Bullshitquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal pakken ze een half uurtje per telefoontje en er zijn ongeveer 35-40 kadidaten die gebeld moeten worden.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef Marrek het volgende:
Zag ik daar een 180.6 voor Jaap??
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef Marrek het volgende:
Zag ik daar een 180.6 voor Jaap??
Huh? Dus dit was niet het afrijden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef blomst het volgende:
Nu mag Sylvia de weg op met lessen.
Dat zoiets zo lang duurt.
oooooooooooooooo dit is pas een deel dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Sporti het volgende:
Silvia geslaagd maar dat mag ook wel na 150 uur les !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Sporti het volgende:
Silvia geslaagd maar dat mag ook wel na 150 uur les !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hij heeft natuurlijk ook wel alle tijd... Het feest is pas zaterdag...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal pakken ze een half uurtje per telefoontje en er zijn ongeveer 35-40 kadidaten die gebeld moeten worden.
Motor-examen bestaat uit 3 delen. Eerst theorie, daarna bijzondere verrichtingen en motor-beheersing op een parkeerterrein en examen. Pas daarna mag je voor je eerst voor de rijlessen op de weg. En daarna het feitelijke rijexamen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef blomst het volgende:
Nu mag Sylvia de weg op met lessen.
Dat zoiets zo lang duurt.
Het motorrijbewijs gaat tegenwoordig in 2 delen... is vorig jaar veranderd volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef Kinga het volgende:
ZE HEEFT HEM!!
en die kut natasia: je hebt het niet gered?
Vannacht om 02:30 zaten Huub/Eric te bellen en ze vonden het jammer dat ze moesten stoppen ...... Ze belden gewoon de mensen midden in de nacht uit bed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar hij heeft natuurlijk ook wel alle tijd... Het feest is pas zaterdag...![]()
Wat is inmiddels de stand van zaken dan? Hoeveel mensen zijn al bereid te komen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vannacht om 02:30 zaten Huub/Eric te bellen en ze vonden het jammer dat ze moesten stoppen ...... Ze belden gewoon de mensen midden in de nacht uit bed.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vannacht om 02:30 zaten Huub/Eric te bellen en ze vonden het jammer dat ze moesten stoppen ...... Ze belden gewoon de mensen midden in de nacht uit bed.
Damn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Motor-examen bestaat uit 3 delen. Eerst theorie, daarna bijzondere verrichtingen en motor-beheersing op een parkeerterrein en examen. Pas daarna mag je voor je eerst voor de rijlessen op de weg. En daarna het feitelijke rijexamen.
Iedereen. Aan de hand van deze gesprekken gaan Huub/Eric beslissen wie ze wel/niet definitief gaan uitnodigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is inmiddels de stand van zaken dan? Hoeveel mensen zijn al bereid te komen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
Oh god, wat hebben ze nu voor trailertrash aan de lijn...
Ik wilde alleen maar zeggen dat het allemaal zo op het laatste moment is, hoe kun je dan een goede selectie maken, en eventuele wijzigingen aanbrengen. Daarbij komt dat het voor mensen ook lastig kan zijn als je pas 2 dagen van te voren te horen krijgt of je wel of niet welkom bent op een feestje, deze mensen moeten dus vrijdag of zaterdag heel de stad afstruinen naar kleding waarschijnlijk, beter hadden ze dat die mensen minimaal 1 week van te voren laten weten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, dat verbaasd me wel, had eigenlijk verwacht dat sommigen wel zouden afknappen tijdens het telefoongesprek. Ik ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen. Aan de hand van deze gesprekken gaan Huub/Eric beslissen wie ze wel/niet definitief gaan uitnodigen.
Kleding is heel belangrijk. Alles moet wit zijn...... Vannacht zei Eric zelfs dat ze moest zorgen voor een witte tampon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat het allemaal zo op het laatste moment is, hoe kun je dan een goede selectie maken, en eventuele wijzigingen aanbrengen. Daarbij komt dat het voor mensen ook lastig kan zijn als je pas 2 dagen van te voren te horen krijgt of je wel of niet welkom bent op een feestje, deze mensen moeten dus vrijdag of zaterdag heel de stad afstruinen naar kleding waarschijnlijk, beter hadden ze dat die mensen minimaal 1 week van te voren laten weten.
niveautjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft weer beet ! Ze is 18 jaar, heeft een zoontje en heeft niets tegen een open relatie......
Je bent echt stoer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Huub en Amanda in Schiedam, jammer genoeg was ik te laat en heb ze alleen vanuit de verte
Helemaal TOPquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Huub en Amanda in Schiedam, jammer genoeg was ik te laat en heb ze alleen vanuit de verte
Hahaha grappig, nu nog wat undercover werk in die eetkroegquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Whehe, cool Petraa!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
klasse van je. je wist toch nog een foto te maken. heb je ze nog iets gezegd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Top Petraaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Paparazie? Petraaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Het was ongeveer tweederde vrouwen. Eric wilde meer kerels maar het aanbod was niet veel. (Wel aantallen maar heel veel trash.)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
Als ik naar Eric luister hoor ik hem steeds vrouwen/meisjes bellen.
Heeft hij ook al eens een man aan de telefoon gehad?
Hij heeft last van zijn wratjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef mootie het volgende:
Waarom ligt die ordi in zn bed midden op de dag?
Ja graag, is echt de leukste stream op dit moment ....quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Damn, regie... kan de stream terug naar Eric?
Ze hebben zijn wratjes weggestipt vanmorgen en zelfs de spongebob pleisters helpen niet tegen de martelende pijn die hij nu ondergaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef mootie het volgende:
Waarom ligt die ordi in zn bed midden op de dag?
Regie snapt er echt niks van hequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Damn, regie... kan de stream terug naar Eric?
Yep, er hangt een peuk uit zn mond, het MOET Huub wel zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef blomst het volgende:
Even kijken of ze het echt zijn
[afbeelding]
foto Petraa
Nog lichterquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
foto Petraa
Jaaaaa, doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga me wel opgeven voor het volgende feestje..lijkt me wel leuk om dan zo te babbelen.
Thxx ik ben daar niet zo handig in inzoomen en me dochter is nog niet uit school.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
foto Petraa
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, er hangt een peuk uit zn mond, het MOET Huub wel zijn![]()
Heb je ze nog wat kunen zeggen, of was je te ver weg?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
Wat heeft Amanda trouwens rare kont op die foto
Leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zoiets als, dom wicht, wat moet je met Nobrain ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je ze nog wat kunen zeggen, of was je te ver weg?
Nee te ver weg en het was allemaal eenrichtingsverkeer. Ik zag ze nog net De Lepels in lopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je ze nog wat kunen zeggen, of was je te ver weg?
quote:
Ja van ellende omdat Huub en Amanda samen op stap zijn.quote:
Wratten zijn aangstipt en dat kan nogal pijnlijk zijn, het loopt sowieso lastig als het onder zijn voet is.quote:
Welja, onzinquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef Prosac het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je voor die wratjes in bed ligt.. hij heeft ook nog gewoon gebokst vanmiddag.
Was niets van te merken bij de boksles. Volgens mij is het gewoon luiheid dat hij in bed is gegaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wratten zijn aangstipt en dat kan nogal pijnlijk zijn, het loopt sowieso lastig als het onder zijn voet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |