Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Die .gif is nu inderdaad wel vaak genoeg langs gekomen.
Ik ben morgenvroeg niet te lui om wat notes te zetten hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.
Jeweetsquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.
Rustigquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe is t met je McGyver headset, Heintje?
Een half uur geleden iig nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef amsterdam19 het volgende:
Ligt de 2ksports server eruit?
strange. probeer verbinding te krijgen maar hij zegt telkens dat de service unavailable is :Squote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een half uur geleden iig nog niet
in de VS is het wel handig met de aankomende IPTV en de video-marketplace. Ik denk (hoop) dat de vide-marketplace in de EU tegelijk zal lanceren met de Elite in de EUquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Ik snap echt niet waarom de Xbox 360 Elite zo duur is :S. Voor de consument is het enige verschil de grotere harde schijf. En dat merk je alleen als je meer dan 10 demo's download. Bouw er dan tenminste een HD DVD drive in.
Als de HD-DVD een flop wordt gaan ze een blu-ray drive ervoor maken, dan gaan ze niet eerst de HD-DVD erin zettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Ik snap echt niet waarom de Xbox 360 Elite zo duur is :S. Voor de consument is het enige verschil de grotere harde schijf. En dat merk je alleen als je meer dan 10 demo's download. Bouw er dan tenminste een HD DVD drive in.
Dit is gewoon een experiment. Even kijken hoeveel mensen erin trappen, kunnen ze hierna een beslissing nemen om wel of niet over te stappen op het Apple-model van geen prijsverlagingen, maar wel upgrades.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Zou je even willen testen of je er nu op kan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een half uur geleden iig nog niet
Net getest en hier doet hij het ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
Zou je even willen testen of je er nu op kan?
"the 2ksports is temporarily unavailble. You may try to reconnect fromk the xbox live menu"
Okay, dankje. Dan stop ik met proberen en de router 10x resettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Net getest en hier doet hij het ook niet
En naar haar luisteren, zij wordt de Xbox Mod binnen GAM.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Die .gif is nu inderdaad wel vaak genoeg langs gekomen.
Ik ben aan het hopen dat mijn draadloze het weer doet als ik thuis kom.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe is t met je McGyver headset, Heintje?
quote:Rat-tat-tat-tat late at night with my gat
On the streets of LA
Wonderin' where the pussy at
Staright for ya, looking for a hoe
Hangin' out, rollin in my '64
Jouw naam komt op het lijstjequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
GTA > Mass Effect...
Oke....quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef linebear het volgende:
de next-gen oorlog is echt op gang.... grappig hoor
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5071
PWNDquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef linebear het volgende:
de next-gen oorlog is echt op gang.... grappig hoor
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5071
Volgens mij pas als het afgelopen is daarom geef ik die van mij altijd wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:54 schreef apengek het volgende:
kun je die 48 uur kaartjes alleen gebruiken als je live afgelopen is??
ik wil die paar 48uurtjes er graag achter plakken
Mij ook ja Deel 3 en Vice City was ik helemaal gek van maar SA deed me niet veel. Maar goed we zullen zien wat deze GTA gaat doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Un4 het volgende:
Nou ben benieuwd naar dat hele GTA gebeuren. San Andreas kon me veel minder bekoren dan alle andere delen eigenlijk..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij pas als het afgelopen is daarom geef ik die van mij altijd weg![]()
Je doet het express he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Oblivion
Heb nu 1 uur en 15 minuten gespeeld. De grot was weer lastig om te kijken waar ik heen moest.
Daarna naar de arena gegaan. gebet op een wedstrijd maar verloren Tong toen ging ik zelf mee doen en won ik wel haha.
Echt tof spel. zometeen maar eens de main quest doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Anne op 29-03-2007 21:24:23 ]
Morgen gaat die er allemaal screens van posten en vertellen hoe geweldig de missie's wel niet warenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen gaat die er allemaal screens van posten en vertellen hoe geweldig de missie's wel niet waren
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je BOX doen bij ijsmeis?
[afbeelding]
Wat is er mis met dat plaatje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:. Nu is het écht niet grappig meer. Laatste waarschuwing. Kuthypes altijd
.
quote:Enhanced Weather Simulation: “One of the slickest new features in PGR is its weather. Bizarre’s using what it likes to call ‘extreme weather’ for more than just making the sky gray. Water beads up on beautifully on all the gorgeous paintjobs, spray jets out from the tires, and in the in-car view, wipers move and windshields ice up.”
Enhanced Raceway Environments: “A TV-style intro sets up each event, with a commentator offering wisdom…Choppers buzz overhead, camera crews and video vans are everywhere, and hordes of fans line the track. They’ll wear gear with your logo, wave your national flag, and react far more obviously to your performance.”
Extended Car Selection: “PGR4 will deliver a much broader set of vehicles, ranging from a vintage’63 Corvette Sting Ray and the ’54 Maserati 250F to the sleek, ultra-modern Ferrari 599 GTB Fiorano.”
On the tracks: “You won’t want to miss out on your viewing time with PGR4’s tracks, which tally up to 200-plus in 10 locations.”
On Xbox Live initiatives: “PGR4’s cooking up a mysterious new matchmaking system (like Halo 2’s).”
On in-car view: ” Bizarre has two key improvements in the works.You’ll now see drivers moving more- feeding the wheel as they zip through turns or pumping their fist after a win. Special effects will also crank up the tension in key moments: you’ll get a shake effect at high speeds, and your vision will blur after spending some quality time with a a wall.”
In conclusion: “PGR4 feels hugely promising- like a proper sequel with loads of cool new toys.”
lopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
PGR 4 zeker halen
Oblivion
Oke, ik ging net die stad uit, op naar de rode plek wat je opdracht is om dat spul van die koning af te leveren. toen viel de nacht ik beetje doorlopen kom ik bij wayne ofzo. heb veel gejat daar in dat huis Vrolijk
Wat raden jullie aan snachts blijven lopen of ergens slapen ?
Spuit elfquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon de hele tijd blijven lopen!
Ik dacht alleen op de rockstar site en xbox.com, dat staat namelijk ook op blog van major nelson, daar word niets verteld van trailer op xbl.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens om 12 uur staat de trailer ook op XBL Marketplace he! Misschien ga ik hem daar wel kijken
Ik raad je aan het spel weer terug te brengen of te verkopen!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
PGR 4 zeker halen
Oblivion
Oke, ik ging net die stad uit, op naar de rode plek wat je opdracht is om dat spul van die koning af te leveren. toen viel de nacht ik beetje doorlopen kom ik bij wayne ofzo. heb veel gejat daar in dat huis Vrolijk
Wat raden jullie aan snachts blijven lopen of ergens slapen ?
Net als in Lord of the Rings! Lopen tot je bij de vulkaan komt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon de hele tijd blijven lopen!
Jaa.. bekijken in HD Kwaliteitquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens om 12 uur staat de trailer ook op XBL Marketplace he! Misschien ga ik hem daar wel kijken
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net als in Lord of the Rings! Lopen tot je bij de vulkaan komt!
Gaat mijn pagina alvast reserveren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Niek. het volgende:
Gaat niet goed straks, rockstar pagina geeft nu telkens time-out in plaats van dat de pagina niet bestaat....
NEEEEE!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef AQuila360 het volgende:
Niet te doen dit laten we gewoon gaan slapen
![]()
Oke dan blijf ik opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
NEEEEE!!
Vanaf 00.30 op Insidegamer.nl!
Excuses jongens, het is Libert Cityquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen, ik las zojuist dat het spel zich zal gaan afspelen in Amsterdam![]()
!
Samen kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dan maar om 00:30 op Insidegamer een half uur wachten!!
quote:
quote:Sorry you've reached this message, but this service is currently unavailable as a result of scheduled maintenance.
Bij mij doet ie het niet....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
http://movies.teamxbox.com/xbox360/gta4/gta4_3291.wmv
OPSLAAN ALS MENSEN!!! OPSLAAN ALS!!
tuulijkquote:
jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
tuulijk![]()
Maar het is dus New York ??
Het is m'n lievelings stadquote:
Zekerquote:
Gaan we nog samen kijken of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ZekerAlleen niet helemaal tevreden dat het NY is geworden maja.
Weltrusten![]()
Ik zie daar nog nix en zie het ook niet voor 01:00 gebeuren dus ben er bang voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaan we nog samen kijken of hoe zit dat?
Exclusief voor Jorien:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie daar nog nix en zie het ook niet voor 01:00 gebeuren dus ben er bang voor![]()
Waneer komt de volgende trailer van een groot spel![]()
dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Exclusief voor Jorien:
1 April: FIFA 08 Trailer exclusive on 1UP.com
Bijzonderheden: server van een schijtkwaliteit.
Oke zelfde tijd dan weer iedereen ??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Exclusief voor Jorien:
1 April: FIFA 08 Trailer exclusive on 1UP.com
Bijzonderheden: server van een schijtkwaliteit.
staat die al 234 keer maar toch bedanktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef Niek. het volgende:
ben nu eindelijk met beetje tempo aan het downloaden, nog 5 minuten en dan gooi ik hem ook meteen op youtube.
Deal! Jorien kan jij de topictitel even veranderen aangezien de GTA IV hype alweer voorbij is. Titel is: ''En we wachten met z'n allen op EA's juweeltje!''quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke zelfde tijd dan weer iedereen ??![]()
its in the gamequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deal! Jorien kan jij de topictitel even veranderen aangezien de GTA IV hype alweer voorbij is. Titel is: ''En we wachten met z'n allen op EA's juweeltje!''
Op naar Fifa 08 jongens !!! Next gen starts, right here, right now. 1 april 2007![]()
Laat mij dan maar 234 youtube links zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
staat die al 234 keer maar toch bedankt
done.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Laat mij dan maar 234 youtube links zien
PS3 en Xbox 360 zijn inmiddels al een zekerheidje, maar er gaan de geruchten dat de Wii bezitters het moeten doen met een gedowngrade variant. Only on Nintendo Wii.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:19 schreef devv05 het volgende:
Valt trouwens op dat er nog geen platformen genoemd worden in de trailer. Alle opties zijn nog open?
Ik denk dat het lastig word een 360/ps3 versie te porten naar de wii.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
PS3 en Xbox 360 zijn inmiddels al een zekerheidje, maar er gaan de geruchten dat de Wii bezitters het moeten doen met een gedowngrade variant. Only on Nintendo Wii.
Welnee joh, alle games zijn mogelijk op de Wii! Alleen moeten de graphics gewoon gedowngrade worden. Only on Nintendo Wii.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:28 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig word een 360/ps3 versie te porten naar de wii.
Niet alleen de graphics, ook physics zullen anders moeten denk ik omdat hij gewoon enorm veel rekenkracht mist, daarnaast moeten ze de besturing compleet omgooien, dus zal nogal wat werk zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welnee joh, alle games zijn mogelijk op de Wii! Alleen moeten de graphics gewoon gedowngrade worden. Only on Nintendo Wii.
BELIEVE!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niet alleen de graphics, ook physics zullen anders moeten denk ik omdat hij gewoon enorm veel rekenkracht mist, daarnaast moeten ze de besturing compleet omgooien, dus zal nogal wat werk zijn.
Het straalt achievements uit!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:45 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het hele filmpje nog niet gezien. Ik heb alleen gelezen dat het in New York afspeeld.
En New York is een stad die voor mijn helemaal niks uitstraalt.
HYPE HYPE HYPE Heintje!quote:"Liberty achievement" 20p
See the statue of liberty
Ik ga hem toch wel halen hoor. Maar niet echt voor de achievements.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het straalt achievements uit!
[..]
HYPE HYPE HYPE Heintje!
Heb je de laatste 2 dagen niet gezien op Live.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het straalt achievements uit!
[..]
HYPE HYPE HYPE Heintje!
Voor alles wat je haalt in spellen krijg je een kleinstukje penis. En als je veel spellen uit speeld wordt ie best lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:10 schreef linebear het volgende:
wat houden die achievements precies in !?
Patser.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor alles wat je haalt in spellen krijg je een kleinstukje penis. En als je veel spellen uit speeld wordt ie best lang.
Zo is mijn penis nou 21738 punten lang.
Ik ben idd nog nooit in New York geweest. Net zoals in al die andere steden die me veel meer aanspreken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Mij lijkt GTA IV fantastisch.
Wat kleinschaliger, maar wel gedetailleerder
Plus dat New York een fantastische setting is. En mensen die daarover zeiken zijn er duidelijk nog nooit geweest.
Oost-Europese/Russische maffia-setting spreekt me ook wel aan.
Geen revolutie, maar wel evolutie van Rockstar!
En dan maar hopen dat je plassertje niet tussen de spaken van je fiets komt ?!?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor alles wat je haalt in spellen krijg je een kleinstukje penis. En als je veel spellen uit speeld wordt ie best lang.
Zo is mijn penis nou 21738 punten lang.
Wacht maar tot jij ook een paar spellen hebt uitgespeeld. Dan ga je ook rare dingen doen om de laatste achievements te halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:44 schreef linebear het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je plassertje niet tussen de spaken van je fiets komt ?!?
Dan moet je echt naar New York toe. Fantastische stad (mits je een beetje van steden houdtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben idd nog nooit in New York geweest. Net zoals in al die andere steden die me veel meer aanspreken.
New York is te zakelijk en grijs. (in mijn ogen)
Qua ruimtegebruik is New York afschuwelijk. Stel je voor dat je downtown moet gaan rijden.. Enkel en alleen rechte wegenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Mij lijkt GTA IV fantastisch.
Wat kleinschaliger, maar wel gedetailleerder
Plus dat New York een fantastische setting is. En mensen die daarover zeiken zijn er duidelijk nog nooit geweest.
Oost-Europese/Russische maffia-setting spreekt me ook wel aan.
Geen revolutie, maar wel evolutie van Rockstar!
Ik hou niet van steden. Dus ik zal verlopig echt niet in New York komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dan moet je echt naar New York toe. Fantastische stad (mits je een beetje van steden houdt)
OMG.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef Heintje het volgende:
Ik hou niet van steden. Dus ik zal verlopig echt niet in New York komen.
Als ik naar Amerika op vakantie zou gaan dan gaat het toch Miami worden.
Ik vind moderne architectuur veel interessanter..Zal wel smaak zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Qua ruimtegebruik is New York afschuwelijk. Stel je voor dat je downtown moet gaan rijden.. Enkel en alleen rechte wegenjoeperdepoep. Kies dan een oude stad. Die zijn qua architectuur, ruimtegebruik en setting veel interessanter.
een beetje natuur wil ik wel hebben hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb liever een goed uitgwerkte stad, dan drie middelmatige steden met een boel platteland ertussen. Meer is niet altijd beter.
ok beetje meer, er ligt vlakbij NYC redelijk wat natuur dus dat komt wel goedquote:
Zullen we deze discussie stoppen. Mij lijkt NYC niks aan. En tenzij je mij een vakantie aanbied zal je me toch niet over kunnen halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG.Ik ben in beiden geweest, en NYC poept van grote hoogte op Miami.
PGR2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Retarded het volgende:
Ik had Parijs wel interessant gevonden, die ben ik tot nu toe alleen nog maar in Mditown Madness 3 tegen gekomen.
quote:
En dit dan?quote:FIFA krijgt Dynamisch Commentaar
Jongstleden had Andrew Wilson, de Electronic Arts Executive Producer of Football een gesprek met gaming site Computer and Video Games over de toekomst van sport games. Wat hebben ze nog in petto tijdens deze dagen in de console wars.
Andrew Wilson wist onder andere te vertellen dat de current-gen ten einde zijn Latijn was. De discs waren volledig beschreven. Vorig jaar had FIFA 26 leagues, 15.000 spelers, kits, stadiums, audio en muziek die er voor zorgden dat er gewoon geen plaats meer was op de discs. The next-gen discs bieden meer plaats zo is er een mogelijkheid om meer commentaar toe te voegen. EA overweegt om “Dynamic Commentary” toe te voegen in hun games. Zo zullen gamers nooit tweemaal hetzelfde horen tijdens een match.
Of deze functie de uiteindelijke game zal halen blijft nog even gissen. Maar voor ons lijkt dit alvast een leuke functie.
Ik heb op mijn pc steeds gekeken of je online was maar zag je steeds nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb je de laatste 2 dagen niet gezien op Live.
Vanavond ben ik er niet, vanacht denk ik wel weer.
http://gamesarefun.com/news.php?newsid=7611quote:A few excerpts from the May issue of Official Xbox Magazine's Project Gotham Racing 4 preview have made it to the web, revealing some key features for the game.
Enhanced Weather Simulation- “One of the slickest new features in PGR is its weather. Bizarre’s using what it likes to call ‘extreme weather’ for more than just making the sky gray. Water beads up on beautifully on all the gorgeous paintjobs, spray jets out from the tires, and in the in-car view, wipers move and windshields ice up.”
Enhanced Raceway Environments- “A TV-style intro sets up each event, with a commentator offering wisdom...Choppers buzz overhead, camera crews and video vans are everywhere, and hordes of fans line the track. They’ll wear gear with your logo, wave your national flag, and react far more obviously to your performance.”
Extended Car Selection- “PGR4 will deliver a much broader set of vehicles, ranging from a vintage’63 Corvette Sting Ray and the ’54 Maserati 250F to the sleek, ultra-modern Ferrari 599 GTB Fiorano.”
The issue will be on newsstands April 10th, and will also include some exclusive screenshots.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
En dit dan?
@Trusty Bell screens:![]()
Uit dat nieuwsbericht kan je duidelijk opmaken dat het alleen over mooie plaatjes gaat en niet over het wegdek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
Wat een hoop gezeur over dat weer. Het komt er gewoon op neer dat het regent of niet.
Of zouden we nou eens met dingen als een opdrogende baan te maken krijgen.
In dat geval. Rot op joh, het is een arcade races. Opdragende banen en de daarbij horende gripverschillen bouwen ze maar in Forza.
gezeur over het weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
Wat een hoop gezeur over dat weer. Het komt er gewoon op neer dat het regent of niet.
Of zouden we nou eens met dingen als een opdrogende baan te maken krijgen.
In dat geval. Rot op joh, het is een arcade races. Opdragende banen en de daarbij horende gripverschillen bouwen ze maar in Forza.
nee dat kan ook niet. Daarom is het ook zo tof dat het in deel vier dus wel kanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij heb ik in PGR3 nooit in de regen gereden![]()
In 2 kon het wel..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef kepler het volgende:
[..]
nee dat kan ook niet. Daarom is het ook zo tof dat het in deel vier dus wel kan
Ja ok maar hoeveel race spellen zijn er niet waar ze het over het weer hebben dynamich of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
gezeur over het weer![]()
Ze zeggen dat het nu ook kan regenen en sneeuwen, dat is toch alleen maar positief. Is weer eens iets anders dan alleen maar een droge baan, en weersomstandigheden kunnen prima in arcade-racers
laten we hopen dat dit het geval isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok maar hoeveel race spellen zijn er niet waar ze het over het weer hebben dynamich of niet.
Het komt er eigenlijk altijd op neer dat je gewoon twee standen hebt. Regen of geen regen.
het zou pas gaaf worden als je op de ene helft regen hebt en 5 rondjes later op de hele baan. En weer 10 rondjes later heb je een natte baan maar regend het niet meer en dat dan waar je rijd het sneller opdroogt, net zoals stukken in de zon.
En natuurlijk ruitenwissers, ook al rij je in 3rt person view.
5 rondjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok maar hoeveel race spellen zijn er niet waar ze het over het weer hebben dynamich of niet.
Het komt er eigenlijk altijd op neer dat je gewoon twee standen hebt. Regen of geen regen.
het zou pas gaaf worden als je op de ene helft regen hebt en 5 rondjes later op de hele baan. En weer 10 rondjes later heb je een natte baan maar regend het niet meer en dat dan waar je rijd het sneller opdroogt, net zoals stukken in de zon.
En natuurlijk ruitenwissers, ook al rij je in 3rt person view.
Ja ok in races van 3 rondjes kan het oiok niet echt goed toegepast worden. Maar wat langere races zouden ook wel leuk zijn. De races in testdrive waar je zeker 3 kwartier mee bezig was waren ook gaaf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
5 rondjes?
Er worden er standaard maar 3 gereden... en dan vind ik keuze tussen regen of geen regen wel voldoende. Uiteindelijk draait het dan uit op geen regen zetten.. en af en toe aan voor de lol maar liever niet want dan rij je geen snelle tijd meer en is iedereen zn rempunt kwijt etc.
dat is toch juist leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja ok in races van 3 rondjes kan het oiok niet echt goed toegepast worden. Maar wat langere races zouden ook wel leuk zijn. De races in testdrive waar je zeker 3 kwartier mee bezig was waren ook gaaf.
En iid wat je zegt als je kan kiezen is het meestal uit. Maar in de SP kun je vaak niet kiezen en dan heb je weer een hoop geklooi omdat het moeilijker wordt door de regen.
Ik hoop het, in zo'n spel hoort het ook. Vond het ook een gemis in Forza 1.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef Bastard het volgende:
Forza2 krijgt wel dynamisch weer dacht ik... maar ja das ook meer een realistische racer.
[afbeelding]
Afstellingen kun je ook opslaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop het, in zo'n spel hoort het ook. Vond het ook een gemis in Forza 1.
Alleen dan moet je wel afstellingen kunnen opslaan want voor regen heb je natuurlijk een andere afstelling nodig dan voor droog weer.
En regen in de F1? Ze plannen al die races zo dat dat niet voorkomt. Jammer want regen races zijn vaak het spectaculairste.
Mooi, hoef ik alleen nog maar te leren een auto af te stellen.quote:
Op gametrailers staat nu een video review. Ze zijn erg positief over het spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:08 schreef Ron.666 het volgende:
Wie kent de game "Earth Defence Force 2017"? Zo ja, is dit wat? De trailer die ik er van zag, doet me sterk denken aan Space Harrier (zo'n arcade game uit de jaren '80). En aangezien de game in de aanbieding is bij Play heb ik ergens wel weer eens zin in een foute japanse game. Maar als het prut is, dan is ¤30,- natuurlijk nog veel...
Te hoog Tales of Poep gehalte.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Sonata update
Game ziet er echt goed uitLeuke extra's ook in de game
Ben alleen zelf meer een Beethoven man.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Sonata update
Delete ze textures! activate ze blur!quote:
Kiddy.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eternal Sonata update
Je moederquote:
Beethoven fanboyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben alleen zelf meer een Beethoven man.
Zelfde makersquote:
M'n rempunt is meestal de auto die voor me rijdt in t spel, regen of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
5 rondjes?
Er worden er standaard maar 3 gereden... en dan vind ik keuze tussen regen of geen regen wel voldoende. Uiteindelijk draait het dan uit op geen regen zetten.. en af en toe aan voor de lol maar liever niet want dan rij je geen snelle tijd meer en is iedereen zn rempunt kwijt etc.
Daar kun je gekicked voor wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
M'n rempunt is meestal de auto die voor me rijdt in t spel, regen of niet.
Vind dat zelf nogal meevallen eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Vind dat zelf nogal meevallen eigenlijk.
Als ik dit vergelijk met Tales of Symphonia op de GC metk ik nauwelijks verschil.![]()
Nu we toch bezig zijn, cover bekend:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:21 schreef Bastard het volgende:
Krijgt meteen een kiddy uiterlijk dit topic
In SP wil ik best vaak een andere auto gebruiken om niet uit de bocht te vliegen. In MP alleen bij bepaalde mensen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
M'n rempunt is meestal de auto die voor me rijdt in t spel, regen of niet.
GOTY 2007 confirmed! - weg -quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, cover bekend:
[afbeelding]
is die al hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Het schijnt een fantastische game te zijn. Ga hem zelf ook zeker halen wanneer die te koop is in NL
Wtf?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, cover bekend:
[afbeelding]
quote:Gameinformer: May Magazine Cover Revealed
The official Grand Theft Auto IV trailer has gone live, and while you can download that here, the only other place you’re going to get any information about the game is from Game Informer Magazine. That’s right, Game Informer Magazine’s May Cover Story is the World Exclusive first look at Grand Theft Auto IV!
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Iijsmeis mag ik nu dan?Ik heb al ruim 10 uren geen box gepost
![]()
[..]
[afbeelding]
Samen boxen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij mag hetmaja ik heb het niet voor het zeggen
![]()
Ik had het over Earth Defence Force van pagina 2quote:
Lees dan de impressies van de users op Neogaf.com / forumquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:58 schreef Ron.666 het volgende:
Brrr ik laat dat 2017 earth nogwat aan me voorbij gaan. Ik heb die review gezien en de physics waren wel zo slecht dat ik me nu al zat te irriteren. Graphics interesseren me nooit zo veel, maar ook dat was hier wel heel erg triest. Bring on the next game!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ziet er saai uit.
BELIEVE MENSEN!!! BELIEVE!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hij heeft op zich wel gelijk. Ik zie geen actie. Alleen een stilstaand mannetje met zijn armen strak langs zijn lijf.
Maar het ziet er wel vet uit.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef Morthill het volgende:
Mass Effect wordt zo hard GOTY, fuck GTAIV
fuck GTA IV, negeer Mario galaxy, spore en iedere andere game met potentie. Mass Effect heeft geile grfxxxix!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:23 schreef Morthill het volgende:
Mass Effect wordt zo hard GOTY, fuck GTAIV
idd, graffixxxx is waar gamen om draait, Mario is voor kleine kiddo'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef BMH het volgende:
[..]
fuck GTA IV, negeer Mario galaxy, spore en iedere andere game met potentie. Mass Effect heeft geile grfxxxix!
want Mass Effect heeft helemaal geen potentie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef BMH het volgende:
[..]
fuck GTA IV, negeer Mario galaxy, spore en iedere andere game met potentie. Mass Effect heeft geile grfxxxix!
Absoluut niet.. Het komt van Bioware. Je weet wel.. van Jade Empire dat zuigende spel dat een 9.9 kreegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:49 schreef kepler het volgende:
[..]
want Mass Effect heeft helemaal geen potentie natuurlijk
ach alle beelden die ik tot nu toe heb gezien maken me best enthousiastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Absoluut niet.. Het komt van Bioware. Je weet wel.. van Jade Empire dat zuigende spel dat een 9.9 kreeg.
Ben wel benieuwd naar Mass Effect.. Alleen ben ik bang dat het teveel als Kotor word.
Zo kennen we BMH weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef BMH het volgende:
Ik vind het vechtsysteem tot nu toe nog niet echt aantrekkelijk. Je speelt een game waarin jij eigenlijk jezelf of een karakter dat je zelf verzint kunt spelen. Je reist met een gezelschap die feedback geven op jouw acties.. Door een vechtsysteem te maken waarbij je jouw teamates kunt besturen en zelfs de game kunt pauzeren om een overzicht te krijgen brengt je totaal uit het doel van het spel. Jij moet als speler het gevoel krijgen dat jij een karakter speelt. Door gameplay keuzes als dit haal je de speler uit het doel van het spel waardoor het naar mijn mening minder indrukwekkend word.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ach alle beelden die ik tot nu toe heb gezien maken me best enthousiast
Wacht.. Wij worden bedankt voor het kopen en spelen van Halo 2.. Dit laten ze merken door ons te laten betalen voor 2 oude levels?!?! WAAATT?! Halo 2 kost 10 euro in de winkels. Als ze geld wilden verdienen moesten ze de prijs gewoon niet omlaag doen. Nu komen ze met content moet je er voor betalen.quote:These re-creations, developed by Bungie and Certain Affinity Inc., are a perfect way to thank fans for their support as they surpass 800 million hours of “Halo 2” gaming on Xbox LIVE®.
...
For the price of $4 for the pair, these maps bring a fresh burst of action to the seminal “Halo 2” online multiplayer experience.
Lijkt me eigenlijk gewoon een oude screen ofzo. Die textures op dat pak zijn niet echt lekker nee.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wilde niets zeggen over de graphics, maar dat viel me ook al op.
Star Wars komt er niet in voor. Dat maakt het spel gelijk al een topper.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Absoluut niet.. Het komt van Bioware. Je weet wel.. van Jade Empire dat zuigende spel dat een 9.9 kreeg.
Ben wel benieuwd naar Mass Effect.. Alleen ben ik bang dat het teveel als Kotor word.
Zo'n spel zou ik graag op de x360 zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
BELIEVE MENSEN!!! BELIEVE!!!
Zo en nu gaat mijn 360 écht aan![]()
I wants my jedi powers!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Star Wars komt er niet in voor. Dat maakt het spel gelijk al een topper stuk minder interessant.
kapotquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
Zou iemand kunnen bevestigen dan wel ontkennen of mijn avatar het weer doet?
Thanks, dan heb ik naast een nieuw woonadres ook een nieuw IPadres gekregen.quote:
kloptquote:
Waar je al niet aan moet denken als je verhuist. Zoiets zie je, natuurlijk, niet aankomen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Thanks, dan heb ik naast een nieuw woonadres ook een nieuw IPadres gekregen.
Nou opzich is het niet erg. Alleen omdat ik mijn eigen webserver heb en daar een domein naam naar heb verweizen moet die koppeling ook even aangepast worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef Boef het volgende:
[..]
Waar je al niet aan moet denken als je verhuist. Zoiets zie je, natuurlijk, niet aankomen...
ijsmeis en heintje, sitting in a tree...K-I-S-S-I-N-Gquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar die beoordeling laat ik wel over aan ijsmeis.
Als je verhuisd heb je 9 van de 10 keer een nieuw IP adres nodigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou opzich is het niet erg. Alleen omdat ik mijn eigen webserver heb en daar een domein naam naar heb verweizen moet die koppeling ook even aangepast worden.
En ik hoopte er op dat dat niet nodig was, was volgens mij bij mijn vorige verhuizing ook niet nodig.
En ook al zag ik het misschien wel aankomen moest ik toch eerst alles aangesloten hebben voor ik mijn nieuwe IP wist.
Alleen als er hier al moeilijk gedaan wordt als er iemand over een TV lult zat dit verhaal van mij wel niet op prijs gesteld worden. Maar die beoordeling laat ik wel over aan ijsmeis.
Jaloersquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ijsmeis en heintje, sitting in a tree...K-I-S-S-I-N-G
Tuurlijk, iedereen wil met mij zoenen.quote:
Wat moet ik hiervoor doen dan? Een achievement overhandigen, ''make 2 kisses in a row''?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil met mij zoenen.
Een demo gaat er altijd wel in bij mijquote:Forza Motorsport 2 screens en demo
Bron: Forzamotorsport.net
Sony heeft Gran Turismo, Microsoft heeft Forza Motorsport. Laatste moet een superrealistische racegame voor Xbox 360 worden en daarvoor gaat men ver bij Microsoft. Niet alleen krijgen we een boel racecircuits en nog meer auto’s. Zo moet het mogelijk worden je aangepaste wagens te verkopen.
Forza Motorsport 2 moet volgens Turn10 een compleet nieuwe kijk op realisme in racers geven. Daar is dan ook veel tijd in gestoken. Op andere vlakken is daarom wat ingeboet, waaronder de graphics. Aan deze graphics wordt echter nog gewerkt, zelfs in deze laatste stage van ontwikkeling.
De framerate daarentegen weer niet: de game loopt op een vaste 60 frames per seconde om het snelheidsgevoel optimaal te houden. Ook wat betreft mogelijkheden is niet ingeboet: zo'n 60 tracks, 300 wagens en idioot veel mogelijkheden om je wagen aan te passen zijn aanwezig.
Je avatar zegt het volgende: ''first make 2 kisses in a row to unlock the avatar''quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
Toch is mijn IP niet veranderd dus julie zouden mijn avatar gewoon moeten kunnen zien.
Hehe, mijne is precies 1 week geleden om 14.30 gestorven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:40 schreef Leonos het volgende:
Ik heb drie rode lampjes
En UPS komt van de week
Demo fm2 april komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer demo FM 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |