O oke, maarja het zag er op zich leuk uitquote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan en je gebruikt het na twee keer ook niet meer.
Waarom koop je dan ook een PC met Vista Home Basic....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef ukga het volgende:
wel leuk heb ik vista home basic(zat al bij me pc toenk em kocht) zit die vette flip screen 3d bende niet bij de home basic versie
naaiers ook weer
Omdat tie anders niks aan die fondsen kan geven.. eigenlijk heeft gates gewoon een manier gevonden waardoor wij niet meer aan een goed doel hoeven te schenkenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef ukga het volgende:
[..]
O oke, maarja het zag er op zich leuk uit
maar ik gok als je van home basic naar ultimate b.v. wilt, zeker kan dokken?
Ook zo triest; Bill Gates geeft miljarden aan allerlei fondsen en doelen( opzich top!) maar windows vista is vanaf een lullige honderd euro verkrijgbaar.
Jawel hoor. Zeker onder aero: rechtermuis op desktop-->personalize-->window color and appearancequote:Op donderdag 19 april 2007 23:55 schreef Mr.Adams het volgende:
Draai nu sinds 3 weken Windows Vista Home Premium (upgrade CD bij m'n SONY VAIO wat eigenlijk geen upgrade CD is maar een compleet nieuwe full-install, hulde) en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt! Natuurlijk is het even wennen en moet je even opletten wat betreft drivers e.d. maar ook hiermee heb ik (na vantevoren natuurlijk alvast gekeken te hebben naar de nieuwste Vistra drivers voor bijvoorbeeld de videokaart) geen problemen mee ervaren. Enige minpuntje vind ik het feit dat de kleur van de taakbalk niet aan te passen is.
wat voor spellen dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:09 schreef dikkedorus het volgende:
Kheb geen hangups gehad, wel spellen die niet (goed) draaien, geluid dat stottert, video die niet goed afspeelt, codecs die niet werken en HD's die uit sync raken.
Top OS![]()
Nee, alleen de vensters, de kleur van de taakbalk is niet aan te passen. Deze blijft altijd grijs...quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
Jawel hoor. Zeker onder aero: rechtermuis op desktop-->personalize-->window color and appearance
gelukkig stoort het me niet, maar mij is het ook niet gelukt om taakbalk van kleur te wijzigenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Nee, alleen de vensters, de kleur van de taakbalk is niet aan te passen. Deze blijft altijd grijs...
Het is enorm jammer en tevens gek dat als je je applicatie fullscreen zet dat de window er omheen dus zwart getint wordt, tevens wordt je taakbalk ipv het glazige ook keizwart.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef endr0me het volgende:
Dat is wel een nadeel trouwens ja.. maakt het een 'donker' systeem, ongeacht welke achtergrond je gebruikt..
Er is een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef zure_apple het volgende:
Ik neem aan dat jullie wel verstand hebben van Vista![]()
Mijn vraag:
Wat is het verschil tussen Vista Basic en Vista Premium en welke is het aanbevelen waard?
Hiernaast: draait dat een beetje soepel met 1gig intern, of valt het tegen?
http://www.microsoft.com/(...)editions/choose.mspxquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef zure_apple het volgende:
Mijn vraag:
Wat is het verschil tussen Vista Basic en Vista Premium en welke is het aanbevelen waard?
Het valt me nog mee dat ook daar aardig duidelijk te zien is dat basic te basic is. Ik had verwacht dat ze er een hele marketingtruc omheen hadden gebouwd die zijn tekortkomingen camoufleerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)editions/choose.mspx
Je kan beter 1 gig extra kopen en Premium nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:38 schreef zure_apple het volgende:
Mijn vraag:
Wil ik ook graag weten. Ik heb Windows XP Media Center Edition. Kan ik nu upgraden dmv Vista Business?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef zure_apple het volgende:
En Vista Business? (kan ik nl. goedkoop kopen via surfspot, Premium hebben ze daar niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |