quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kleine correctie:
wij praten deze hele nacht frans
de stad in... wat een drukte zeg...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee....echt druk...de stad in enzo...
![]()
tis een begin....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stom
![]()
Je n'ai parlez pas Français..... Une très, très petit peut!
Dat was dan mijn beste frans![]()
![]()
precies...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef OA het volgende:
[..]
de stad in... wat een drukte zeg...![]()
o ja, bij vrouwen is dat een hele serieuze, tijdrovende en geldverslindende bezigheid![]()
Ik wacht op een vermaledijde BSOD....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens IK ga ECHT slapen, en niet zoals sommige die het wel roepen maar niet doen......tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef OA het volgende:
[..]
de stad in... wat een drukte zeg...![]()
o ja, bij vrouwen is dat een hele serieuze, tijdrovende en geldverslindende bezigheid![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over een kam scheren jij!
![]()
Deze vrouw gaat uitsluitend functioneel de stad in, en weet doorgaans snel wat ze wel en niet wil hebben![]()
ik ga ook slapen, roep maar als je online bent, even praten kan me wel goed doen iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens IK ga ECHT slapen, en niet zoals sommige die het wel roepen maar niet doen......tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik...heb ik vanmidag al gedaan maar je was er niet....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga ook slapen, roep maar als je online bent, even praten kan me wel goed doen idd
ik zag het, ik wilde reageren, was jij er weer nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe ik...heb ik vanmidag al gedaan maar je was er niet.......tot mrgen dan ...
![]()
![]()
Maar ik ga nog niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Frieslandquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Same here! Hele dag gewerkt in Heerenveen
Ik zit gewoon ff met helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zit gewoon ff lekker met een biertje
Hehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest daar een foto's maken van mensen voor het promoten van een opnieuw geopende Vodafone winkel. Was wel lachen, heb de hele dag een beetje die foto's staan printen
nou zeg.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar ik ga nog niet.
Ik blijf wakker slaapkoppie.![]()
tja..had eigenlijk niet anders verwacht....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is het wel aardig weer; zonnetje en een graad of 30
Hm, hier hebben we goed zicht hoor. Beetje grijs, maar niet echt dikke mist ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
hoe is het weer bij jullie? tis hier erg mistig en moet zo op de scooter weg is niet fijn...![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goedemorgen iedereen
![]()
eerst koffie op deze mistige morgen.
Heb ik gisteren wat gemist?
goedemorgen Tim..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Môge Tim
Môge Kuukske
Môge JJ
pfoe.. nee veel te weinig.. Ik moest gisteren toch maar even een biertje in de stad gaan drinkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Tim.....goedemorgen Papierversnipperaar...
![]()
...goed geslapen allemaal....?
![]()
Goedmorgen BrandX....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:52 schreef BrandX het volgende:
![]()
Môge PV
Môge Tim
Môge JJ
Môge Kuukske
Alleen eenen een
![]()
Dan ga ik ook even lekker koffiën!
Goed maar altijd te kortquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Tim.....goedemorgen Papierversnipperaar...
![]()
...goed geslapen allemaal....?
![]()
ik voel ook iets in mijn hoofdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Huu hoofdpijn. Nu al spijt van het vroege beginnen op werk.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedmorgen BrandX....![]()
...jij bent vroeg vndaag....
![]()
Ik heb niet eens alcohol genuttigd.quote:
Oh-ooh! Een geheimzinnige epidemie!quote:
Wat attent!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:58 schreef JDude het volgende:
Goedemorgen JD.
het lijkt idd op een epdimie....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh-ooh! Een geheimzinnige epidemie!![]()
Ik voelde ook iets.Heb zelfs pilletje ingenomen!
![]()
Maar het kan ook zijn dat ik aan een nieuwe bril toe ben![]()
Slaap? Weet niet. Maar je komt iig een hoop letters tekort.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het lijkt idd op een epdimie......mijn hood knalt uit elkaar....
...2 Saridon ingenomen dus nu ff afwachten.....
...denk dt k slaap te krt kom....
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Een geile goedemorgen voor JD.
wees blij....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:04 schreef BrandX het volgende:
ben ik dan de enige wier hoofd in orde is?
![]()
heeft wel medelijden met de rest!
Eer-ikquote:
whehe, wat is dat nou weer voor vraagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik![]()
Goeiemorgen, hoe gaat het met je hoofd?![]()
Minstens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:04 schreef JDude het volgende:
[..].
Ik ben dan ook minstens zo tof als Giel.
@ Iedereen:
Eerste 2 koffie thuis al op, nu tijd voor de 3e @ work!
goeiemorgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik....![]()
![]()
....alles goed....?
..koffie al op....?
![]()
![]()
dan ben jij samen met BrandX één van de weinige zonder hoofdpijn....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat is dat nou weer voor vraag
Mijn hoofd is prima in orde hoor
ah, okquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben jij samen met BrandX één van de weinige zonder hoofdpijn....![]()
alles prima...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeiemorgen.
best goed denk ik, en nee, ik lig nog in bed, dus niks geen koffie nog op
Daar ook alles goed?
Dat is het!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van al die smilies hier.
goeie zaak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alles prima......beetje kort geslapen.....
...moet zo naar mijn ex-werkgever....
...maar ik maak meteen gebruik van de gelegenheid om collegas weer ff te zien en wat afsprakjes te maken...
![]()
![]()
euhhh...ja was eigenlijk wel de bedoeling....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok
Maar jij moest er dan ook om kwart voro 6 uit ofzo toch?
dan moet je die even uitzettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van al die smilies hier.
ach, OA is er toch niet, dus die zal het niet lezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh...ja was eigenlijk wel de bedoeling......kheb me lichtelijk verslapen...
![]()
moaw..nix bijzonder...wat spullen terug geven en terug nemen....en afsheid nemen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie zaak.
moet ik even teruglezen, of wil je vertellen waarom je naar je ex-werkgever gaat?
idd...gelukkig.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach, OA is er toch niet, dus die zal het niet lezen
smakelijk eten....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
anyway, ik ben even ontbijten
Tot in deel 44![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |