quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kleine correctie:
wij praten deze hele nacht frans
de stad in... wat een drukte zeg...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee....echt druk...de stad in enzo...
![]()
tis een begin....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stom
![]()
Je n'ai parlez pas Français..... Une très, très petit peut!
Dat was dan mijn beste frans![]()
![]()
precies...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef OA het volgende:
[..]
de stad in... wat een drukte zeg...![]()
o ja, bij vrouwen is dat een hele serieuze, tijdrovende en geldverslindende bezigheid![]()
Ik wacht op een vermaledijde BSOD....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens IK ga ECHT slapen, en niet zoals sommige die het wel roepen maar niet doen......tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef OA het volgende:
[..]
de stad in... wat een drukte zeg...![]()
o ja, bij vrouwen is dat een hele serieuze, tijdrovende en geldverslindende bezigheid![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over een kam scheren jij!
![]()
Deze vrouw gaat uitsluitend functioneel de stad in, en weet doorgaans snel wat ze wel en niet wil hebben![]()
ik ga ook slapen, roep maar als je online bent, even praten kan me wel goed doen iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens IK ga ECHT slapen, en niet zoals sommige die het wel roepen maar niet doen......tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik...heb ik vanmidag al gedaan maar je was er niet....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga ook slapen, roep maar als je online bent, even praten kan me wel goed doen idd
ik zag het, ik wilde reageren, was jij er weer nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe ik...heb ik vanmidag al gedaan maar je was er niet.......tot mrgen dan ...
![]()
![]()
Maar ik ga nog niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Frieslandquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Same here! Hele dag gewerkt in Heerenveen
Ik zit gewoon ff met helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zit gewoon ff lekker met een biertje
Hehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest daar een foto's maken van mensen voor het promoten van een opnieuw geopende Vodafone winkel. Was wel lachen, heb de hele dag een beetje die foto's staan printen
nou zeg.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar ik ga nog niet.
Ik blijf wakker slaapkoppie.![]()
tja..had eigenlijk niet anders verwacht....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is het wel aardig weer; zonnetje en een graad of 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |