Het wordt echt tijd dat ik de laaste paar boss batles ga doen in Sky Fortress Bahamut, anders blijft FF 12 ook nog liggen zonder dat ik het heb uitgespeeld.quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Ben nu gewoon echt klaar met het spel. Goed, alleen Yiazmat valt nog te Pwnen maar daar heb ik zoals eerder gezegd totaal geen zin in. Kan me verder geen dingetjes meer bedenken die ik nog moet doen. FFXII kan wat mij betreft de kast in. Denk ook niet dat ik 'm het komende halfjaar nog aanraak, ik heb eerder zin gekregen om weer wat klassiekertjes te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet ook nog niet of ik die laatste hunts nog ga doen. Nu niet tenminste, en het is weinig uitdaging. Misschien zijn ze moeilijk, dat is nog leuk, maar het blijft hetzelfde idee, goed sterk zijn, gambits goed zetten, een bepaalde dungeon doorlopen tot je er bent. Niks speciaals.
Maar goed, ik vond het een erg leuk en vermakelijk spelheb er erg veel plezier mee gehad maar zo bij het einde heb ik het wel gehad met hunts en rondsjezen. Komt wel weer een keer
![]()
Bubble magic. Je kunt Bubble kopen in de Clan Shop in Rabanastre als je 10 of 12 Marks verslagen hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat me opvalt.
Ik heb met iedereen level 45 en daqn net geen 3000 hp
Is er ook iets dat je HP flink omhoog pusht ?
Bij light armour gaat dan wel een beetje omhoog, maar dat is ook niet zo veel/
FF 3 kun je gewoon importeren als het moet, ik heb die van mij bij een Nederlandse online retailer besteld in november 2006. Alle DS spellen zijn regio vrij, dus importeren is de beste keuze met DS spellen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef xienix84 het volgende:
Wanneer komt FFV advance nu uit? Ik meen laatst te hebben gelezen dat die in april(rond nu) uitkomt, maar ik zat zojuist toevallig even op bol.com rond te kijken en zag bij FFV staan dat die 31.12.2007 uitkomt? Nu is bol niet de beste in games, maar komt die echt pas zo laat uit?
En FFIII DS, mei was het toch he?
Met FFXII ben ik eigenlijk niet meer verder gegaan. De laatste hunts doe ik nog wel een keer, zelfde met de beste wapens... Ik denk dat ik binnenkort weereens met FFVII ga beginnen![]()
http://www.ps3center.net/story-394.htmlquote:In news that is sure to rock the gaming world it has been confirmed that Final Fantasy XIII, the blockbuster RPG highly anticipated by millions of fans of the series, will not be an exclusive game for the PlayStation 3 console.
The Final Fantasy XIII project as of right now consists of two games for the PlayStation 3 as well as a mobile game. Motomu Toriyama of Square Enix has come out and made the confirmation that other consoles will be receiving Final Fantasy XIII on top of the PlayStation 3.
Ik heb nog een paar onofficiele, ongebruikte psx memory cards liggen, mocht je interesse hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
idd eerst nog FFV uitspelen, FFIII & VI kopen en uitspelen, FF:T DS idem, dan nog kijken of ik ergens een officiele PSX memcard kan kopen voor FFVII, VIII en IX , en dan zie ik wel of ik het de moeite waard vind om FFXIII te kopen, maar mocht die een vergelijkbaar systeem hebben als XII, zou het zo de eerste FF game zijn die voor mij geen verplichte koop word.
neuh ik heb hier al twee onoffieciele liggen die niet door mn PS2 getrokken worden met het backuppen ervan, geen zin om daar nog meer geld aan uit te geven. Maar toch bedanktquote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar onofficiele, ongebruikte psx memory cards liggen, mocht je interesse hebben.
Final Fantasy Tactics(ps1) is zeker de moeite waard. Chocobo's Dungeon 1 en 2 waren ook nog best leuk(ook ps1).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Ixnay het volgende:
Zijn er nog games (spin-offs) met de naam Final Fantasy buiten de main series (I t/m XII) die de moeite waard zijn om te gamen?
Maar dat wil niet zeggen dat het een slecht battle systeem isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind FF Tactics vreselijk overhyped. Het verhaal is vrij mooi, maar ik heb een hekel aan een dergelijk battle system.
Turnbased strategy RPG's zijn juist tof.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Jewaids, zo'n verschrikkelijk battle system waar alles écht turn based is en je maar een paar stapjes per beurt mag bewegen; á la Legend of Kartia, Fire Emblem, etc.
Ik vind SRPG ook echt geweldig!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Turnbased strategy RPG's zijn juist tof.
Dan zijn de spellen van Nippon Ichi denk ik niet aan jou besteed.![]()
We can only hope...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef Ixnay het volgende:
Ook van FF4 komt een DS remake, zoals de meesten wel al zullen weten.
Square Enix kennende is de kans groot dat ze hetzelfde gaan doen met deel 5 en 6.
[afbeelding]
Dan heb je altijd nog de keuze om de GBA versies te halen(mits je een GBA/DS bezit natuurlijk), daar zijn alle delen op III na op uitgekomen in 2d vorm.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:14 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer, laat die pareltjes lekker liggen en ga werken aan nieuwe games. FF gaat echt de kant van Nintendo op waar succesjes enorm worden uitgemolken.
Soms verbeeld ik me tijdens het spelen van een 2-d spel hoe het karakter eruit zou zie en dan wanneer er een 3-d animatie van komt ziet hij/zij er ongelovelijk lomp uit.
FFXII: Revenant Wings is nieuw en voor de DS.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb eilk ook liever dat S-E eens met een nieuwe FF voor de DS uitkomt dan het recycelen van spellen die je al in het GBA slot van je DS kan stoppen.
Als je de belangrijke spells van de blue mage hebt (aqua breath, death l5, 1000 needles, emission/fireblast en missile) is het echt zo een stuk makkelijker, zeker aan het einde van world 1 waar je de laatste 4 van de laatste 5 bosses gewoon kan uitschakelen met een spell.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef Ixnay het volgende:
De Blue Mage gebruikte ik nooit bij FF5.
Wel de Time Mage omdat ik bij bosses altijd mijn hele team "haste" wil hebben.
Ik ook niet meer Strolie, ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff...ik zie de bomen door het Final Fantasy bos ondertussen niet meer.
Ik heb dus ook nog FF VI voor de GBA en ik haal sowieso FFXII nog na mijn afstuderen. Daarna zie ik het wel weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor Final Fantasy Tactics op de PSP en ik heb nog Final Fantasy VI voor de GBA liggen.
Dan is het wel klaar.
SquareEnix =FF
Ik heb nu 1,5 maand al niet meer gespeeld in verband met chronisch tijdgebrek... En ik wil nu stiekum eerst aan GoW 2 beginnen...quote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,5 maand al niet meer gespeeld in verband met chronisch tijdgebrek... En ik wil nu stiekum eerst aan GoW 2 beginnen...
maar dat is al zo sinds de origins versie op de PSX en de remakes op de wonderswancolour (waat FF1-2GBA dan weer vandaan komen.)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor Final Fantasy Tactics op de PSP en ik heb nog Final Fantasy VI voor de GBA liggen.
Dan is het wel klaar.
SquareEnix =FF
Ik vind dat btw een beetje onzin, als je de brawl ability van de monk hebt, maakt het in die paar gevechten van de blue mage om de spells te verkrijgen niet zoveel uit,en deze spell hoeft tenslotte maar een keer succesvol op je gecast te worden om hem te leren. Daarnaast zijn er genoeg spells die een redelijke hoeveelheid damage geven tegen een redelijke MP prijs (missile en flamethrower bijvoorbeeld die meer damage doen dan een fira, maar toch respectievelijk 5 en 7 MP kosten en an heb je natuurlijk ook nog White wind die netzoveel HP heelt als de caster heeft op de hele groep).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:21 schreef Ixnay het volgende:
Bij FF geldt meestal dat je je physical strength het beste kunt verhogen, ivm je magic stats.
Black Magic is vaak niet effectief, of kost gewoon heel veel MP waardoor je het niet vaak kunt gebruiken. En dat je dus je MP spaart voor bosses en dat je in je random battles niets hebt aan een black/blue mage. Een white mage is wel vaak belangrijk, eigenlijk noodzakelijk, maar je hebt nog altijd items waarmee je meestal hetzelfde kunt als met een white mage. Een time mage sluit goed aan op je team als je veel met fighters werkt (physical attacks), zo gaat het aantal turns omhoog en kun je dus veel meer damagen. Een time mage kan zelf meestal ook nog wel iets wat betreft attacken.
Bij FF1 kun je het beste kiezen voor een team met 4 fighters. Je hebt bij dit spel namelijk weinig MP, waardoor je zoals ik eerder al zei al je MP bewaart voor bosses, waardoor je moeilijk door je random battles heenkomt. En items zijn goed betaalbaal om te healen. Verder kan een fighter ook een aantal white magic spells gebruiken wanneer hij knight is.
Bij FF5 had ik de eerste keer een red mage gekozen omdat ik verder "fighters" (knight, mystic knight, dragoon knight etc.) in mijn team wilde hebben. Die Red Mage is tot halverwege aan het spel handig, maar op een gegeven moment kun je niet meer doorgroeien. Terwijl dat wel lukt met een white/black mage.
De Blue Mage heeft idd hele sterke spells, maar het kost veel tijd om deze allemaal te sparen en te vinden. Je moet hem altijd in je team hebben om te kijken of een enemy een handige spell heeft.
Ik wil of een remake óf de mogelijkheid om hem op mijn PSP te spelen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit weer heerlijk in FFVII...
[afbeelding]
Vincent blijft toch m'n favouriete character of all time
Ik speel m op de psp.. maar verder mag ik er hier niks over zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil of een remake óf de mogelijkheid om hem op mijn PSP te spelen!
Ik zit nu @ de Mako Cannon, sta op het punt om Hojo af te maken na 47 uur... Hierna ga ik beginnen met chocobo's breeden met een budget van 300.000 Wat een fantastische game blijft het tochquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Counterattack het volgende:
Eindelijk na een tijd in mn bezit te hebben ben ik begonnen met FF12, maar eerlijk gezegt was ik het na een half uur alweer zat. Tvalt mij eigenlijk zwaar tegen moet ik zeggen.
Ondertussen ben ik weer bezig met final fantasy 7. 6 uur gespeelt en ben nu bij kalm
PM me even.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Counterattack het volgende:
Ik speel m op de psp.. maar verder mag ik er hier niks over zeggen![]()
GoW 2 gaat nog wel ff duren.. kan je 12 allang uitspelen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,5 maand al niet meer gespeeld in verband met chronisch tijdgebrek... En ik wil nu stiekum eerst aan GoW 2 beginnen...
Ik denk dat ie Gods of War bedoelt en niet Gears of War.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
GoW 2 gaat nog wel ff duren.. kan je 12 allang uitspelen..
Juistem!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Gods of War bedoelt en niet Gears of War.![]()
Het is mogelijk als je alle antwoorden door het spel "vrouwonvriendelijk" beantwoordt mag je met Barret op date.quote:
het werkt!! is mij regelmatig gelukt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb eens zoiets gelezen ja. Maar werkt het ook echt? Heeft iemand het eens geprobeerd?
quote:Maandag 14 mei 2007 - Volgens vele is Final Fantasy VII de beste Final Fantasy ooit. Sinds de E3 van 2005, waar een tech-demo van de game werd getoond, gaan er geruchten over een remake van Final Fantasy VII. Echter worden deze geruchten steeds sterker. Onlangs liet Square Enix weten zich meer bezig te houden met remakes van oude games, omdat daar volgens hun vraag naar is. Bovendien nam 1UP FFVII al op in haar releaselijst.
Vandaag heeft zich opnieuw een gerucht aan het rijtje toegevoegd, want volgens een Konami insider, dezelfde als bij het Pro Evo bericht, is Final Fantasy VII bevestigd voor de PlayStation 3. Natuurlijk is het vreemd dat iemand van Konami zoiets bevestigd, terwijl de game van Sqaure Enix is. De beste man laat dan ook in zijn blog weten dat hij dit vernomen heeft op een 'developer meeting'. De tijd zal het ons leren.
Voor ps1 spellen heb je een ps1memory card nodig ja, die kun je gewoon in je ps2 inserten verder.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef BaDaZz het volgende:
een backup is ook geen probleem.
Heb je trouwens een oude memorycard nodig om het te te kunnen spelen als ps1 spel op ps2 ?
Kopieer wat er op staat op een ps2 memorycard en gooi ze leeg, wanneer je die saves weer nodig hebt kopieer je ze weer van je ps2 kaart naar ps1kaart.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:03 schreef Ixnay het volgende:
Ja goeie vraag, mijn psx memorycards zijn ook alle 3 vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |