Zie je wel de site, en 2 zwarte vlakken?quote:Op maandag 2 april 2007 23:57 schreef senesta het volgende:
Gewoon windows xp, internet explorer, en windows mediaplayer versie 11 of zo?
Ja, ik zie wel gewoon twee zwarte vlakken met een stippelrandje erlangs als er langs ga met mijn muis geeft hij aan dat ik op het vlak moet klikken om de toepassing te starten, als ik dat doe lijkt hij even op te lichten maar blijft daarna verder gewoon zwartquote:Op maandag 2 april 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie je wel de site, en 2 zwarte vlakken?
Klik dan eens op die vlakken?
(het heeft niks met wmp te maken overigens)
Hou op schei uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:07 schreef Nosh het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07142/FANTJES.PNG]afbeelding][/url]
Kijk ze eens oprecht genieten van het uitzicht.,
Ja ze zat die andere echt gewoon te schoppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:17 schreef Schildpadje het volgende:
Ja net waren ze mekaar idd flink aan het irriteren![]()
Hormonen heh..quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ze zat die andere echt gewoon te schoppen![]()
Dat had ik ook al ergens gelezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:27 schreef MissHobje het volgende:
Hoe kun je zien dat een bevalling begint?
Soms begint er bij de olifant wat melk uit de borsten te lopen. Ook kan het dier wat vreemder op de achterpoten gaan lopen. Dit komt door de stoot hormonen die vrijkomt. Door de pijn gaapt een bevallende olifant meestal veel en drukt tegen dingen aan. Ook gaan ze meestal veel liggen en staan.
Nou ik wil slapenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:27 schreef MissHobje het volgende:
Hoe kun je zien dat een bevalling begint?
Soms begint er bij de olifant wat melk uit de borsten te lopen. Ook kan het dier wat vreemder op de achterpoten gaan lopen. Dit komt door de stoot hormonen die vrijkomt. Door de pijn gaapt een bevallende olifant meestal veel en drukt tegen dingen aan. Ook gaan ze meestal veel liggen en staan.
Indra tegen War war gok ik danquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:32 schreef Schildpadje het volgende:
En wie zit nou tegen wie aan te drukken dan![]()
Volgens mij vindt WarWar het te lang duren en wil ze het kind er uit drukken ofzoquote:Enkele verschillen:
- Indra is de kleinste olifant;
- Ze heeft meer haar op haar hoofd;
- Indra slaapt de laatste dagen vaak tegen de stalmuur aan;
- Soms zie je wat beweging in haar buik;
- WarWar staat wat meer te waven (schudden / wiebelen). Indra doet dit minder omdat ze afleiding heeft van haar kalf.
Al een maand of twee delen de aanstaande moederolifant Indra en aanstaande omaolifant WarWar samen een stal; de kraamstal. We hopen dat WarWar helpt bij de bevalling en haar geruststelt als dat nodig is. Dit gebeurt in de natuur namelijk ook zo bij olifanten.
En als je rechtstreeks op de linkjes klikt?quote:Op zondag 1 april 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
Ik zie gewoon nog steeds niets, ik heb alleen twee zwarte vlakken ook als ik er op klik.
Nee, lukt ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 03:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En als je rechtstreeks op de linkjes klikt?
http://dpa.nl.vedor.com/olifant1.asx
http://dpa.nl.vedor.com/olifant2.asx
Of ze desnoods copy/pasten in de mediaplayer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |