abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:36:13 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_47842977
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:33 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Wat heeft de EU bereikt vertel me dat maar ff. De airbus bouwen is een goed voorbeeld, is ook weinig van gekomen met samenwekring van Europese landen.
De euro? Want ach tsja.. de kleine projectjes worden snel vergeten he?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_47843053
Ik vind het jammer dat er aan mijn opmerkingen betreft de EU is voorbij gegaan.

Ik vind de EU erg ontransparant en ondemocratisch. Zoiets moet je toch niet teveel macht moeten willen geven of zijn jullie van andere mening?
  Eindredactie Games vrijdag 30 maart 2007 @ 20:38:16 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47843064
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:29 schreef BonJovi het volgende:
ja drinken is zo duur hier.
en dat is maar goed ook. kijk maar naar amerika, daar heeft 50 procent van de mensen overgewicht
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47843067
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

En maar raar opkijken dat de helft van bevoling (veel) te zwaar is
Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word. Dat is toch algemeen bekend,en ja euro was het ff vergeten
AFC AJAX
  Eindredactie Games vrijdag 30 maart 2007 @ 20:41:17 #230
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47843172
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word. Dat is toch algemeen bekend,en ja euro was het ff vergeten
moet je die dikke Amerikanen martelen, schijnen ze goed in te zijn...
  Eindredactie Games vrijdag 30 maart 2007 @ 20:42:16 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47843203
ow, en als we toch bezig zijn, laat Bsuh eens het verdrag van Kyoto tekenen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:42:29 #232
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47843210
quote:

[..]

Dat is het niet helemaal. Grotere hoeveelheden worden relatief goedkoop aangeboden, en de obers komen ook vragen of je nog een glas drinken wil als je eerste glas nog niet eens leeg is. Het vergt best wel veel zelfbeheersing om dat af te slaan en niet de grote portie te bestellen. En in het land van onbegrensde mogelijkheden ligt zelfbeheersing toch al niet zo goed in de markt,..
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47843298

Ok, Bonjovi ziet alleen voordelen aan de voor hem idealistische amerika. Hij heeft hulde voor George W Bush
Andere users uit amerika posten mooie fotos uit amerika. Maar, kan een beetje amerikaan ook even naar de eigen teringzooi kijken die ze er van maken?

Nu, om dan maar te beginnen met de autos en snelwegen.
Iedereen heeft grote autos in amerika, geen auto? Tel je niet mee. In buitenwijken:
auto geen probleem. Midden in de stad kun je aansluiten bij lange files. Tja, zn voordeel he, allemaal een eigen auto die veel benzine zuipt.
Als we dan toch naar werk moeten, waarom ook niet midden in de stad de heerlijke lucht van uitlaat gassen opsnuiven?

Ach ja, en we hebben benzine nodig, irak heeft benzine. Laten we oorlog gaan voeren.
Amerika gebruikt de meeste olie / benzine.

en dan de snelwegen in america

Toch handig zoveel banen. Lekker meer autos, meer uitlaatgassen

Einde over het verkeer.
de Woonwijken
Mooie buitenwijken maar wat doen deze mensen dan?
tellen die niet mee in America?

eerst een plaatje van de zee van ruimte in America:

echt zoveel ruimte

ook echt een mooi vooruitzicht

En o ja, vredelievende mensen
Hoeveel schietpartijen, moorden, en weet ik veel wat nog meer?

en dan maar de oorlog
Noodzakelijk? Get a life Bon Jovi.
ok de reden van de oorlog:
Irak heeft chemische wapens !!! kan niet, mag niet.
aantal jaar oorlog en nog steeds geen chemische wapens. Alleen maar meer klerezooi in de wereld omdat nu andere moslims tegen de oorlog zijn die onterecht is begonnen. Gearge W Bush gaat verder waar zn vader geindigt is. Het verwoesten VAN de wereld. Niet beter maken.

En waarom nu weer Iran omsingelen? Kernwapens?
VS doe eerst jullie eigen troep aan chemische wapens opruimen.

en dan nog wat punten van america:
- VERBODEN CIA vluchten om zo mensen onder druk te zetten
- Diverse gevangenissen waar het niet eerlijk verloopt
- Een groot verschil tussen arm en rijk
- Eenmaal een misstap gedaan? je komt er niet meer uit en raakt in de goot.
- Een samenleving waar Dinkere mensen niet naast blanke mensen kunnen wonen omdat ze elkaar dood knallen.

Nee echt Amerika: Jullie moeten oorlog voeren in Irak, afghanistan (hebben ze trouwens osama al ), en in Iran? Ruim eerst de klerezooi in je eigen O ZO idealistische landje op waar niks fout kan gaan.

Maar ja praat maar lekker door over positieve dingetjes amerikanen, wij van de buitenwereld kijken ook wel even naar de negatieve kanten die de americanen niet zien.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Eindredactie Games vrijdag 30 maart 2007 @ 20:45:01 #234
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47843301
wanneer gaat Busg trouwens de Patriot Act afschaffen
pi_47843338
ow en trouwens... ik zeg niet dat alles in Nederland zo goed gaat. Maar wij zien ook slechte dingen in Nederland en accepteren die. Americanen zien die niet over hun eigen land.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:53:03 #236
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47843569
quote:
Iedereen is er zelf verantwoordelijk voor, als je dat veel eet moet je niet komen klagen dat je er dik van word.
Amerikanen nemen dan toch wel beduidend minder verantwoordelijkheid, gezien het grote aantal mensen dat overgewicht heeft.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_47844090
quote:

[..]

mja daarom klagen amerikanen de rookindustrie aan als ze kanker krijgen
maar neeee we klagen niet
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:11:23 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47844172
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
mja daarom klagen amerikanen de rookindustrie aan als ze kanker krijgen
Hoe dan ook, ik kan hier wel heeeeerlijk genieten van mijn maaltijd in een restaurant, zonder dat een tafeltje verderop men van die stinksigaretten in de hens steekt!

Ik ben blij dat het in Nederland ook eindelijk gaat gebeuren in 2008
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_47844265
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Hoe dan ook, ik kan hier wel heeeeerlijk genieten van mijn maaltijd in een restaurant, zonder dat een tafeltje verderop men van die stinksigaretten in de hens steekt!

ach ja, moet je eigenlijk jammer vinden, heb je weer een punt minder om over te zeiken
Ik luister NL-Talig
pi_47844316
Crazy M wat je liet zien viel mee, dat heb je hier in de randstad net zo erg.
AFC AJAX
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:15:56 #241
71919 wonderer
pi_47844330
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is voor mijn eetlust, iemand die een peuk opsteekt of iemand van 250 kilo die in zijn eentje een familieportie potatoskins naar binnen werkt...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_47844348
Hoezo minder zeiken?Jullie kwamen gelijk domme dingen zeggen zodat we daarop antwoorden moeten geven
AFC AJAX
pi_47844365
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is voor mijn eetlust, iemand die een peuk opsteekt of iemand van 250 kilo die in zijn eentje een familieportie potatoskins naar binnen werkt...

en gelijk, daar was ik ff niet opgekomen
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:17:17 #244
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_47844371
Om te beweren dat Amerikanen de slechte dingen van het politiek systeem niet zien is onzin. Amerikanen zeuren er niet zo over als Nederlanders.
Het is een trots volk, trots op hun land... zeker niet trots op hun politiek systeem, de Amerikaanse vlag voor de huizen betekend niet dat de mensen pro-bush zijn, het betekend dat mensen trots zijn op hun land.
En wat is daartegen? Trots zijn op je land? Immers, Nederlanders zijn toch ook trots op hun land? Belgen toch ook? Duitsers toch ook? en zo kan ik wel een tijdje doorgaan
pi_47844438
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:15 schreef BonJovi het volgende:
Crazy M wat je liet zien viel mee, dat heb je hier in de randstad net zo erg.
lees 2 posts verder:
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
ow en trouwens... ik zeg niet dat alles in Nederland zo goed gaat. Maar wij zien ook slechte dingen in Nederland en accepteren die. Americanen zien die niet over hun eigen land.
het gaat erom dat hier alleen vanuit de amerikanen de positieve dingen werden gepost. ik maak een kleine indruk van de slechte kant. en zoals je 2 posts later ziet zeg ik ook dat het in Nederland is.
Ik luister NL-Talig
pi_47844499
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:17 schreef Shira het volgende:
Om te beweren dat Amerikanen de slechte dingen van het politiek systeem niet zien is onzin. Amerikanen zeuren er niet zo over als Nederlanders.
Het is een trots volk, trots op hun land... zeker niet trots op hun politiek systeem, de Amerikaanse vlag voor de huizen betekend niet dat de mensen pro-bush zijn, het betekend dat mensen trots zijn op hun land.
En wat is daartegen? Trots zijn op je land? Immers, Nederlanders zijn toch ook trots op hun land? Belgen toch ook? Duitsers toch ook? en zo kan ik wel een tijdje doorgaan
Trots zijn op een land?
sorry, maar ik ben meer trots op:
- Mensen die van niks toch rond komen
- Liefde voor medemens
- Op dingen die ik zelf doe
- Kinderen die zonder zorgen op kunnen groeien

Trots zijn op een land:
Nee.

geen 1 land doet iets aan die 4 dingen die ik net opnoem en er zullen wel meer dingen zijn.
En waarom trots zijn op een land? Wat presteert een land waardoorje kunt zeggen:
Ik ben er trots op?
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:21:52 #247
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47844527
Conclusie is dat ieder land anders wordt beleefd door verschillende mensen, maar dat ze in ieder geval moeten proberen een eerlijk beeld te schapen van Nederland en andere landen. Anders verval je te snel in stereotypes die passen op een vooraf (onbewust) gekozen standpunt. Voeg daar nog een portie onwetendheid en de naiviteit van de toerist bij toe en je krijgt veel dwaze beelden.
Zyggie.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:24:34 #248
71919 wonderer
pi_47844612
Och, ik heb wel momenten dat ik trots ben een Nederlander te zijn, vooral als een Nederlander het hier maakt. 't Is voornamelijk meedelen in de belangstelling en bewondering voor die ander, omdat je op de een of andere manier toch verbonden bent met elkaar.

Als een klasgenoot ineens beroemd wordt, verkondig je toch ook trots "daar heb ik nog bij in de klas gezeten"? Dat je die persoon vier jaar lang het leven zuur hebt gemaakt, doet er dan niet meer toe, noch het feit dat je helemaal niet jezelf hebt ingedeeld in die klas.

Het gaat gewoon om de roem die op je afwrijft (of in ieder geval de illusie daarvan) als je op de een of andere manier verbonden bent met iets of iemand dat goed presteert op een bepaald vlak.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:49:49 #249
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_47845387
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:36 schreef thePatriotUSA het volgende:

[..]

Eens met de eerste helft. de andere helft niet.Als justitie hier ook zo werkte hadden we minder problemen op straat met de zogenaamde probleemjeugd.
Dat blijkt uit de criminaliteitscijfers in Amerika ja.

Die 24 uurs winkeltijden is ook net wat je behoefte is.

Van mij zou dat dus helemaal niet hoeven. Wat is er mis met sluitingstijden?
Een beetje rust in de binnensteden mag ook wel eens.
Grote parkeerplaatsen zoals bij die winkelcentra in Amerika hoeft van mij ook niet, een binnenstad met allemaal kleine winkeltjes waar je gewoon door de straten kunt slenteren is toch veel gezelliger
silence can say more than thousand words
pi_47845742
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee lekker relkloontje
Relkloontje?

Kloontje oké... rellen nee!

Amerika heeft niet zo mijn voorkeur overigens. België daarentegen wel!
G R O N I N G E N | Kop dr veur |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')