Damn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Motor-examen bestaat uit 3 delen. Eerst theorie, daarna bijzondere verrichtingen en motor-beheersing op een parkeerterrein en examen. Pas daarna mag je voor je eerst voor de rijlessen op de weg. En daarna het feitelijke rijexamen.
Iedereen. Aan de hand van deze gesprekken gaan Huub/Eric beslissen wie ze wel/niet definitief gaan uitnodigen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is inmiddels de stand van zaken dan? Hoeveel mensen zijn al bereid te komen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
Oh god, wat hebben ze nu voor trailertrash aan de lijn...
Ik wilde alleen maar zeggen dat het allemaal zo op het laatste moment is, hoe kun je dan een goede selectie maken, en eventuele wijzigingen aanbrengen. Daarbij komt dat het voor mensen ook lastig kan zijn als je pas 2 dagen van te voren te horen krijgt of je wel of niet welkom bent op een feestje, deze mensen moeten dus vrijdag of zaterdag heel de stad afstruinen naar kleding waarschijnlijk, beter hadden ze dat die mensen minimaal 1 week van te voren laten weten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vannacht om 02:30 zaten Huub/Eric te bellen en ze vonden het jammer dat ze moesten stoppen ...... Ze belden gewoon de mensen midden in de nacht uit bed.
Nou, dat verbaasd me wel, had eigenlijk verwacht dat sommigen wel zouden afknappen tijdens het telefoongesprek. Ik ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iedereen. Aan de hand van deze gesprekken gaan Huub/Eric beslissen wie ze wel/niet definitief gaan uitnodigen.
Kleding is heel belangrijk. Alles moet wit zijn...... Vannacht zei Eric zelfs dat ze moest zorgen voor een witte tampon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat het allemaal zo op het laatste moment is, hoe kun je dan een goede selectie maken, en eventuele wijzigingen aanbrengen. Daarbij komt dat het voor mensen ook lastig kan zijn als je pas 2 dagen van te voren te horen krijgt of je wel of niet welkom bent op een feestje, deze mensen moeten dus vrijdag of zaterdag heel de stad afstruinen naar kleding waarschijnlijk, beter hadden ze dat die mensen minimaal 1 week van te voren laten weten.
niveautjequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft weer beet ! Ze is 18 jaar, heeft een zoontje en heeft niets tegen een open relatie......
Je bent echt stoer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Huub en Amanda in Schiedam, jammer genoeg was ik te laat en heb ze alleen vanuit de verte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |