De euro? Want ach tsja.. de kleine projectjes worden snel vergeten he?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat heeft de EU bereikt vertel me dat maar ff. De airbus bouwen is een goed voorbeeld, is ook weinig van gekomen met samenwekring van Europese landen.
en dat is maar goed ook. kijk maar naar amerika, daar heeft 50 procent van de mensen overgewichtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef BonJovi het volgende:
ja drinken is zo duur hier.
Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word. Dat is toch algemeen bekend,en ja euro was het ff vergetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
En maar raar opkijken dat de helft van bevoling (veel) te zwaar is
moet je die dikke Amerikanen martelen, schijnen ze goed in te zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word. Dat is toch algemeen bekend,en ja euro was het ff vergeten
Dat is het niet helemaal. Grotere hoeveelheden worden relatief goedkoop aangeboden, en de obers komen ook vragen of je nog een glas drinken wil als je eerste glas nog niet eens leeg is. Het vergt best wel veel zelfbeheersing om dat af te slaan en niet de grote portie te bestellen. En in het land van onbegrensde mogelijkheden ligt zelfbeheersing toch al niet zo goed in de markt,..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word. Dat is toch algemeen bekend,en ja euro was het ff vergeten
Amerikanen nemen dan toch wel beduidend minder verantwoordelijkheid, gezien het grote aantal mensen dat overgewicht heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word.
mja daarom klagen amerikanen de rookindustrie aan als ze kanker krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik kan hier wel heeeeerlijk genieten van mijn maaltijd in een restaurant, zonder dat een tafeltje verderop men van die stinksigaretten in de hens steekt!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
mja daarom klagen amerikanen de rookindustrie aan als ze kanker krijgen
ach ja, moet je eigenlijk jammer vinden, heb je weer een punt minder om over te zeikenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik kan hier wel heeeeerlijk genieten van mijn maaltijd in een restaurant, zonder dat een tafeltje verderop men van die stinksigaretten in de hens steekt!![]()
Ik ben blij dat het in Nederland ook eindelijk gaat gebeuren in 2008
Ik weet niet wat erger is voor mijn eetlust, iemand die een peuk opsteekt of iemand van 250 kilo die in zijn eentje een familieportie potatoskins naar binnen werkt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik kan hier wel heeeeerlijk genieten van mijn maaltijd in een restaurant, zonder dat een tafeltje verderop men van die stinksigaretten in de hens steekt!![]()
Ik ben blij dat het in Nederland ook eindelijk gaat gebeuren in 2008
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is voor mijn eetlust, iemand die een peuk opsteekt of iemand van 250 kilo die in zijn eentje een familieportie potatoskins naar binnen werkt...
lees 2 posts verder:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:15 schreef BonJovi het volgende:
Crazy M wat je liet zien viel mee, dat heb je hier in de randstad net zo erg.
het gaat erom dat hier alleen vanuit de amerikanen de positieve dingen werden gepost. ik maak een kleine indruk van de slechte kant. en zoals je 2 posts later ziet zeg ik ook dat het in Nederland is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
ow en trouwens... ik zeg niet dat alles in Nederland zo goed gaat. Maar wij zien ook slechte dingen in Nederland en accepteren die. Americanen zien die niet over hun eigen land.
Trots zijn op een land?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:17 schreef Shira het volgende:
Om te beweren dat Amerikanen de slechte dingen van het politiek systeem niet zien is onzin. Amerikanen zeuren er niet zo over als Nederlanders.
Het is een trots volk, trots op hun land... zeker niet trots op hun politiek systeem, de Amerikaanse vlag voor de huizen betekend niet dat de mensen pro-bush zijn, het betekend dat mensen trots zijn op hun land.
En wat is daartegen? Trots zijn op je land? Immers, Nederlanders zijn toch ook trots op hun land? Belgen toch ook? Duitsers toch ook? en zo kan ik wel een tijdje doorgaan![]()
Dat blijkt uit de criminaliteitscijfers in Amerika ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:36 schreef thePatriotUSA het volgende:
[..]
Eens met de eerste helft. de andere helft niet.Als justitie hier ook zo werkte hadden we minder problemen op straat met de zogenaamde probleemjeugd.
Relkloontje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |