Wat een onzin. Kon je het afgeschreven bedrag in eerste instantie niet laten storneren. Maar hier moet je natuurlijk geen genoegen meenemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.
Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:
ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven.Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.
Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.
(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken)
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ikquote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kwam vandaag achter (na 3 jaar) dat het mogelijk is om op de Pathe website te zien hoe vaak de pas gebruikt is. Datum, tijd, zaal, titel van film is op te vragen. Het is gewoon grappig om er doorheen te bladeren en te zien naar welke films ik ooit ben geweest en hoe vaak. Heb: Saldo: 498 kaart(en). Iemand die zijn pas meer heeft gebruikt?(zie overzicht klantenkaart als je ben ingelogd)
sinds 1 maart 2008: Saldo: 321 kaart(en)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:
[..]
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzenGa je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
Ik weet niet bij welke Bank je zit, maar bij ING storneren kan altijd ( online zelf te doen na automatische incasso idd ongv 1 maand de tijd voor), gewoon inloggen > overschrijvingen>incasso en dan storneren. Easy, dan na 2 dagen is het geld gewoon terug. Zo niet, de bank bellen, uitleggen en TADA, geld terug. MAar je houd toch gewoon je rekening in de gaten voor eventuele vage transacties??? Ik kijk elke dag wel is online, voor creditcard gegevens enz, als ik iets online koop zelfs meer dan 1x per dag als controlequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Grom. Ik ben er ontevreden over Pathé.
Ze hebben een nogal ruim bedrag aan abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, na twee maanden gebakkelei vandaag antwoord:
ze gaan de onterechte incasso pas bij mij terugstorten als zij het geld hebben gekregen van wie het eigenlijk had moeten worden afgeschreven.Fijn, nu maken ze van hun probleem mijn probleem.
Brief op hoge poten richting Pathé, zal wel weinig uithalen. Leuk geld terugvorderen.
(ze stelden ook nog voor dat degene van wie het afgeschreven had moeten worden, het ook aan mij kon overmaken)
Drempel is lager om films te kijken in de bios. Films waarvoor ik niet snel een kaartje zou kopen bezoek ik nu veel sneller. Goede films kijk ik gerust 2x. Het is idd dat ik vaker in de week naar film ga, soms zelfs 2x op een dag. Het is een goedkoop uitje plus dat het scheelt dat vrienden van mij allemaal zo'n pas hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef MOEMP het volgende:
[..]
498 is wel heel extreem over 3 jaar vind ik
Een kleine rekensom leert dat je dan gemiddeld ruim 3 keer per week naar de bioscoop gaat.
Zeker buiten de zomer en kerstperiode zijn er toch echt soms weken waar er gewoon geen interessante premières zijn vind ik. Misbruik maken van je Unlimited kaart heeft zo zijn grenzenGa je ook vaak twee keer naar sommige films dan?
Ik sta op 70 films, na ruim een jaar.
Ja, of films waarvan je niet weet of je er 9 euro aan uit zou willen geven. Dan blijkt het achteraf meer dan de moeite waard te zijn. Zo niet, dan maakt het ook niks uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Het voordeel is dat je gewoon naar binnenloopt en ook films kijkt waar je normaal geen 9 euro aan zou uitgeven, gewoon omdat het kan. Veel leuke films gezien iig.
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag over het opzeggen. Als je die 4 maanden hebt gehad kun je het dan per maand opzeggen?
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..quote:Op zondag 13 september 2009 12:40 schreef dwgriffith het volgende:
[..]
Ja, volgens de website wel. Als je het dan opgezegd hebt, moet je daarna echter wel administratiekosten betalen om je weer aan te kunnen melden, beetje lam.
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houdquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alleen als je binnen 2 jaar weer lid wilt worden..
daarnaast is het niet lam maar heel logisch dat dat gedaan is..
vaak heb je de periode september - februari dat er goede films komen, daarna zwakt het af en in september het jaar daarna komen ze weer..
om te voorkomen dat men continue gaat aanmelden/afmelden worden die administratiekosten gerekend
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaanquote:Op zondag 13 september 2009 18:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
en de administratiekosten is zo goed als even hoog als dat je hem 3mnd langer houd
ze rekenen erop dat je dan voor ongv 6mnd lid bent, het opzegt, en later doorgaat, en dan ben je evenveel kwijt als dat je gewoon het een heel jaar houd.
er is maar 1 voordeel, je kan naar alle films die je Wilt zien! en naar films waar je normalitair nietnaar toe zou gaan omdat je idd die 9euro te duur vind. Doe je dit, dan is het maximaal rendement voor de klant + voor Pathe
Check The Hangover, die draait nog steeds, ook omdat sommige ( ik iig niet ) vaker naar 1 film gaan.
ligt geheel aan de film of ik er heen wil..quote:Op maandag 14 september 2009 08:58 schreef Estolan het volgende:
meeste 3D films komen ook nog gewoon origineel, ze zijn gewoon weer vanalles aan het proberen zoals 15jaargeleden ook al met 3D.
voorpremieres ga ik nooit heen, veels te druk
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dalequote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
juist The hangover vindt ik nou niet een film om 2x naar toe te gaan
ik houd iig voorlopig die pas wel, erg relaxt ongeacht de dag gewoon naar de bios te kunnen
enige nadeel nu is dat de speciale voorstellingen meer lijken te worden (denk aan de 3d voorstellingen)
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.quote:re·gu·lier bn regelmatig, volgens orde
Je moet een paar euro meer dokken als je naar een 3D voorstelling gaat. Ze vallen volgens pathe dus niet onder de 'reguliere voorstellingen'.quote:Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zijn 3D-voorstellingen niet gewoon reguliere voorstellen? Regulier als in de definitie van Van Dale
[..]
Ik zie namelijk nergens in de voorwaarden van Unlimited staan dat 3D-voorstellingen geen reguliere voorstellingen zijn.
Daarom ben ik ook van mening dat ze in strijd handelen met hun eigen voorwaarden, als we een toeslag moeten betalen. Er staat immers duidelijk dat we recht hebben op toegang tot iedere reguliere voorstelling.quote:Op maandag 14 september 2009 18:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
In eerste instantie vond ik het geen ramp, dat er toeslag zit bij 3D films. Zo vaak waren er geen leuke 3D films. Maar ik merk nu wel dat de laatste tijd steeds vaker 3D films uitkwamen (Bloody Valentine 3D, Harry Potter Imax (deels 3D), Ice Age 3D,.G-Force 3D Final Destination 3D). Dat is wel jammer want er zullen alleen maar meer en meer 3D films komen, waardoor ik als filmfan alsnog meer kwijt ben.
Met de voordeelpas kun je niet naar 3d voorstellingen gaan, wat ik zelf belachelijk vind aangezien je met die pas ook gewoon een toeslag zou kunnen betalen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[edit] De FilmVoordeelPas is ook alleen maar geldig voor reguliere filmvoorstellingen. Waarom dan geen toeslag en met Unlimited wel? Maar nu ga ik weg: vanaf vandaag betaal ik, dus ik ga nu naar 9!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |