hij was in het begin idd wat traag, maar kwam imho daarna best lekker op tempo..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Sport_Life het volgende:
okey voor mijn gevoel duurde hij namelijk 4,5 uur... Was in de Sneak een paar weken geleden.
1x gehad, heeft welgeteld 1 werkdag geduurdquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.
Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.
Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
*meldt![]()
Ik heb sinds vorig jaar juli een pasIk heb hem in februari ofzo wel even opgezegd omdat ik niet meer zo vaak naar de bios kon.. In mei heb ik me weer aangemeld, en ondertussen alweer een hoop films gezien
![]()
mijn pas was na een week al geblokkeerd, omdat automatische incasso was mislukt. Maar aangezien ik al jaren bij de bios langs ga mocht ik met geblokkeerde pas toch gratis naar binnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Sala-adin het volgende:
Met de unlimited kan je gewoon naar films die langer dan 2 en half uur duren omdat ze onder reguliere voorstellingen vallen.
Vandaag had ik een dom snol die het belachelijk vond dat haar pas was geblokkeerd omdat incasso was mislukt vanwege te laag saldo op haar rek.
Tip voor iedereen: Zorg dat er voldoende saldo op je rek zit als ze gaan afschrijven want mocht je toch zelf geld overboeken dan kan het enkele dagen duren voordat verwerkt is in administratie van pathe unlimited
Anders 18 x 3 maanden = 54 euro.. Dus ik heb 19 euro bespaard.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die nieuwe aanmelding heeft je dan 35 euro gekost, ook zonde van het geld...
das gemiddeld 1 per dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Roi het volgende:
Nu komen er weer veel films uit, heb er deze maand nu 3 gezien
Tja ik heb nu vrij, want vorige paar maanden heb ik maar telkens 1 of 2 films gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
das gemiddeld 1 per dag
ik kijk gemiddeld 2 per week..
en nu er weer flink wat films uit zijn kan ik flink doorkijken
maar b.v. Kung Fu Panda wil ik best nog een keer zien
die van mij staat al op 3, eerder dit jaar en gister: 21:lasvegas, in bruge en kung fu pandaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:00 schreef Gail het volgende:
superhandig zoo een pas, ga bijna elke week naar de sneak in rotterdam, enne tussendoor nog wat filmpjes op een dag. Mijn record is tot nu toe pas 2 films achter elkaar op 1 dag, ga voor de 3 dit jaar
...
ik vond persoonlijk het eerste deel van narnia beter dan dit deel, maar dit deel was wel goed opzichquote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak
...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag
...
Nee, vorige keer was The Strangers en wat het komende dinsdag gaat worden zijn we nog niet helemaal uitquote:Op zondag 6 juli 2008 11:12 schreef Gail het volgende:ik probeer minstens 1x in de week te gaan...soms zelfs 3x per week lol. Ga meestal naar de pathe bij schouwburgplein of de kuip...dinsdag weer de sneak
...ben 2 weken al niet naar de sneak meer gegaan, was de vorige x nou chronicles of narnia??? heb de film met voorpremiere gezien, zooo een gave film. ben benieuwd wat de hint nu wordt voor as dinsdag
...
Zie Sneak topic.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:39 schreef Numbie het volgende:
Gisteren nog naar Forgetting Sarah Marshall en Into The Wild geweest in Amsterdam. Beide goede films op hun eigen manier...
En als iemand weet wat de sneak gaat worden horen we dat graag natuurlijk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |