Ik zeg al, DGK redactie zal wel blij zijn dat Japio zo inzicht van zaken geeft hahahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Zo, die Jaap doet even een boekje open.
Die jongen heeft 45% van de populariteit en die willen ze erin houden, die mag er dus niet uit dus krijgt hij een alcoholrestrictie.
Ja ik begrijp niet dat ze dat toelaten, hij zei net ook al, de mensen thuis weten dat nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef noekje het volgende:
Zo, die Jaap doet even een boekje open.
Die jongen heeft 45% van de populariteit en die willen ze erin houden, die mag er dus niet uit dus krijgt hij een alcoholrestrictie.
Een valse relnicht die schaamte kentquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef bosb het volgende:
haha eric heeft geen schaamte...
dat maakt hem ook zo walgelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef bosb het volgende:
Dat maakt hem zo leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef bosb het volgende:
Och, Huub laat zich daardoor ook niet weerhouden, zo zijn er vast wel meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Weer iemand die al een relatie heeft. Die willen ze toch vast niet op het feestje neem ik aan.
Waarom Eric interviewen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef Anderkeertje het volgende:
Dit interview kan je toch niet serieus nemen![]()
Meestal pakken ze een half uurtje per telefoontje en er zijn ongeveer 35-40 kadidaten die gebeld moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang mag Eric ouwehoeren?
Net zo min als de telefoontjes van Ericquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef Anderkeertje het volgende:
Dit interview kan je toch niet serieus nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |