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaa maar
1. Het komt pas in oktober uit
2. Het is eerst voor de consoles
3. PC komt toch pas een jaar later ofzo!
Zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij op de pc helemaal niet uitkomt. Weet alleen de bron niet meer![]()
INFIDEL! REPENT FOR YOUR SINS!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef JopJuh het volgende:
Ik blijf erbij dat dit er alles behalve next-gen eruit ziet![]()
Tuurlijk blijft de Rockstar humor geniaal (check de trailer maar) en de gameplay altijd vele malen beter dan in andere free roaming games en tuurlijk beat geen enkele game GTA op het moment maarrrrrrrr Rockstar zou wel wat mensen van buitenaf mogen aantrekken om de graphics naar iets hoger niveau te tillen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef S1nn3rz het volgende:
ik heb deze game al, bij mij heeft hij saints row.
ik ben helemaal niet op zoek om te zeiken. Saints row vind ik nog steeds veel en veel leuker dan GTA, die kerk en belichting deed me direct aan SR denken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Saints Row was ronduit belabberd, een kopie van GTA:SA met enkele pogingen tot originaliteit die uiteindelijk alleen maar vervelend bleken (Hitman, Chop Chop e.d.). De meningen zullen hier wel over verschillen, maar GTA ziet er in deze trailer beter uit dan ooit, en iedereen die nú al iets loopt af te kraken hiervan is gewoon op zoek naar iets om over te zeiken![]()
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet wat ik van die gebouwen moet denken, ik krijg een beetje het spiderman 2 gevoel bij deze game. VEEEEL gebouwen maar je kan er helemaal niks mee...
Meningen mogen absoluut verschillen, dat maakt de zaken nog een beetje interessantquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet op zoek om te zeiken. Saints row vind ik nog steeds veel en veel leuker dan GTA, die kerk en belichting deed me direct aan SR denken.
meningen mogen verschillen toch?![]()
Niet dus, want hij komt ook op de 360...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
@Evil_Jur
We hebben ook nog het geweldige blu ray.
And ps3quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet dus, want hij komt ook op de 360...
En maar 1 daarvan heeft blu-ray, als ze grotendeels dezelfde game tegelijk op beide consoles uitbrengen kun je er dus op rekenen dat het is afgestemd op een dvd, niet een blu-ray.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |