Dan heeft hij dat toch ongelooflijk onopvallend gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huh? Hij heeft zich aardig ontwikkeld afgelopen tijd dacht ik zo.![]()
Misschien volg je PSV niet zo, maar ik als Twente supporter weet zelfs dat Afellay vooral de eerste seizoenshelft verschrikkelijk goed gevoetbald heeft, en zowat in z'n eentje voor de creativiteit, afwisseling in het spel en de aanvoer naar de spitsen heeft gezorgd. Hoe ie bijvoorbeeld inviel en uitblonk tegen Arsenal was een goed voorbeeld van hoe goed die jongen aan het voetballen is. Ik krijg hier soms het idee dat talenten alleen als talent worden gezien als ze uit Amsterdam komen, terwijl die van PSV(Afellay, Aissati, Beerens) en Feyenoord(de Guzman, Drenthe) bijvoorbeeld niks minder zijn. Zal wel horen bij die ophemeling van de Ajax-opleiding en elke 19-jarige ajacied die een keer in de eredivisie aardig tegen een bal aantrapt. Misschien moeten de PSV'ers en Feyenoorders ook is een wat grotere bek krijgen, om de erkenning te krijgen die ze verdienen.quote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heeft hij dat toch ongelooflijk onopvallend gedaan.
Ik zit elke thuiswedstrijd bij PSV op de tribune. In de eerste helft van de competitie heeft hij idd een handjevol goede wedstrijden gespeeld, de rest van het seizoen stijgt hij echter nauwelijks meer boven het niveau "aardig" uit, meestal is het gewoon ronduit matig.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Solstice het volgende:
[..]
Misschien volg je PSV niet zo, maar ik als Twente supporter weet zelfs dat Afellay vooral de eerste seizoenshelft verschrikkelijk goed gevoetbald heeft, en zowat in z'n eentje voor de creativiteit, afwisseling in het spel en de aanvoer naar de spitsen heeft gezorgd. Hoe ie bijvoorbeeld inviel en uitblonk tegen Arsenal was een goed voorbeeld van hoe goed die jongen aan het voetballen is.
Welnee, die halen ze nog wel een keer naar Ajax, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef PJORourke het volgende:
Is Marco niks voor PSV?
Ja iddquote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, die halen ze nog wel een keer naar Ajax, daar ben ik van overtuigd.
Dat denk ik ook wel. Al denk ik nog steeds dat er meer trainer inzit dan inquote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij heeft natuurlijk bij een club wél de beperking dat hij niet steeds een andere groep kan samenstellen. Dat zou weleens in zijn voordeel kunnen werkenquote:Op zondag 1 april 2007 15:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Al denk ik nog steeds dat er meer trainer inzit dan inman.
Je weet niet hoe z'n aankoopbeleid zou uitpakken. Van Koeman weet je dat wel...quote:Op zondag 1 april 2007 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij heeft natuurlijk bij een club wél de beperking dat hij niet steeds een andere groep kan samenstellen. Dat zou weleens in zijn voordeel kunnen werken![]()
![]()
.
![]()
Als het net zo'n vaste lijn heeft als zijn selectiebeleid weet ik wel hoe dat uit gaat pakkenquote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je weet niet hoe z'n aankoopbeleid zou uitpakken. Van Koeman weet je dat wel...
Is het heel raar dat ik daar een flauwe glimlach van om mijn mondhoeken krijg en mijn keel reeds schraap om "geen woorden maar daahaaden" in te zetten?quote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat em lekker ergens anders naar toe gaan..quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ook bang dat San Marco nog een keer naar Ajax komt, maar wellicht dat hij weer helemaal uit de voetballerij stapt, als de kritiek nog heviger wordt? Droom-scenario!
Ik denk (en hoop) het niet.quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef manwithnoname13 het volgende:
[..]
Tsja maar volgende keer vast weer wel.
Ja dat dacht ik de laatste tijd ook iets te vaak.quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ook bang dat San Marco nog een keer naar Ajax komt, maar wellicht dat hij weer helemaal uit de voetballerij stapt, als de kritiek nog heviger wordt? Droom-scenario!
Hij mag van mij best terugkomen naar Ajax.quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Ja natuurlijk, de KNVB staat bekend als organisatie die een sterke binding met al zijn geledingen en achterban heeft, tel daarbij de enorme vakkennis die aanwezig is op en je mag concluderen dat ze de ontslagbrief van Marco al op de post gedaan hebben zodra ze dit topic onder ogen kregen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:43 schreef Boomstam het volgende:
vraag me af of we zijn ontslag niet kunnen forceren. ipv er een beetje over fantaseren.
Nieuwe knie erop en gaan met die banaan!quote:Op maandag 2 april 2007 08:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij mag van mij best terugkomen naar Ajax.![]()
als spitsentrainer
Knie?quote:Op maandag 2 april 2007 19:03 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Nieuwe knie erop en gaan met die banaan!
quote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de KNVB staat bekend als organisatie die een sterke binding met al zijn geledingen en achterban heeft, tel daarbij de enorme vakkennis die aanwezig is op en je mag concluderen dat ze de ontslagbrief van Marco al op de post gedaan hebben zodra ze dit topic onder ogen kregen.
Bovenstaande is een mooi voorbeeld van online sarcasme dus...
Aan zijn beleid als bondscoach te merken zou ik zeggen dat hij vrij serieuze hersenschade opgelopen heeft maar ik meen me ook iets te herinneren over een enkel...quote:Op maandag 2 april 2007 20:03 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook al niet zeker van. Waar zat die blessure ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |