Van nature lopen ze honderden kilometers, voor voedsel en water. Dat hoeft hier niet, kan niet eens, dus ze gaan zich hoe dan ook vervelen. Zo'n autoband zal de eerste keer voor een uurtje wel leuk zijn maar dat is niet bepaald een daginvulling.quote:Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, wat moeten de olifanten eigenlijk met die autobanden?
Ik zit al een tijdje te kijken maar ze staan alleen maar naar buiten te staren als bejaarden achter de geraniums... Er zullen toch wel dingen zijn waar olifanten zich meer mee vermaken? Ruimte om rond te lopen, een bal ofzo, water? Ik weet niet waar ze zich normaal mee bezig houden maar van nature doen ze toch wel meer dan alleen staan?
Benieuwd of ze de discussie aan durfenquote:Op maandag 2 april 2007 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ze teruggemaild met wat (letterlijke) posts uit dit topic.
(En een linkje hiernaartoe)
Je gaat toch niet stiekum een boek schrijven?quote:Op maandag 2 april 2007 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ze teruggemaild met wat (letterlijke) posts uit dit topic.
(En een linkje hiernaartoe)
quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
Je gaat toch niet stiekum een boek schrijven?
Volgens mij zie je ook een tepel bij de zwangere.quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef tonja het volgende:
Ze gaan nu alletwee liggen
Ze voeren altijd rond deze tijd.quote:Op maandag 2 april 2007 23:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ze hebben de lichten aangedaan. Zou dat nog iets betekenen?
Heb je firefox toevallig?quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef senesta het volgende:
Pff ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de boel werkend te krijgen, wat idioot zeg.
Er slaapt sinds 1 maart een verzorger in de stal vanwege de aanstaande bevalling. Die komt om 23 uur en gaat dan nog wat hooi gevenquote:Op maandag 2 april 2007 23:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ah, meestal slaap ik om deze tijd...
In FF doet ie het niet, of slecht.quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef senesta het volgende:
Pff ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de boel werkend te krijgen, wat idioot zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |