Ik ken dat uit FF dat je dan een plug in oid nodig hebtquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel gewoon twee zwarte vlakken met een stippelrandje erlangs als er langs ga met mijn muis geeft hij aan dat ik op het vlak moet klikken om de toepassing te starten, als ik dat doe lijkt hij even op te lichten maar blijft daarna verder gewoon zwart(oh en het stippelrandje is dan wel weg)
Ik heb net getest met winXP/IE en had dat ook maar na een keer ctrl-F5 kwam er wel beeld op, al neem ik aan dat je zoiets al geprobeerd had? Hoe hang je aan Internet en heb je al geprobeerd je XP firewall uit te schakelen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel gewoon twee zwarte vlakken met een stippelrandje erlangs als er langs ga met mijn muis geeft hij aan dat ik op het vlak moet klikken om de toepassing te starten, als ik dat doe lijkt hij even op te lichten maar blijft daarna verder gewoon zwart(oh en het stippelrandje is dan wel weg)
Ja en Indra drukte zichzelf heel raar en vaak tegen de muur aan met 'r hoofd. En ze staat met haar achterpoten steeds uit elkaar en ze hurkt veelquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Shellinssa het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren. Ze zijn heel onrustig!!
Ik vind het zo spannend...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Shellinssa het volgende:
Volgens mij staat er iets te gebeuren. Ze zijn heel onrustig!!
Dat dacht ik ook al..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef tonja het volgende:
Het lijkt wel of ze persdrang heeft
Heel Fok kijkt nu mee natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut cam
Hebben ze die van jou geleend ofzo Nok
Viel mij ook op ja...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef tonja het volgende:
het licht is aan in de stallen, dat was anders niet zo.
Jaah, ze is zo ontzettend lief voor haar dochter...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef tonja het volgende:
Wat aandoenlijk hoe WarWar Indra streelt.
Leuk inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef tonja het volgende:
Wat aandoenlijk hoe WarWar Indra streelt.
hier zelfde probleemquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef Lotjeb het volgende:
Hoe kan ik nu naar bed gaan?
hadden we toch maar gesmst naar 0909-INDRAquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Blijft er niet iemand wakker die ons kan smsen als t doorzet?
Ze staan een beetje in de stal, niet zo veelbelovend meer als net.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:37 schreef nebelung het volgende:
Ik kom er niet eens op, zeker druk op de server.
Is er iets aan het gebeuren?
Ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:39 schreef Lotjeb het volgende:
Volgens mijn laatste beelden ligt ze weer... ze is toch wel erg onrustig!
Blaife kaike nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook beeld!![]()
Ik durf mijn computer niet meer uit te zetten nu![]()
Doet ze heel veel moeite om overeind te komen, besluit ze dat liggen toch beter was.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:39 schreef Lotjeb het volgende:
Volgens mijn laatste beelden ligt ze weer... ze is toch wel erg onrustig!
Dat dacht ik ook te zien!quote:
Niks hoor, we oefenen voor het moment dat Indra bevalt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef Lotjeb het volgende:
???
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niks hoor, we oefenen voor het moment dat Indra bevalt.
Ja, wat eng zoquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef Lotjeb het volgende:
![]()
Ze moeten alleen wel een beetje voorzicht zijn![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niks hoor, we oefenen voor het moment dat Indra bevalt.
Die moeder van Indra, is het steeds, vet eng vind ik hetquote:
Ik zag m net zelfs door de lucht vliegenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef Barbaaf het volgende:
Die wordt flink rondgetrapt lijkt het wel![]()
Ik hoop het, misschien is het een selectie bij de geboorte, zodat alleen sterke en stevige dieren op kunnen groeien...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:07 schreef nebelung het volgende:
Ik vind het er wel eng uitzien, net alsof ze dat beestje trappen. Is dat wel goed/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |