Na Win98 was W2k al een flinke sprong in de goede richting, met XP hebben ze NT bij de thuisgebruiker gebracht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:17 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind er wel wat verbeteringen tussen zitten, ik ben dan ook blij
Ik vind het persoonlijk sneller dan XP.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind het persoonlijk trager dan XP..
Heb het hier draaien op een AMD Athlon 64 3200+, 1.5Gb RAM en een 9800 Pro, en wat ik hier merk is dat documenten/programma's minder snel opstarten voor mijn gevoel, zelfs bij een schone installatie. Ook het opstarten duurt naar mijn idee langer..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Bright het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk sneller dan XP.
Grappig, die verschillen... Sommige spellen draaien sneller, anderen weer langzamer...
Heb je wel je windows.old map verwijdert? of heb je eerst format gedaan en toen install? Want ik ik had via express upgrade clean install gedaan, maar dan bewaart tie alles nog in een map.. was mooi 12 gig aan zooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb het hier draaien op een AMD Athlon 64 3200+, 1.5Gb RAM en een 9800 Pro, en wat ik hier merk is dat documenten/programma's minder snel opstarten voor mijn gevoel, zelfs bij een schone installatie. Ook het opstarten duurt naar mijn idee langer..
Wel eens van..... (waarschuwing: scheldwoord in aankomst) "kopen" gehoord?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:
Alcohol 120% wel, maar daar moet ik dan weer een warez-request voor plaatsen enzo![]()
Alcahol doet wat meerquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Wel eens van..... (waarschuwing: scheldwoord in aankomst) "kopen" gehoord?
In het freeware circuit kun je gewoon Daemontools downloaden. Deze werkt perfect. Je kunt ook een add-on downloaden die de "mount image" opties toevoegt aan je rechtermuisknopmenu.
Ik gebruik al jaren Daemontools, onder XP deed ik dat al, en onder Vista weer. Waarom zoeken voor warez als het met een prima freeware oplossing kan?
Gedaan, maar qua preformance maakt het niet bepaald uit volgens mij..quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heb je wel je windows.old map verwijdert? of heb je eerst format gedaan en toen install? Want ik ik had via express upgrade clean install gedaan, maar dan bewaart tie alles nog in een map.. was mooi 12 gig aan zooigelukkig kwam ik erachter.. gelijk weg gegooid..
Als 't nodig is koop ik; in dit geval is er dus een prima alternatief, waarvoor dank PietjePukquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:28 schreef maartena het volgende:
Wel eens van..... (waarschuwing: scheldwoord in aankomst) "kopen" gehoord?
Dank voor de tip, dat werkt erg lekker zoquote:In het freeware circuit kun je gewoon Daemontools downloaden. Deze werkt perfect. Je kunt ook een add-on downloaden die de "mount image" opties toevoegt aan je rechtermuisknopmenu.
Da's een of twee topics geleden ook voorbij gekomen. ctrl+f en plugin of wmp will doquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb een klein probleempje.
ik gebruik firefox en die heeft in xp altijd WMP bestanden af kunnen spelen.
echter sinds ik vista gebruik doet hij dit niet en wil ook niet de plugin instaleren o.i.d.
dit probleem doet zich voor op zowel mijn laptop (business) als mijn pc (ultimate)
Die laatste catalyst drivers zijn toch vanaf X800?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef 907 het volgende:
Standaard drivers van MS werken prima bij mij van m`n videokaart, maar als ik de Catalyst drivers ga installeren, krijg je een witscherm met zwarte strepen na de reboot
(laptop met een X700 128MB videokaart)
Zijn daar meer mensen mee?
Ik draai overigens Vista Business ...
Hm... AMD 64 4200+ cpu en daar heb ik geen last van. Misschien doordat ik 2 snelle sATA schijven gebruik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb het hier draaien op een AMD Athlon 64 3200+, 1.5Gb RAM en een 9800 Pro, en wat ik hier merk is dat documenten/programma's minder snel opstarten voor mijn gevoel, zelfs bij een schone installatie. Ook het opstarten duurt naar mijn idee langer..
MOet je opzoeken of je controller standaard ondersteund wordt door vista.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:32 schreef SHERMAN het volgende:
Ben dan ook van plan om de boel nog op een SATA disk opnieuw te gaan installeren..
Hoe is de SATA ondersteuning trouwens bij de installatie? Moet er nog steeds een diskette met drivers bij komen?
Dat viel me overigens wel op, alle hardware werd netjes herkend die ik had aangesloten. Op een antieke HP Laserjet 2200DN na dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet je opzoeken of je controller standaard ondersteund wordt door vista.
Ik had in elk geval geen floppy nodig
Ik heb het in elk geval bij elke versie van de catalyst driversquote:Op woensdag 11 april 2007 07:49 schreef Bright het volgende:
[..]
Die laatste catalyst drivers zijn toch vanaf X800?
Gewoon een SATA schijf moet lukken, maar voor raid zal je denk ik wel een diskette nodig hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:32 schreef SHERMAN het volgende:
Ben dan ook van plan om de boel nog op een SATA disk opnieuw te gaan installeren..
Hoe is de SATA ondersteuning trouwens bij de installatie? Moet er nog steeds een diskette met drivers bij komen?
Opnieuw doen en installatie starten met xp sp2 combitabiliteitquote:Op woensdag 11 april 2007 11:34 schreef _GdR_ het volgende:
als ik de laatste nero download dan zegt ie gewoon dood leuk dat ie niet compatible is
er is geen specifieke 'vista' versie toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Opnieuw doen en installatie starten met xp sp2 combitabiliteit![]()
Of een goede versie downen.
Daar gaan we nog is naar kijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon een SATA schijf moet lukken, maar voor raid zal je denk ik wel een diskette nodig hebben.
Ligt aan je hardwarequote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon een SATA schijf moet lukken, maar voor raid zal je denk ik wel een diskette nodig hebben.
Niemand?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef Chandler het volgende:
Paar kleine vraagjes over Vista VS XP
- Ik heb een laptop met een duo core, moet ik Vista draaien om deze te gebruiken?
- Heeft iemand ervaring met MySQL / Apache onder Vista?
- Is vista nu echt sneller? of is dat net zoals bij XP dat hoelanger het er op zit hoe de slooooomer het wordt!?
Alvast bedankt voor jullie input!
moet je de .inf aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Ohja,
Als ik de nieuwste beta drivers van nvidia wil installeren, of de gewone nieuwe krijg ik deze fout:
[afbeelding]
Als ik echter een oudere installeer gaat dit wel goed.
Ik heb een FX5500 (![]()
) en vind het vaag.
Iemand oplossingen?
Net zoals Logitech - echt flauwekul dat ze hun hardware van slechts 1 1/2 jaar geleden in het geheel niet meer ondersteunen!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef dikkedorus het volgende:
Nvidia zit enorm in de knoop met z'n drivers de laatste tijd. Helaas pindakaas.
Een van de redenen dat ik Vista nu niet gebruik. De games draaide er niet goed op. Ik wacht wel op goede ondersteuning (al verwacht ik eigenlijk dat ze mijn generatie (6) gewoon laten voor wat het is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |