Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weilandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dan met het verschil dat je na de film ineens in een winderig weiland staat, in plaats van midden tussen de cafeetjes. ;-)
Je zegt 't. ;-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, binnenstad van Delft is echt een enorm winderig weiland
In Delft en in Breda ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je zegt 't. ;-)
Maar ik ken enkel de Mustsee in Groningen, ik wist niet dat er meer zijn in den lande. Excuus.
En Tilburg, ter vervanging van de Midi en Heuvelpoort.quote:
Je weet dat er OV om de hoek stopt he? Nee, dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef lelouch het volgende:
Klote Pathe De Kuip![]()
Ik wou zaterdag naar de film, komen we daar aan, is er een feyenoord wedstrijd. Tussen dat volk hoef ik niet te rijden/lopen en die parkeerprijs is dan absurd duur. Dus we zijn omgekeerd en naar huis gegaan. Thuis op de pathe site gekeken en er stond inderdaad dat er een voetbal wedstrijd was.
Vandaag gingen we in de herkansing, op de pathe site gekeken. Geen voetbal wedstrijd! Wij blij en onderweg. Komen we daar aan, is er verdomme weer een wedstrijd!![]()
Normaal is het gratis parkeren op dinsdag, nu er een stomme voetbal wedstrijd is moet ik 7 euro betalen.
Boos ben ik omgekeerd en lekker thuis film gaan kijken met me vriend. Kut Pathe
Naja die 2.50 vind ik nog niet eens zo erg maar de prijzen van het voedsel daarintegen, daar zou ik nog een bioscoopkaartje van kunnen kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:05 schreef motherflocker het volgende:
Hier ook een pathe unlimited abonnee.
Wel dom dat wij ook moeten betalen voor 3D films
Die tram daarheen vlak voor een voetbal wedstrijd? Nee dank je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet dat er OV om de hoek stopt he? Nee, dan is het duidelijk.
quote:Wijziging algemene voorwaarden Pathé Unlimited Card
Beste Pathé Unlimited Cardhouder,
Hierbij informeren wij je over de volgende wijziging in de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.
Wijziging Artikel 1.1
Toevoeging: 3D bij niet-reguliere filmvoorstellingen.
Wijziging Artikel 7.1
Toevoeging: Bij een niet tijdige betaling van het abonnementsgeld zijn wij genoodzaakt administratiekosten in rekening te brengen.
Toelichting Artikel 1.1
Ofschoon de opsomming van niet-reguliere filmvoorstellingen niet allesomvattend is, vermelden we nu ook expliciet de 3D voorstellingen als zijnde een niet-reguliere filmvoorstelling. Voor niet-reguliere filmvoorstellingen is de Pathé Unlimited Card in principe niet geldig. Echter voor veel niet-reguliere filmvoorstellingen is het mogelijk om met je Pathé Unlimited Card voor een gereduceerd tarief toegang te krijgen. Voor zowel IMAX als 3D voorstellingen betaal je als Pathé Unlimited Cardhouder alleen een toeslag van ¤ 2,50. Voor een IMAX 3D voorstelling betaal je ¤ 5,-. Let op deze toeslagen kunnen gewijzigd worden. De actuele toeslagen vind je op www.pathe.nl.
Toelichting Artikel 7.1
Om tijdige incassering van het abonnementsgeld te stimuleren hanteren wij vanaf heden bij een niet gelukte incasso administratiekosten. Zorg dus dat je voldoende saldo op je rekening hebt om deze kosten te vermijden. Op korte termijn is het mogelijk online inzage te krijgen in je betaalgegevens. Nadere info hierover volgt.
Klik hier voor de gewijzigde versie van de algemene voorwaarden van Pathé Unlimited.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Pathé
Nou, niet als je gebruik maakt van die automaten en aan de balie had je ook nog flink je best moeten doen (en de AV mee moeten nemen, I guess)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot vandaag had iedereen dus gratis naar de 3D variant kunnen gaan
Is het niet zo dat pathe 1 maand van tevoren dit soort wijzigingen kenbaar moet maken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Tot vandaag had iedereen dus gratis naar de 3D variant kunnen gaan
Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).quote:Beste Pathé Unlimited Cardhouder,
Ruim een jaar geleden zijn we een actie gestart, waarbij je op vertoon van je Pathé Unlimited Card
20% buffetkorting kreeg. Deze actie was alleen in Pathé De Munt geldig en als test opgezet. De actie heeft veel langer geduurd dan gepland, maar zullen we per 12 november a.s. beeindigen.
Het is nooit de bedoeling geweest er een permanente korting van te maken. Dat zou financieel niet haalbaar zijn en direct leiden tot een hogere abonnementsprijs. Wij hopen dat jullie met veel plezier gebruik hebben gemaakt van de buffetaanbieding en zorgen voor een passend alternatief.
Vanaf voorjaar 2010 zullen wij namelijk Pathé Unlimited Gold introduceren. Deze kaart zal ongeveer
¤ 22,50 gaan kosten en geeft dan niet alleen bij alle Pathé theaters 20% korting op alle buffetaankopen, maar maakt het ook mogelijk om zonder bijbetaling naar 3D en IMAX voorstellingen te gaan. Hiervoor wordt normaliter ¤ 2,50 in rekening gebracht. Uiteraard houden wij jullie op de hoogte hiervan.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Pathé
¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef lelouch het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een Gold ga nemen. IMAX ga ik toch nooit meer heen (wat een tegenvaller was dat).
Eten/drinken neem ik van thuis mee en die ene 3d voorstelling in de maand haalt die 4,50 extra er niet uit.
Laat die proef in alle pathe's lopen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:58 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
¤ 5,20 voor 2 beugels kan niet uit en ¤ 6,50 wel?
Ik vind het marketingtechnisch ook raar dat de proef nu ophoudt, maar pas in het voorjaar een alternatief wordt aangeboden. Laat die "proef" dan tot het voorjaar doorlopen...
Ik vraag me trouwens ook af waarom ik deze mails niet krijg...
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef botterfly het volgende:
[..]
Laat die proef in alle pathe's lopen.![]()
Gisteren naar de bios geweest en ik wilde reserveren voor 2012! Dat gaat dus niet meer. Je kunt niet meer reserveren alleen direct je kaartje kopen. On-line kun je wel met je PUC eerder een kaartje 'kopen' Maar als je met iemand anders gaat dan loop je het risisco dat je niet bijelkaar zit als de film geen vrije zitplaatsten heeft.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Komt er, zoals het verhaal er nu ligt, op neer dat de PUCcers weer achtergesteld worden.
Of heeft iemand hier andere verhalen over gehoord?
Ik vind het maar een raar verhaalquote:Waarom is het niet meer mogelijk om online en aan de kassa kaarten te reserveren?
Ruim 50% van alle reserveringen wordt niet opgehaald. Dit resulteert erin dat een voorstelling uitverkocht lijkt te zijn maar dat er een half uur van te voren nog veel kaarten beschikbaar komen. Dit is voor zowel de bezoeker als Pathé niet wenselijk. Ook zorgt het ophalen van reserveringen voor extra handling en wachtrijen aan de kassa. Op termijn zullen we derhalve ook volledig stoppen met reserveren.
Waar kan ik nog wel kaarten reserveren?
Bezoekers kunnen alleen nog kaarten reserveren via de Pathélijn 0900-1458 (¤ 0,55 p/m) of via de Belbioslijn 0900-9363 (¤ 0,45 p/m).
Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).quote:Op woensdag 11 november 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het maar een raar verhaalDie reserveringen worden gewoon een half uur voor aanvang vrijgegeven en dan zijn er zover ik zie altijd nog zat mensen die maar wat graag die plekken op willen vullen
Mja, dat schijnt dus een beetje te verschillen per bios heb ik het idee. Bij Munt ging dat (vroeger iig) altijd zo, maar bij Schouwburgplein doen ze dat dus weer niet. In de gevallen dat ik er mee te maken had iig, misschien hebben anderen een andere ervaringquote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier worden de reserveringen pas vrijgegeven wanneer de film begint. Vorige jaar meegemaakt met The Dark Knight, die was uitverkocht en op de tijd dat die begon kwamen er ineens 80 kaarten vrij (en dan kun je nog makkelijk gaan natuurlijk, ivm een kwartier reclame enzo).
Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.quote:Online reserveren is vanaf 12 november 2009 niet meer mogelijk. Kunnen houders van de Pathé Unlimited Card nog wel gewoon reserveren?
Ja, houders van de Pathé Unlimited Card kunnen nog wel reserveren. Dit noemen wij echter voortaan "bestellen".
nee, dat is voor houder van de voordeelpas, i.p.v. een reserveer met unlimited zal er een bestel met unlimited knop komen gok ik..quote:Op woensdag 11 november 2009 22:44 schreef lelouch het volgende:
Uit de PUC faq:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal. Ik ga het snel eens uitproberen.
Als je naar kaarten kopen gaat staat er een optie 'Betaal met voordeelpas'. Zal dit voor PUC houders zijn?
omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef lelouch het volgende:
De optie staat er nu. Je kan maar 1 kaartje bestellen met je PUC.
Je gaat toch altijd met je vriend/vriendin die ook een PUC heeft samen. Waarom kan je er dan geen 2 tegelijk bestellen.
Het zou wel mogelijk moeten worden om door pas bij het af te rekenen te vragen naar de PUC, waardoor je twee passen erlangs haalt en voila, het werkt!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het allemaal via de voorwaarde van de PUC gaat, wat 1 kaart per persoon is iedere 90 minuten...
Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef Estolan het volgende:
je kon toch al vanaf het begint met een PUC 1 kaartje reserveren/bestellen/afhalen????
het is technisch gezien ook prima mogelijk 2,50 in rekening te brengen bij het scannen van de puc voor een 3d filmquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook zonder vraagtekens: daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat het nu mogelijk is (technisch gezien) om niet stuk voor stuk je kaarten op te halen...
ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:29 schreef zoekmedan het volgende:
Wil ik afgelopen week met een man of 9 naar 2012 (ja wij gaan altijd met een hele groep) Kunnen we GVD niet meer reserveren. Dus wij een uur voor de film kaartjes halen zitten wel op rij 1 of versprijd door de zaal. WAT IS DAT VOOR K ZOOI.
Nu kan ik wel een kaartje kopen via het web maar dat gaat los per kaartje dus zitten we ook versprijd door de zaal.
Heb nu zo'n kaart al vanaf het moment dat ze alleen in Groningen te krijgen zijn dus ja ik ben er heel Nederland voor door gereden en nu heb ik er dus eigenlijk geen zak meer aan.
In mijn ogen nog 2 mogelijke oplossingen. Of GEEN FILM MEER OP PLAATS of ERUIT MET DIE KAART.
zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gisteren in buitenhof gewoon vrije zitplaatsen bij 2012 (wel enorm druk overigens, spuimarkt was een uur van te voren al uitverkocht )
scheveninger zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Estolan het volgende:
Scheveningen is ook geen Den Haag he
aha grapjas...quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Estolan het volgende:
Scheveningen is ook geen Den Haag he
Spui en Buitenhof hebben het alleen niet bij Premiere voorstellingen, alle gewone ( waar een normaal prijskaartje aan hangt dus ) zijn vrije zitplaats. Kom er 3x per maand, nog nooit vaste stoel gehad ( ja 10jaar geleden maybe)
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef botterfly het volgende:
De sneak in Eindhoven is dus op plaats! En je kan dus onmogelijk met een groep reserveren en dan ook nog bij elkaar te zitten.
Slecht van Pathe, heel slecht. Zeker als je bekijkt dat het grootste gedeelte van de sneakers PUC hebben.
Ooit geprobeerd?quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?
kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
ooit geprobeerd? yep..quote:Op zondag 15 november 2009 16:40 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Regelmatig gezien dat er vriendelijk doch dringend verzocht werd om op je eigen plek te gaan zitten!
Dus ja iedereen gaat op zijn eigen toegewezen plek zitten! Brave mensen die brabanders
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerkingquote:
welke films heb jij het afgelopen half jaar dan gezien waar je een vaste plek hebt?quote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha grapjas...
ik kom er minimaal 1x per week... en ik kan je garanderen: ze hebben ook vaste zitplaatsen bij normale prijzen..
ah shit daar gaat mijn schollekop opmerkingquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Haha nee, ik kom zelf gewoon uit DH, maarja officieel is Scheveningen niet helemaal een deel van DH, maar was meer een zij-opmerking
Dat is volgens mij afhankelijk van de voorstelling. Over het algemeen zijn het vrije plaatsen maar bij premières en speciale voorspellingen is het vaak met plaats (Spuimarkt).quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
zover ik weet is het idd in den haag gewoon altijd vrij zitplaatsen
Meeste films hebben geen vaste plekken, maar sommige weer wel.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Estolan het volgende:
zover ik weet ( wat ik al eerder zei ) zijn er bij Premiere kaarten meestal wel vast zitplaatsen, maar dat is dan ook wel de enige keer. En vaak betaal je voor een premiere meer ( die speciale kaartjes a 12,50 ofzo met popcorn en drinken erbij ), dat noem ik dan geen reguliere voorstelling.
Alle andere films uit Buitenhof en Spui, nog NOOIT een vaste plek gehad, dus snap niet wie er dan kan zeggen dat ze er wel vaak zijn
Wel heel fijn. Alleen als een voorstelling is uitverkocht en sommige mensen die een stoel naast zijn of haar buurman moet dan weer een stoel opschuiven. Beetje chaotisch.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef dikkekaas het volgende:
In Amsterdam nog geen enkele keer vaste zitplaatsen gehad.. 'aanschuiven a.u.b.'
Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
want mensen gaan braaf op de aangegeven stoelen zitten?
kom opzeg, gewoon bij elkaar gaan zitten en dan vriendelijk vragen als iemand er wil zitten of ze toch ergens anders willen gaan zitten...
/sarcasme i presume..quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Zo irritant, mensen die niet gewoon op de plek gaan zitten die op hun kaartje staat. Gebeurt bij de Kuip ook regelmatig, moet er terwijl de trailers al bezig zijn weer personeel bijkomen om die idioten uit te leggen hoe ze 'plaats' en 'rij' moeten lezen en begint er een hele stoelendans.
Idd, het idee alleen alquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
/sarcasme i presume..
anders: stufu...
mensen die rijen en stoel nummers gaan opzoeken...
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, je kunt toch ergens anders in de zaal gaan zitten?
Je moet sowieso zorgen dat je op tijd bent, dat scheelt je weer in het donker zoeken.
Hier in Pathe Arena gebeurt het regelmatig dat een film uitverkocht raakt. Als ik gewoon 20 minuutjes van tevoren aanwezig ben kan ik gewoon een plaats in het midden nemen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee dat kan niet! Ik heb geen behoefte om ergens vooraan in de zaal te zitten en aan het eind van de film een stijve nek te hebben van het omhoog kijken.
Sommige mensen willen de plaats die ze speciaal vragen aan de kassa. Erg he?
om die reden zorg ik dat ik op tijd ben om kaartjes te halen en dan zou die lamlul die op het nippertje komt mijn plaats innemen? Nee hoor, ik kan nu op mijn gemak naar de toilet, hoef ik niemand te storen tijdens de film. En ik kan rustig op mijn gemak iets te drinken en eten kopen. Kan in Eindhoven ook boven in het gebouw
dan moet je maar op tijd komenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:55 schreef botterfly het volgende:
Als ik een kaartje heb gereserveerd voor een bepaalde plaats en ik haal dit kaartje op, dan moet er niet iemand op die plaats zitten. Die kan dan vertrekken!
Erg he?
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.quote:
Precies, heb ik moeite gedaan om goede plek te bemachtigen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:27 schreef botterfly het volgende:
[..]
Tja ik ben van mening dat als er kaartjes op plaats worden afgegeven dat ik dan ook mag zeggen dat dat mijn plaats is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Jeeh het volgende:
Pfff. Ik wil dus vanavond naar KEVBDD in Schouwburgplein, dus dacht even leuk kaartjes via de site te bestellen.
Maar ik heb een pas, mijn huisgenoot niet. Dat betekent dus dat ik los moet bestellen en hij los moet betalen, maar dan weten we dus niet of we wel naast elkaar zitten of niet![]()
Lekker is dit weer. Kan ook daar naar de kassa gaan, maar ik heb ook geen zin om helemaal vooraan te zitten.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:25 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig doen ze in Pathé Arena niet aan vaste zitplaatsen,
Hier is de directe link:quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef Estolan het volgende:
Waar zie jij een Enquete dan?
Hoord enet van mn vriendin, die was vandaag in Amsterdam, om naar zo'n VIP avond te gaan, krijgt ze ineens te horen dat er een film festival is en dat vandaag geen VIP voorsellingen zijn. Er staat NIKS op de site erover
PATHE IS GEWOON KUT!
slkechte enquete:quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
Hier is de directe link:
http://foodstep.socratos.net/direct/PatheBTO2009/
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederlandquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan bij alle pathe bioscopen terecht door heel nederland
Ja dat zag ik ook KAFFERS!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
slkechte enquete:
heeft u zelf eten en/of drinken meegenomen in de bioscoop?
bij het selecteren van:
ja alleen drinken
ja alleen eten
ja zowel drinken en eten
kan je niet verder gaan
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik een unlimited kaart neem, kan ik dan alleen bij de bios terecht waar ik hem gekocht heb, of bij alle pathé's?
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef mschol het volgende:
zo negatief mogelijk ingevuld maar wel naar waarheid..
buitenhof mogen ze wel eens onderhanden nemen,.,,
(kapotte stoelen, kut beenruimte..
klopt.. voorkant wordt idd nu helemaal gerenoveerd.. volgende week zou de boel klaar moeten zijn ofzo en officiele opening is de 12de wat ik gehoord heb..quote:Op zondag 29 november 2009 15:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, hooguit beenruimte in een enkele zaal. Magoed, daar zijn ze aan de voorzijde toch al bezig met renovatie geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |