Ik heb dus ook nog FF VI voor de GBA en ik haal sowieso FFXII nog na mijn afstuderen. Daarna zie ik het wel weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor Final Fantasy Tactics op de PSP en ik heb nog Final Fantasy VI voor de GBA liggen.
Dan is het wel klaar.
SquareEnix =FF
Ik heb nu 1,5 maand al niet meer gespeeld in verband met chronisch tijdgebrek... En ik wil nu stiekum eerst aan GoW 2 beginnen...quote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,5 maand al niet meer gespeeld in verband met chronisch tijdgebrek... En ik wil nu stiekum eerst aan GoW 2 beginnen...
maar dat is al zo sinds de origins versie op de PSX en de remakes op de wonderswancolour (waat FF1-2GBA dan weer vandaan komen.)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor Final Fantasy Tactics op de PSP en ik heb nog Final Fantasy VI voor de GBA liggen.
Dan is het wel klaar.
SquareEnix =FF
Ik vind dat btw een beetje onzin, als je de brawl ability van de monk hebt, maakt het in die paar gevechten van de blue mage om de spells te verkrijgen niet zoveel uit,en deze spell hoeft tenslotte maar een keer succesvol op je gecast te worden om hem te leren. Daarnaast zijn er genoeg spells die een redelijke hoeveelheid damage geven tegen een redelijke MP prijs (missile en flamethrower bijvoorbeeld die meer damage doen dan een fira, maar toch respectievelijk 5 en 7 MP kosten en an heb je natuurlijk ook nog White wind die netzoveel HP heelt als de caster heeft op de hele groep).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:21 schreef Ixnay het volgende:
Bij FF geldt meestal dat je je physical strength het beste kunt verhogen, ivm je magic stats.
Black Magic is vaak niet effectief, of kost gewoon heel veel MP waardoor je het niet vaak kunt gebruiken. En dat je dus je MP spaart voor bosses en dat je in je random battles niets hebt aan een black/blue mage. Een white mage is wel vaak belangrijk, eigenlijk noodzakelijk, maar je hebt nog altijd items waarmee je meestal hetzelfde kunt als met een white mage. Een time mage sluit goed aan op je team als je veel met fighters werkt (physical attacks), zo gaat het aantal turns omhoog en kun je dus veel meer damagen. Een time mage kan zelf meestal ook nog wel iets wat betreft attacken.
Bij FF1 kun je het beste kiezen voor een team met 4 fighters. Je hebt bij dit spel namelijk weinig MP, waardoor je zoals ik eerder al zei al je MP bewaart voor bosses, waardoor je moeilijk door je random battles heenkomt. En items zijn goed betaalbaal om te healen. Verder kan een fighter ook een aantal white magic spells gebruiken wanneer hij knight is.
Bij FF5 had ik de eerste keer een red mage gekozen omdat ik verder "fighters" (knight, mystic knight, dragoon knight etc.) in mijn team wilde hebben. Die Red Mage is tot halverwege aan het spel handig, maar op een gegeven moment kun je niet meer doorgroeien. Terwijl dat wel lukt met een white/black mage.
De Blue Mage heeft idd hele sterke spells, maar het kost veel tijd om deze allemaal te sparen en te vinden. Je moet hem altijd in je team hebben om te kijken of een enemy een handige spell heeft.
Ik wil of een remake óf de mogelijkheid om hem op mijn PSP te spelen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:06 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit weer heerlijk in FFVII...
[afbeelding]
Vincent blijft toch m'n favouriete character of all time
Ik speel m op de psp.. maar verder mag ik er hier niks over zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil of een remake óf de mogelijkheid om hem op mijn PSP te spelen!
Ik zit nu @ de Mako Cannon, sta op het punt om Hojo af te maken na 47 uur... Hierna ga ik beginnen met chocobo's breeden met een budget van 300.000 Wat een fantastische game blijft het tochquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Counterattack het volgende:
Eindelijk na een tijd in mn bezit te hebben ben ik begonnen met FF12, maar eerlijk gezegt was ik het na een half uur alweer zat. Tvalt mij eigenlijk zwaar tegen moet ik zeggen.
Ondertussen ben ik weer bezig met final fantasy 7. 6 uur gespeelt en ben nu bij kalm
PM me even.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Counterattack het volgende:
Ik speel m op de psp.. maar verder mag ik er hier niks over zeggen![]()
GoW 2 gaat nog wel ff duren.. kan je 12 allang uitspelen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,5 maand al niet meer gespeeld in verband met chronisch tijdgebrek... En ik wil nu stiekum eerst aan GoW 2 beginnen...
Ik denk dat ie Gods of War bedoelt en niet Gears of War.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
GoW 2 gaat nog wel ff duren.. kan je 12 allang uitspelen..
Juistem!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Gods of War bedoelt en niet Gears of War.![]()
Het is mogelijk als je alle antwoorden door het spel "vrouwonvriendelijk" beantwoordt mag je met Barret op date.quote:
het werkt!! is mij regelmatig gelukt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb eens zoiets gelezen ja. Maar werkt het ook echt? Heeft iemand het eens geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |