Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Die .gif is nu inderdaad wel vaak genoeg langs gekomen.
Ik ben morgenvroeg niet te lui om wat notes te zetten hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.
Jeweetsquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke, ik wacht wel tot 00:00 uur voordat ik weer veder ga.
Rustigquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe is t met je McGyver headset, Heintje?
Een half uur geleden iig nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef amsterdam19 het volgende:
Ligt de 2ksports server eruit?
strange. probeer verbinding te krijgen maar hij zegt telkens dat de service unavailable is :Squote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een half uur geleden iig nog niet
in de VS is het wel handig met de aankomende IPTV en de video-marketplace. Ik denk (hoop) dat de vide-marketplace in de EU tegelijk zal lanceren met de Elite in de EUquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Ik snap echt niet waarom de Xbox 360 Elite zo duur is :S. Voor de consument is het enige verschil de grotere harde schijf. En dat merk je alleen als je meer dan 10 demo's download. Bouw er dan tenminste een HD DVD drive in.
Als de HD-DVD een flop wordt gaan ze een blu-ray drive ervoor maken, dan gaan ze niet eerst de HD-DVD erin zettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Ik snap echt niet waarom de Xbox 360 Elite zo duur is :S. Voor de consument is het enige verschil de grotere harde schijf. En dat merk je alleen als je meer dan 10 demo's download. Bouw er dan tenminste een HD DVD drive in.
Dit is gewoon een experiment. Even kijken hoeveel mensen erin trappen, kunnen ze hierna een beslissing nemen om wel of niet over te stappen op het Apple-model van geen prijsverlagingen, maar wel upgrades.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef BMH het volgende:
Zou je even willen testen of je er nu op kan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een half uur geleden iig nog niet
Net getest en hier doet hij het ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:39 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
Zou je even willen testen of je er nu op kan?
"the 2ksports is temporarily unavailble. You may try to reconnect fromk the xbox live menu"
Okay, dankje. Dan stop ik met proberen en de router 10x resettenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Net getest en hier doet hij het ook niet
En naar haar luisteren, zij wordt de Xbox Mod binnen GAM.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Die .gif is nu inderdaad wel vaak genoeg langs gekomen.
Ik ben aan het hopen dat mijn draadloze het weer doet als ik thuis kom.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hoe is t met je McGyver headset, Heintje?
quote:Rat-tat-tat-tat late at night with my gat
On the streets of LA
Wonderin' where the pussy at
Staright for ya, looking for a hoe
Hangin' out, rollin in my '64
Jouw naam komt op het lijstjequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
GTA > Mass Effect...
Oke....quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef linebear het volgende:
de next-gen oorlog is echt op gang.... grappig hoor
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5071
PWNDquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef linebear het volgende:
de next-gen oorlog is echt op gang.... grappig hoor
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5071
Volgens mij pas als het afgelopen is daarom geef ik die van mij altijd wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:54 schreef apengek het volgende:
kun je die 48 uur kaartjes alleen gebruiken als je live afgelopen is??
ik wil die paar 48uurtjes er graag achter plakken
Mij ook ja Deel 3 en Vice City was ik helemaal gek van maar SA deed me niet veel. Maar goed we zullen zien wat deze GTA gaat doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Un4 het volgende:
Nou ben benieuwd naar dat hele GTA gebeuren. San Andreas kon me veel minder bekoren dan alle andere delen eigenlijk..
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij pas als het afgelopen is daarom geef ik die van mij altijd weg![]()
Je doet het express he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Oblivion
Heb nu 1 uur en 15 minuten gespeeld. De grot was weer lastig om te kijken waar ik heen moest.
Daarna naar de arena gegaan. gebet op een wedstrijd maar verloren Tong toen ging ik zelf mee doen en won ik wel haha.
Echt tof spel. zometeen maar eens de main quest doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Anne op 29-03-2007 21:24:23 ]
Morgen gaat die er allemaal screens van posten en vertellen hoe geweldig de missie's wel niet warenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen gaat die er allemaal screens van posten en vertellen hoe geweldig de missie's wel niet waren
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je BOX doen bij ijsmeis?
[afbeelding]
Wat is er mis met dat plaatje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:. Nu is het écht niet grappig meer. Laatste waarschuwing. Kuthypes altijd
.
quote:Enhanced Weather Simulation: “One of the slickest new features in PGR is its weather. Bizarre’s using what it likes to call ‘extreme weather’ for more than just making the sky gray. Water beads up on beautifully on all the gorgeous paintjobs, spray jets out from the tires, and in the in-car view, wipers move and windshields ice up.”
Enhanced Raceway Environments: “A TV-style intro sets up each event, with a commentator offering wisdom…Choppers buzz overhead, camera crews and video vans are everywhere, and hordes of fans line the track. They’ll wear gear with your logo, wave your national flag, and react far more obviously to your performance.”
Extended Car Selection: “PGR4 will deliver a much broader set of vehicles, ranging from a vintage’63 Corvette Sting Ray and the ’54 Maserati 250F to the sleek, ultra-modern Ferrari 599 GTB Fiorano.”
On the tracks: “You won’t want to miss out on your viewing time with PGR4’s tracks, which tally up to 200-plus in 10 locations.”
On Xbox Live initiatives: “PGR4’s cooking up a mysterious new matchmaking system (like Halo 2’s).”
On in-car view: ” Bizarre has two key improvements in the works.You’ll now see drivers moving more- feeding the wheel as they zip through turns or pumping their fist after a win. Special effects will also crank up the tension in key moments: you’ll get a shake effect at high speeds, and your vision will blur after spending some quality time with a a wall.”
In conclusion: “PGR4 feels hugely promising- like a proper sequel with loads of cool new toys.”
lopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
PGR 4 zeker halen
Oblivion
Oke, ik ging net die stad uit, op naar de rode plek wat je opdracht is om dat spul van die koning af te leveren. toen viel de nacht ik beetje doorlopen kom ik bij wayne ofzo. heb veel gejat daar in dat huis Vrolijk
Wat raden jullie aan snachts blijven lopen of ergens slapen ?
Spuit elfquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon de hele tijd blijven lopen!
Ik dacht alleen op de rockstar site en xbox.com, dat staat namelijk ook op blog van major nelson, daar word niets verteld van trailer op xbl.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens om 12 uur staat de trailer ook op XBL Marketplace he! Misschien ga ik hem daar wel kijken
Ik raad je aan het spel weer terug te brengen of te verkopen!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
PGR 4 zeker halen
Oblivion
Oke, ik ging net die stad uit, op naar de rode plek wat je opdracht is om dat spul van die koning af te leveren. toen viel de nacht ik beetje doorlopen kom ik bij wayne ofzo. heb veel gejat daar in dat huis Vrolijk
Wat raden jullie aan snachts blijven lopen of ergens slapen ?
Net als in Lord of the Rings! Lopen tot je bij de vulkaan komt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon de hele tijd blijven lopen!
Jaa.. bekijken in HD Kwaliteitquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:50 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens om 12 uur staat de trailer ook op XBL Marketplace he! Misschien ga ik hem daar wel kijken
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Net als in Lord of the Rings! Lopen tot je bij de vulkaan komt!
Gaat mijn pagina alvast reserveren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:54 schreef Niek. het volgende:
Gaat niet goed straks, rockstar pagina geeft nu telkens time-out in plaats van dat de pagina niet bestaat....
NEEEEE!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef AQuila360 het volgende:
Niet te doen dit laten we gewoon gaan slapen
![]()
Oke dan blijf ik opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
NEEEEE!!
Vanaf 00.30 op Insidegamer.nl!
Excuses jongens, het is Libert Cityquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen, ik las zojuist dat het spel zich zal gaan afspelen in Amsterdam![]()
!
Samen kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dan maar om 00:30 op Insidegamer een half uur wachten!!
quote:
quote:Sorry you've reached this message, but this service is currently unavailable as a result of scheduled maintenance.
Bij mij doet ie het niet....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
http://movies.teamxbox.com/xbox360/gta4/gta4_3291.wmv
OPSLAAN ALS MENSEN!!! OPSLAAN ALS!!
tuulijkquote:
jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
tuulijk![]()
Maar het is dus New York ??
Het is m'n lievelings stadquote:
Zekerquote:
Gaan we nog samen kijken of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ZekerAlleen niet helemaal tevreden dat het NY is geworden maja.
Weltrusten![]()
Ik zie daar nog nix en zie het ook niet voor 01:00 gebeuren dus ben er bang voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaan we nog samen kijken of hoe zit dat?
Exclusief voor Jorien:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie daar nog nix en zie het ook niet voor 01:00 gebeuren dus ben er bang voor![]()
Waneer komt de volgende trailer van een groot spel![]()
dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Exclusief voor Jorien:
1 April: FIFA 08 Trailer exclusive on 1UP.com
Bijzonderheden: server van een schijtkwaliteit.
Oke zelfde tijd dan weer iedereen ??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Exclusief voor Jorien:
1 April: FIFA 08 Trailer exclusive on 1UP.com
Bijzonderheden: server van een schijtkwaliteit.
staat die al 234 keer maar toch bedanktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef Niek. het volgende:
ben nu eindelijk met beetje tempo aan het downloaden, nog 5 minuten en dan gooi ik hem ook meteen op youtube.
Deal! Jorien kan jij de topictitel even veranderen aangezien de GTA IV hype alweer voorbij is. Titel is: ''En we wachten met z'n allen op EA's juweeltje!''quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke zelfde tijd dan weer iedereen ??![]()
its in the gamequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deal! Jorien kan jij de topictitel even veranderen aangezien de GTA IV hype alweer voorbij is. Titel is: ''En we wachten met z'n allen op EA's juweeltje!''
Op naar Fifa 08 jongens !!! Next gen starts, right here, right now. 1 april 2007![]()
Laat mij dan maar 234 youtube links zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
staat die al 234 keer maar toch bedankt
done.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Laat mij dan maar 234 youtube links zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |