ze is nu roodharig, omdat ze haar polsen doorsneed, en met al dat bloed door haar haren ging wrijvenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:28 schreef emo.gif het volgende:
[..]
he gatsie bah
zoek een leuke roodharige
jah die krassen wat weg tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:29 schreef biermeister het volgende:
[..]
ze is nu roodharig, omdat ze haar polsen doorsneed, en met al dat bloed door haar haren ging wrijven
dat heb je nu met die emos he![]()
van mij mag je het nog een keer hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:29 schreef emo.gif het volgende:
[..]
jah die krassen wat weg tegenwoordig
dus ik hoof mijn taak voor vrijdag niet meer uit te voeren?
ga toch rucken manquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:30 schreef biermeister het volgende:
[..]
van mij mag je het nog een keer hoor
dat mag je als compliment gebruiken omdat ik zo fascinerend ben![]()
ga eens heel snel weer je zusje anaal nemen GAM nerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef disjfa het volgende:
Als mensen die hier posten het gemiddelde nivo zijn wat gta leuk vind begrijp ik dat de trailer inpract heeft gemaakt.
goet gezegdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:41 schreef emo.gif het volgende:
[..]
ga eens heel snel weer je zusje anaal nemen GAM nerd
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef biermeister het volgende:
Ik begin die Craig Montgomery niet meer aardig te vinden
oh noes, de nostalgie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:40 schreef TwyLight het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Dat zou gaaf zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 04:44 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is die Rus wel niet de hoofdpersoon maar de gast waarvoor je werkt, en kun je zelf je ventje maken zoals in Saints Row. Die Rus is niet cool te pimpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |