Hoezo schokkend?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Wel schokkend dat ik zowel van Dr.Nikita als WeirdMicky thumbs up krijg![]()
Ze is het niet gewend positieve aandacht te krijgen.quote:
De Hyperintelligent toch?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:17 schreef Monidique het volgende:
Hier is de jongen die zo slim is.
Geef je al cursussen om zo'n status als die van jou te halen?quote:
Ht geven van cursussen? Hmm, jammer. Easy money.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat dat onmogelijk is.
Laat ik het zo zeggen, ik denk niet dat jullie het ooit met mij eens zijn geweest, dan is het schokkend om iets te zeggen waar jullie je wel in kunnen vindenquote:
Zo zie je maar weer dat lang niet alles zo is dan het lijkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk niet dat jullie het ooit met mij eens zijn geweest, dan is het schokkend om iets te zeggen waar jullie je wel in kunnen vinden![]()
Nee, mijn wereld staat op haar kop!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat lang niet alles zo is dan het lijkt.
401 topicsquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik wens te kotsen op de NS. Waar moet zijn?
Weesp, misschien blust het de brand...quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, ik wens te kotsen op de NS. Waar moet zijn?
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/145727/index.htmlquote:Volgens de zoon van de imam, die onvoldoende Nederlandse spreekt om zelf het woord te voeren, hoort het verwijderen van alcoholische dranken bij het respect dat zijn geloof toekomt in de multiculturele samenleving.
Paul Dhimmiman,quote:Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
Vergeet je niet iets?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:44 schreef Monidique het volgende:
Doeg, ik ga.
Ik switchde telkens van kanaal omdat ik me eraan ergerde....en daarna weer terug....omdat ik toch nieuwsgierig was wat die man allemaal zei...hoewel ik er geen ruk van verstond...wat mij weer irriteerde en waardoor ik weer naar een ander kanaal switchde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een farce was het gisteren bij P&W.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Monidique het volgende:
Ik heb mijn dagtaak weer vervuld, ook al aanvankelijk in het verkeerde topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |