Overhyped.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kuttrailer, een paar beelden van gebouwen een lelijke rus waarmee je dus gaat spelen.
Wat een anti-climax
Stukje atlantische oceaan mag je erbij hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat was de trailer.
Hopelijk is het niet alleen New york. Dat vind ik nog steeds het nadeel bij Saint's Row. Ik wil buitengebieden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Stukje atlantische oceaan mag je erbij hebben
En de trappen van het Empire State Building oplopen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook in central park gaan karren
Volgens mij in het geen engels man.. denk een rus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef Pritt het volgende:
Een Engelsman dus die naar New York is gegaan. Niiice
Heb jij ooit een GTa gezien met super mooie graphics?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef DJ_ het volgende:
ben ik nou de enigste die niet onder de indruk is van alle next gen graphics ? =.=
had eindelijk gehoopt op een game met goeie graphics voor de ps3/360 aka next gen
maar de graphics blijven maar matig
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef TheRuud het volgende:
Waarom staat er op een van die gebouwen 'GetaLife' ? Is dat een hint naar vandaag?.
in NY zelf staat ook dat gebouwquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef TheRuud het volgende:
Waarom staat er op een van die gebouwen 'GetaLife' ? Is dat een hint naar vandaag?.
In dat geval komt mijn voorspelling dus uit met de russische maffia.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:39 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Volgens mij in het geen engels man.. denk een rus.
russische mafia![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |