abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:01:30 #201
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74127463
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weiland
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:03:06 #202
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_74127548
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Bravebart het volgende:

[..]
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weiland
Je zegt 't. ;-)

Maar ik ken enkel de Mustsee in Groningen, ik wist niet dat er meer zijn in den lande. Excuus.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_74127969
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Je zegt 't. ;-)

Maar ik ken enkel de Mustsee in Groningen, ik wist niet dat er meer zijn in den lande. Excuus.
In Delft en in Breda ook
Children of the night. What music they make.
pi_74134383
Klote Pathe De Kuip
Ik wou zaterdag naar de film, komen we daar aan, is er een feyenoord wedstrijd. Tussen dat volk hoef ik niet te rijden/lopen en die parkeerprijs is dan absurd duur. Dus we zijn omgekeerd en naar huis gegaan. Thuis op de pathe site gekeken en er stond inderdaad dat er een voetbal wedstrijd was.
Vandaag gingen we in de herkansing, op de pathe site gekeken. Geen voetbal wedstrijd! Wij blij en onderweg. Komen we daar aan, is er verdomme weer een wedstrijd!
Normaal is het gratis parkeren op dinsdag, nu er een stomme voetbal wedstrijd is moet ik 7 euro betalen.
Boos ben ik omgekeerd en lekker thuis film gaan kijken met me vriend. Kut Pathe
pi_74144183
Waarom heb ik hier niet eerder gepost.
Hoi.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:33:14 #206
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74147725
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

In Delft en in Breda ook
En Tilburg, ter vervanging van de Midi en Heuvelpoort.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:34:01 #207
12888 Skull-splitter
pi_74147752
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef lelouch het volgende:
Klote Pathe De Kuip
Ik wou zaterdag naar de film, komen we daar aan, is er een feyenoord wedstrijd. Tussen dat volk hoef ik niet te rijden/lopen en die parkeerprijs is dan absurd duur. Dus we zijn omgekeerd en naar huis gegaan. Thuis op de pathe site gekeken en er stond inderdaad dat er een voetbal wedstrijd was.
Vandaag gingen we in de herkansing, op de pathe site gekeken. Geen voetbal wedstrijd! Wij blij en onderweg. Komen we daar aan, is er verdomme weer een wedstrijd!
Normaal is het gratis parkeren op dinsdag, nu er een stomme voetbal wedstrijd is moet ik 7 euro betalen.
Boos ben ik omgekeerd en lekker thuis film gaan kijken met me vriend. Kut Pathe
Je weet dat er OV om de hoek stopt he? Nee, dan is het duidelijk.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:05:47 #208
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_74148955
Hier ook een pathe unlimited abonnee.

Wel dom dat wij ook moeten betalen voor 3D films
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:12:58 #209
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_74149264
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef motherflocker het volgende:
Hier ook een pathe unlimited abonnee.

Wel dom dat wij ook moeten betalen voor 3D films
Naja die 2.50 vind ik nog niet eens zo erg maar de prijzen van het voedsel daarintegen, daar zou ik nog een bioscoopkaartje van kunnen kopen

Woon op nog geen 5 min fietsen van pathe de kuip maar had de unlimited al toen ik nog in zeeland woonde. Was van waar ik woonde sneller in Rotterdam dan in Vlissingen
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_74149398
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je weet dat er OV om de hoek stopt he? Nee, dan is het duidelijk.
Die tram daarheen vlak voor een voetbal wedstrijd? Nee dank je.
pi_74233250
quote:
Wijziging algemene voorwaarden Pathé Unlimited Card

Beste Pathé Unlimited Cardhouder,

Hierbij informeren wij je over de volgende wijziging in de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.

Wijziging Artikel 1.1
Toevoeging: 3D bij niet-reguliere filmvoorstellingen.

Wijziging Artikel 7.1
Toevoeging: Bij een niet tijdige betaling van het abonnementsgeld zijn wij genoodzaakt administratiekosten in rekening te brengen.

Toelichting Artikel 1.1
Ofschoon de opsomming van niet-reguliere filmvoorstellingen niet allesomvattend is, vermelden we nu ook expliciet de 3D voorstellingen als zijnde een niet-reguliere filmvoorstelling. Voor niet-reguliere filmvoorstellingen is de Pathé Unlimited Card in principe niet geldig. Echter voor veel niet-reguliere filmvoorstellingen is het mogelijk om met je Pathé Unlimited Card voor een gereduceerd tarief toegang te krijgen. Voor zowel IMAX als 3D voorstellingen betaal je als Pathé Unlimited Cardhouder alleen een toeslag van ¤ 2,50. Voor een IMAX 3D voorstelling betaal je ¤ 5,-. Let op deze toeslagen kunnen gewijzigd worden. De actuele toeslagen vind je op www.pathe.nl.

Toelichting Artikel 7.1
Om tijdige incassering van het abonnementsgeld te stimuleren hanteren wij vanaf heden bij een niet gelukte incasso administratiekosten. Zorg dus dat je voldoende saldo op je rekening hebt om deze kosten te vermijden. Op korte termijn is het mogelijk online inzage te krijgen in je betaalgegevens. Nadere info hierover volgt.

Klik hier voor de gewijzigde versie van de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Pathé
pi_74233339
las em ook zojuist, niets merkwaardigs

straks naar anti christ, ik ben benieuwd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74235945
Ik wilde 'm ook net even plakken hier!

Ik vind het wel prima allemaal, er verandert niet veel. Ik dacht alleen dat IMAX voorstellingen sowieso 5 euro waren, maar als er geen sprake is van 3D dus maar 2,50. Dat scheelt weer
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:21:03 #214
12888 Skull-splitter
pi_74243231
Tot vandaag had iedereen dus gratis naar de 3D variant kunnen gaan
pi_74246401
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, niet als je gebruik maakt van die automaten en aan de balie had je ook nog flink je best moeten doen (en de AV mee moeten nemen, I guess) Beetje vergelijkbaar met die 20% korting op het buffet-actie, die was er bij Pathé Arena dus ook nooit.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74247150
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het niet zo dat pathe 1 maand van tevoren dit soort wijzigingen kenbaar moet maken?
Dan hebben we dus nog 1 maand!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_74251166
Zou je nu je geld terug kunnen krijgen die je teveel betaald hebt ?
  zondag 1 november 2009 @ 12:52:19 #218
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_74274183
Ik denk het niet, zelf ook vaak aangegeven die 2.5 niet te willen betalen, voet bij stuk gehouden maar toch kreeg ik het niet voor elkaar bij de manager om 'gratis' te kunnen gaan. Tja dan is het kiezen of gaan
PSV
4 in a row!
pi_74583053
quote:
Beste Pathé Unlimited Cardhouder,

Ruim een jaar geleden zijn we een actie gestart, waarbij je op vertoon van je Pathé Unlimited Card
20% buffetkorting kreeg. Deze actie was alleen in Pathé De Munt geldig en als test opgezet. De actie heeft veel langer geduurd dan gepland, maar zullen we per 12 november a.s. beeindigen.

Het is nooit de bedoeling geweest er een permanente korting van te maken. Dat zou financieel niet haalbaar zijn en direct leiden tot een hogere abonnementsprijs. Wij hopen dat jullie met veel plezier gebruik hebben gemaakt van de buffetaanbieding en zorgen voor een passend alternatief.

Vanaf voorjaar 2010 zullen wij namelijk Pathé Unlimited Gold introduceren. Deze kaart zal ongeveer
¤ 22,50 gaan kosten en geeft dan niet alleen bij alle Pathé theaters 20% korting op alle buffetaankopen, maar maakt het ook mogelijk om zonder bijbetaling naar 3D en IMAX voorstellingen te gaan. Hiervoor wordt normaliter ¤ 2,50 in rekening gebracht. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte hiervan.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Pathé
Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).
Eten/drinken neem ik van thuis mee en die ene 3d voorstelling in de maand haalt die 4,50 extra er niet uit.
pi_74585007
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef lelouch het volgende:

[..]

Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).
Eten/drinken neem ik van thuis mee en die ene 3d voorstelling in de maand haalt die 4,50 extra er niet uit.
¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?

Ik vind het marketingtechnisch ook raar dat de proef nu ophoudt, maar pas in het voorjaar een alternatief wordt aangeboden. Laat die "proef" dan tot het voorjaar doorlopen...

Ik vraag me trouwens ook af waarom ik deze mails niet krijg...

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnnyStardust op 10-11-2009 21:20:22 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:49:40 #221
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74591449
Ik zit er aan te denken hem op te gaan zeggen Ik ga te weinig en dat zal in de toekomst (gok ik) alleen maar minder worden. Plus met een 100 Mbit trek je hem wel heel makkelijk en snel binnen

Maargoed, nog maar eens goed over na gaan denken
pi_74594089
Hmm even rekenen.

Prijs 0.5 liter flesje Cola bij Pathé: 2.50
Prijs 260 grams zak Peanut M&M's bij Pathé 4,-
6,50 met 20% korting = 5 euro 20

Prijs 0.5 liter flesje Cola bij AH 1 euro
Prijs 260 grams zak Peanut M&M's bij AH 2 euro
Totaal 3 euro

Ik hou het wel bij 18 euro per maand, ik wil best een Gold card nemen als de prijzen dan iets van 50 cent duurder zijn dan in de supermarkt ofzo, maar hele euro's duurder is echt teveel alleen maar voor een beetje koeling en 'service' ofzo.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:25:56 #223
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_74598782
Twijfel nog. Voor de buffetkorting zou ik het ook niet doen. Ik ga gemiddeld maar 1x per maand naar een 3D film, dus dan is een gewone PUC beter. Lijk me alleen aantrekkelijk wanneer ik een Imax bios in de buurt zou hebben. Bij nader inzien: ik twijfel niet meer.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_74599282
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?

Ik vind het marketingtechnisch ook raar dat de proef nu ophoudt, maar pas in het voorjaar een alternatief wordt aangeboden. Laat die "proef" dan tot het voorjaar doorlopen...

Ik vraag me trouwens ook af waarom ik deze mails niet krijg...
Laat die proef in alle pathe's lopen.

Gisteren naar de bios geweest en ik wilde reserveren voor 2012! Dat gaat dus niet meer. Je kunt niet meer reserveren alleen direct je kaartje kopen. On-line kun je wel met je PUC eerder een kaartje 'kopen' Maar als je met iemand anders gaat dan loop je het risisco dat je niet bijelkaar zit als de film geen vrije zitplaatsten heeft.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Komt er, zoals het verhaal er nu ligt, op neer dat de PUCcers weer achtergesteld worden.
Of heeft iemand hier andere verhalen over gehoord?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74600391
Heb zelf ook een Must See All Card voor in Delft. Wat ik zelf wel af en toe irritant vind is dat je maar maximaal een uur van te voren je kaartje mag halen. Dat je daar een maximum aan stelt (omdat je anders toch niet gaat omdat het "gratis" was was hun redenering) ok, maar toen dan 1 dag of iig 4 uur ofzo ..
  woensdag 11 november 2009 @ 12:54:12 #226
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74601631
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef botterfly het volgende:

[..]

Laat die proef in alle pathe's lopen.

Gisteren naar de bios geweest en ik wilde reserveren voor 2012! Dat gaat dus niet meer. Je kunt niet meer reserveren alleen direct je kaartje kopen. On-line kun je wel met je PUC eerder een kaartje 'kopen' Maar als je met iemand anders gaat dan loop je het risisco dat je niet bijelkaar zit als de film geen vrije zitplaatsten heeft.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Komt er, zoals het verhaal er nu ligt, op neer dat de PUCcers weer achtergesteld worden.
Of heeft iemand hier andere verhalen over gehoord?
quote:
Waarom is het niet meer mogelijk om online en aan de kassa kaarten te reserveren?

Ruim 50% van alle reserveringen wordt niet opgehaald. Dit resulteert erin dat een voorstelling uitverkocht lijkt te zijn maar dat er een half uur van te voren nog veel kaarten beschikbaar komen. Dit is voor zowel de bezoeker als Pathé niet wenselijk. Ook zorgt het ophalen van reserveringen voor extra handling en wachtrijen aan de kassa. Op termijn zullen we derhalve ook volledig stoppen met reserveren.

Waar kan ik nog wel kaarten reserveren?

Bezoekers kunnen alleen nog kaarten reserveren via de Pathélijn 0900-1458 (¤ 0,55 p/m) of via de Belbioslijn 0900-9363 (¤ 0,45 p/m).
Ik vind het maar een raar verhaal Die reserveringen worden gewoon een half uur voor aanvang vrijgegeven en dan zijn er zover ik zie altijd nog zat mensen die maar wat graag die plekken op willen vullen
pi_74601806
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het maar een raar verhaal Die reserveringen worden gewoon een half uur voor aanvang vrijgegeven en dan zijn er zover ik zie altijd nog zat mensen die maar wat graag die plekken op willen vullen
Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).
  woensdag 11 november 2009 @ 13:15:14 #228
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74602287
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).
Mja, dat schijnt dus een beetje te verschillen per bios heb ik het idee. Bij Munt ging dat (vroeger iig) altijd zo, maar bij Schouwburgplein doen ze dat dus weer niet. In de gevallen dat ik er mee te maken had iig, misschien hebben anderen een andere ervaring
pi_74602606
Sja, als je geen reserveringen meer kunt maken en dus met meerdere PUCers door de hele zaal neergegooit wordt zeg ik per direct mijn kaart op, tis nou niet bepaald gezellig om in je eentje naar de film te gaan (waar het dan dus op neerkomt).
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_74620597
Uit de PUC faq:
quote:
Online reserveren is vanaf 12 november 2009 niet meer mogelijk. Kunnen houders van de Pathé Unlimited Card nog wel gewoon reserveren?

Ja, houders van de Pathé Unlimited Card kunnen nog wel reserveren. Dit noemen wij echter voortaan "bestellen".
Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.

Als je naar kaarten kopen gaat staat er een optie 'Betaal met voordeelpas'. Zal dit voor PUC houders zijn?
pi_74620721
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:44 schreef lelouch het volgende:
Uit de PUC faq:
[..]

Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.

Als je naar kaarten kopen gaat staat er een optie 'Betaal met voordeelpas'. Zal dit voor PUC houders zijn?
nee, dat is voor houder van de voordeelpas, i.p.v. een reserveer met unlimited zal er een bestel met unlimited knop komen gok ik..

maar belachelijk dat ze het reserveren afschaffen zeg... willen ze gewoon in hun eigen klandizie snijden (zat mensen denk ik die van te voren willen reserveren en dan gaan.. en niet gaan als er niet gereserveerd kan worden...)

ik zou iig niet snel meer gaan als ik geen puc had..
pi_74647947
De optie staat er nu. Je kan maar 1 kaartje bestellen met je PUC.
Je gaat toch altijd met je vriend/vriendin die ook een PUC heeft samen. Waarom kan je er dan geen 2 tegelijk bestellen.
pi_74648066
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef lelouch het volgende:
De optie staat er nu. Je kan maar 1 kaartje bestellen met je PUC.
Je gaat toch altijd met je vriend/vriendin die ook een PUC heeft samen. Waarom kan je er dan geen 2 tegelijk bestellen.
omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...
  donderdag 12 november 2009 @ 22:58:38 #234
12888 Skull-splitter
pi_74652183
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...
Het zou wel mogelijk moeten worden om door pas bij het af te rekenen te vragen naar de PUC, waardoor je twee passen erlangs haalt en voila, het werkt!
pi_74652829
Als je er 2 bestelt, dat je dan verplicht bij de kassa moet afhalen. Zodat ze daar beide pasjes kunnen scannen.
Als IT'er zijnde zie ik ook genoeg mogelijkheden om het op de touchscreens met 2 pasjes makkelijk te laten werken.
pi_74654419
je kon toch al vanaf het begint met een PUC 1 kaartje reserveren/bestellen/afhalen????
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:54:30 #237
12888 Skull-splitter
pi_74656882
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef Estolan het volgende:
je kon toch al vanaf het begint met een PUC 1 kaartje reserveren/bestellen/afhalen????
Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...
pi_74657222
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...
het is technisch gezien ook prima mogelijk 2,50 in rekening te brengen bij het scannen van de puc voor een 3d film

er is zoveel technisch mogelijk
pi_74657471
Wil ik afgelopen week met een man of 9 naar 2012 (ja wij gaan altijd met een hele groep) Kunnen we GVD niet meer reserveren. Dus wij een uur voor de film kaartjes halen zitten wel op rij 1 of versprijd door de zaal. WAT IS DAT VOOR K ZOOI.

Nu kan ik wel een kaartje kopen via het web maar dat gaat los per kaartje dus zitten we ook versprijd door de zaal.

Heb nu zo'n kaart al vanaf het moment dat ze alleen in Groningen te krijgen zijn dus ja ik ben er heel Nederland voor door gereden en nu heb ik er dus eigenlijk geen zak meer aan.

In mijn ogen nog 2 mogelijke oplossingen. Of GEEN FILM MEER OP PLAATS of ERUIT MET DIE KAART.
pi_74693887
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:29 schreef zoekmedan het volgende:
Wil ik afgelopen week met een man of 9 naar 2012 (ja wij gaan altijd met een hele groep) Kunnen we GVD niet meer reserveren. Dus wij een uur voor de film kaartjes halen zitten wel op rij 1 of versprijd door de zaal. WAT IS DAT VOOR K ZOOI.

Nu kan ik wel een kaartje kopen via het web maar dat gaat los per kaartje dus zitten we ook versprijd door de zaal.

Heb nu zo'n kaart al vanaf het moment dat ze alleen in Groningen te krijgen zijn dus ja ik ben er heel Nederland voor door gereden en nu heb ik er dus eigenlijk geen zak meer aan.

In mijn ogen nog 2 mogelijke oplossingen. Of GEEN FILM MEER OP PLAATS of ERUIT MET DIE KAART.
ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )
pi_74694206
Vanavond naar Whatever Works. Zonder reserveren, hopelijk hebben we fatsoenlijke plaatsen
pi_74694986
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:50 schreef mschol het volgende:

[..]

ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )
zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74698149
yup, DH altijd vrije plaatsen, anders ga ik al helemaal nooit meer naar de bios
pi_74698552
DH heeft niet altijd vrije plaatsen.. enkele keer bij spui en buitenhof geen vrije zit gehad en bij scheveningen altijd na 20:00 volgens mij
pi_74705284
Scheveningen is ook geen Den Haag he

Spui en Buitenhof hebben het alleen niet bij Premiere voorstellingen, alle gewone ( waar een normaal prijskaartje aan hangt dus ) zijn vrije zitplaats. Kom er 3x per maand, nog nooit vaste stoel gehad ( ja 10jaar geleden maybe )
pi_74705919
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Estolan het volgende:

scheveninger zeker
-Rabia Al-Basri
pi_74710189
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Estolan het volgende:

Spui en Buitenhof hebben het alleen niet bij Premiere voorstellingen, alle gewone ( waar een normaal prijskaartje aan hangt dus ) zijn vrije zitplaats. Kom er 3x per maand, nog nooit vaste stoel gehad ( ja 10jaar geleden maybe )
aha grapjas...

ik kom er minimaal 1x per week... en ik kan je garanderen: ze hebben ook vaste zitplaatsen bij normale prijzen..
pi_74710337
De sneak in Eindhoven is dus op plaats! En je kan dus onmogelijk met een groep reserveren en dan ook nog bij elkaar te zitten.
Slecht van Pathe, heel slecht. Zeker als je bekijkt dat het grootste gedeelte van de sneakers PUC hebben.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74711561
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef botterfly het volgende:
De sneak in Eindhoven is dus op plaats! En je kan dus onmogelijk met een groep reserveren en dan ook nog bij elkaar te zitten.
Slecht van Pathe, heel slecht. Zeker als je bekijkt dat het grootste gedeelte van de sneakers PUC hebben.
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?
kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
pi_74718244
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:

[..]

kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
Ooit geprobeerd?
Regelmatig gezien dat er vriendelijk doch dringend verzocht werd om op je eigen plek te gaan zitten!
Dus ja iedereen gaat op zijn eigen toegewezen plek zitten! Brave mensen die brabanders
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74719282
Waren ongeveer half uur voor de voorstelling aanwezig. We zaten op rij 4 stoel 1 en 2. Redelijke plekken.
Ze zaal zat bijna vol, voorste rij was half vol.
Film was wel geslaagd trouwens
pi_74722051
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ooit geprobeerd?
Regelmatig gezien dat er vriendelijk doch dringend verzocht werd om op je eigen plek te gaan zitten!
Dus ja iedereen gaat op zijn eigen toegewezen plek zitten! Brave mensen die brabanders
ooit geprobeerd? yep..
mee weggekomen? yep
een beetje mensen gaat normaal nadenken en niet zeiken over een stoel...
pi_74723307
Zojuist voor dinsdag 2012 gereserveerd. Heb de puc pasnummer en code van me vriend gevraagd. Die van hem en mij gelijk achter elkaar op de site gereserveerd. En we zitten naast elkaar
pi_74734236
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

scheveninger zeker
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerking
pi_74734334
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef mschol het volgende:

[..]

aha grapjas...

ik kom er minimaal 1x per week... en ik kan je garanderen: ze hebben ook vaste zitplaatsen bij normale prijzen..
welke films heb jij het afgelopen half jaar dan gezien waar je een vaste plek hebt?

ik zga alle bekende films, en telkens ( of het nou maandag/woensdag of zondag was, overdag in de middag of savonds, ) altijd gewoon vrije plekken. Ok ik ga dan nooit de 1e 4 dagen als de film uit is, maybe dan, maar dan is het rete druk, ik ga meestal pas 1 week nadat de film uit is.

Laatste keer vaste plekken was voor mij volgens mij bij The Matrix deel 1
pi_74734792
Pathe De Kuip tegenwoordig elke avond vaste plekken?
pi_74736438
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef Estolan het volgende:

[..]

Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerking
ah shit daar gaat mijn schollekop opmerking

oh jawel hoor, is gewoon een deel gemeente van den haag
-Rabia Al-Basri
pi_74745312
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsen
Dat is volgens mij afhankelijk van de voorstelling. Over het algemeen zijn het vrije plaatsen maar bij premières en speciale voorspellingen is het vaak met plaats (Spuimarkt).

Zo had ik bij This Is It een rij en stoelnummer op mijn kaartje staan.
pi_74747631
Ja maar een Premiere is ook geen "normale" voorstelling. Dat is een Premiere DUH
pi_74749350
Waarom zou een première geen normale voorstelling zijn dan? Is gewoon reguliere voorstelling. Afgelopen zaterdag was de nachtvoorstelling van 2012 ook uitverkocht, die mochten ze ook wat mij betreft kaarten met plaatsen verkopen.

Nu was het knokken voor een plaats.
pi_74749687
zover ik weet ( wat ik al eerder zei ) zijn er bij Premiere kaarten meestal wel vast zitplaatsen, maar dat is dan ook wel de enige keer. En vaak betaal je voor een premiere meer ( die speciale kaartjes a 12,50 ofzo met popcorn en drinken erbij ), dat noem ik dan geen reguliere voorstelling.

Alle andere films uit Buitenhof en Spui, nog NOOIT een vaste plek gehad, dus snap niet wie er dan kan zeggen dat ze er wel vaak zijn
pi_74750375
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Estolan het volgende:
zover ik weet ( wat ik al eerder zei ) zijn er bij Premiere kaarten meestal wel vast zitplaatsen, maar dat is dan ook wel de enige keer. En vaak betaal je voor een premiere meer ( die speciale kaartjes a 12,50 ofzo met popcorn en drinken erbij ), dat noem ik dan geen reguliere voorstelling.

Alle andere films uit Buitenhof en Spui, nog NOOIT een vaste plek gehad, dus snap niet wie er dan kan zeggen dat ze er wel vaak zijn
Meeste films hebben geen vaste plekken, maar sommige weer wel.

Toen ik naar This Is It ging was het geen première maar toch waren er vaste plekken.

Verder heb ik nooit extra voor een première betaald. Je hebt inderdaad die kaartjes met popcorn en drinken maar het is geen verplichting, je kan in meeste gevallen ook een normale kaartje kopen.

Ik zie een première gewoon als een reguliere voorstelling, maar wat drukker dan normaal.
pi_74757689
Het blijkt dus dat de vaste plekken iets pplaats gebonden is. Eindhoven heeft altijd vaste plekken bij de sneak en bij enkele andere buiten de sneak om ook.
This is it, lag het aan het tijdstip. Angels and demons had ook vaste plekken op zaterdag na de premiere.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74763476
Bij de Kuip is er helemaal geen pijl op te trekken, sneak is de ene week vaste plaatsen, een week later (en een veel kleinere zaal) niet. Grote releases de eerste week en de weekenden meestal ook geplaatst. Des te irritanter dus, dit gezeik met reserveringen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:52:59 #265
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_74801852
tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 18 november 2009 @ 00:03:08 #266
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_74802262
In Amsterdam nog geen enkele keer vaste zitplaatsen gehad.. 'aanschuiven a.u.b.'
  woensdag 18 november 2009 @ 00:04:40 #267
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_74802319
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef dikkekaas het volgende:
In Amsterdam nog geen enkele keer vaste zitplaatsen gehad.. 'aanschuiven a.u.b.'
Wel heel fijn. Alleen als een voorstelling is uitverkocht en sommige mensen die een stoel naast zijn of haar buurman moet dan weer een stoel opschuiven. Beetje chaotisch.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:34:58 #268
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_74887555
Dus je kan ook voortaan stoelen reserveren en gewoon bij de automaten afhalen bij een sneak bv? Scheelt veel wachttijd dan, aangezien wij altijd naar het buffet gaan omdat we bij elkaar willen zitten.
PSV
4 in a row!
pi_74896541
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.
pi_74900554
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.
/sarcasme i presume..
anders: stufu...
mensen die rijen en stoel nummers gaan opzoeken ...
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:01:38 #271
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74900621
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef mschol het volgende:

[..]

/sarcasme i presume..
anders: stufu...
mensen die rijen en stoel nummers gaan opzoeken ...
Idd, het idee alleen al
pi_74903797
Als ik een kaartje heb gereserveerd voor een bepaalde plaats en ik haal dit kaartje op, dan moet er niet iemand op die plaats zitten. Die kan dan vertrekken!
Erg he?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:58:41 #273
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_74903870
Ik zie het probleem niet zo, je kunt toch ergens anders in de zaal gaan zitten?

Je moet sowieso zorgen dat je op tijd bent, dat scheelt je weer in het donker zoeken.
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:59:34 #274
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74903887
-edit- Laat maar

[ Bericht 76% gewijzigd door Bravebart op 21-11-2009 01:08:31 ]
pi_74903986
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, je kunt toch ergens anders in de zaal gaan zitten?

Je moet sowieso zorgen dat je op tijd bent, dat scheelt je weer in het donker zoeken.
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.
Sommige mensen willen de plaats die ze speciaal vragen aan de kassa. Erg he?
om die reden zorg ik dat ik op tijd ben om kaartjes te halen en dan zou die lamlul die op het nippertje komt mijn plaats innemen? Nee hoor, ik kan nu op mijn gemak naar de toilet, hoef ik niemand te storen tijdens de film. En ik kan rustig op mijn gemak iets te drinken en eten kopen. Kan in Eindhoven ook boven in het gebouw
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:09:45 #276
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_74904087
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef botterfly het volgende:

[..]

Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.
Sommige mensen willen de plaats die ze speciaal vragen aan de kassa. Erg he?
om die reden zorg ik dat ik op tijd ben om kaartjes te halen en dan zou die lamlul die op het nippertje komt mijn plaats innemen? Nee hoor, ik kan nu op mijn gemak naar de toilet, hoef ik niemand te storen tijdens de film. En ik kan rustig op mijn gemak iets te drinken en eten kopen. Kan in Eindhoven ook boven in het gebouw
Hier in Pathe Arena gebeurt het regelmatig dat een film uitverkocht raakt. Als ik gewoon 20 minuutjes van tevoren aanwezig ben kan ik gewoon een plaats in het midden nemen.

Daarnaast, niemand wilt voorin zitten.
pi_74905921
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:55 schreef botterfly het volgende:
Als ik een kaartje heb gereserveerd voor een bepaalde plaats en ik haal dit kaartje op, dan moet er niet iemand op die plaats zitten. Die kan dan vertrekken!
Erg he?
dan moet je maar op tijd komen
pi_74906037
Gelukkig doen ze in Pathé Arena niet aan vaste zitplaatsen, dat zou een heisa worden Als je op een goede plek wilt zitten moet je gewoon op tijd komen. Het gros komt toch pas binnen als de voorstukjes al lang en breed bezig zijn (doe ik ook vaak genoeg trouwens).

Laatst kwamen er trouwens twee mensen binnen toen de film al een uur bezig was Die sneaken gewoon een andere zaal in als hun film afgelopen is. Als ze daar eens op zouden letten in Pathe Arena
pi_74929350
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:12 schreef mschol het volgende:

[..]

dan moet je maar op tijd komen
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_74938756
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:27 schreef botterfly het volgende:

[..]

Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.

Precies, heb ik moeite gedaan om goede plek te bemachtigen.
Dan moet er niet iemand anders gaan zitten, die heeft dan een echt een probleem
pi_75018992
Pfff. Ik wil dus vanavond naar KEVBDD in Schouwburgplein, dus dacht even leuk kaartjes via de site te bestellen.

Maar ik heb een pas, mijn huisgenoot niet. Dat betekent dus dat ik los moet bestellen en hij los moet betalen, maar dan weten we dus niet of we wel naast elkaar zitten of niet

Lekker is dit weer. Kan ook daar naar de kassa gaan, maar ik heb ook geen zin om helemaal vooraan te zitten.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  donderdag 26 november 2009 @ 14:04:15 #282
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75019254
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Jeeh het volgende:
Pfff. Ik wil dus vanavond naar KEVBDD in Schouwburgplein, dus dacht even leuk kaartjes via de site te bestellen.

Maar ik heb een pas, mijn huisgenoot niet. Dat betekent dus dat ik los moet bestellen en hij los moet betalen, maar dan weten we dus niet of we wel naast elkaar zitten of niet

Lekker is dit weer. Kan ook daar naar de kassa gaan, maar ik heb ook geen zin om helemaal vooraan te zitten.
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig doen ze in Pathé Arena niet aan vaste zitplaatsen,
pi_75019301
Ja, leuk, maar ik ga niet naar Amsterdam voor een film als ik 10 min van Schouwburgplein vandaan woon.

Waar ze dus wél aan vaste plaatsen doen, blijkt nu We zitten 5 stoelen uit elkaar, misschien is het wel rustig en valt er wat te regelen.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_75086980
Er staat een enquete online op de pathe website.
Allemaal even zeuren over het online reserveren, en de 2 of meerdere unlimited kaartjes tegelijk bestellen functie!

Zojuist maar een latere voorstelling besteld, omdat ik met 2 unlimited codes bestelde, en er gewoon 3 rijen tussen zaten
Heb nu een txt bestandje op me met alle PUC pasnummers en pincodes van me vrienden om te kunnen bestellen
pi_75088370
Waar zie jij een Enquete dan?

Hoord enet van mn vriendin, die was vandaag in Amsterdam, om naar zo'n VIP avond te gaan, krijgt ze ineens te horen dat er een film festival is en dat vandaag geen VIP voorsellingen zijn. Er staat NIKS op de site erover

PATHE IS GEWOON KUT!
pi_75095162
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
Waar zie jij een Enquete dan?

Hoord enet van mn vriendin, die was vandaag in Amsterdam, om naar zo'n VIP avond te gaan, krijgt ze ineens te horen dat er een film festival is en dat vandaag geen VIP voorsellingen zijn. Er staat NIKS op de site erover

PATHE IS GEWOON KUT!
Hier is de directe link:
http://foodstep.socratos.net/direct/PatheBTO2009/
pi_75097468
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef lelouch het volgende:

[..]

Hier is de directe link:
http://foodstep.socratos.net/direct/PatheBTO2009/
slkechte enquete:
heeft u zelf eten en/of drinken meegenomen in de bioscoop?

bij het selecteren van:
ja alleen drinken
ja alleen eten
ja zowel drinken en eten

kan je niet verder gaan
pi_75098025
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75098057
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederland
pi_75098521
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:54 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederland
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75098572
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:34 schreef mschol het volgende:

[..]

slkechte enquete:
heeft u zelf eten en/of drinken meegenomen in de bioscoop?

bij het selecteren van:
ja alleen drinken
ja alleen eten
ja zowel drinken en eten

kan je niet verder gaan
Ja dat zag ik ook KAFFERS!
pi_75098612
Ik heb hem eens redelijk negatief ingevuld, ben benieuwd
pi_75099652
zo negatief mogelijk ingevuld maar wel naar waarheid..
buitenhof mogen ze wel eens onderhanden nemen,.,,
(kapotte stoelen, kut beenruimte..
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:49:09 #294
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75099701
Ik heb ingevuld dat ze eens beter met die drukte op een zaterdagavond om moeten gaan. Het is altijd superlange rijen en heel lang wachten.
  zondag 29 november 2009 @ 12:53:42 #295
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_75106740
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
  zondag 29 november 2009 @ 15:44:14 #296
12888 Skull-splitter
pi_75111275
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef mschol het volgende:
zo negatief mogelijk ingevuld maar wel naar waarheid..
buitenhof mogen ze wel eens onderhanden nemen,.,,
(kapotte stoelen, kut beenruimte..
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ik
pi_75113038
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ik
klopt.. voorkant wordt idd nu helemaal gerenoveerd.. volgende week zou de boel klaar moeten zijn ofzo en officiele opening is de 12de wat ik gehoord heb..

maar beenruimte is bij elke zaal in buitenhof kut als je spui gewend bent
en kapotte stoelen zitten voornamelijk in 4/5/6
pi_75137980
Buitenhof word herstelt zoals hoe het vroeger ooit was ( alleen dan modern ), boven komt een restaurant enz

Entree ziet er niet uit vind ik, Pathe maakt er een zooitje van
  maandag 30 november 2009 @ 11:55:25 #299
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_75138335
buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.

overigens vind ik het wel kut dat vaste zitplaatsen ineens weer is ingevoerd , ook echt handig als je met 2 Pathe Unlimited Kaarten gaat (allebei verschillende stoelen...........)
pi_75140162
gewoon nar de film gaan als hij al en tijdje draait, dan is het nooit vaste plaatsen.

Anders maar de PUC weg doen, en lekker weer aan het illegale beginnen, komen ze er vanzelf wel achter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')